O: 9-3 og mootori tuuning jubinaid

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

E Juul 30, 2018 22:44

Ühesõnaga mul on üks kobe 2000 aasta 9-3 aero, mida keegi endale ei taha ja otsustan, et kui saan mingi stage jao kõiksugu jubinaid kokku, siis ehitaks ta üles ja laseks mõne hea yrituse puhul õhku kah!

Seega kõiksugu pakkumised oodatud, koos vajamineva nõu ja jõuga. trionic 7 juhtimine praegu peaks olema. ja küll Seb midagi kirjutab, kui rauda saaks sobivamaks.

Esimese asjana on juba tehtud plokikaane täisremont, koos kõigega mis vähegi teha ja kontrollida annab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

E Juul 30, 2018 23:36

Kui kolbe ja kepse vahetama ei hakka, siis mootori poolest on vabalthingava nukkvõllid suhteliselt agressiivsed (B234i). Mitsu turbole king cobra sisselasketoru (vajab külmosa treimist) ja väljalase otse turbost, ilma katita "screamer pipe". Tõsta kütuserõhku. Softituuning ning väikeseid otsi saab ca 220-250kW jõuga lasta :)
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1035
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#3

T Juul 31, 2018 9:37

Põhiline lisa pauk tuleb ikka downpipe ja softiga. Aga mis tasuks üle vaadata on vahejahuti, originaal vahejahutiga keskmisel suvepäeval sai paar korda tühjaks vajutada ja juba see T7 piiras, siis suure alumiinium kärakaga sai ikka pikalt peal hoida. :D Tuleb isu peale jälle, jube lihtsalt saab ikka 110kw pealt 200kw

https://www.carshop.ee/et/156-vahejahutid
Vasta