1. leht 1-st

Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: R Sept 07, 2018 12:03
Postitas Porschefan
Tere, kuna auto madal ja talv tulekul siis oleks vaja esiotsa kergitada nats. Kas on mingid hd vedrud olemas või mõne mootoriga tugevamad, kõrgemad või mis lahendusi veel oleks. Kummijunne vedrukeerdude vahele pakkusin siis mehaanik hakkas nägusid tegema. Auto 9-5 2.3t 136kw 2002a.

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: R Sept 07, 2018 13:18
Postitas sigaelmar
Osta omale coiloverid. Talveks lased nii kõrgeks kui tahad ja suvel lased ilusaks madalaks.

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: R Sept 07, 2018 14:17
Postitas Pootsman
sigaelmar kirjutas:
R Sept 07, 2018 13:18
Osta omale coiloverid. Talveks lased nii kõrgeks kui tahad ja suvel lased ilusaks madalaks.
Ennem tellimist tasuks müüjalt 100% kinnitus saada, et autot saab tõsta kõrgemaks konkreetse coilover kitiga. See maksimaalne kõrge pole alati olnud piisavalt kõrge neile kes tahavad autot tõsta. Nt H&R Street Performance coiloverid jätsid kõige kõrgemas asendis auto originaal kõrgusele, talvel sellest on reeglina piisanud linnas liiklejale.

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: R Sept 07, 2018 14:26
Postitas Ron24
Proovi 3.0 disla vedrusid. Need peaks esiotsa tõstma küll. Bensukal nina kergem kui diislil.

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: R Sept 07, 2018 18:47
Postitas sigaelmar
Aga kui ainult esiotsa kõrgemaks tõstab, siis jääb ju eriti rõve.

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: R Sept 07, 2018 19:34
Postitas denczik

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: R Sept 07, 2018 23:37
Postitas Porschefan
Taha lubas mehaanik topelt vedrutaldrikud sokutada vm nii et see on kaetud.
Ette mõtlesin ise kah et paneks raskema motoga auto uued vedrud(eelmine auto oli Vectra B ja see sai korda 2.5l vedrudega tookord) aga auto-types kaale võrreldes on Saabil vähe vahet.
Kas sedaanile sobivad universaali vedrud ka muidu? Vaja maale jahti ka sõita vahel muidu ajaks niisama läbi kui linn ja põhimaanteed oleks
marsruudiks ainult.
3.0masuudikas on 50kg raskem aga 3.0bena 85kg.
Universaal 3.0d on 100kg ja 3.0b 150kg raskem.
Kui sobiksid universaali vedrud oleks teema lahendatud ilmselt.

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: L Sept 08, 2018 3:14
Postitas Porschefan
Veel et mis firma Tartus Saabi jubinatega soodsamalt tegeleb?

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: L Sept 08, 2018 3:39
Postitas 9-5LPT
Igast varuosapoest saab “jubinaid”, soodsamalt saab kliendikaardiga vōi viisakalt küsides :)

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: L Sept 08, 2018 8:32
Postitas I-Vaari
Uued OEM vedrud annavad autole algse körguse ja kui paigaldad körgema profiiliga rehvid ( 205/60 R 17 ) siis see töstab ka SAAB i pöhja mönevörra. Kuid ESK sügisralli 2016 sai läbitud 9-5 Aeroga millel all 225/45 R 17 rehvid ja ainult ühe rajalöigu läbimisel oli vaja niinimetatud tänavaautodel körvalist abi ( v.a. Rally LADA , Volvo V70 XC ja SAAB 9-3 Turbo X ). Ennem saab läbivusel määravaks rehvimuster ja kulumine. SAAB i pöhi on suhteliselt sile ja vajadusel saab mätastesse/puujuurtesse takerduvaid detaile nagu summuti keskmine element ja käsipiduritrossid veidi ülessepoole sättida vöi kilbiga kaitsta.

Re: Kliirensi tõstmine 9-5?

Postitatud: L Sept 08, 2018 9:24
Postitas marti420
Aga kust saab 205/60R17 normaalseid talverehve?