9-5le jõudu juurde
Hei, tuleks 9-5 juurde tagasi! :D
Selline küssa, kas 9-5 aerol on piiratud libisemisega differ ees või teeb seda tööd ESP - pidurdades läbilibisevat ratast (nagu audi quattrol)?
Selle 250 ph mahasaamiseks peaks kõigepealt hakkama veermikust pihta ja kui rattad peavad, siis saab ka hobuseid juurde panna :D
Selline küssa, kas 9-5 aerol on piiratud libisemisega differ ees või teeb seda tööd ESP - pidurdades läbilibisevat ratast (nagu audi quattrol)?
Selle 250 ph mahasaamiseks peaks kõigepealt hakkama veermikust pihta ja kui rattad peavad, siis saab ka hobuseid juurde panna :D
ESP-st hobujõudude mahasaamisel abi kindlasti pole.
Vaja siiski korralikku LSD-d, et neid hobuseid taltsutada ja paremat minekut saada.
Vaja siiski korralikku LSD-d, et neid hobuseid taltsutada ja paremat minekut saada.
Algselt postitas: Mustang
Hei, tuleks 9-5 juurde tagasi! :D
Selline küssa, kas 9-5 aerol on piiratud libisemisega differ ees või teeb seda tööd ESP - pidurdades läbilibisevat ratast (nagu audi quattrol)?
Selle 250 ph mahasaamiseks peaks kõigepealt hakkama veermikust pihta ja kui rattad peavad, siis saab ka hobuseid juurde panna
romza
Kaevasin küll vana teema ülesse, aga küsiks targematelt sellist asja. Ok, jõudu saame küll juurde, aga mida ütleb sellepeale automaat käigukast? Kuhumaani on sellega turvaline minna? Seda tean isegi, et natuke mõtetu automaati ehitada, aga lihtsalt huvitab käigukasti taluvuspiir:)
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Oleneb, millist käigukasti silmas pead. Vanem 4-käigulise max. piir võiks olla 420Nm. Uuema 5-käigulise jätaks alla 400Nm. Ideaalis...
Kõik oleneb muidugi, millises seisukorras kast on. Enda autol on mul max. vääne 450Nm (ka 500Nm sõitis mõned nädalad täitsa normaalselt).
Paljugi oleneb sellest, mis pööretel see suur vääne on. Vääne madalatel pööretel kahjustab kasti muidugi rohkem aga naeratus on ka suurem:D
Kõik oleneb muidugi, millises seisukorras kast on. Enda autol on mul max. vääne 450Nm (ka 500Nm sõitis mõned nädalad täitsa normaalselt).
Paljugi oleneb sellest, mis pööretel see suur vääne on. Vääne madalatel pööretel kahjustab kasti muidugi rohkem aga naeratus on ka suurem:D
Kaevasin küll vana teema ülesse, aga küsiks targematelt sellist asja. Ok, jõudu saame küll juurde, aga mida ütleb sellepeale automaat käigukast? Kuhumaani on sellega turvaline minna? Seda tean isegi, et natuke mõtetu automaati ehitada, aga lihtsalt huvitab käigukasti taluvuspiir:)
400Nm on üldiselt piir automaatkastile, üle selle ei soovita.
Ega automaadile see jõu juurde lisamine väga ei meeldi. Mul oli käigukast äsja remondis ja remontija oskas öelda, et mehhaaniline pool peab küll vastu, aga just see turbiin ei kannata väga palju lisa Nm. Mingi aja jooksul hakkab käike läbi libistama ja ei lukusta enam.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Manuaalkastiga on lood sellised, et kindlat piiri ei oskagi nagu öelda. Sebastian sõidab oma kastiga 560Nm kanti. Pole veel ära lagunenud. 9-5 kast kannatab ka üsna palju. Mõlemal peaks ideaalis enne sidur maha surema, kui kast.
Küsiks sellist asja, et kui minna 125kw LPT mootoriga kuskile 200kw piirimaile, kas siis ei oleks mõistlik sisselaske torustikku vähe suurendada. originaalis ju coolerist sisselaskesse kiiruga mõõtes oli kuskil 70mm, toru 52mm ja gaasiklapp jälle 70mm. Vähemalt mulle tundub, et selle toru osa võiks samuti asendada 70mm toruga? Ja kui üle minna Mitsu föönile, siis milline peaks olema väljalase eest taha välja, et oleks võimalikult vaikne, aga samas väga ei piiraks? Originaal cooler saab oma tööga hakkama selle turboga?
Sisselaske torustiku läbimõõtu pole mõtet suurendada, väljalaskes piisab 2,5" täielikult.
200 kw jaoks pead vaatama, millised pihustid sul hetkel peal on ning ilma Mitsuta sa läbi ei aja.
200 kw jaoks pead vaatama, millised pihustid sul hetkel peal on ning ilma Mitsuta sa läbi ei aja.
Võimsust pole kunagi piisavalt