Uus turbo.

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#1

N Nov 08, 2012 19:19

Kas ja kuskohast on Eestis võimalik tellida/osta uut turbot? (Lappasin foorumit küll edaspidi ja tagurpidi, aga ei suutnud konkreetset kohta leida) Auto on 9-5 LPT ja paneks siis selle parema ja võimsama (oli vist MItsubishi oma). Otsene vajadus vahetuse järgi puudub, aga saabipisik on sedavõrd nakkav olnud et 125 kw on ammu juba vähe:cool:.

Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#2

N Nov 08, 2012 19:57

Ainult turbo vahetamisest vist ei piisa.
Vaata mida näiteks Maptun koos turboga veel välja vahetab...

Kas ja kuskohast on Eestis võimalik tellida/osta uut turbot? (Lappasin foorumit küll edaspidi ja tagurpidi, aga ei suutnud konkreetset kohta leida) Auto on 9-5 LPT ja paneks siis selle parema ja võimsama (oli vist MItsubishi oma). Otsene vajadus vahetuse järgi puudub, aga saabipisik on sedavõrd nakkav olnud et 125 kw on ammu juba vähe:cool:.

Terv, Johannes.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#3

N Nov 08, 2012 20:04

Natuke kahju on autole mille turuväärtus pole just kõige kõrgem 3500 euro eest juppe külge osta. Pigem mõtlesin pisut võimsama turbo ja siis crossroad performans esimese astme paketi peale. Eks kunagi tuleb ka Aero poole vaadata..kui võimalused avarduvad rohkem.
Aga tänan soovituse eest :).
Kogenud Aeronaut. :drive:
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#4

N Nov 08, 2012 20:29

Mitsu turbo,,softi vahetus,võimsamad pihustid.ning tulemus on kergelt öeldes muljetavaldav(enda nahal proovitud)
Muidu kui huvi on,siis mul vedeleb üks hirch-i aju sinu mootorile....ning proovimise eest raha ei küsi...

iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

N Nov 08, 2012 22:34

Turbosid saab ka meilt:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#6

N Nov 08, 2012 22:42

Turbosid saab ka meilt:eureka:



Saadad U2U hinnapakkumise mitsubishi TD04HL-15T kohta. Või mida ise soovitad?

Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

N Nov 08, 2012 22:56


Muidu kui huvi on,siis mul vedeleb üks hirch-i aju sinu mootorile....ning proovimise eest raha ei küsi...


Et kruvid külge ja töötab? :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

N Nov 08, 2012 23:04

Kas ja kuskohast on Eestis võimalik tellida/osta uut turbot? (Lappasin foorumit küll edaspidi ja tagurpidi, aga ei suutnud konkreetset kohta leida) Auto on 9-5 LPT ja paneks siis selle parema ja võimsama (oli vist MItsubishi oma). Otsene vajadus vahetuse järgi puudub, aga saabipisik on sedavõrd nakkav olnud et 125 kw on ammu juba vähe:cool:.

Terv, Johannes.


No kohe sa ei peaks turbot üldse vahetama. oma 170+ kw. saad selle samaga kah . lihtsalt aju lased ümber programeerida ja asi tahe. (sebastjanil)

Ma muidugi garreti piiri ei tea aga mingi 180...190 kw peaks ta kenasti vastu pidama ( 9-3 peal neid kindlasti küll piinatud stage 2 ga. isegi lasknud paar aju kirurgide käe alla, seega töötab!)): muidugi tema eluaeg on lühem kui Mitsu omal aga töö teeb ära ja naeratuse saad näole.:thumb:
ja uue turbo ostad siis kui see vana läbi läheb....
muidugi kui kannatad oodata; vahest need ei lähegi nii lihtsalt läbi. nad ju 10 aastat ja enamgi vahest autode peal.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#9

N Nov 08, 2012 23:44

Kui juba turbo ostmiseks läheb, siis ikka Mitsu. Olen enda mitsut juba üsna mitu aasta vääääga kõrgete rõhkudega piinanud ja toimib ta endiselt täitsa ilusti.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#10

R Nov 09, 2012 11:34

Kas ja kuskohast on Eestis võimalik tellida/osta uut turbot? (Lappasin foorumit küll edaspidi ja tagurpidi, aga ei suutnud konkreetset kohta leida) Auto on 9-5 LPT ja paneks siis selle parema ja võimsama (oli vist MItsubishi oma). Otsene vajadus vahetuse järgi puudub, aga saabipisik on sedavõrd nakkav olnud et 125 kw on ammu juba vähe:cool:.

