Mida ikkagi tähendab 9-5 Hirsch Performance?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tahaks lõpuks ikkagi teada saada mida (ja kas ???) need hirschi onud 9-5-ga teinud on!? Soft on muudetud - elementaarne. Aga turbo, väljalase ehk, karteri tuulutus, äkitsi isegi midagi mootori õlitusega seoses... Nii väga sooviks midagi kuulda sedasorti tehnilisest taustast.
Nohh uuemate Hirschide omanikud! Äkitsi ühinete ja toote selgust, selgitate tausta?
Nohh uuemate Hirschide omanikud! Äkitsi ühinete ja toote selgust, selgitate tausta?
Algselt postitas: qdwin
Tahaks lõpuks ikkagi teada saada mida (ja kas ???) need hirschi onud 9-5-ga teinud on!? Soft on muudetud - elementaarne. Aga turbo, väljalase ehk, karteri tuulutus, äkitsi isegi midagi mootori õlitusega seoses... Nii väga sooviks midagi kuulda sedasorti tehnilisest taustast.
Nohh uuemate Hirschide omanikud! Äkitsi ühinete ja toote selgust, selgitate tausta?
Kahjuks ei oska kommenteerida. Mul vist väljalaset näpitud, mingid voolikud teised:? õhufilter-pole spets ja seega ei oska vastata.
Aga hea oleks antud teema postitajaga kohtuda ja koos natsa uurida.
Ma vôin enda oma vôrdluseks kôrvale ajada, kui vaatamiseks/vôrdlemiseks läheb. Kuigi muidugi mul on mudel enne facelifti ja mitsu vurr on ka vahel - niipalju erinevusi on.
Muidu aga muretuid kilomeetreid ;)
Muidu aga muretuid kilomeetreid ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Ma küll ei oska 100%'se kindlusega kommenteerida, millest koosneb Performance Pack, aga tean öelda, et see ei ole kõik mis mootorist saab välja kiskuda. (Orginaalturboga)
Hirshi lehekülje järgi koosneb PP mitmest osast, suurem intercooler, uus õhufiltri, suurem õhu sisselase + uus sumpa ... ja sinna peale ka uus soft.
Mul endal on hetkel haardekaugusel üks 2002 9-5 Aero Hirsh Universaal, mille küljes on mu kohalik saabionu veel natuke lisaks sepitsenud ja eelmine nädal peale proovisõitu mõtlesin, et käiks ka kohaliku Autoklubi juurest mööda ja vaataks mis nad sellepeale ütlevad. (Teenus, mida on võimalik võtta ... nn "Objektiivne" arvamus, kus siis kogu auto üle vaadatakse)
Auto ise neile meeldis väga aga ainult imestama pani neid natuke see, et stendipeal puhus asi 323 hobust välja, mitte 305 (225kw), nagu paberites kirjas :thumb:
Kui Allah annab, siis saab reedeks auto kätte (100t inspektsioon vaja veel teha) ja siis loodan, et autojuhiload peavad rohkem kui veel nädalakese vastu :wise:
:drive:sipelgaz:facts:
Hirshi lehekülje järgi koosneb PP mitmest osast, suurem intercooler, uus õhufiltri, suurem õhu sisselase + uus sumpa ... ja sinna peale ka uus soft.
Mul endal on hetkel haardekaugusel üks 2002 9-5 Aero Hirsh Universaal, mille küljes on mu kohalik saabionu veel natuke lisaks sepitsenud ja eelmine nädal peale proovisõitu mõtlesin, et käiks ka kohaliku Autoklubi juurest mööda ja vaataks mis nad sellepeale ütlevad. (Teenus, mida on võimalik võtta ... nn "Objektiivne" arvamus, kus siis kogu auto üle vaadatakse)
Auto ise neile meeldis väga aga ainult imestama pani neid natuke see, et stendipeal puhus asi 323 hobust välja, mitte 305 (225kw), nagu paberites kirjas :thumb:
Kui Allah annab, siis saab reedeks auto kätte (100t inspektsioon vaja veel teha) ja siis loodan, et autojuhiload peavad rohkem kui veel nädalakese vastu :wise:
:drive:sipelgaz:facts:
Mõlgutades mõtteid liivapaberiga pahtlit lihvides, tekkis selline huvitav küsimus, nimelt olen täheldanud, et kui tegemist on Hirschi tuuninguga 9-5 puhul siis mina olen täheldanud ainult 2,3t ja 2,0t. Siit ka küsimus, miks nad Aero'sid ei ole järeleaidanud? Või kui ongi siis kas nad lihdsalt ei pane seda nimesse juurde või milles küsimus? Võimalus on, et ma pole lihdsalt ühelegi peale sattunud ka.:?
