9-5le jõudu juurde

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#101

L Mai 21, 2011 18:16

Tsiteerin:
"Rõhuga bypassi ei avata. Kui see on nii, siis on klapp valesti paigaldatud. Klapp avatakse ainult vaakumiga."

Tehnilises keeles nimetetakse ka vaakumit rõhuks(mida see ka on),ainult et negatiivse väärtusega.


Ärme nüüd nii peeneks ka mine:) Ühesõnaga, ülerõhuga bypassi ei avata.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#102

K Okt 09, 2013 14:36

soovituslikult küll. kuigi t7 teeb oktaani ise paika ja ei lase detoneerida väga, ise sõidan vaid 98ga kuigi lahja soft peal
Sent from my Monte Carlo using B236
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#103

P Jaan 26, 2014 19:32

Saab 9-5 neljakäigulise automaatkastiga. Kas on võmalik T7 Suitega võtta maha teise käigu torque limiter?


Ikka :)
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#104

E Jaan 27, 2014 9:40

Ega sa ühte limiteri nuppu ei leiagi T7 atm kastiga majandamisel. Vaata pisut suitega kaasas olevaid manuale ja leiad juhendi mida ja kus teha. Pärast vaatad graafikut kuidas asi kujuneb.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#105

T Veebr 25, 2014 19:26

Pisut ehk sellega võidab, kuid esimene käik lõpeb ju kusagil 70-85km/h, olenevalt softi põhjast. See tähendab, et maksimaalse väände tekkimise hetkeks on kiirus juba üle 100km/h :)

EDIT: Kui õigesti mäletan, siis 1- ja 2-käiku piiratakse koos. Samuti ka kolmandat käiku, kui turbiinilukk on mingil põhjusel magama jäänud.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#106

K Veebr 26, 2014 15:36

Mingi vana softiga sai optimeeritud pisut 0-100km/h vahemikku, kuid 9-5 on selline lugu, et ilma LSD-ta ongi ta laeks 6 sekundit. Olgu kasvõi 500hj aga kiiremini ta raip ei liigu.

Minu omal hetkel tõesti piirajad ära kaotatud. Samas kompeseerisin mujalt vastu, et kickdowni ajal kast pilbasteks ei lenda. Mida täpsemalt tegin, ei mäleta (Võis ka hardcoded olla). Omajagu aega on möödunud nende mäppide tegemisest.

Ühesõnaga piirajad on üldiselt head asjad - viimane päästerõngas. Seega soovitan need säilitada.

Muutes TorqueCal.n_Eng1GearSP saad esimese käigu limiiti tõsta nii palju kui vaja. Kui selle abil miskit ei muutu, siis tasuks raud üle vaadata. Just esimese käiguga annavad hõre mootor, lekkiv sisselase ning lagunenud veermik endast märku.
turbo
Postitusi: 4
Liitunud: P Nov 01, 2009 23:08
Asukoht:
Auto:

#107

L Mai 17, 2014 21:48



Muutes TorqueCal.n_Eng1GearSP saad esimese käigu limiiti tõsta nii palju kui vaja. Kui selle abil miskit ei muutu, siis tasuks raud üle vaadata. Just esimese käiguga annavad hõre mootor, lekkiv sisselase ning lagunenud veermik endast märku.

Sa vist mõtlesid ikka TorqueCal.M_1GearTab ?
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#108

L Mai 17, 2014 23:54

Läbi aastate on tarkvara üsna palju erinev. . . Niimoodi lampi pakkudes ei jõua kuhugi... :)
Vasta