9-5 Aero suurem intercooler

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
kirjuxa
Postitusi: 15
Liitunud: N Jaan 24, 2013 9:56
Asukoht:
Auto:

#1

N Jaan 31, 2013 20:49

Tere. mis mõõdud? otsisin kõik läbi foorumid,550x140x65 ja 600x300x76 pandud rohkem infot pole!Kas on mõtet?(300hp max)
plaanis muidu catid ära lõigata.Kas vigu ka viskab?
9-5 2.2TID 2004
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

N Jaan 31, 2013 22:52

Ole nüüd hea ja vormista oma postitus korrektselt!
Hetkel ei viitsi isegi süveneda selle sodisse mis sa ühe hingetõmbega siia postitasid.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kirjuxa
Postitusi: 15
Liitunud: N Jaan 24, 2013 9:56
Asukoht:
Auto:

#3

R Veebr 01, 2013 21:59

Ole nüüd hea ja vormista oma postitus korrektselt!
Hetkel ei viitsi isegi süveneda selle sodisse mis sa ühe hingetõmbega siia postitasid.

Vabandan, aga ma tõesti ei soovinud seda foorumit kuidagi ,,sodiga,, risustada. jah ma olen venelane ning Eesti keeles ei oska end võibolla korrektselt väljendada, aga ma vähemalt üritan. Eesti keelt olen rääkinud vaid mõned aastad. Eestlased kritiseerivad, et venkud isegi ei ürita õppida või rääkida, aga kui üritad näed mis välja tuleb :D
9-5 2.2TID 2004
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

R Veebr 01, 2013 23:15

Enamvähem bolt-on intercooleri leiad siit. Sellega ei pea hakkama kinnitusi aretama. Eestpoolt istub intercooleri küljes kondiradikas ja mootoriruumi poolt jagab ta jahutusradikaga ühte, üksteisest sõltuvat alumist kinnitust.
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#5

L Veebr 02, 2013 10:15

Ole nüüd hea ja vormista oma postitus korrektselt!
Hetkel ei viitsi isegi süveneda selle sodisse mis sa ühe hingetõmbega siia postitasid.

Vabandan, aga ma tõesti ei soovinud seda foorumit kuidagi ,,sodiga,, risustada. jah ma olen venelane ning Eesti keeles ei oska end võibolla korrektselt väljendada, aga ma vähemalt üritan. Eesti keelt olen rääkinud vaid mõned aastad. Eestlased kritiseerivad, et venkud isegi ei ürita õppida või rääkida, aga kui üritad näed mis välja tuleb :D


usu mind, paljud eestlased kirjutavad hullemini.
Pigem oli siis küsimus elementaarses netiquette's ;).
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

L Veebr 02, 2013 10:50

Ma ei tea, kuidas 9-5 AERO'l aga mu tonnisel on ikka originaal InterCooler ja jõudu on sinna 300hp alla. Üldiselt pole probleemi. Ainult kui väljas on +30C ja paugutada madalatel kiirustel (pidevalt kiirendades, siis maha pidurdades, jne) siis hakkab IC temperatuur kasvama kiirelt. (max intake temp oli 72C) Samas saab vist SID'i modides 9-5'l seda isegi kuvada. Seega lasutaksin sellest. On muid kohti kuhu investeerida enne IC vahetust.

Maanteel see probleemiks vast ei tuleks.

Minu arvates.
Iga ratas veab and then some!
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#7

L Veebr 02, 2013 14:11

Katid minema ja tagumine lambda välja progeda. Esialgu peaks piisama. Cooler palaval suvepäeval hakkab pidurdama, aga enamasti mitte.
Kui lambda välja kirjutada, siis open SID peale ning saad sisselaske tempi täpselt vaadata.
Paljud kasutavad ka fmic'e . Effekt suurem (aga pindala väiksem) + pisut rohkem ehitamist kui bolt on cooleriga. Boonuseks näeb hea välja :)

Kumb parem on, kas bolt on või fmic ... ei oska öelda.

Mina läksin bolt on cooleri teed. Paras kebens oli seda sinna radikate vahele suruda ja midagi pidin ikka ümber tegema. Ei tahtnud vahele mahtuda.
Vasta