tere saabionud... ma olen sel maastikul esmakordselt.
mul on selline kysimus teile... kas saab 9000 2,3T on võimalik lisada yx turbo juurde??(twin) et naq kasutada heitgaase ära kahe turbo peal. panna näitex kaks kõrgrõhu turbot.
aramused on ootatud!!:);)
twin turbo??
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ühe sõnaga: EI
Kolme sõnaga: Pane suurem turbo
Twin-turbo on ikka rohkem V mootorite teema, ehk siis 1 turbo silindrirea kohta. On ehitatud ka järjestikku turbosid aga see läheneb kosmosetehnikale (mingi vend sõidab 1/4 miili vist sellisega). Rida 4 mootori puhul oleks siis kuidas??, 2 silindrit paneks ühe turbo pealt ja 2 teise pealt. Siis peaks ka toitesüsteeme kumbagi jaoks 1 olema, seda tööle ajada aga ... ma olen kindel, et lihtsam on jantida ühe ja hästi suure turboga. Lisaks palju sul seda jõudu siis vaja on ?? 2.3T Aero peal toodab vist miski 250hp, paljalt aju näppimisega peaks sinna juba juurde saama. Mingil hetkel saabub ka piir kui tuleb hakata mootori sisemisi pulki "tiba" tugevemate vastu vahetama.
Ühesõnaga, pikk jutt, sitt jutt, ei tasu isegi üritamist see teema.
Kolme sõnaga: Pane suurem turbo
Twin-turbo on ikka rohkem V mootorite teema, ehk siis 1 turbo silindrirea kohta. On ehitatud ka järjestikku turbosid aga see läheneb kosmosetehnikale (mingi vend sõidab 1/4 miili vist sellisega). Rida 4 mootori puhul oleks siis kuidas??, 2 silindrit paneks ühe turbo pealt ja 2 teise pealt. Siis peaks ka toitesüsteeme kumbagi jaoks 1 olema, seda tööle ajada aga ... ma olen kindel, et lihtsam on jantida ühe ja hästi suure turboga. Lisaks palju sul seda jõudu siis vaja on ?? 2.3T Aero peal toodab vist miski 250hp, paljalt aju näppimisega peaks sinna juba juurde saama. Mingil hetkel saabub ka piir kui tuleb hakata mootori sisemisi pulki "tiba" tugevemate vastu vahetama.
Ühesõnaga, pikk jutt, sitt jutt, ei tasu isegi üritamist see teema.
Põhimõtteliselt täiesti teostatav üritus,kui panna kaks pisikest turbot,
siis väheneks oluliselt see ebameeldiv viide,samas nagu Cyber mainis,läheks asi jube keeruliseks.Lihtsam ja jänkide poolt aastakümneid
kasutuses olnu on lisada turbole laba-või kruvikompressor,mida veetakse
rihmaga.Sellega saavutatakse ülelaadimine madalatel pööretel kuni 3000ni,
edasi on juba turbokompressor end käima tõmmanud ja saavutatakse max.
ülelaadimine kogu pööretevahemikus.
Samas üpris mõttetu,kui standardmootori,Mitsu(või mõne suurema)
kompressori ja uue softiga saavutatakse sadu hj.üle tehase pakutu.
Eestis ainus kõvasti üle 300hj tonnine Aero,mis kuulub tuntud trummarile,
suutis manuaalkasti peeneks jahvatada,kuigi oli juba ägedama difriga.
Automaadist pole üldse mõtet rääkida,ise ootan alati hirmuga,kui
maanteel möödasõitu sooritan ja kast kaks käiku alla vahetab ja 6500rpm.
juures 120km/h juures kumm vilistama hakkab,et kas nüüd...
siis väheneks oluliselt see ebameeldiv viide,samas nagu Cyber mainis,läheks asi jube keeruliseks.Lihtsam ja jänkide poolt aastakümneid
kasutuses olnu on lisada turbole laba-või kruvikompressor,mida veetakse
rihmaga.Sellega saavutatakse ülelaadimine madalatel pööretel kuni 3000ni,
edasi on juba turbokompressor end käima tõmmanud ja saavutatakse max.
ülelaadimine kogu pööretevahemikus.
Samas üpris mõttetu,kui standardmootori,Mitsu(või mõne suurema)
kompressori ja uue softiga saavutatakse sadu hj.üle tehase pakutu.
Eestis ainus kõvasti üle 300hj tonnine Aero,mis kuulub tuntud trummarile,
suutis manuaalkasti peeneks jahvatada,kuigi oli juba ägedama difriga.
Automaadist pole üldse mõtet rääkida,ise ootan alati hirmuga,kui
maanteel möödasõitu sooritan ja kast kaks käiku alla vahetab ja 6500rpm.
juures 120km/h juures kumm vilistama hakkab,et kas nüüd...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989