234 plokid ja nende kasutamine.
Neid B234 mootoreid on erinevaid. Milline konkreetselt kaasa tuleb? B234i näiteks on üldse vabalthingav.
Split siit teemast.
Cyber
Split siit teemast.
Cyber
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Neid B234 mootoreid on erinevaid. Milline konkreetselt kaasa tuleb? B234i näiteks on üldse vabalthingav.
Ma küll pole siin foorumis kohanud teemades kuskil seda, et ilma torbota mootori plokid ei sobi 9-5 mootori ploki asendamiseks. turbo ja mitte turbo peaks olema seotud ju pigem plokikaanega mitte plokiga?
Küll mäletan, et Hr. Trionic kuskil mainis, et NG900, 9000, 9-3 ja 9-5 mootoriplokkidega annab kombineerida, peaasi, et plokk oleks pärit 94 aasta ja uuemate pealt. Ehk siis erinevad peaksid olema plokikaaned mitte plokid ise. Parandage mind kui eksin ja parandajad võiksid olla ikka teadjad mitte oletajad.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Täpsemalt? Mis vahe on vabalt hingava ja turboga 2,3 mootori plokil, vändal, kepsudel ja kolbidel?
Surveastmest oled kunagi miskit kuulnud? Vist mitte. Lisaks on ka 2 kangema mootori versiooni sisu rohkem jõudu taluv!
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Sebi omale B234i 10,5 surveastmega ploki osa ja pane see B234R ploki asemel. Ära unusta siis mind ka kutsumast juppide sadu vaatama :beer:
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Nojah, plokk, vänt ja kepsud ju kasutatavad. Kolvid pead ümber lõõma. Nii et kaasa saadavast mootorist siiski ju võib kasu olla, olenemata kas vabalthingava või mitte.
Et laseme surve alla ja mure murtud? Et mootori võimsamaks ehitamisel vahetatakse kepsud moepärast välja? Palun uuri natuke asju ennem kui siin kellegile s..ta soovitad kokku ostma hakata(ei käi selle müüja kauba kohta kuna pole teada konkreetne mootori mudel!). Lühiajalisel projektil saaks isegi kasutada aga kui plaanid omale ikkagi igapäevaliikurit et läbida masinaga 300k + kilomeetrit siis hoia puksiiri number alati valmis. Muideks võin sulle avaldada et kepsud ongi esimene asi mis mootori võimsuse tõstmisel tuleb välja vahetada kuna need on ploki nõrgim lüli.
Ole palun hea ja fantaseeri kuskil mujal teemas ja hoiame müügiteema idiootsustest puhta:thumb:
Ole palun hea ja fantaseeri kuskil mujal teemas ja hoiame müügiteema idiootsustest puhta:thumb:
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Bull<b>[Censored]</b>, kõigil turbokatel sisu sama (B204i Vs B204X). Vänt on sama vabalthingavaga. Kepsude vahe on selles, et turbokal on peenkeermega tikud, vabalthingaval on tavakeermega (või noh, jämedamaga). Kolvid on tõesti pisut teise surveastmega. Plokk on sama, plokikaas on ka sama. Mitte keegi pole kunagi proovinud, seega pakun, et midagi ei juhtu kui vabalthingava sisu paned turbokale, JUHUL kui turbo rõhku tõstma ei hakka.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Ei väida, aga nö tavaautodel ei usu, et kepsud ise nii erinevad on,va siis S9K poolt mainitu. SvenR- minu teada käib siin jutt tavaautost siiski Muidugi on sul õigus teoreetiliselt kepsude kohapealt... aga see juba hoopis eri teema.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
ma ei soovia ju kellelgi siin s...a kokku osta, lihtsalt küsin, et miks vabalthingavat mootorit ei saa kasutada nii nagu sa väidad? Kui juba ainuüksi mootoriplokki ja vänta saab kasutada siis vabalthingav mootor on kasutatav mingil määral.
Bull<b>[Censored]</b>, kõigil turbokatel sisu sama (B204i Vs B204X). Vänt on sama vabalthingavaga. Kepsude vahe on selles, et turbokal on peenkeermega tikud, vabalthingaval on tavakeermega (või noh, jämedamaga). Kolvid on tõesti pisut teise surveastmega. Plokk on sama, plokikaas on ka sama. Mitte keegi pole kunagi proovinud, seega pakun, et midagi ei juhtu kui vabalthingava sisu paned turbokale, JUHUL kui turbo rõhku tõstma ei hakka.
