Koonusfilter SAABile?

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#1

E Mai 22, 2006 13:18

Lugesin siin CarTuning.ee`st et koonusfiltrit ei pidavat saabidele naq väga hästi istuma.
Sealsed Saksa ning Jaapani autode kummardajad oskasid väita.
Kuna ma meie foorumist midagi säärast ei leidnud siis mõtlesin küsida teilt.
Et siis kas saabile on võimalik külge nikerdada koonusfiltrit ja kas see ka ültse midagi annab???





Vanusega tuleb ka tarkus!!!:drive:
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#2

E Mai 22, 2006 13:24

ainuüksi K&N kleeps annab mingi 2 kW juurde - sõltub muidugi kleepsu suurusest (suurem annab rohkem). :freak:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

E Mai 22, 2006 13:27

K&N kleeps??
Äkki täpsustad?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

E Mai 22, 2006 13:28

Kusagil siiski peaks olema üks teema, kus Sheik kirjeldas oma loomkatseid mingi sellise vidinaga NG900 turboga. Pani peale, sõitis natuke ja võttis maha uuesti, kuna kahju oli rohkem kui kasu. Mootor ei käind enam korralikult jms. Üldiselt olen kahtleval seisukohal selle asja kasulikkuses, kui sul ei ole plaanis kõvasti, ja ma mõtlen ikka väga kõvasti, rohkem asjast välja pigistada. Ei ole see originaalfilter sugugi nii umbne, et sealt piisavas koguses läbi ei suudaks vedada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

E Mai 22, 2006 13:32

kõik krdi liikurite foorumid on mingit koonusfiltri teemat täis - ostke võimsam auto, kleepsutuunijad :gun:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

E Mai 22, 2006 13:41

Algselt postitas: MadMan
kõik krdi liikurite foorumid on mingit koonusfiltri teemat täis - ostke võimsam auto, kleepsutuunijad :gun:


väga õige lähenemine!:thumb: :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

E Mai 22, 2006 13:42

Algselt postitas: jupats
Et siis kas saabile on võimalik külge nikerdada koonusfiltrit ja kas see ka ültse midagi annab???


Jah, on võimalik külge nikerdada. Kas see midagi annab. Kindlasti annab, iseasi mida ta annab. Annab näiteks seda, et rohkem p**ka satub mootorisse. Ah, mis ma siin targutan. Kasutasin OTSINGUT ja jõudsin Selle teemani. Lugesin teema läbi ja sain saabile koonusfiltri istutamise kohta üsna palju teada.

Lugejad/kasutajad, kasutage otsingut, saate ka päris palju teada ja seda ilma küsimata.

EDIT: oo, vahepeal on postitusi tekkinud

Lisatud failid
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

E Mai 22, 2006 13:44

Kõige lihtsam teada saada, kas misiganesfilter võimsust muudab, on kui proovida ilma filtrita sõita. Kui tõesti läheb paremini edasi, võiks midagi vabamalt hingavat otsima hakata.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#9

E Mai 22, 2006 14:12

Algselt postitas: qdwin
Kõige lihtsam teada saada, kas misiganesfilter võimsust muudab, on kui proovida ilma filtrita sõita. Kui tõesti läheb paremini edasi, võiks midagi vabamalt hingavat otsima hakata.


Aga igaks juhuks lisa sellise soovituse juurde ikka ka, et selleks tasub valida vihmajärgne aeg ja puhas asfalttee ..
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#10

E Mai 22, 2006 16:05

Koonusfilter rohkem turbo masinal mõtekas, kus õhu imemisel takistus määrav. Korralik koonus maksab korralikku raha ning vaja spets õli millega teda töödeldakse. Koonusfiltritel enamasti ei ole kaasas vaheseina mis isoleeriks mootoriruumi kuuma õhu sisseimetavast õhust. Seega niisama koonuse install teeb asja hullemaks. Kui aga koonus eraldada mootoriruumist ja vedada juurde "CAI" Cold Air Intake e. külma õhu võtt, siis asi teine ja kõrgematel pööretel kasu olemas. Kunagi turbo masinaga (mitte saab) sai testimas käidud - tava filtri ja koonusega vahe oli 2kw, ning sutsu parem spoolup. Samuti hakkab sisselase rohkem häält tegema ja turbo susin kõvasti tugevam.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#11

T Mai 23, 2006 8:23

paris koonus filter, mis on taitsa ilma korpuseta - on kahtlane asi igapaeva kasutamisex - pori, tolm, jne
K&N tava filtri asemele - on taitsa mqistlik ja mugav. Kuid saabil ma ei marganud eriti seda effekti - turbolag akki? :)
heal bmw-l see annab sellist effekti, et mqned naised kardavad pedaalit vajutama ;)

P.S. - kleeps ma ikkagi panesin tagapool - "hoia vahet" jms kirje asemel :)
Vasta