Lisaks veel, et asi on väga OT ära läinud. Lugupeetud adminnid võiksid üleliigse möla lauri666 auto teemast välja rookida ning mujale tõsta. Leiaks pärast ülesse ka ning tundub, et seda teemat jätkub ka pikemaks.
Edit: Tähelepanelikud kasutajad juba näitasid ära, et on täitsa olemas ka Hirschistatud aerosid. Seega ise olen pime. :red:
Lisaks veel, et asi on väga OT ära läinud. Lugupeetud adminnid võiksid üleliigse möla lauri666 auto teemast välja rookida ning mujale tõsta. Leiaks pärast ülesse ka ning tundub, et seda teemat jätkub ka pikemaks.
Edit: Tähelepanelikud kasutajad juba näitasid ära, et on täitsa olemas ka Hirschistatud aerosid. Seega ise olen pime. :red:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Mõlgutades mõtteid liivapaberiga pahtlit lihvides, tekkis selline huvitav küsimus, nimelt olen täheldanud, et kui tegemist on Hirschi tuuninguga 9-5 puhul siis mina olen täheldanud ainult 2,3t ja 2,0t. Siit ka küsimus, miks nad Aero'sid ei ole järeleaidanud? Või kui ongi siis kas nad lihdsalt ei pane seda nimesse juurde või milles küsimus? Võimalus on, et ma pole lihdsalt ühelegi peale sattunud ka.:?
Lisaks veel, et asi on väga OT ära läinud. Lugupeetud adminnid võiksid üleliigse möla lauri666 auto teemast välja rookida ning mujale tõsta. Leiaks pärast ülesse ka ning tundub, et seda teemat jätkub ka pikemaks.
No mul on järeleaidatud Aero. Pole stendis käinud ega asja täpsemalt uurinud, kuis VM-i sõnul on midagi seal muudetud ja näpitud küll.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
305 on äkki garanteeritud, ülejäänu on boonus..:) Samas, mine mõne teise düno peale ja saad jällegi erineva numbri...Algselt postitas: sipelgaz
Auto ise neile meeldis väga aga ainult imestama pani neid natuke see, et stendipeal puhus asi 323 hobust välja, mitte 305 (225kw), nagu paberites kirjas :thumb:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Nagu ma Hirschi kodukalt välja lugesin kuulub 280HP kit-i suurem intercooler, täiustatud suurem õhu sisselase koos filtriga, roostevaba summuti alates katist ja soft. 300HP kit-i kuulub lisaks veel sport kat ja uus turbo.
Lisaks pakub ju Hirsch, velgi, amorte-vedrusid, võimsamaid pidureid ja karbon interjöri-pedaali katteid.
Näiteks nagu sellel autol oli: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=245233&cache_missing=1
Täis 9-5 Hirsch Performance :notworthy:
Lisaks pakub ju Hirsch, velgi, amorte-vedrusid, võimsamaid pidureid ja karbon interjöri-pedaali katteid.
Näiteks nagu sellel autol oli: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=245233&cache_missing=1
Täis 9-5 Hirsch Performance :notworthy:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Avastasin et suht samat teemat oleme puudutanud aasta alguses. Siis oli teemaks Hirsch Troll.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2326#pid23881
Seega kõige karmimatel 9-5-tel on ka turbo vahetatud. Aga ikkagi, kas ja mida on tehtud karteri tuulega? Mõningatel juhtudel on karteri tuul Hirschi poolt "tuunitud" aga kuidas? Ja mis juhtub kui karteri tuulutus teha nii nagu tonnisel, ilma õlikogujata? Ja mis seisundis on sellise tuunitud mootori sünnipäraselt lühikesed (liigagi???) kolvid? Põhjus miks tonnise mootoriplokke kasutatakse.
