Uus turbo.
Kas ja kuskohast on Eestis võimalik tellida/osta uut turbot? (Lappasin foorumit küll edaspidi ja tagurpidi, aga ei suutnud konkreetset kohta leida) Auto on 9-5 LPT ja paneks siis selle parema ja võimsama (oli vist MItsubishi oma). Otsene vajadus vahetuse järgi puudub, aga saabipisik on sedavõrd nakkav olnud et 125 kw on ammu juba vähe:cool:.
Terv, Johannes.
Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut.
Ainult turbo vahetamisest vist ei piisa.
Vaata mida näiteks Maptun koos turboga veel välja vahetab...
Vaata mida näiteks Maptun koos turboga veel välja vahetab...
Kas ja kuskohast on Eestis võimalik tellida/osta uut turbot? (Lappasin foorumit küll edaspidi ja tagurpidi, aga ei suutnud konkreetset kohta leida) Auto on 9-5 LPT ja paneks siis selle parema ja võimsama (oli vist MItsubishi oma). Otsene vajadus vahetuse järgi puudub, aga saabipisik on sedavõrd nakkav olnud et 125 kw on ammu juba vähe:cool:.
Terv, Johannes.
Natuke kahju on autole mille turuväärtus pole just kõige kõrgem 3500 euro eest juppe külge osta. Pigem mõtlesin pisut võimsama turbo ja siis crossroad performans esimese astme paketi peale. Eks kunagi tuleb ka Aero poole vaadata..kui võimalused avarduvad rohkem.
Aga tänan soovituse eest :).
Aga tänan soovituse eest :).
Kogenud Aeronaut.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kas ja kuskohast on Eestis võimalik tellida/osta uut turbot? (Lappasin foorumit küll edaspidi ja tagurpidi, aga ei suutnud konkreetset kohta leida) Auto on 9-5 LPT ja paneks siis selle parema ja võimsama (oli vist MItsubishi oma). Otsene vajadus vahetuse järgi puudub, aga saabipisik on sedavõrd nakkav olnud et 125 kw on ammu juba vähe:cool:.
Terv, Johannes.
No kohe sa ei peaks turbot üldse vahetama. oma 170+ kw. saad selle samaga kah . lihtsalt aju lased ümber programeerida ja asi tahe. (sebastjanil)
Ma muidugi garreti piiri ei tea aga mingi 180...190 kw peaks ta kenasti vastu pidama ( 9-3 peal neid kindlasti küll piinatud stage 2 ga. isegi lasknud paar aju kirurgide käe alla, seega töötab!)): muidugi tema eluaeg on lühem kui Mitsu omal aga töö teeb ära ja naeratuse saad näole.:thumb:
ja uue turbo ostad siis kui see vana läbi läheb....
muidugi kui kannatad oodata; vahest need ei lähegi nii lihtsalt läbi. nad ju 10 aastat ja enamgi vahest autode peal.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kas ja kuskohast on Eestis võimalik tellida/osta uut turbot? (Lappasin foorumit küll edaspidi ja tagurpidi, aga ei suutnud konkreetset kohta leida) Auto on 9-5 LPT ja paneks siis selle parema ja võimsama (oli vist MItsubishi oma). Otsene vajadus vahetuse järgi puudub, aga saabipisik on sedavõrd nakkav olnud et 125 kw on ammu juba vähe:cool:.
Terv, Johannes.
Kui asud Helsinkis, vaata soomlaste foorumit kah, seal just pakkuti uut mitsu turbot 500- eest
www.saabclub.fi
__In Boost We Trust__
Mitsu ainus eelis on see, et romulast saad kõik torud jne.
Muidu see pole ammu juba optimaalne asi.
Mitsu on hea lõpp võimsuse ja kindluse poolelt, kuid lag temal on ikka tänapäeval suur - linna jaoks ebasee. Ma vaataks kõige väiksem kuulerlaagritega garretit.
Kui mul kunagi veel kord turbo vahetus ilmub, vaatan mis minu turbo kere või kollektori auk lubab uuematest Garreti kuulerlaagritega turbodest. Kahjuks see kõik otsimine on keerukas, ja vist ainus inimene Eestis, kes asjast teab, asub kusagil Viimsis. Mul viimane kord polnud aega tegelda kahjuks.
Ära unusta, et mitsuga sul auto ärkab ikka hiljem kui praegu - lag on ja ärkamine kusagil 2krpm poole. Tegelikult liikluses kasutamise vaatepunktist sinu praeguse turbo olulisem mure on töökindlus. Ma jataks praegust turbot või mõtleks uuemast garretist (mis ikka jääb sama hinnaklassi mitsuga) - kuid kas on see kõik tarvis suure vectra peal?
Muidu see pole ammu juba optimaalne asi.
Mitsu on hea lõpp võimsuse ja kindluse poolelt, kuid lag temal on ikka tänapäeval suur - linna jaoks ebasee. Ma vaataks kõige väiksem kuulerlaagritega garretit.
