1. leht 1-st

Mootori õhuvõtt: plast VS metall

Postitatud: P Nov 25, 2018 20:20
Postitas Teretali
Tekkis küsimus, et kui OEM toru intercoolerist mootorisse on plastikust (mitte muidugi kõikidel autodel), siis miks samased performance varuosad kõik metallist on? Lihtsalt väljanägemise jaoks või on sellel ka mingi praktiline eesmärk? Loogika ütleb ju et metall on parem soojusjuht ja õhk seal sees läheb kuumemaks, mida ju tegelikult ei soovita...?

Re: Mootori õhuvõtt: plast VS metall

Postitatud: P Nov 25, 2018 21:28
Postitas hard0
Üksikeksemplare ja väikeseeriat toota on metallist lihtsam. Plastikust detailid on reeglina survevalu meetodil tehtud ja seal saavutatakse kuluefektiivsus väga suurte seeriatega. Nimelt on survevaluvormide tegemine väga kallis.

Re: Mootori õhuvõtt: plast VS metall

Postitatud: P Nov 25, 2018 22:56
Postitas entson
Kui tegu on originaalidega ,siis vanadel 95-tel oli alumiiniumist ja piduri vaakumvõimendi oli elektriline,veidi uuematel on mehhaaniline vaakumpump(pidurisüsteemis) ja ka plasttoru ,et pumbast üleviiku teha lapikuks. Kui hakata tegema mootorit võimsamaks,siis on teised vajadused ja ka torud on teise läbimõõduga. See ei pruugi olla absoluutne tõde,vaid mina arvan nii .

Re: Mootori õhuvõtt: plast VS metall

Postitatud: E Nov 26, 2018 8:58
Postitas Trionic
Vaakumvõimendi ei ole kunagi Saabil olnud elektriline, küll aga on kasutatud nii elektrilisi, kui mehaanilisi vaakumpumpasid aut. kastiga masinatel.
entson kirjutas:
P Nov 25, 2018 22:56
Kui tegu on originaalidega ,siis vanadel 95-tel oli alumiiniumist ja piduri vaakumvõimendi oli elektriline,veidi uuematel on mehhaaniline vaakumpump(pidurisüsteemis) ja ka plasttoru ,et pumbast üleviiku teha lapikuks. Kui hakata tegema mootorit võimsamaks,siis on teised vajadused ja ka torud on teise läbimõõduga. See ei pruugi olla absoluutne tõde,vaid mina arvan nii .

Re: Mootori õhuvõtt: plast VS metall

Postitatud: E Nov 26, 2018 18:30
Postitas entson
Tänud Trionic, minu eelmine postitus sai õige tähenduse ,just nii mõtlesin ,aga välja tuli nagu alati.