Mis tähendavad 100 või 200cpsi on ka 300cpsi. Tihedus, aga mida see annab ja millele mõjub?
Millist eelistada?
Sport/Race Catalyst
Mida väiksem cpsi seda vähem takistab - 100cpsi on ainuke mis ei hakka piirama ilmselt.
Mõjutab väänet, jõudu ja spool-upi
CPSI = Cells Per Square Inch. Kärje aukude suurus erineb, st rohkem ruumi kust väljalaske gaasid läbimahuvad...ma ei ole hea seletaja...google abiks
Mõjutab väänet, jõudu ja spool-upi
CPSI = Cells Per Square Inch. Kärje aukude suurus erineb, st rohkem ruumi kust väljalaske gaasid läbimahuvad...ma ei ole hea seletaja...google abiks
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
No mida siin seletada, nimi juba ütleb ära ju. 100 on kõige hõredam kärg, 300 kõige tihedam. Võimsamaks tehtud autole on üldiselt mõtetu panna katalüsaatorit, nagu eelnevalt öeldi, hakkab piirama kõike. On juhuseid kus 100 CELL katiga ka ülevaatuselt läbi ei saa, sest tänu nii hõredale kärjele ta ei puhasta piisavalt.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Originaalne kat on mingi 400-600 cpi ... Põhimõtteliselt cpi määrab kati pindala ja sellega ka efektiivsuse.
Minul 100'se katiga läheb ülevaatusel läbi. (Lihtsalt sokolaad peab kaasas olema;) )
Minul 100'se katiga läheb ülevaatusel läbi. (Lihtsalt sokolaad peab kaasas olema;) )
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mõttetu jah, aga on vaja Oleks Eestis TÜV, siis võiks ilma olla ja rahulikkult minna ülevaatusele 9k Aerol lõpuks laiskus võttis üle 4 bolti kaks korda keerata, läksin resoga ülevaatusele.
Mõistlik valik siis 200cpsi oleks.
Mõistlik valik siis 200cpsi oleks.
__In Boost We Trust__
Mul oli Nissan 200Sx all 200cpsi..esimene aasta läks läbi ülevaatuselt, järgmine aasta enam mitte. Maksis kuskil 4000eeki see kunagi Laki Autos. Kui panna siis v-band klambritega et saad ülevaatuse ajaks alla visata ja siis ülejäänud aja paned kati asemele toru. Või viksad originaal asja alla ülevaatuse ajaks.
280hp rattast 1.2bariga koos katiga, pärast oli ilma katita 293hp ja spool-up oli etem. :head:
Muidugi haiseb rsk kui kati all pole....:freak:
280hp rattast 1.2bariga koos katiga, pärast oli ilma katita 293hp ja spool-up oli etem. :head:
Muidugi haiseb rsk kui kati all pole....:freak:
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Pootsman, kas su Nissani kat on keraamilise või metall-sisuga? Metallsisud osutavad väidetavalt väljalaskegaasidele oluliselt väiksemat takistust. Aga on ka hapramad ja maksavad rohkem. Lisaks cellide numbrile mängib kati takistuses suurt tähtsust ka see, kui pikk kärg on: miks peaks võidusõitjad puhtalt mängima
Isiklik arvamus on, et tänavaautol pole mingit vabandust mõne % hobujõudude võitmiseks katist loobuda. Võib muidugi mõelda, et minu auto puhastamata heitgaasid on vaid köömes kogu tööstuse rooja hulgas. Jah, ju ongi. Aga kes meist loobib rabamatkal kommipabereid pohlapõõsasse ja arvab, et see on normaalne tegevus sest kõigest tilk meres?
PS. Mul on vb. seoses teadliku looduse reostamisega väike tingrefleks kuna käin päris palju metsades kolamas. Käed vajuvad rippu kui kuskil pärapõrgus jälle pleekinud longeropurgi otsa komistan :(
Isiklik arvamus on, et tänavaautol pole mingit vabandust mõne % hobujõudude võitmiseks katist loobuda. Võib muidugi mõelda, et minu auto puhastamata heitgaasid on vaid köömes kogu tööstuse rooja hulgas. Jah, ju ongi. Aga kes meist loobib rabamatkal kommipabereid pohlapõõsasse ja arvab, et see on normaalne tegevus sest kõigest tilk meres?
PS. Mul on vb. seoses teadliku looduse reostamisega väike tingrefleks kuna käin päris palju metsades kolamas. Käed vajuvad rippu kui kuskil pärapõrgus jälle pleekinud longeropurgi otsa komistan :(
Pootsman, kas su Nissani kat on keraamilise või metall-sisuga? Metallsisud osutavad väidetavalt väljalaskegaasidele oluliselt väiksemat takistust. Aga on ka hapramad ja maksavad rohkem. Lisaks cellide numbrile mängib kati takistuses suurt tähtsust ka see, kui pikk kärg on: miks peaks võidusõitjad puhtalt mängima
Isiklik arvamus on, et tänavaautol pole mingit vabandust mõne % hobujõudude võitmiseks katist loobuda. Võib muidugi mõelda, et minu auto puhastamata heitgaasid on vaid köömes kogu tööstuse rooja hulgas. Jah, ju ongi. Aga kes meist loobib rabamatkal kommipabereid pohlapõõsasse ja arvab, et see on normaalne tegevus sest kõigest tilk meres?
PS. Mul on vb. seoses teadliku looduse reostamisega väike tingrefleks kuna käin päris palju metsades kolamas. Käed vajuvad rippu kui kuskil pärapõrgus jälle pleekinud longeropurgi otsa komistan :(
Metallist sisuga oli see katalüsaator, mis oli Nissani all.