Kui mul kunagi veel kord turbo vahetus ilmub, vaatan mis minu turbo kere või kollektori auk lubab uuematest Garreti kuulerlaagritega turbodest. Kahjuks see kõik otsimine on keerukas, ja vist ainus inimene Eestis, kes asjast teab, asub kusagil Viimsis. Mul viimane kord polnud aega tegelda kahjuks.
Ära unusta, et mitsuga sul auto ärkab ikka hiljem kui praegu - lag on ja ärkamine kusagil 2krpm poole. Tegelikult liikluses kasutamise vaatepunktist sinu praeguse turbo olulisem mure on töökindlus. Ma jataks praegust turbot või mõtleks uuemast garretist (mis ikka jääb sama hinnaklassi mitsuga) - kuid kas on see kõik tarvis suure vectra peal?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Oleneb, automaat või manuaal? Automaadiga pole väga vahet, et ta pisut hiljem ärkab, nagunii vajutad need pöörded kõrgemale ja siis hoiad seal. Ütleks, et kui vaja, siis puhub piisavalt madalalt. Pekkis BPC klapiga võib juba 2500 rpm-iga cutoffi saada..:D Kui koormus vastav on. T7 suht hästi konfitav ja saab seda ärkamist seal vist tagant utsitada ka.
Mina tonnisel t25->mitsu vahetusel vist esimesel sõidul märkasin mingit pisikest vahet.
Mina tonnisel t25->mitsu vahetusel vist esimesel sõidul märkasin mingit pisikest vahet.
Mitsuga on lihtsam, läheb bolt on külge, kuullaagriga Garretti jaoks tuleb väljalaset natuke ümber teha.
Sai kunagi võrreldud, tavaline Mitsu ja GT28RS läksid pöördesse üsna sarnaselt, kuigi suuruse vahe märgatav.
Selles suhtes GT17/T25 vastu muidugi ei saa - pisike, aga väle :)
Sai kunagi võrreldud, tavaline Mitsu ja GT28RS läksid pöördesse üsna sarnaselt, kuigi suuruse vahe märgatav.
Selles suhtes GT17/T25 vastu muidugi ei saa - pisike, aga väle :)
Tonnisel sama mitsul on teine sisselase vms - ärkab hiljem kui T25, 9-5 mitsu ärkab sama ajal kui T25 tonnisel.
Mina kasutaks GT25RS vms - kõige väiksem kuullaagriga. 28 on liikluses mõtetu. Sõltub veel milline kompressor kasutada.
Automaadiga just vaja kiir ülesspinnimine - et ilma käiguvahetuseta saaks kaa kiirendada ja moment maks kiiresti saada - see annab väga teistsugust tunnet liikluses.
Et siis mitsu pole nii palju parem, et korras GT17 vastu vahetama. Kui viimane variant, siis juba midagi palju paremat.
Kui aga GT17/T25 on läinud ja aega osad otsida jne on et saada asi odavamalt - siis mitsu on mõtekam panna umbes sama raha eest lõplikult.
Tegelikult need KWd saad igal juhul sellistes rezhiimides, kuhu auto harva jõuab ja v.a. kiirendusvõistlusi ja ralli need megaturbod on suht mõtetu. Mina ise olen rohkem asfaldi mees, ja eelistaks kõrgeid pööreid ja kiiresti rpmidesse minev mootor ilma turbota.
Aga automaadiga väike turbo linnas on küll meeldiv.
Mina kasutaks GT25RS vms - kõige väiksem kuullaagriga. 28 on liikluses mõtetu. Sõltub veel milline kompressor kasutada.
Automaadiga just vaja kiir ülesspinnimine - et ilma käiguvahetuseta saaks kaa kiirendada ja moment maks kiiresti saada - see annab väga teistsugust tunnet liikluses.
Et siis mitsu pole nii palju parem, et korras GT17 vastu vahetama. Kui viimane variant, siis juba midagi palju paremat.
Kui aga GT17/T25 on läinud ja aega osad otsida jne on et saada asi odavamalt - siis mitsu on mõtekam panna umbes sama raha eest lõplikult.
Tegelikult need KWd saad igal juhul sellistes rezhiimides, kuhu auto harva jõuab ja v.a. kiirendusvõistlusi ja ralli need megaturbod on suht mõtetu. Mina ise olen rohkem asfaldi mees, ja eelistaks kõrgeid pööreid ja kiiresti rpmidesse minev mootor ilma turbota.
Aga automaadiga väike turbo linnas on küll meeldiv.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Nii palju kui mina olen neid turboid katsetanud siis tundub mida väiksem turbo seda karmima laksu saab transmisoon. Sest väike turbo tuleb väga järsku taha. Suurem turbo on uimasem ja tuleb sujuvamalt järgi.
Sellest ajast peale kui olen kasutanud Gt2860rs pole pidanud enam kasti vahetama.
Sellest ajast peale kui olen kasutanud Gt2860rs pole pidanud enam kasti vahetama.