Kliirensi tõstmine 9-5?
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: R Sept 07, 2018 10:06
- Asukoht: Tartu
- Auto:
Tere, kuna auto madal ja talv tulekul siis oleks vaja esiotsa kergitada nats. Kas on mingid hd vedrud olemas või mõne mootoriga tugevamad, kõrgemad või mis lahendusi veel oleks. Kummijunne vedrukeerdude vahele pakkusin siis mehaanik hakkas nägusid tegema. Auto 9-5 2.3t 136kw 2002a.
Ennem tellimist tasuks müüjalt 100% kinnitus saada, et autot saab tõsta kõrgemaks konkreetse coilover kitiga. See maksimaalne kõrge pole alati olnud piisavalt kõrge neile kes tahavad autot tõsta. Nt H&R Street Performance coiloverid jätsid kõige kõrgemas asendis auto originaal kõrgusele, talvel sellest on reeglina piisanud linnas liiklejale.
Teed järgi? https://youtu.be/Ng_3TlsyxmI?t=36s
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: R Sept 07, 2018 10:06
- Asukoht: Tartu
- Auto:
Taha lubas mehaanik topelt vedrutaldrikud sokutada vm nii et see on kaetud.
Ette mõtlesin ise kah et paneks raskema motoga auto uued vedrud(eelmine auto oli Vectra B ja see sai korda 2.5l vedrudega tookord) aga auto-types kaale võrreldes on Saabil vähe vahet.
Kas sedaanile sobivad universaali vedrud ka muidu? Vaja maale jahti ka sõita vahel muidu ajaks niisama läbi kui linn ja põhimaanteed oleks
marsruudiks ainult.
3.0masuudikas on 50kg raskem aga 3.0bena 85kg.
Universaal 3.0d on 100kg ja 3.0b 150kg raskem.
Kui sobiksid universaali vedrud oleks teema lahendatud ilmselt.
Ette mõtlesin ise kah et paneks raskema motoga auto uued vedrud(eelmine auto oli Vectra B ja see sai korda 2.5l vedrudega tookord) aga auto-types kaale võrreldes on Saabil vähe vahet.
Kas sedaanile sobivad universaali vedrud ka muidu? Vaja maale jahti ka sõita vahel muidu ajaks niisama läbi kui linn ja põhimaanteed oleks
marsruudiks ainult.
3.0masuudikas on 50kg raskem aga 3.0bena 85kg.
Universaal 3.0d on 100kg ja 3.0b 150kg raskem.
Kui sobiksid universaali vedrud oleks teema lahendatud ilmselt.
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: R Sept 07, 2018 10:06
- Asukoht: Tartu
- Auto:
Veel et mis firma Tartus Saabi jubinatega soodsamalt tegeleb?
Uued OEM vedrud annavad autole algse körguse ja kui paigaldad körgema profiiliga rehvid ( 205/60 R 17 ) siis see töstab ka SAAB i pöhja mönevörra. Kuid ESK sügisralli 2016 sai läbitud 9-5 Aeroga millel all 225/45 R 17 rehvid ja ainult ühe rajalöigu läbimisel oli vaja niinimetatud tänavaautodel körvalist abi ( v.a. Rally LADA , Volvo V70 XC ja SAAB 9-3 Turbo X ). Ennem saab läbivusel määravaks rehvimuster ja kulumine. SAAB i pöhi on suhteliselt sile ja vajadusel saab mätastesse/puujuurtesse takerduvaid detaile nagu summuti keskmine element ja käsipiduritrossid veidi ülessepoole sättida vöi kilbiga kaitsta.
Aga kust saab 205/60R17 normaalseid talverehve?