Siiani kogemused puudusid.
Nüüd ostsin ( 13 euri) ja panin peale ja sõitsin natukene ( ca 50 km) tolmuseid teid ja pärast vaatasin, et.-...
... kivid ja linnud suudab kinni püüda, peenikest tolmu mitte.
Ühesõnaga filter oli seest nii tolmune, et võis näpuga tolmu sisse jooni tõmmata.
küsimused:
see ei ole ju normaalne?
mingi filtri õlitamise teema?
või jääda lootma, et karteri tuulutuse õli sisselaskes püüab selle peene tolmu kinni??
Paneks originaali aga kapoti alla lihtsalt ruumi vähe....
Koonusfilter ?? -- kaup saatanast?
karbist välja võttes ja pärast pesemist tuleb neid spets õliga üle teha jah.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
karbist välja võttes ja pärast pesemist tuleb neid spets õliga üle teha jah.
Ei!!!
On kuivad filtrid ja on õliga. Mis õliga nt. K&N on karbist juba õliga. Ja hoiavad hästi tolmu kinni.
Ivometsal mingi kuiv noname 13€ fuffel, prügimäe kandidaat Nr.1
Ja kui on õliga, siis õli ks peab olema spetsiaalne, mis mõeldud selle filtri jaoks. Suvalist ei või panna!
__In Boost We Trust__
odav filter võib ka õli vajada. See oleneb juba mis karbi peal tootja soovitus on.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ma vaataks esmalt, et mis karbi peal kirjas on, et kas on eelõlitatud või tuleb ise õlitada enne kasutusele võttu. Mu autol K&N ning see oli juba üsna ohtralt eelõlitatud tehasest. Lausa nii palju õline, et sai välismaiste soovituste põhjal eelnevalt väga kergelt lapiga liigset õli ära pühitud.
Samas väga ei imestaks kui 50 km kruusateid sõites see filter tolmunud on ja kui eelõlitatud, siis kogub see visuaalselt kindlasti harjumatult palju tolmu võrreldes tavapärase filtriga.
Veebist võib leida ka erinevaid teste, kus ühes öeldakse, et need õlitatud filtrid koguvad väga hästi erinevaid mustuseosakesi, teised testid väidavad jällegi, et need lasevad liiga palju mustust sisselaskesse. Eks tõde on kusagil olemas.
Samas väga ei imestaks kui 50 km kruusateid sõites see filter tolmunud on ja kui eelõlitatud, siis kogub see visuaalselt kindlasti harjumatult palju tolmu võrreldes tavapärase filtriga.
Veebist võib leida ka erinevaid teste, kus ühes öeldakse, et need õlitatud filtrid koguvad väga hästi erinevaid mustuseosakesi, teised testid väidavad jällegi, et need lasevad liiga palju mustust sisselaskesse. Eks tõde on kusagil olemas.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Selline:
õlitamise kohta pole sõnagi. On, et annab racing looki ja sport soundi.
samas mingile isole- vastab....
Mõtlesin, et paneks tolmuimeja koti veel ümber??
õlitamise kohta pole sõnagi. On, et annab racing looki ja sport soundi.
samas mingile isole- vastab....
Mõtlesin, et paneks tolmuimeja koti veel ümber??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma panin endale originaalkorpusesse Pipercross toodangu, karbipeal kiri et ca 30% hingab vabamalt kui originaal.. hääl läks heaks, maksis ca 29 euro raha kuskil. Sain soodukat ka HLis ja tuli kuhugi 25 kanti see summa. Mingi pestavuse teema on ka aga hind on selline et vahetuse ajal võiks lihtsalt uue osta.