Kas kellegil oleks arvamust sellise asja kohta ...
Saksamaa Garrett pakub järgnevat alternatiivi (selle asemel, et endale Mitsu turbo peale panna).
Saadad neile oma vana (900 / 9000 / 9-5) LPT sisse, mida siis lihvitakse / poleeritakse ... ja mingeid avasid suurendatakse ... Turbo koguvõimsust suurendatakse kuni 26k RMP'ini.
Maksumus +-750€ raha ja annavad ka aasta garantiid kaasa asjale.
Minu kohalik saabionu soovitas sellist asja mulle, tema pojal on üx selline vägagi kuri 900 cabrio (pea 300 hobust) millega sama teemat on tehtud.
:D Sipelgaz:gun:
Pimp mai Turbo ?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ot, see mõõtühik on pisut vale vast. turbo võimsus ei ole ju mitte pöörete hulk minutis (kuigi ehk seotud asjaga). Mõõtühikuks ikka see, palju ta puhuda jõuab. See 26k rpm on selline tühikäigu pööre ..:D täishoos teeb see vurr ikka 100k rpm ja rohkem.
Lihtsalt arutlus: Ma ei kujuta ette, mida nad seal lihvivad ja puurivad. pole seal ju kusagilt midagi võtta eriti. Ka peaks vurr seest juba üsna lihvitud olema. Äkki saad sa neile lihtsalt arupärimise saata ja küsida, et mis värk on? Ja teine asi, et mismõttes "Saadad neile oma vana (900 / 9000 / 9-5) LPT sisse"? Terve auto sinna või? 900 ja 9000 puhul on vist vurrid samad nii LPT kui FPT puhul. 9-5 puhul on vist teine sisu neil vurridel. Parandage m ind targemad pead, kui eksin.
Lihtsalt arutlus: Ma ei kujuta ette, mida nad seal lihvivad ja puurivad. pole seal ju kusagilt midagi võtta eriti. Ka peaks vurr seest juba üsna lihvitud olema. Äkki saad sa neile lihtsalt arupärimise saata ja küsida, et mis värk on? Ja teine asi, et mismõttes "Saadad neile oma vana (900 / 9000 / 9-5) LPT sisse"? Terve auto sinna või? 900 ja 9000 puhul on vist vurrid samad nii LPT kui FPT puhul. 9-5 puhul on vist teine sisu neil vurridel. Parandage m ind targemad pead, kui eksin.
Algselt postitas: Chipy
mõitslik oleks juba suur garreti turbo panna mis te nende mitsu omadega ikka siin sipsite, saab ehk juba 500hobust ka jooksma
Jah aga TD05 on väga hea rõhkudel 1,7 ja edasi, aga oma suuruse tõttu läheb ta ikka suhteliselt aeglaselt pöördesse. Aga kui oma 2700 rpm'i kätte saab on minekut küllaga muidugi.
Iga ratas veab and then some!
Iseasi kas väeti GT25 üldse peab vastu rõhkusid 1,4+ baari. Uuest peast mõnda aega kindlasti, aga meil enamustel vanad vurrid, võll kulunud, mikropraod korpuses jaa-nii-edasi.
Võibolla suurendatakse heitgaaside sisse- väljalaske ava ja tiivikud pöörlevad max 26k rpm kiiremini, kui originaalil.
Natuke kallis värk, et vana vurri lasta lihtsalt "paremaks teha".
Võibolla suurendatakse heitgaaside sisse- väljalaske ava ja tiivikud pöörlevad max 26k rpm kiiremini, kui originaalil.
Natuke kallis värk, et vana vurri lasta lihtsalt "paremaks teha".
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Hmm...arvan, et turbod pole õnnetud vaid see on õnnetu mis turbod peeti keerab. Garretti T25 oli kasutusel ka sellisel masinal nagu Escort Cosworth ning see sõitis tehasest rõhuga 1 bar, orig turboga võid südamerahus 1.5 bar sõita. Kehvem on lugu GT17-ga millel lihtsalt jõudlus väiksem ja saab seega ka rohkem vatti.