tere.
julgen soovitada seda USA firmat - http://www.vtunerperformance.com/?p=372. Asi toimib ja oli lihtne ise teha, õpetus oli kaasas ja kui ma vahepeal lugeda ei osanud, siis vastati kiiresti ja asjalikult ka dumbjuuser laadis küsimustele. Eesti riik küsis maksudena veel täiendavalt 75 EUR juurde, kuna müüja polnud mingil talle teadaoleval põhjusel nõus füüsilise seadme hinda alla mingi hinna deklareerima. Suurem osa hinnast oli softi eest, mille sai alla laadida ja seda eraldi ei saanud riik maksustada. Kokku tuli ikka hulga soodsam kui Hirsch. Auto astub edasi käbedamalt ja mõnusamalt küll, vahe minekus on märgatav.
9-5 2.0T 2011 270 hp
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mul küll ei ole seda autot aga softi näppides oleks hea enne ja pärast tulemust ka numbriliselt näha. Näiteks düno, miilisõit või mõni muu üritus kus seda numbrit võrrelda saab (orig. vs upgrade) Võibolla tuleb hoopis downgrade?
Neid sisetunde jutte on igasuguseid, üks huvitavam kui teine :D
Neid sisetunde jutte on igasuguseid, üks huvitavam kui teine :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Mul küll ei ole seda autot aga softi näppides oleks hea enne ja pärast tulemust ka numbriliselt näha. Näiteks düno, miilisõit või mõni muu üritus kus seda numbrit võrrelda saab (orig. vs upgrade) Võibolla tuleb hoopis downgrade?
Neid sisetunde jutte on igasuguseid, üks huvitavam kui teine :D
:) mõistetav. Lihtsalt soovitasin, kuna ise olen tulemusega rahul. 162 kw jäi kohati 1,8 tonnise tühimassiga auto liigutamisel uimaseks, siis hakkasin alternatiive otsima, kuid Hirschi minu käsi (1400 EUR + ca 1h paigaldus) ei tõusnud maksma. Tegelikult on veel müüjale võrdlusfailid (enne ja pärast) diagnostikaks saatmata, kuna see nõudis full throttle sõitmist mingi aja ning see nõuab politseivaba korralikku teed. Peaks ära tegema.
Mul küll ei ole seda autot aga softi näppides oleks hea enne ja pärast tulemust ka numbriliselt näha. Näiteks düno, miilisõit või mõni muu üritus kus seda numbrit võrrelda saab (orig. vs upgrade) Võibolla tuleb hoopis downgrade?
Neid sisetunde jutte on igasuguseid, üks huvitavam kui teine :D
:) mõistetav. Lihtsalt soovitasin, kuna ise olen tulemusega rahul. 162 kw jäi kohati 1,8 tonnise tühimassiga auto liigutamisel uimaseks, siis hakkasin alternatiive otsima, kuid Hirschi minu käsi (1400 EUR + ca 1h paigaldus) ei tõusnud maksma. Tegelikult on veel müüjale võrdlusfailid (enne ja pärast) diagnostikaks saatmata, kuna see nõudis full throttle sõitmist mingi aja ning see nõuab politseivaba korralikku teed. Peaks ära tegema.
one mile challenge tulemas.