Terv, Johannes.

Kui asud Helsinkis, vaata soomlaste foorumit kah, seal just pakkuti uut mitsu turbot 500- eest
www.saabclub.fi
__In Boost We Trust__
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#11

R Nov 09, 2012 12:31

Mitsu ainus eelis on see, et romulast saad kõik torud jne.
Muidu see pole ammu juba optimaalne asi.
Mitsu on hea lõpp võimsuse ja kindluse poolelt, kuid lag temal on ikka tänapäeval suur - linna jaoks ebasee. Ma vaataks kõige väiksem kuulerlaagritega garretit.

Kui mul kunagi veel kord turbo vahetus ilmub, vaatan mis minu turbo kere või kollektori auk lubab uuematest Garreti kuulerlaagritega turbodest. Kahjuks see kõik otsimine on keerukas, ja vist ainus inimene Eestis, kes asjast teab, asub kusagil Viimsis. Mul viimane kord polnud aega tegelda kahjuks.

Ära unusta, et mitsuga sul auto ärkab ikka hiljem kui praegu - lag on ja ärkamine kusagil 2krpm poole. Tegelikult liikluses kasutamise vaatepunktist sinu praeguse turbo olulisem mure on töökindlus. Ma jataks praegust turbot või mõtleks uuemast garretist (mis ikka jääb sama hinnaklassi mitsuga) - kuid kas on see kõik tarvis suure vectra peal?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

R Nov 09, 2012 12:48

Oleneb, automaat või manuaal? Automaadiga pole väga vahet, et ta pisut hiljem ärkab, nagunii vajutad need pöörded kõrgemale ja siis hoiad seal. Ütleks, et kui vaja, siis puhub piisavalt madalalt. Pekkis BPC klapiga võib juba 2500 rpm-iga cutoffi saada..:D Kui koormus vastav on. T7 suht hästi konfitav ja saab seda ärkamist seal vist tagant utsitada ka.

Mina tonnisel t25->mitsu vahetusel vist esimesel sõidul märkasin mingit pisikest vahet.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#13

R Nov 09, 2012 13:05

Mitsuga on lihtsam, läheb bolt on külge, kuullaagriga Garretti jaoks tuleb väljalaset natuke ümber teha.
Sai kunagi võrreldud, tavaline Mitsu ja GT28RS läksid pöördesse üsna sarnaselt, kuigi suuruse vahe märgatav.
Selles suhtes GT17/T25 vastu muidugi ei saa - pisike, aga väle :)
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#14

R Nov 09, 2012 15:09

Tonnisel sama mitsul on teine sisselase vms - ärkab hiljem kui T25, 9-5 mitsu ärkab sama ajal kui T25 tonnisel.

Mina kasutaks GT25RS vms - kõige väiksem kuullaagriga. 28 on liikluses mõtetu. Sõltub veel milline kompressor kasutada.

Automaadiga just vaja kiir ülesspinnimine - et ilma käiguvahetuseta saaks kaa kiirendada ja moment maks kiiresti saada - see annab väga teistsugust tunnet liikluses.

Et siis mitsu pole nii palju parem, et korras GT17 vastu vahetama. Kui viimane variant, siis juba midagi palju paremat.
Kui aga GT17/T25 on läinud ja aega osad otsida jne on et saada asi odavamalt - siis mitsu on mõtekam panna umbes sama raha eest lõplikult.

Tegelikult need KWd saad igal juhul sellistes rezhiimides, kuhu auto harva jõuab ja v.a. kiirendusvõistlusi ja ralli need megaturbod on suht mõtetu. Mina ise olen rohkem asfaldi mees, ja eelistaks kõrgeid pööreid ja kiiresti rpmidesse minev mootor ilma turbota.
Aga automaadiga väike turbo linnas on küll meeldiv.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#15

R Nov 09, 2012 15:25

Nii palju kui mina olen neid turboid katsetanud siis tundub mida väiksem turbo seda karmima laksu saab transmisoon. Sest väike turbo tuleb väga järsku taha. Suurem turbo on uimasem ja tuleb sujuvamalt järgi.
Sellest ajast peale kui olen kasutanud Gt2860rs pole pidanud enam kasti vahetama.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#16

R Nov 09, 2012 18:09

Manuaaliga tegu, aga ilmselt proovin siis kõigepealt ajusoftiga, eks vaatab edasi kas ja kuidas ja mis selle turboga saab. Tänud kõikidele vastamas.

Johannes.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Vasta