küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#26

R Apr 29, 2016 14:59

Sel Nordic Tuningu 9-5 l vist mingi tugevdatud 6 käiguline käigukast ja väänet sel mootoril ka kindlalt paar x rohkem kui minu sihtmärk. Kuid hea teada mis võimalused on kui rahakott põhjatu. Kuna ma ise veidi teise ameti peal siis lausa selliseid mootorite puurimise , viilimise , poleerimise võimalusi pole. Ja oskustega töömehele võlgu ka ei taha jääda. Teema alguse pool on veidi kulutusi mootori ümberehituse maksumuse kohta. Töökaaslane mainis selle Soomes Keraval toimiva R-koneistuse pakkumist tema 9-5 plokikaane lihvimiseks ja vist köigi kulunud detailide vahetuseks ja õhukanalite silumiseks kusagile 1000+eur kanti. Ja kui kunagi Troost Autos Viki juures käisin siis ta soovitas poolteljed täiskomplektselt uutega asendada. Ja nii 1000 + 2000 + 1500 + 1000 + jne jne = 10 000+ eur... . Selle raha eest saaks kohe päris mitu veel sõidukõlbliku SAAB i. :)
Ja lugupeetud SAABikute metallitööde Mees , ei see aeg vist kaugel ole kui mingi metalli,silikooni koorem süles Sinu ukse peale koputan.
Ei tea kas sain õieti inglise keelest aru aga see F40 kast sertifitseeritud 400 nm le . Kui palju sel võib tugevusvaru olla? Kas on kellelgi mingit teavet kui palju ikkagi see 5 käiguline manuaalkast väänet kannatab. Kusagilt meeles selline vihje , et algupärasel on 3 käigu hammasrattad veidi õhemad ja sellega nõrgeim koht. Kas vastab see tõele? Ja kui ongi nõrgem detail siis kuskohast leida tugevam sisu antud 5 käigulisele kastile?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#27

R Apr 29, 2016 15:41

Ma eile leidsin ühe GM-i huvilise teemast, et käigukastidele pidid nimesi panema vastavalt sellele kui palju uus mootor väänet teeb. Ja nii pidigi olema. F35 @ 350Nm, F40 @ 400Nm jne. Siis on veel need 6T75 jne. Igatahes väändega on selline lugu, et mida kõrgemal ta tuleb, seda vähem ta mõjub. Alumine madalate pöörete vääne on kõige hullem. See keerab kõik laiali. Õnneks jõu tõustes liigub väändemoment pöörete suhtes ülespoole, sest suurel turbol on suurem "läääg". Ma arvan, et kõige hullemad ongi need aero turbod ja võib olla veel selles pisut suuremad. Sealt edasi on läääg ilmselt nii palju kõrgem juba, et kasti laiali ei lase. Vähemalt mu vana B202 ja vanakooli kast pidas Holseti 2-le barile vägagi edukalt vastu. Neljanda käiguga läks ka ratas ringi. Kahjuks siduri kohta ei oska ma midagi öelda, ilmselt ma ise läheks ka Sachsi teed. Kahjuks mõned asjad on tõesti sellised, mida ei saa odavalt. Samas ei pea neid ka koguaeg vahetama. Korvi ma mõtlen. Saab esivedune, hea et neidki asju pakutakse. :) Võid Windorfist ka kaane portimise kohta küsida. Arvestama peab ka veel sellega, et porditud kaanega ja kangemate nukkadega tõuseb vääne veelgi kõrgemale.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#28

K Veebr 15, 2017 16:39

Kas on SAAB i omanikel kogemusi möne Tallinna / Harjumaa piirkonnas toimiva korraliku dünostendiga. Tahaks enne SAAB i mootori "aatomiteks" demonteerimist ja ümberehitamist vaadata kui kange "viinasofti" see Suomipoika kes minu SAAB i näppis sinna ECU-purgi sisse toppis.:D
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#29

N Veebr 16, 2017 8:28

VKM Motoril on Tallinnas dünopink.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#30

N Veebr 16, 2017 9:05

ES racingul on ka. http://esremaps.ee/dunostend/
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#31

N Veebr 16, 2017 23:18

Tuner.ee-s soovitati es-racingu oma, mis on odavam ja pidi ka täpsem olema kui vkm-i stend. Kostiveres olevat stendi soovitati ka aga see pidavat olema kallim kui vkm-i oma. Kui suverehvide aeg käes, siis võtan es-racingu dünosse mineku ette.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#32

R Veebr 17, 2017 8:13

Kostivere on teistsugune, mitte rullidel vaid otse ratta külge pandav. See on täpsem, aga ilmselt võtab rohkem aega ja sobib rohkem pikema tuuningusessiooni jaoks.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta