9-3 SS istmete vahetus
Soetasin endale 2005 a. 9-3 SS Linear. Ehk siis kõige lahjema sisustusega ja varustusega SAABi. Tahaks seda parandada. Kas näiteks vahetada tekstiilistmed nahkistmete vastu. Kas on seda keegi teinud? Kas parempoolse rooliga autode istmed sobivad vasakpoosle rooli autodele?
Sobivad küll,ainult pead põhjad(poroloonid koos kattega) ringi lööma turvavööanduri pärast. Põhjad on identsed. Sellel on siis mõtet, kui saad üleni nahast istmed. Seda seepärast,et enamusel 9-3del on istmepõsed termatiinist(kunstnahk),mis ei kesta ja keskosa täisnahast. Muidugi pärast juhtmed õigetesse kohtadesse, et ei tuleks mingit errorit.
minu arust pigem osta juba täis varustusega autot, kui pärast hakkad juppe otsima ja vahetama, mis kokku võttes tuleb kallim, imho :beer:
Ma just otsisin nö kontrollitava ajaluguga auto. Mul on nüüd kaks pakkumist 150-300 euro ulatuses. Äkki perspektiivis minu variant on isegi sobilikum.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ja ära unusta, et tervikliku pildi saamiseks on sul vaja lisaks ka nahaga kaetud uksepolstreid ning käetoe kaant.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Ma lõin sellele plaanile ammu käega ja lisasin hoopis olulisemad uretaanpuksid, uued amordid, vedrud, pidurid. Kui nahksisu, siis juba selline nagu X-l või siis hoopis ventileeritav, et p...e ei higistaks. Sul on praegu võimalus kõik see papp, mis sul mingi tilulilu peale kulub (nahkistmed) paigutada hunt lambanahas tegemisele. Suurem turbo, parem vedrustus, softitamine jne. Mõtle. Tekstiiliste on tegelt väga mõnus.
Sul on praegu võimalus kõik see papp, mis sul mingi tilulilu peale kulub (nahkistmed) paigutada hunt lambanahas tegemisele. Suurem turbo, parem vedrustus, softitamine jne. Mõtle. Tekstiiliste on tegelt väga mõnus.
Istmete vahetus on plaanides kaugemal. Esiteks viin sõiduki Vikingite juurde hooldusele. Siis saab ka vaadata, mida on vaja välja vahetada või parandada.
Suurem turbo - huvitav mõtte. Kas oled seda vahetanud? Palju maksma läks?
Veermik on eelmise aasta novembris tehtud ning on hetkel korralik.
Tervitused. Ega see odav lõbu ei ole küll. Kunagi sai oma tonnise tuba ringi tõstetud aga see oli krooni ajal(2000 EEK-i). Siis muidugi uksepolstrite riide osa nahaga katmine ja kõige tipuks lagi ja piilarid ka musta materjaliga üle kaetud. Tulemus mulle meeldis. Tõesti alguses võiks käiguosa tipp-topp korda teha ja siis,kui raatsimist, viitsimist ja aega on, salongiga tegeleda.
Mina pole oma turbot veel torkinud, mõtlesin, et lasen töötada. Softi on muudetud küll oma poiste poolt siin kodumaal ja seda tasub küll teha. Vahetust olen ka uurinud, kui ise ei tee (mis pole ka keeruline), siis maksab see umbes 120euri. Muidugi, ainult turbovahetusest ei piisa, muu tuleb ka järgi aidata aga selle kohta on materjali netis väga palju, uuri kui huvi pakub.
Sai ise ka veidi uuritud selle järgi aitamise kohta. Kui panna võimsamad pihustid ja suurem turbo (nagu on Aerol) ning soft vahetada, peaks juba päris kaugele jõudma. Aeroga võrreldes on küll veel mõned erinevused, aga tundub, et jõunumbreid need ei takista.