Aero vs Tavaline 136kw
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Turbode erinevused (ühest smarguse vanast postitusest):
Og 900
99/900 78-80 Garrett TC0301
900 81- Garrett TB0312
900 APC T8 82-87 Garrett TB0321
900 APC T8 87-89 Garrett TB0358
900 T16 S -93 Mitsubishi TE05-12B6
900 T16 83-86 Garrett TB0339
900 T16 87-89 Garrett TB0357
900 T16 90-93 Mitsubishi TE05-12B6
9000
9000 2,0 85-87 Garrett TB0343
9000 2,0 87-89 Garrett TB0356
9000 2,0 90-93 Garrett TB2529
9000 2,3 90-98 Garrett TB2531
9000 Aero 93 (ej automat) Mitsubishi TD04HL-15g 6#
9000 Aero 94-97 (ej automat) Mitsubishi TD04HL-15t 6#
9000 Aero (Automat)Garrett TB2531
Ng900
900 2,0 94-98 Garrett TB2569
9-3
9-3 2,0 154/185/200hk 98-00 Garrett TB2569
9-3 2,0 154/185hk 00-03 Garrett GT17
9-3 2,2D 99- Garrett GT15S
9-3 Aero 00-03 Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-3 Viggen Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-3 SS
9-3 1.8/2.0t Garrett GT2052S
9-3 Aero Mitsubishi TD04L-14T #6
9-5
9-5 150/170/185hk 98- Garrett GT1752
9-5 2.3T 220hk Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-5 aero 230/250hk 99- Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-5 3.0 V6t 99- Garrett GT1549
9-5 V6 DIESEL Garret GT2559
Og 900
99/900 78-80 Garrett TC0301
900 81- Garrett TB0312
900 APC T8 82-87 Garrett TB0321
900 APC T8 87-89 Garrett TB0358
900 T16 S -93 Mitsubishi TE05-12B6
900 T16 83-86 Garrett TB0339
900 T16 87-89 Garrett TB0357
900 T16 90-93 Mitsubishi TE05-12B6
9000
9000 2,0 85-87 Garrett TB0343
9000 2,0 87-89 Garrett TB0356
9000 2,0 90-93 Garrett TB2529
9000 2,3 90-98 Garrett TB2531
9000 Aero 93 (ej automat) Mitsubishi TD04HL-15g 6#
9000 Aero 94-97 (ej automat) Mitsubishi TD04HL-15t 6#
9000 Aero (Automat)Garrett TB2531
Ng900
900 2,0 94-98 Garrett TB2569
9-3
9-3 2,0 154/185/200hk 98-00 Garrett TB2569
9-3 2,0 154/185hk 00-03 Garrett GT17
9-3 2,2D 99- Garrett GT15S
9-3 Aero 00-03 Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-3 Viggen Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-3 SS
9-3 1.8/2.0t Garrett GT2052S
9-3 Aero Mitsubishi TD04L-14T #6
9-5
9-5 150/170/185hk 98- Garrett GT1752
9-5 2.3T 220hk Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-5 aero 230/250hk 99- Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-5 3.0 V6t 99- Garrett GT1549
9-5 V6 DIESEL Garret GT2559
muidu on aero vähe kabedama minemisega puhastverd aero (mitte SE, millel kangem mootor) on seest ka ilusam (karbon paneel, voltidega nahkistmed jne), stangedel ja küljekarpidel on lisaks spoilerid, mis pigem siiski ribad on. Ja ma võin küll eksida, aga 9-3 ei olnud Aeroga automaatkasti vist.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui ma nüüd väga villast ei pane, siis t25 käis T5 küljes ja gt17 T7-ga? Ehk siis vaata DI värvi..:) Mootor ühel juhul b204 ja teisel b205
9k DP ei sobi kindlasti ühegi teise auto peale, 9-5 ja 9-3 omad tunduvad ka erinevad olema pilti vaadates.
9k DP ei sobi kindlasti ühegi teise auto peale, 9-5 ja 9-3 omad tunduvad ka erinevad olema pilti vaadates.
Kui ma nüüd väga villast ei pane, siis t25 käis T5 küljes ja gt17 T7-ga? Ehk siis vaata DI värvi..:) Mootor ühel juhul b204 ja teisel b205
Ja kui mina nüüd väga villast ei pane, siis näiteks Galsi T5 (B204E, 113kw) küljes olevat GT17. :P
Nagu ma aru saan siis B204E puudub APC klapp? Et kui ma tahan t5suite masinat näppida, siis peaksin selle muretsema? B204L/R mootori oma peaks kasutama või sobib ka t7 masina omad?
http://www.nordictuning.com/images/apc_valve.jpg
Eestist kuskil leiab mõistliku hinnaga tutikaid neid?
http://performance.cr.ee/
Regular Saab Guy
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sa juba enne leidsin selle t5suite'i teema üles. mine sealt edasi mööda linke, leia üles t5suit'i manualid ja tee omale asi pisut selgemaks.
