Palun kõiki appi mootorit forseerima.

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
silver7
Postitusi: 53
Liitunud: T Apr 25, 2006 20:28
Asukoht:
Auto:

#26

L Okt 21, 2006 20:25

olen netist uurinud nii üht kui teist.Kuid lõplikku järeldust võib ka teha teiste uuringute järgi kes on vastuses kindlad.Enda kaitseks ütleks veel et võõrkirjanduses anult numbrid ja pildid Eesti keeles.
On kellelgi andmeid 169kw ja 184kw mootorite nukvõllide gaasijaotusfaaside kohta.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#27

L Okt 21, 2006 20:32

Algselt postitas: silver7
olen netist uurinud nii üht kui teist.Kuid lõplikku järeldust võib ka teha teiste uuringute järgi kes on vastuses kindlad.Enda kaitseks ütleks veel et võõrkirjanduses anult numbrid ja pildid Eesti keeles.

no siis saab see ehitamine lõbus olema. (teiste hinnangu järgi) kogu raha ja osta valmis asi millel väga palju "hobuseid" ja anna minna.
:drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#28

L Okt 21, 2006 20:59

Algselt postitas: silver7
Minul kasutusel kompuuter http://www.dtafast.co.uk/
No see on ju täielik mootorijuhtimissüsteem, selle juurde sul ilmselt originaalECU-t vaja polegi ju. (milline neist kolmest sul on üldse?)

Kahjuks ei oska sind aidata nukkade andmetega.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
silver7
Postitusi: 53
Liitunud: T Apr 25, 2006 20:28
Asukoht:
Auto:

#29

L Okt 21, 2006 21:31

Olemas nii originaal millega kavatsen mootori käima ajada originaalparameetritega,siis asendan DTA-ga ja tõstes turborõhku .
silver7
Postitusi: 53
Liitunud: T Apr 25, 2006 20:28
Asukoht:
Auto:

#30

L Okt 21, 2006 21:57

Valisin Saabi mootori sellepärast et see mootor kannatab originaaldetailidega hästi forseerida.Saabi foorumit lugedes sain aru et siin on asjatundlikud mehed ja kes ei pea paljuks oma teadmisi jagada.Kui mul oleks omal need teadmised ei oleks mul vaja siin lugeda et kogu raha ja osta palju hobuseid.Ma ei taha osta mõnda klappi teadmatta mida ta peab tegema mis ma sellega saavutan,või hiilata teiste ees et mul on selle või teise ammeerika firma vidin.Loomulikult ma loen igalt poolt mis suudan .
silver7
Postitusi: 53
Liitunud: T Apr 25, 2006 20:28
Asukoht:
Auto:

#31

P Okt 29, 2006 17:27

Tere .
Minul olemasoleval mootoril(B202 turbo) sisselaskekollektor kummilõdvikutega.Olemas ka B202 ilma turbota sisselaske kollektor, kuid ei saa kasutada sest ruumi puudus, kuna mootor püsti asetusega nagu Saab 9000-del.Kas on olemas sisselaskekollektorit Saab 9000- le ka ühest tükist?kas 2,3mootoril on kollektor samade poldiavadega mis B202 ?Kas 2,3 plokikaant saab panna 2,0 mootorile.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#32

P Okt 29, 2006 17:37

2.3 kaant saab 2.0 peale panna. Klassikutuunijate hulgas suht levinud variant. 2.3 pea ja 2.1 sisselase. Küll on aga klassiku sisselase hoopis teise kujuga. Mootor ju teistpidi peal.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#33

P Okt 29, 2006 18:59

Minu saabil on sisselase ühes tükis (B202 ilma turbota).
silver7
Postitusi: 53
Liitunud: T Apr 25, 2006 20:28
Asukoht:
Auto:

#34

P Okt 29, 2006 19:30

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Minu saabil on sisselase ühes tükis (B202 ilma turbota).
Sul Saab 9000 .?Kas oleks võimalik pilti teha kus näha kollektori kuju.Veel kas võiksid mõõta sisselaske toru pikkuse plokikaanest kuni sisselaske turude ühise osani.
Kas kellelgi on vabaks jäänud sellist kollektorit?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#35

P Okt 29, 2006 20:04

Ok, teen paar klõpsu ja mõõdan ka.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#36

E Okt 30, 2006 22:10

Tsau Silver,

Selline oleks abiks kollektor:
http://www.speedparts.se/images/prod/avgas/53,1084.jpg
http://www.speedparts.se/images/prod/avgas/53,1084b.jpg

Seda osta on päris kallis, kuna suuremalt jaolt käsitöö. Kuid kui ise suudad sellise valmis teha, siis kindlasti abiks mootori forsseerimisel ja vurrile parema hoo sisse saamiseks.
romza
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#37

E Okt 30, 2006 22:27

Palju sellise kolle hind Eesti rahas tuleb?
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#38

E Okt 30, 2006 22:40

Antud kolle on roostevabast ja hind ~15000kr. Kuid see tuleks kindlasti üle katta kuumust isoleeriva riidega.

