Aero vs Tavaline 136kw

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#1

T Nov 07, 2006 21:29

Kas 9-3 Aero mootor on 151kw seepärast on , et tal mitsu turbo? 136kwsel on siis garreti turbo. Kas on veel veel mingeid erinevusi?soft?
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

T Nov 07, 2006 21:36

Erinevusi on nii visuaaleid kui ka mootoris. Samuti on teine aju soft jne.
Iga ratas veab and then some!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

T Nov 07, 2006 21:39

kui visuaalsed kõrvale jätta....
Sent from my Monte Carlo using B236
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

T Nov 07, 2006 22:19

Turbode erinevused (ühest smarguse vanast postitusest):

Og 900
99/900 78-80 Garrett TC0301
900 81- Garrett TB0312
900 APC T8 82-87 Garrett TB0321
900 APC T8 87-89 Garrett TB0358
900 T16 S -93 Mitsubishi TE05-12B6
900 T16 83-86 Garrett TB0339
900 T16 87-89 Garrett TB0357
900 T16 90-93 Mitsubishi TE05-12B6

9000
9000 2,0 85-87 Garrett TB0343
9000 2,0 87-89 Garrett TB0356
9000 2,0 90-93 Garrett TB2529
9000 2,3 90-98 Garrett TB2531
9000 Aero 93 (ej automat) Mitsubishi TD04HL-15g 6#
9000 Aero 94-97 (ej automat) Mitsubishi TD04HL-15t 6#
9000 Aero (Automat)Garrett TB2531

Ng900
900 2,0 94-98 Garrett TB2569

9-3
9-3 2,0 154/185/200hk 98-00 Garrett TB2569
9-3 2,0 154/185hk 00-03 Garrett GT17
9-3 2,2D 99- Garrett GT15S
9-3 Aero 00-03 Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-3 Viggen Mitsubishi TD04HL-15t 5#

9-3 SS
9-3 1.8/2.0t Garrett GT2052S
9-3 Aero Mitsubishi TD04L-14T #6

9-5
9-5 150/170/185hk 98- Garrett GT1752
9-5 2.3T 220hk Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-5 aero 230/250hk 99- Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-5 3.0 V6t 99- Garrett GT1549
9-5 V6 DIESEL Garret GT2559
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

T Nov 07, 2006 22:28

Tänud qdwin
Kas kapoti alla vaadates saab aru kumb turbo? mitsu v garrett
ja seda ma ei teadnud et 9-3t on 200hp ka olemas
Sent from my Monte Carlo using B236
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#6

T Nov 07, 2006 23:37

muidu on aero vähe kabedama minemisega ;) puhastverd aero (mitte SE, millel kangem mootor) on seest ka ilusam (karbon paneel, voltidega nahkistmed jne), stangedel ja küljekarpidel on lisaks spoilerid, mis pigem siiski ribad on. Ja ma võin küll eksida, aga 9-3 ei olnud Aeroga automaatkasti vist.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

K Nov 08, 2006 9:33

kellelgi Fukikul ikka oli automaat:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=950#pid8038
Sent from my Monte Carlo using B236
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#8

K Nov 08, 2006 14:53

no oli ikka-isegi Soomes aastal 2001 sõitsin Aero automaadiga.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#9

N Mai 09, 2013 9:24

Ma oskan kommenteerida, et sul võib olla nii Gt17, kui ka T25. Olenevalt aastaarvust.T25 kasutati 98-99a alguses.
Teistele vastust ei tea.
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#10

N Mai 09, 2013 9:51

See tabel on veidi vigane. Sealt puudub 110kw mootor.
Sent from my Monte Carlo using B236
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

N Mai 09, 2013 10:20

Kui ma nüüd väga villast ei pane, siis t25 käis T5 küljes ja gt17 T7-ga? Ehk siis vaata DI värvi..:) Mootor ühel juhul b204 ja teisel b205

9k DP ei sobi kindlasti ühegi teise auto peale, 9-5 ja 9-3 omad tunduvad ka erinevad olema pilti vaadates.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#12

N Mai 09, 2013 11:48

Kui ma nüüd väga villast ei pane, siis t25 käis T5 küljes ja gt17 T7-ga? Ehk siis vaata DI värvi..:) Mootor ühel juhul b204 ja teisel b205

Ja kui mina nüüd väga villast ei pane, siis näiteks Galsi T5 (B204E, 113kw) küljes olevat GT17. :P
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#13

N Mai 09, 2013 11:50

härra turbo : võid kasutada nii musta kui punast DI kassetti
Sent from my Monte Carlo using B236
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#14

N Mai 09, 2013 20:31

Nagu ma aru saan siis B204E puudub APC klapp? Et kui ma tahan t5suite masinat näppida, siis peaksin selle muretsema? B204L/R mootori oma peaks kasutama või sobib ka t7 masina omad?

http://www.nordictuning.com/images/apc_valve.jpg
Eestist kuskil leiab mõistliku hinnaga tutikaid neid?


http://performance.cr.ee/
Regular Saab Guy
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

N Mai 09, 2013 20:48

Sa juba enne leidsin selle t5suite'i teema üles. mine sealt edasi mööda linke, leia üles t5suit'i manualid ja tee omale asi pisut selgemaks.

