Tervist,
Juhuslikult sattus minu kätte üks automaatkastiga 1999 aasta 9-3 isend. Trionic 5 ja b204e LOT tehnikaga. Auto ei oma mingit konkreetset eesmärki, vaid siiamaani pigem teeninud kui varuautona, mida hea kiiruga võtta, kui vaja peaks minema. Nüüd aga tekkis sportlik huvi vähe ägedamaks tegemise suhtes. Sattusin lugema nimelt mingeid erinevaid UK foorumeid.
Niipalju, kui ma olen aru saanud, oleks mul vaja APC klappi (ilmselt seda madalsurve masinal pole) ja remapi, et jõuda Stage1-ni? Mainiti ka midagi 3-st voolikust, mida tarvis. Kust võiks neid asju otsida/soetada? Lisaks, kas originaal ülerõhuklapilt sisselaskesse mineva toru eemaldamine oleks mõistlik tegevus, või peaks kohe hakkama Forge vms. blow-offi poole vaatama? Susinat ju tahaks :D
Sealt edasi minemiseks tuleks vist väljalaske kallale juba minna, 3" downpipe ja ülejäänud asi "vabamaks"? Kas on ka mingeid võrdlemisi lihtsaid bolt-on intercooleri lahendusi, mida otsida?
Kuidas Saab suhtub sisselaske modifikatsioonidesse? CAI-st on sellisel tasemel ka mingit reaalset kasu, või tegu pigem lhitsalt maha visatud rahaga edeva filtri ja vähese hääle nimel?
Vabandused juba ette ära võibolla täiesti "no-brainer" küsimuste eest Saabimaailmas, siiamaani tegelenud ainult vabalthingavate sakslaste ja ühe saalesid lõunaks sööva tuld sülgava mahlapakikubatuuriga turbodatsuniga.
Kindlasti ei ole eesmärk mingeid kosmilisi rahasummasid või jõunumbreid taga ajada, aga kõikvõimsa interneti mõjutusel tundub nagu esimeste sammude tegemine Saabil tõesti erakordselt lihtne ja tulus, oleks tegemise ja saavutuse rõõm kohe :D
Ja lõpetuseks, kas see automaatkast seal tehnika otsas üldse eelpool nimetatud asjadega nõustub, või otsustab esimese suurema boosti korral lahkumisavalduse sisse anda?
Parimatega,
T.
b204e modifikatsioonid, kas, kuidas ja mida?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
T5-le tuleb teha natuke ajukirurgiat ja panna ta T7-e BPC-ga tööle, samas ka soft vahetada.
Igaks juhuks vaatakas sul on seal kapoti all mõni selline klapp
T5:
T7:
Kui on, siis selle kolme vooliku jutu võid unustada, need on juba olemas. Kuigi siis on sul seal ilmselt see T5 klapp, mis tuleks asendada t7-e omaga, sest need t5 omad on tavaliselt pekkis, eeldab ajukirurgiat.
Kui ei, siis 6mm voolikut vaja, et seda klappi vahele ühendada. Ilma klapita juhul käib voolik otse turbo peal otse survepoolelt WG-ni, rõhku regullib ainult WG. Nüüd on vaja sinna klapp vahele panna... Klapil on tähised otste peal. W-st voolik WG-ni, C-st turbo survepooleni, R peaks ideaalis minema sisselaskesse, enne turbot, aga ei juhtu ilmselt midagi, kui lahti jääb.
Kui sa seda "sussi" ikka hirmsasti tahad, siis võid ju lahtiseks teha tolle bypassi, aga tekkivad augud pead sulgema. Tavaliselt pannakse ka bypassi otsa siis pisuke filtri moodi asi. Aga üldiselt teevad spetsiaalsed lahtised asjad paremat häält.
Stage1 juures võid rahulikult veel originaalväljalaske jms-ga sõita. Igasugu koonusfiltrid ka erilist tulemust ei anna. IC peaks küll paigaldama. Esialgu kõlbab ka originaal.
See au-tomat kannatab su esialgsed pingutused kindlasti välja.
Igaks juhuks vaatakas sul on seal kapoti all mõni selline klapp
T5:
T7:
Kui on, siis selle kolme vooliku jutu võid unustada, need on juba olemas. Kuigi siis on sul seal ilmselt see T5 klapp, mis tuleks asendada t7-e omaga, sest need t5 omad on tavaliselt pekkis, eeldab ajukirurgiat.
Kui ei, siis 6mm voolikut vaja, et seda klappi vahele ühendada. Ilma klapita juhul käib voolik otse turbo peal otse survepoolelt WG-ni, rõhku regullib ainult WG. Nüüd on vaja sinna klapp vahele panna... Klapil on tähised otste peal. W-st voolik WG-ni, C-st turbo survepooleni, R peaks ideaalis minema sisselaskesse, enne turbot, aga ei juhtu ilmselt midagi, kui lahti jääb.
Kui sa seda "sussi" ikka hirmsasti tahad, siis võid ju lahtiseks teha tolle bypassi, aga tekkivad augud pead sulgema. Tavaliselt pannakse ka bypassi otsa siis pisuke filtri moodi asi. Aga üldiselt teevad spetsiaalsed lahtised asjad paremat häält.
Stage1 juures võid rahulikult veel originaalväljalaske jms-ga sõita. Igasugu koonusfiltrid ka erilist tulemust ei anna. IC peaks küll paigaldama. Esialgu kõlbab ka originaal.
See au-tomat kannatab su esialgsed pingutused kindlasti välja.
Pikk nädalavahetus tulemas, võta mõned vanemad lugeja auto teemad ning loe autode ajalugusid. Seal on küll masinaid mille omaniku ning masina seiklusrikas ajalugu kirjeldatud. Kasvõi mu kunagine tonnine.
Iga ratas veab and then some!