1. leht 2-st

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: N Apr 09, 2015 19:04
Postitas arne20
Võib siia julgelt panna oma kogemusi ja soovitusi!
hetkel tegu stock pilliga 2.3t…169kw atm kast trionic7

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: N Apr 09, 2015 19:31
Postitas ill
http://performance.cr.ee/

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: N Apr 09, 2015 20:31
Postitas D116
Resursid? Kui palju oled nõus invisteerida :) kuni 700hp

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: N Apr 09, 2015 20:38
Postitas arne20
Palju kuni 700hp maksma läheb?

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: N Apr 09, 2015 23:44
Postitas napoleon
palju kuna pooleveolisega pole selle võimsusega midagi peale hakata.

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 2:54
Postitas S9K
Krt 700 läheb ikka päris kirveks :D

Kepsud 1000€ maptun
Kolvid 450€ maptun
Mootori tihendid, pesu, lahti, kokku jne jne. 500€?
Väljalaske kolle ehk 600€ custom
3.5tolli downpipe 300€ custom
3 tolli summuti 500€ äkki? custom
turbo Holset HX40Super 700€.
standardiks muutunud intercooler 175€ db-hp
cooleri torustik + lõdvikud + klambrid. custom
pihustid 1200cc/min 100€ tükk? 400€ fiveomotorsport
mitu pumpa sellise jõu juures vaja on? Juba kaks 044 pumpa? See teeb siis miskit 360 eur ehk.
Kütusetrass suurema vastu vahetada? Kütuselatt ümber teha. Vahepaak?
Kütuserõhu regulaator
wideband lambda 120€???????
Selle jõu juures tuleb käigukast ka ringi vahetada, üks pedaal lisada salongi jaaaa kas äkki peab lausa quaife sisu panema? Limited Slip Differ, 600€ maptun

Nüüd märkasin, et maptuni asjadel ju käibemaks puhta puudu, see ka veel otsa.

Veel midagi vaja?

Jaa, kangem sidur Spec St3, 650€ maptun

Kasutatud asjadega tuleks ikka kordades odavam :)

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 8:41
Postitas Pootsman
Krt 700 läheb ikka päris kirveks :D

standardiks muutunud intercooler 175€ db-hp




Nojah, näha kohe, et mulk põline rikas hakkab raha tuulde loopima, carshopist saad 125-ga :P

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 11:22
Postitas ivark
Kõige lihtsam on otsida välismaa foorumitest analoogilisi aretusi, osa neist projektidest on ka Maptuni lehel üleval ja kopeerida. Igatahes oleks huvitav näha sellist isendit lõpuks kodumaal ka.

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 15:15
Postitas wilddog
Krt 700 läheb ikka päris kirveks :D

Kepsud 1000€ maptun
Kolvid 450€ maptun
Mootori tihendid, pesu, lahti, kokku jne jne. 500€?
Väljalaske kolle ehk 600€ custom
3.5tolli downpipe 300€ custom
3 tolli summuti 500€ äkki? custom
turbo Holset HX40Super 700€.
standardiks muutunud intercooler 175€ db-hp
cooleri torustik + lõdvikud + klambrid. custom
pihustid 1200cc/min 100€ tükk? 400€ fiveomotorsport
mitu pumpa sellise jõu juures vaja on? Juba kaks 044 pumpa? See teeb siis miskit 360 eur ehk.
Kütusetrass suurema vastu vahetada? Kütuselatt ümber teha. Vahepaak?
Kütuserõhu regulaator
wideband lambda 120€???????
Selle jõu juures tuleb käigukast ka ringi vahetada, üks pedaal lisada salongi jaaaa kas äkki peab lausa quaife sisu panema? Limited Slip Differ, 600€ maptun

Nüüd märkasin, et maptuni asjadel ju käibemaks puhta puudu, see ka veel otsa.

Veel midagi vaja?

Jaa, kangem sidur Spec St3, 650€ maptun

Kasutatud asjadega tuleks ikka kordades odavam :)


Soomlesid ikka ütlesid, et: "Maptunin ja SpeedPartsin rosvot".

Kui ise asju ajada ja aretada saad pea poole odavamalt. Lõputud kolamised netis ja kohalike tegijate tagaotsimine, kes viitsiks ja suudaks ning ei taha ratsa rikkaks saada.

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 15:42
Postitas Cyber
No need Maptun-i müüdavad jubinad on tegelikult ka kellegi teise tehtud: Verdi kepsud ja Forge kolvid. Aga neid nimetet butiikide omamärgiliste toodete siunamist olen ma ka kuulnud..:)

ja eks neid tootjaid ole teisigi, lihtsalt uurima peab, kes Saabile ka midagi teeb (mõni võibolla teeb tellimuse peale sobivad). Mahle, Wiseco, JE, Wössner...

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 18:15
Postitas S9K
Loogish, et saab ka väga odavalt. Ma ei viitsinud hakata otsima kasutatud või mingite üliodavate uute asjade hindu. Kepsikute näide, Audi S4-le said H tüüpi kepsikud usast tellitud, Noname bränd, maksid miskit 300€ vist. Eks nüüd on näha.