Aga kui keevitusoskusi on, siis on pakkuda roostevabast "lego" juppe (torupõlved ja otsaplaadid) kollektori valmistuseks.
romza
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#39

E Okt 30, 2006 23:48

Seda ei olegi tegelikult väga raske teha. Lihtsalt kannatust peab olema ja närvi ei tohi minna. Suht aega nõudev töö. Sellisega saaks hakkama küll, a mul ei ole erilist viitsimist selliseid jubinaid teha:)

Selle kuumuskindla lindi hind oli viljandis 65 kr/m.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#40

N Nov 02, 2006 23:24

Mul on ühes tükis sisselaske kollektoreid.Ja on ka üks torudest keevitatud libedam väljalaske kollektor olemas.Aga viimane on kahjuks mitteturbole.
Nädalavahetusel sõidan Lõunasse ka.Põltsamaa ju kiviga visata.
silver7
Postitusi: 53
Liitunud: T Apr 25, 2006 20:28
Asukoht:
Auto:

#41

R Jaan 05, 2007 14:28

Head uut aastat kõigile.

Olen jõudnud niikaugele et vaja elektriskeemi mootorile Saab 9000CD 89a Turbo. Mootor vaja käima ajada sport auto peal.Vaikselt loodan et leian siit asjamehi kes selle uue skeemi aitavad kokku mõelda.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#42

R Jaan 05, 2007 14:49

kas oled teise mootori mängu võtnud?
Mis vahepeasl toimunud yldse?
Sent from my Monte Carlo using B236
silver7
Postitusi: 53
Liitunud: T Apr 25, 2006 20:28
Asukoht:
Auto:

#43

R Jaan 05, 2007 16:06

Mootor on ikka B202 turbo.Mootor Saab+Renault 25 käigukastiga kokku pandud.Ei mahtunud haiste vahele,otsin 900 T mootori väljalaske kollektorit.Panen käima algul originaal kompuutriga eks siis edasi vaatab kuidas mõistus DTA-le peale hakkab.
Lembit
Postitusi: 112
Liitunud: T Jaan 25, 2005 10:39
Asukoht:
Auto:

#44

R Jaan 05, 2007 21:29

Kui mitme pin'ga sul aju pistik on?
Kui on Bosch LH2.2, siis võin sulle skeemi leida ja ka täpselt juurde rääkida, millised juhtmed kuhu peavad minema, et asi ellu ärkaks.

Ma just sain enda '85 aasta turbomootori vabalthingava keres käima.
silver7
Postitusi: 53
Liitunud: T Apr 25, 2006 20:28
Asukoht:
Auto:

#45

L Jaan 06, 2007 15:07

kompuutril 25 klemmi ,Jetronic Bosch 0280000539
9391178

APC Styrdon/Contr.unit
7524150
1988-06-10
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#46

L Jaan 06, 2007 17:40

Veel vana LH-2.2,sellele kõikskeemid olemas.
Lembit
Postitusi: 112
Liitunud: T Jaan 25, 2005 10:39
Asukoht:
Auto:

#47

L Jaan 06, 2007 20:10

Nii.
Siin teemas: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2166
Sebastien postitas lingi täiesti toimivale elektriskeemile. Mina sain selle järgi oma auto käima. Kui sul mingit konkreetset abi vaja on, siis küsi täpsemalt.
copypaste
Postitusi: 54
Liitunud: L Juul 02, 2005 11:52
Asukoht:
Auto:

#48

L Jaan 13, 2007 0:31

Juhtimise poole pealt soovitaks isegi megalurtsu ehk siis MegaSquirti. On lihtsakoelisem ja odavam, ning täidab oma ülesannet laitmatult, pealegi saad mõningase konfimisega seadet muuta. Kusjuures, MS on mõeldud ka DIY-na (Do It Yourself), nii, et kui elektroonika kohapealt mõistus võtab ja jootekolb käest ei kuku võid selle ise kokku panna, selleks on vaja vaid vajalikud komponendid muretseda.
Veidike lisa lugemist leiad siit:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8909&page=1
Kuskilt Soome maalt saab ka valmis produkti osta (oli vist nii 200 euri) ja siin Eestis on ka päris palju pädevaid inimesi, kes selles osas saavd jõu ja nõuga abiks olla.
Edu ehitamisel
Vasta