Pagan, kust saaks 9-5 Hirschi softi maha lugeda??? Mitte et seda mul vaja läheks aga haiglane uudishimu ei anna rahu.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2326#pid23881
Seega kõige karmimatel 9-5-tel on ka turbo vahetatud. Aga ikkagi, kas ja mida on tehtud karteri tuulega? Mõningatel juhtudel on karteri tuul Hirschi poolt "tuunitud" aga kuidas? Ja mis juhtub kui karteri tuulutus teha nii nagu tonnisel, ilma õlikogujata? Ja mis seisundis on sellise tuunitud mootori sünnipäraselt lühikesed (liigagi???) kolvid? Põhjus miks tonnise mootoriplokke kasutatakse.
Pagan, kust saaks 9-5 Hirschi softi maha lugeda??? Mitte et seda mul vaja läheks aga haiglane uudishimu ei anna rahu.
Algselt postitas: qdwin
Aga ikkagi, kas ja mida on tehtud karteri tuulega? Mõningatel juhtudel on karteri tuul Hirschi poolt "tuunitud" aga kuidas? Ja mis juhtub kui karteri tuulutus teha nii nagu tonnisel, ilma õlikogujata? Ja mis seisundis on sellise tuunitud mootori sünnipäraselt lühikesed (liigagi???) kolvid? Põhjus miks tonnise mootoriplokke kasutatakse.
Noh, mis. Kas Qdwin plaanib Saabi vahetama hakata, et 9-5 kõige hullema vea vastu nii tõsist huvi tunneb?
Algselt postitas: qdwin
Kunagi kindlasti!
Hetkel ei anna haiglane uudishimu rahu! Tean küll et uudishimu teeb ruttu vanaks aga ikkagi.
Ega mind huvitab asi ikka ka. Ma pole lihtsalt mujalt uurimiseks mahti saanud mistõttu ei oska nii tabavalt ja konkreetselt siin foorumis küsimusi esitada. 9-5 iidse karterituulutuse probleemile lahenduse olemasolul võiks isegi ridaneli mootoriga 9-5 ostu kunagi plaanida. Hetkel on küll siuke tunne, et järgmiseks autoks on saab 9-5 Griffin või siis üldse mingi teine mark (volvo?).
Algselt postitas: optimus
Mad1s mainis siin ,et see karterituulutse kit pidavat üllatavalt efektiivne olema. Pole kallis ka.
Kuskilt foorumitest sattus mu arvutisse selline fail...
Peaks olema Saabi mingi service info karterituulutuse kohta...
terv, teager
EDIT: Millegipärast ei saa 470kilost faili saabnetti üles laadida???
EDIT2: fixed, default lubatud suurust oli vähendatud, seni polnud see veel välja tulnud, muutsin ära.
Cyber
minu kogematu silm on registreerinud turbo, aju, pidurite, vedrustuse, spoileri ja väljalaske vahetuse. Võibolla midagi veel, mul puudub võrdlusmoment ja kogemus selleks. Kui keegi uudistada tahab, siis üks selline seisab päevasel ajal tartu kesklinna piirkonnas :)
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: optimus
Mad1s mainis siin ,et see karterituulutse kit pidavat üllatavalt efektiivne olema. Pole kallis ka.
Kuskilt foorumitest sattus mu arvutisse selline fail...
Peaks olema Saabi mingi service info karterituulutuse kohta...
terv, teager
EDIT: Millegipärast ei saa 470kilost faili saabnetti üles laadida???
See praegune karterituulutuse kit peaks olema vol. 7 või vol. 8 juba. Minu teada oli neid nii palju ja pole ükski veel siiamaani korralikult läbi käima hakanud.
Äkki see viimane on siis tõesti hea.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: andresj
minu kogematu silm on registreerinud turbo, aju, pidurite, vedrustuse, spoileri ja väljalaske vahetuse. Võibolla midagi veel, mul puudub võrdlusmoment ja kogemus selleks. Kui keegi uudistada tahab, siis üks selline seisab päevasel ajal tartu kesklinna piirkonnas
Nüüd ma tean täpselt,mida see Troll R erinevat tava 9-5`st küljes omab ja seda pole teps mitte vähe.Huvitav,et Troll R`d, marginaalne hulk,mida neid toodeti(400 vist oli) aretati lpt mootoritest,samas see ka odavaim toorik,enivei lendab enamus stock juppe kuusakoskisse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989