Kepsudel sama kood? Kahtlen, Mazda 323 puhul näiteks on 1.8 mootoril kepsud erinevad just taluvuse osas. Minupärast võite ise osta ja katsetada aga kui inimene otsib omale aastateks truud igapäevast kaaslast millega tuju tulles ka pisut funnida siis palun jätke oma arvamused ning oletused omateada. Jah ehitatakse vabalthingavaid turbokateks aga need on ikkagi hobiautod mis sõidavad läbi vast 1-2k kilomeetrit aastas, näinud ka muidugi seal neid turbotamisi mis kestavad kepsude nõrkuse tõttu mõned käivitused ainult. Üldiselt on odavam, kui kaasa tulev N/A mootor, müüa see maha ja osta turboka alumine osa.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mazdaga pole mõtet võrrelda, üks on jaapani engineeritud ja teine on rootslaste "over" engineeritud mootor. Ja koode ma ei vaadanud sel hetkel. Ma ei usu, et koodid samad on. Juba see, et neil erineva keermega tikud on. B202 mootoriga on sama keiss, kolvid on erinevad. Kepsud samad, aga poldid võivad erinevad olla. Mk4 vabalthingavatest Supradest võtavad ka 500hj ilma probleemideta.
btw Nick Taliaferrol on B205 kepsud, 670whp @ 8700rpm
B204(E või L või mingi) vs 2JZ-GTE
E: Eemaldasin pildid, ei läinud kuidagi teemaga kokku.
btw Nick Taliaferrol on B205 kepsud, 670whp @ 8700rpm
B204(E või L või mingi) vs 2JZ-GTE
E: Eemaldasin pildid, ei läinud kuidagi teemaga kokku.
Bull<b>[Censored]</b>, kõigil turbokatel sisu sama (B204i Vs B204X). Vänt on sama vabalthingavaga. Kepsude vahe on selles, et turbokal on peenkeermega tikud, vabalthingaval on tavakeermega (või noh, jämedamaga). Kolvid on tõesti pisut teise surveastmega. Plokk on sama, plokikaas on ka sama. Mitte keegi pole kunagi proovinud, seega pakun, et midagi ei juhtu kui vabalthingava sisu paned turbokale, JUHUL kui turbo rõhku tõstma ei hakka.
Kepsudel sama kood? Kahtlen, Mazda 323 puhul näiteks on 1.8 mootoril kepsud erinevad just taluvuse osas. Minupärast võite ise osta ja katsetada aga kui inimene otsib omale aastateks truud igapäevast kaaslast millega tuju tulles ka pisut funnida siis palun jätke oma arvamused ning oletused omateada. Jah ehitatakse vabalthingavaid turbokateks aga need on ikkagi hobiautod mis sõidavad läbi vast 1-2k kilomeetrit aastas, näinud ka muidugi seal neid turbotamisi mis kestavad kepsude nõrkuse tõttu mõned käivitused ainult. Üldiselt on odavam, kui kaasa tulev N/A mootor, müüa see maha ja osta turboka alumine osa.
Saabi üks suuremaid müügi argumente oli turbomootor. Need vabalthingavad mis vahele tehti, tehti võimalikult samad turbokatega. Ilmselgelt surveastet sama ei saanud jätta, vahetati kolvid teiste vastu. ülejäänud on sama. olles lammutanud neid mootoreid, siis olen selles üsna kindel.
Mazda tegi võrreldes vabalthingavate 1.8tega käputäie turbokaid. Jaapanlased pole kunagi näinud mõtet asju varuga ehitada. Rootslased see-eest tegid seda mõnuga, kaotasid küll hulganisti raha, kuid see-eest ehitasid valmis väga suurte võimalustega mootorid.
Moded võiks spilti teha, mitte tuimalt ära kustutada, tulevikus oleks kindlasti abi, kui keegi veel midagi tarka lisaks selle kohta.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Pika otsimise peale siis leidsin ka kepsude EOM koodid nii B234i mootorile (94 aasta saab 900s vabalthingav) kui ka B234R mootorile (94 aasta saab 9000 aero). Koodiks on 5959028. Ehk siis kepsud on samad.
Kas poldi sõrme läbimõõt on ka sama? Kui see vabalthingaval erinev siis juba ongi probleem olemas. Kas sõrme jõutaluvus on ka sama?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Keegi ennem mainis just et sõrmedel keermed erinevad. Seega ei usu eriti et sõrmed ja nende taluvus samad, selliseid erinevusi tehakse üldjuhul selleks et vältida vale sõrme kasutamist ohutuse eesmärgil.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Hr. SvenR võiks leppida, et B234 mootori plokk ja B235 mootori plokk koos sisemiste detailidega on peaaegu äravahetamiseni samad :beer:
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Kuid milliseid detaile B234 plokist ei või kasutada kui vahetada see B235 ploki vastu? Plokikaas tuleb vahetada kindlasti kuid kas ploki sees tuleb ka midagi välja vahetada? Kolvid, Kepsud, vänt jne. ? Ja seda nii vabalthingava mootori puhul kui ka turboka ploki puhul?