See pildil olev klapp on t5 BPC, mis kunagi krooni ajal maksis uuena vist mingi 3.5k..:) T7 sama otstarbega asi maksab mingi 40€ äkki. Seda t7 oma on võimalik t5 ajule selgeks teha, vajalik mõningane jootmistöö ECU-s . KorK andis sulle lingi, suhtle kodanikega, nad on võimelised sulle alguse kätte näitama ja ehk ka pisut seletama. Edasi saad võibolla juba ise, kui vajalikud vidinad muretsed.
See pildil olev klapp on t5 BPC, mis kunagi krooni ajal maksis uuena vist mingi 3.5k..:) T7 sama otstarbega asi maksab mingi 40€ äkki. Seda t7 oma on võimalik t5 ajule selgeks teha, vajalik mõningane jootmistöö ECU-s . KorK andis sulle lingi, suhtle kodanikega, nad on võimelised sulle alguse kätte näitama ja ehk ka pisut seletama. Edasi saad võibolla juba ise, kui vajalikud vidinad muretsed.
Softispetsid tahavad oma töö eest ca. 400-500 euri. Pole nagu mõtet 1200€ autole sellist väljaminekut teha :freak:
Kui läheb, siis läheb kolb läbi ploki. Kui ise ei tee, siis ei õpi ka :wise:
http://performance.cr.ee/mod_catalogue_a87ff679a2f3e71d9181a67b7542122c_SAAB-93-9802_est
Vaata nüüd palun hinnakirja ka. :)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kordi ja kordi läbikäidud rada. Saabi softidega jõutud niikaugele, et dynos mõõdad vaid väÄnet ja kw. Vaevalt, et su autol mingi spets setting on. 113kw easy
Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Softispetsid tahavad oma töö eest ca. 400-500 euri. Pole nagu mõtet 1200€ autole sellist väljaminekut teha :freak:
Kui läheb, siis läheb kolb läbi ploki. Kui ise ei tee, siis ei õpi ka :wise:
to turbo: ma loen su postitusi ja aru ei saa, et mida kuradit sa tahad?
kas tahad midagi maha müüa, või osta , või harida ennast saabitiningu koha pealt? või sul plaan midagi modida, midagi ehitada? mille jaoks, et niisama tänaval fännata, või rajale?
tee üks korralik oma auto teema ja kirjuta oma soovid, siis osatakse ka aidata sind. niisama paljusid teemasid näpu otsaga katsudes ei saa sotti sust ja su soovidest. veelvähem keegi spetsidest oskaks nõu anda.
tea, siis on mehi, kes teavad kuidas saabimootoreid purustada. on neid, kes 30000 km, suudavad sõita ühe õliga ja mootorit siis remontida, kui ka neid, kes oma väga võimast masinat iial valmis ei saa, et proovida, et kui võimas just asi on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ei noh, kes keelab ise katsetada, T5suite on vabalt saadaval, osta canusb ja anna minna...
Kui siis ühel hetkel tundub, et soft on täiest metsas, võib orig. tagasi panna või siis spetside poole pöörduda. Eestis vist dyno baasil individuaaltuuningut ei paku Saabidele keegi, lähim koht ilmselt Maptun ja maksab üksjagu.
Kui siis ühel hetkel tundub, et soft on täiest metsas, võib orig. tagasi panna või siis spetside poole pöörduda. Eestis vist dyno baasil individuaaltuuningut ei paku Saabidele keegi, lähim koht ilmselt Maptun ja maksab üksjagu.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
No see on juba jalgratta leiutamine. Maailm täis Saabituunijaid, kohalikud ka olemas ja ikka vähe. Meil on head tegijad ja hinnad on soodsad.
Kui soovitakse mingit custom softi, siis eeldan, et soovitakse mingit huippuriista aretada, neid on maailmas aretatud küll, võta aga näidis neobrothersist või mujalt ja hakka juppe ostma. Küsimus on aga, mis seisus on hetkel masin ja kui suur on eelarve. Igasuguse võimsuse puhul tuleb tunnistada, jääb ühel hetkel ikka väheks aga enne saab enamasti rahakott tühjaks.
Kui soovitakse mingit custom softi, siis eeldan, et soovitakse mingit huippuriista aretada, neid on maailmas aretatud küll, võta aga näidis neobrothersist või mujalt ja hakka juppe ostma. Küsimus on aga, mis seisus on hetkel masin ja kui suur on eelarve. Igasuguse võimsuse puhul tuleb tunnistada, jääb ühel hetkel ikka väheks aga enne saab enamasti rahakott tühjaks.