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 20:45
Postitas arne20
Krt jah 700hp pole seda jõudu kuskile rakendada pigem tahaks siukest linna leegaalset millega kannatab igapäev sõita :))

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 21:34
Postitas Pootsman
http://performance.cr.ee/file.php?feID=f7b4859fa8c020f85d01d072db9c4a75

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 22:13
Postitas sebastian
http://performance.cr.ee/file.php?feID=f7b4859fa8c020f85d01d072db9c4a75

Peaksime vist väikese paranduse tegema, ajast kui see dokument pärit, on üsna palju vett merre voolanud ja softid paremaks muutunud.
Ega ju oma kodulehel palju ei käi...nagu teada, kingsepa enda kingad ikka kõige katkisemad :cool:

Praeguse seisuga stage1 ja stage2 on üsna samad asjad: 195...205kW olenevalt mootori seisukorrast. Muudatused rauas (sportkatalüsaator, suurem väljalase jne.)
on siiski soovituslikku laadi ja eeskätt neile, kes tõesti raske gaasijalaga.

arne20 - kui niisugused numbrid sobivad, siis anna teada, vaatame mida teha saame.

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 22:52
Postitas Homersimpson
Loogish, et saab ka väga odavalt. Ma ei viitsinud hakata otsima kasutatud või mingite üliodavate uute asjade hindu. Kepsikute näide, Audi S4-le said H tüüpi kepsikud usast tellitud, Noname bränd, maksid miskit 300€ vist. Eks nüüd on näha.


China forged kepsikud 235R Saabile 240 usd per sett koju kätte ..

Sõbra mootoris võiks ju katsetada :drink:

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 10, 2015 23:05
Postitas S9K
Loogish, et saab ka väga odavalt. Ma ei viitsinud hakata otsima kasutatud või mingite üliodavate uute asjade hindu. Kepsikute näide, Audi S4-le said H tüüpi kepsikud usast tellitud, Noname bränd, maksid miskit 300€ vist. Eks nüüd on näha.


China forged kepsikud 235R Saabile 240 usd per sett koju kätte ..

Sõbra mootoris võiks ju katsetada :drink:



Kusjuures need on ju täpselt samasugused. Kätte võttes tundusid aga mulle kahtlased, kuidagi jube kerged. Ei äratanud erilist usaldust.

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: L Apr 11, 2015 3:26
Postitas Homersimpson
Kerged... ei lenda ka rsk :D

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: L Apr 11, 2015 10:21
Postitas Pootsman
SPM ja PPF kepsud ka ju china - kehvemal juhul on mõõdust väljas, kannatavad kuni 200hp per silinder ilusti muidu. :beer:

Sõbra mootorisse paneks südamerahuga :D

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: L Apr 11, 2015 10:50
Postitas S9K
Siinkohal mainin, et omanik ise tellis need. Minu käsi mängus polnud. Ise riskib. Aga väidetavalt kuni 700 obest pidid kannatama. Ma isiklikult kasutaks ikka I tüüpi kepsikut.

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: N Apr 28, 2016 20:09
Postitas I-Vaari
700 hp ei ole isegi eesmärk. Kuid juba poolenigi sellest (350hp) piisavalt detaile mis vaja välja vahetada. Mootor peaks olema B235R varustuses ja peale pihustite vahetust , 3" väljaske asetamist pöhja alla ( DP + CB ) ja ECU st tehase biopower softi väljaimemist ja kangema (Stage 4 sarnase) softi sissepuhumist esimene probleem käes. Kulunud siduril ei jätku pidamist. 1. ja 2. käik vääne vist piiratud aga 3. , 4. ja 5. käik kestab ainult "pinnagaasiga" sõitmist. Kas peale SACHS i ja SPEC i on veel mingeid SAAB 9-5 2.3 Aero le sobivaid tuuningsidureid mis vähemalt 600 nm väänet kestaksid ja lausa tuhandeid eurosid ei maksaks. Ja huvitav mis väänet kestab MY2002 5 käiguline manuaalkast ja kas ka kusagilt sobiv 6 käiguline manuaalkast selle mootori külge leitav on? Üks tuttav mainis , et istuta 2.8 V 6 AERO 6 käiguline manuaalkast B235R mootorile külge ja ehk ka selle uus originaalsidur seda väänet kannatab. Kuid kas nende erinevate mootorite käigukastid/sidurid üldse omavahel sobivad?

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: N Apr 28, 2016 22:22
Postitas loffa
350hp stock B235 kolbidega?

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: N Apr 28, 2016 22:52
Postitas I-Vaari
B235R kolvid tunduvad esialgu kestma seda ca 315 hp kuid kaks eelnevas postituses märgitud muudatustega SAAB i näitasid esimest nõrka kohta siduri näol. Ja Wössneri kolvisari on üks pisemaid kulusid mis kasvõi selle tagasihoidliku 350 hp saavutamiseks vaja. Automaatkäigukast vist ise piirab teatud vöimsusnäitajaid kuid tavaline töökorras manuaalkast laseb rehvi suitsema nii 2. kui 3. käiguga kui ühe ratta haardumine kasvöi natukenegi teepinnaga halvenes.

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: N Apr 28, 2016 23:23
Postitas S9K
Mõnikord tuleb see lüke lihtsalt ära teha. Osta need hirmus kallid vidinad ja siis proovida käbe unustada see kulutatud summa :D
Olen "one way" diffrit saabile otsinud kuid tulutult. Samas Quaife oma peaks ka mõlemad rattad maha panema.

F40 6 käiguline kast sobib ka B235 mootori otsa. See peaks jõudu kannatama küll.
Sachsi Race korv 9-5 oma (R4) ja ketas F40-ne oma (V6)

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 29, 2016 12:53
Postitas D116
Nordicu 800hp vist on 3.0TID kast.
Muidu ka Opeli kaste pannakse.

küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Postitatud: R Apr 29, 2016 14:54
Postitas S9K
Diisli kast olekski kõige parem, sest see on engineeritud kannatama madalat väänet.