1. leht 1-st

B204 To the max

Postitatud: P Aug 26, 2018 21:27
Postitas Kalista
Tere!
Plaanis endale autot hakata ehitama.
Kuna parim mootor selleks on saabi oma, siis siia teeks ka kerge topicu selle koostamise kohta.
Idee oli ammu juba, nüüd sain selle alustamiseks b204 mootoriga tonnise. Ja talvel hakkab mootori tegemine pihta.

B204 alumine osa, alla main bearidele teras plaat
Ülepuur ja wiseco 92mm kolvid. Stock kepsud.
Stock tihendi asendab metalliga.

B235 Kaan mis läheb portimisse.
Nukid.
Enem 264/9.6mm või 276/10.4
Klapid... Stock ? + tugevamad vedrud, pesad lõikab üle, sooveldus jne

HX35/40 turboks.

500kw rattast oleks soov :roll: 1.5-2 bar

Arvestades, et mootori alla läheb juba paar tuhat eurot siis mis oleks veel variante see kompott paremaks teha ? Õlipump, veepump 7k pöördel kindlasti asjad mis vajavad tähelepanu.
Käigukast tuleb bmw oma, manuaal arvatavasti.

Re: B204 To the max

Postitatud: P Aug 26, 2018 22:01
Postitas saabu14jr
Siis vast oleks hea leida b206 blokk, kergem, puuduvad balanssvõllid ja ka nende õlikanalid. Paljud vóimsad saabid nende blokkide peale ehitatud. Hiljuti oli üks üle nippli kâinud ng900 varuosadeks müüa millel selline mootor oli peal

Re: B204 To the max

Postitatud: E Aug 27, 2018 8:21
Postitas Cyber
Mis sa tast puurid. Täiesti mõttetu tegevus seda ~90 kuupsentimeetrit taga ajada.

Re: B204 To the max

Postitatud: E Aug 27, 2018 18:29
Postitas kasparius
Suured plaanid :)
500kw rattast vaatab otsa kena summa osadele.
Päris tugevat diffrit, kasti, sidurit on vaja kui soov on ka see jõud teele panna läbi slikkide
Oioi kui palju juppe läheb külge :)
Mis masinale?

Re: B204 To the max

Postitatud: T Aug 28, 2018 22:02
Postitas Kalista
Hey, tänud kaasamõtlejatele, igasugune info kulub marjaks ära. Eriti kasutaja Tormi2k8 kiri :) Nagu välja tuleb, et ülepuur praktilist eesmärki ei oma siis tõesti mõttetu tegevus.
NG600 plokki ma ei usu, et hakkan kasutama. Kergem oleks b204 mootoril balanssvõll ära kaotada ja õlikanalid ringi teha (kui see on võimalik, pole veel jõudnud uurida)
Kuna ma tean antud mootori ajalugu üle 10 aasta, siis peaks see olema äärmiselt korraliku sisuga ja just sellepärast tahaks seda kasutusele võtta.

Käigukastiks plaanis võtta bmw m57, 3.0 diisli oma zf 5speed või 6. Tean, et selle kasti otsa nuut peaks sama olema mis m seerial, seega sinna leiaks igasuguseid aftermarket clutch kite, Hooratta kinnitust mootorile ei kujuta ette hetkel kuna pole saabi väntvõlli näinud. Bmw oma ta peab jääma igatahes hammasvöö tõttu, ehk sisu cnc ümber lõigata või vaheadapter isegi kuna kasti sobitamisega saab seal ruumi juurde tekitada kui vaja. Hiljem vahetamisega ei teki ka siis probleeme.

Kusjuures kasti adaptrit mulle pakuti juba bolt on lahendus bmw 1.8 kastile, siis sobib see ka 2.5 m50 mootorile, Kunagi sai viimane 1.6. rullikale otse vahele tõstetud samamoodi.
Tolle 2.5 bensuka ja diisli kastide erinevust hetkel ei oska öelda aga nikuinii nägi see adapter natukene wack välja. Arvatavasti läheb saabi ja bmw kast üldse keevitusse, ehk hübriid lahendus.

Diffrit hetkel ei tea, autoks tuleb e34 või E24.

Re: B204 To the max

Postitatud: K Aug 29, 2018 13:46
Postitas Marko647
Ehitad driftikaks ?