See pildil olev klapp on t5 BPC, mis kunagi krooni ajal maksis uuena vist mingi 3.5k..:) T7 sama otstarbega asi maksab mingi 40€ äkki. Seda t7 oma on võimalik t5 ajule selgeks teha, vajalik mõningane jootmistöö ECU-s . KorK andis sulle lingi, suhtle kodanikega, nad on võimelised sulle alguse kätte näitama ja ehk ka pisut seletama. Edasi saad võibolla juba ise, kui vajalikud vidinad muretsed.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#16

N Mai 09, 2013 23:34

Kas mõtekam pole kohe kohalike softispetside abi kasutada, kui pärast isearetatud softi tulemusel ploki seinast läbi tulnud kolbi sõimata?
Regular Saab Guy
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#17

N Mai 09, 2013 23:58

Softispetsid tahavad oma töö eest ca. 400-500 euri. Pole nagu mõtet 1200€ autole sellist väljaminekut teha :freak:
Kui läheb, siis läheb kolb läbi ploki. Kui ise ei tee, siis ei õpi ka :wise:

http://performance.cr.ee/mod_catalogue_a87ff679a2f3e71d9181a67b7542122c_SAAB-93-9802_est

Vaata nüüd palun hinnakirja ka. :)
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#18

R Mai 10, 2013 0:08

oeh.

seb / jupats?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#19

R Mai 10, 2013 3:09

Kordi ja kordi läbikäidud rada. Saabi softidega jõutud niikaugele, et dynos mõõdad vaid väÄnet ja kw. Vaevalt, et su autol mingi spets setting on. 113kw easy
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

R Mai 10, 2013 7:32

Softispetsid tahavad oma töö eest ca. 400-500 euri. Pole nagu mõtet 1200€ autole sellist väljaminekut teha :freak:
Kui läheb, siis läheb kolb läbi ploki. Kui ise ei tee, siis ei õpi ka :wise:


to turbo: ma loen su postitusi ja aru ei saa, et mida kuradit sa tahad?
kas tahad midagi maha müüa, või osta , või harida ennast saabitiningu koha pealt? või sul plaan midagi modida, midagi ehitada? mille jaoks, et niisama tänaval fännata, või rajale?
tee üks korralik oma auto teema ja kirjuta oma soovid, siis osatakse ka aidata sind. niisama paljusid teemasid näpu otsaga katsudes ei saa sotti sust ja su soovidest. veelvähem keegi spetsidest oskaks nõu anda.
tea, siis on mehi, kes teavad kuidas saabimootoreid purustada. :cool: on neid, kes 30000 km, suudavad sõita ühe õliga ja mootorit siis remontida, kui ka neid, kes oma väga võimast masinat iial valmis ei saa, et proovida, et kui võimas just asi on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

R Mai 10, 2013 8:03

113kw ja originaal rauaga, mis täiesti tundmatus olukorras on, ei tehta mingit dyno peal softi sulle..:P Pannakse läbiproovitud ja toimiv stage 2 või 3 ja ongi kõik. Saad natuke juurde, nii et p..sedyno tunneb.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#22

R Mai 10, 2013 8:42

Tundub päris hea teemaarendus tulema.
Ma lähen popkorni järgi:head:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#23

R Mai 10, 2013 9:00

Ei noh, kes keelab ise katsetada, T5suite on vabalt saadaval, osta canusb ja anna minna...

Kui siis ühel hetkel tundub, et soft on täiest metsas, võib orig. tagasi panna või siis spetside poole pöörduda. Eestis vist dyno baasil individuaaltuuningut ei paku Saabidele keegi, lähim koht ilmselt Maptun ja maksab üksjagu.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#24

R Mai 10, 2013 9:06

No see on juba jalgratta leiutamine. Maailm täis Saabituunijaid, kohalikud ka olemas ja ikka vähe. Meil on head tegijad ja hinnad on soodsad.
Kui soovitakse mingit custom softi, siis eeldan, et soovitakse mingit huippuriista aretada, neid on maailmas aretatud küll, võta aga näidis neobrothersist või mujalt ja hakka juppe ostma. Küsimus on aga, mis seisus on hetkel masin ja kui suur on eelarve. Igasuguse võimsuse puhul tuleb tunnistada, jääb ühel hetkel ikka väheks aga enne saab enamasti rahakott tühjaks.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#25

R Mai 10, 2013 11:55

Jumala eest-anna kuuma nüüd:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta