Tuning Stage1 ja stage 2

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Tanellenat
Postitusi: 40
Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
Asukoht:
Auto:

#1

T Juun 26, 2018 23:15

Pm olen jälle tulemas Saabi maailma ja seda siis 2.0T 151kw 9-3-ga. hetkel masinal mingi chip peal kuid kui juba siis juba. thakas teada täpsemalt mis erinevused on stage 1 ja stage 2-l
Mida vaja vahetada või mida lisada.
Muide kui mitme kilomeetri tagant sellel rihma peab vahetama?
Samas võite soovitada kes teeb head softi.
Viimati muutis Tanellenat, K Juun 27, 2018 8:19, muudetud 1 kord kokku.
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#2

T Juun 26, 2018 23:24

Eks see on tõlgendamise küsimus, oleneb tuunijast. MapTuni Stage'ide infot võid siit leida - https://www.maptunparts.com/tuning-kits ... 03/mt5/139
Üldiselt kipub sedasi olema, et stage 1 on ainult soft, stage 2 on soft + "hingamise" parandamine ja nii ta läheb.

Rihma asemel on kett, vahetad kui vaja on. Millal vaja on - hiljemalt siis kui kett endast märku annab. Samas natuke loto ka, võib-olla ei annagi märku :conf:
Tanellenat
Postitusi: 40
Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
Asukoht:
Auto:

#3

K Juun 27, 2018 8:24

Okey.. teadsin et 136kw oli ketiga aga ka see siis on hea :D on küll kallis vahetada aga muretu siis pikka pikka aega :D
Võib soovitada ka kedagi kes meil siin vb tegeleb softiga, sest chipist tahan kiiremas korras lahti saada
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

K Juun 27, 2018 8:49

Mis "chipist" sa räägid? Ma võin kihla vedada, et sul ei ole seal mingit lisaseadet vaid on kõik auto enda ajus juba olemas. Ongi kogu "chippimine"...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#5

K Juun 27, 2018 10:33

Ilmselt siis og-st jutt.
Kui asjaks läheb siis mul üks downpipe seisab riiulis :D
Everyday Regular SAAB guy!
Tanellenat
Postitusi: 40
Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
Asukoht:
Auto:

#6

K Juun 27, 2018 12:20

Cyber kirjutas:
K Juun 27, 2018 8:49
Mis "chipist" sa räägid? Ma võin kihla vedada, et sul ei ole seal mingit lisaseadet vaid on kõik auto enda ajus juba olemas. Ongi kogu "chippimine"...
ma selle täpsustan üle sest praeguse omaniku jutul on chip. kui nii siis on hästi ja alati olen enda harimise poolt ;)
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

K Juun 27, 2018 13:32

Tanellenat kirjutas:
K Juun 27, 2018 8:24
Okey.. teadsin et 136kw oli ketiga aga ka see siis on hea :D on küll kallis vahetada aga muretu siis pikka pikka aega :D
Pole see kett nii hea midagi. Kestab sama kaua kui hammasrihm aga vahetada on palju kallim.
argo900
Postitusi: 13
Liitunud: E Sept 11, 2017 18:28
Asukoht:
Auto:

#8

K Juun 27, 2018 19:30

Ostsin omale doonoriks 2001 aasta 9-3 og 2,0 ja sellel on passis 151 kw.
See peaks olema täiesti tavaline tehase seade ei mingit chipi.
Kui nii võtta siis see on ainult 15 kw uue ja vana 2,0 vahe.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#9

K Juun 27, 2018 21:15

argo900 kirjutas:
K Juun 27, 2018 19:30
Ostsin omale doonoriks 2001 aasta 9-3 og 2,0 ja sellel on passis 151 kw.
See peaks olema täiesti tavaline tehase seade ei mingit chipi.
Kui nii võtta siis see on ainult 15 kw uue ja vana 2,0 vahe.
151kw on Aero, 136kw on suurema turboga isend (aga mitte aero), madalsurveturbod (lpt) on 113kw OG-peal.

Teema algatajale, kas jutt on hallist OG 9-3st? Aerosid eriti palju ei liigu ja yhte tean mis myygis oli, puhtalt enda uudishimu.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Tanellenat
Postitusi: 40
Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
Asukoht:
Auto:

#10

K Juun 27, 2018 23:36

9-5LPT kirjutas:
K Juun 27, 2018 21:15
argo900 kirjutas:
K Juun 27, 2018 19:30
Ostsin omale doonoriks 2001 aasta 9-3 og 2,0 ja sellel on passis 151 kw.
See peaks olema täiesti tavaline tehase seade ei mingit chipi.
Kui nii võtta siis see on ainult 15 kw uue ja vana 2,0 vahe.
151kw on Aero, 136kw on suurema turboga isend (aga mitte aero), madalsurveturbod (lpt) on 113kw OG-peal.

Teema algatajale, kas jutt on hallist OG 9-3st? Aerosid eriti palju ei liigu ja yhte tean mis myygis oli, puhtalt enda uudishimu.
Ei ole hall vaid must kupee OG. ma tegelikult hetkel uurin kuna tahangi sotti saada mis autoga tegemist ja mida peaks nö chipi puhul jälgima. Sai Saabiantiga räägitud ja kui ajad sobivad siis varsti kontrolli ja Anti ütleb edasised murekohad ja jutud. Kui kõik sujub siis ka kindlasti teema tulemas
argo900
Postitusi: 13
Liitunud: E Sept 11, 2017 18:28
Asukoht:
Auto:

#11

N Juun 28, 2018 19:05

Teema algataja oleks võinud muidugi lisada mis aasta 9-3 -ga on tegemist.
1999 kasutati veel seda vana B204L mootorit mis oli 136 kw (mida kasutas ka 900ng mis oli siis tehase seades kõige võimasam)
Aastal 2000 toimus uuendus kus ECU Trionic 5.5 pealt mindi üle Trionic 7 peale.
Uuendatud mootor oli B205R Hot 151 kw (ehk siis tehase seade).
Olgu siis mainitud ,et need on 2,0 mootori tehase kõige kangemad versioonid.
Väikene info killukene.


Engine Displacement Torque Power Compression ratio Boost pressure Model Years Available
B204i: 2.0L (1985cc) 177 N⋅m (131 lb⋅ft) @ 4300 rpm 130 hp (97 kW) @ 5500 rpm 10.1:1 – 1999-2000
B204E: 2.0L (1985cc) 219 N⋅m (162 lb⋅ft) @ 3600 rpm 154 hp (115 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 0.40 bar (5.8 psi) 1999-2000
B204L: 2.0L (1985cc) 263 N⋅m (194 lb⋅ft) @ 2100 rpm 185 hp (136 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 0.73 bar (10.6 psi) 1999-
B204R: 2.0L (1985cc) 280 N⋅m (210 lb⋅ft) @ 2200 rpm 200 hp (150 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 1.00 bar (14.5 psi) 1999-
B205L: 2.0L (1985cc) 280 N⋅m (210 lb⋅ft) @ 1800 rpm 185 hp (138 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 1.00 bar (14.5 psi) 2000–2002/3
B205R: 2.0L (1985cc) 280 N⋅m (210 lb⋅ft) @ 1800 rpm 205 hp (153 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 1.00 bar (14.5 psi) 2000–2002/3
Tanellenat
Postitusi: 40
Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
Asukoht:
Auto:

#12

N Juun 28, 2018 19:50

argo900 kirjutas:
N Juun 28, 2018 19:05
Teema algataja oleks võinud muidugi lisada mis aasta 9-3 -ga on tegemist.
1999 kasutati veel seda vana B204L mootorit mis oli 136 kw (mida kasutas ka 900ng mis oli siis tehase seades kõige võimasam)
Aastal 2000 toimus uuendus kus ECU Trionic 5.5 pealt mindi üle Trionic 7 peale.
Uuendatud mootor oli B205R Hot 151 kw (ehk siis tehase seade).
Olgu siis mainitud ,et need on 2,0 mootori tehase kõige kangemad versioonid.
Väikene info killukene.


Engine Displacement Torque Power Compression ratio Boost pressure Model Years Available
B204i: 2.0L (1985cc) 177 N⋅m (131 lb⋅ft) @ 4300 rpm 130 hp (97 kW) @ 5500 rpm 10.1:1 – 1999-2000
B204E: 2.0L (1985cc) 219 N⋅m (162 lb⋅ft) @ 3600 rpm 154 hp (115 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 0.40 bar (5.8 psi) 1999-2000
B204L: 2.0L (1985cc) 263 N⋅m (194 lb⋅ft) @ 2100 rpm 185 hp (136 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 0.73 bar (10.6 psi) 1999-
B204R: 2.0L (1985cc) 280 N⋅m (210 lb⋅ft) @ 2200 rpm 200 hp (150 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 1.00 bar (14.5 psi) 1999-
B205L: 2.0L (1985cc) 280 N⋅m (210 lb⋅ft) @ 1800 rpm 185 hp (138 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 1.00 bar (14.5 psi) 2000–2002/3
B205R: 2.0L (1985cc) 280 N⋅m (210 lb⋅ft) @ 1800 rpm 205 hp (153 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 1.00 bar (14.5 psi) 2000–2002/3
Teema algataja kirjutaski esimeses postituses et tegemist 151kw-ga :head:
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#13

N Juun 28, 2018 22:37

Kett kestab kindlasti 300 tuhat ja rohkem, kui igapäevaselt ei tapa oma autot ja hooldad.
sigaelmar kirjutas:
K Juun 27, 2018 13:32
Tanellenat kirjutas:
K Juun 27, 2018 8:24
Okey.. teadsin et 136kw oli ketiga aga ka see siis on hea :D on küll kallis vahetada aga muretu siis pikka pikka aega :D
Pole see kett nii hea midagi. Kestab sama kaua kui hammasrihm aga vahetada on palju kallim.
Vasta