9-5le jõudu juurde

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#51

K Veebr 21, 2007 15:48

TFK, otsi ajukirurgia teema üles, sealt on ehk sulle miskit.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#52

K Veebr 21, 2007 16:04

Mõtlesin teglt äkki HR Vulkanus on lahke ja Hiristaks mu auto softi ka pisut.
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#53

K Veebr 21, 2007 16:31

Hei, tuleks 9-5 juurde tagasi! :D

Selline küssa, kas 9-5 aerol on piiratud libisemisega differ ees või teeb seda tööd ESP - pidurdades läbilibisevat ratast (nagu audi quattrol)?

Selle 250 ph mahasaamiseks peaks kõigepealt hakkama veermikust pihta ja kui rattad peavad, siis saab ka hobuseid juurde panna :D
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#54

K Veebr 21, 2007 17:29

ESP-st hobujõudude mahasaamisel abi kindlasti pole.
Vaja siiski korralikku LSD-d, et neid hobuseid taltsutada ja paremat minekut saada.



Algselt postitas: Mustang
Hei, tuleks 9-5 juurde tagasi! :D

Selline küssa, kas 9-5 aerol on piiratud libisemisega differ ees või teeb seda tööd ESP - pidurdades läbilibisevat ratast (nagu audi quattrol)?

Selle 250 ph mahasaamiseks peaks kõigepealt hakkama veermikust pihta ja kui rattad peavad, siis saab ka hobuseid juurde panna :D
romza
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#55

K Veebr 21, 2007 17:57

Algselt postitas: TFK
Mõtlesin teglt äkki HR Vulkanus on lahke ja Hiristaks mu auto softi ka pisut.


pead qudwinit piinama, äkki moosid ta ära ja panebki softi sulle peale
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#56

N Veebr 03, 2011 22:11

Kaevasin küll vana teema ülesse, aga küsiks targematelt sellist asja. Ok, jõudu saame küll juurde, aga mida ütleb sellepeale automaat käigukast? Kuhumaani on sellega turvaline minna? Seda tean isegi, et natuke mõtetu automaati ehitada, aga lihtsalt huvitab käigukasti taluvuspiir:)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#57

N Veebr 03, 2011 22:26

Oleneb, millist käigukasti silmas pead. Vanem 4-käigulise max. piir võiks olla 420Nm. Uuema 5-käigulise jätaks alla 400Nm. Ideaalis...
Kõik oleneb muidugi, millises seisukorras kast on. Enda autol on mul max. vääne 450Nm (ka 500Nm sõitis mõned nädalad täitsa normaalselt).
Paljugi oleneb sellest, mis pööretel see suur vääne on. Vääne madalatel pööretel kahjustab kasti muidugi rohkem aga naeratus on ka suurem:D
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#58

N Veebr 03, 2011 22:28

Kaevasin küll vana teema ülesse, aga küsiks targematelt sellist asja. Ok, jõudu saame küll juurde, aga mida ütleb sellepeale automaat käigukast? Kuhumaani on sellega turvaline minna? Seda tean isegi, et natuke mõtetu automaati ehitada, aga lihtsalt huvitab käigukasti taluvuspiir:)

400Nm on üldiselt piir automaatkastile, üle selle ei soovita.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#59

N Veebr 03, 2011 22:48

Ega automaadile see jõu juurde lisamine väga ei meeldi. Mul oli käigukast äsja remondis ja remontija oskas öelda, et mehhaaniline pool peab küll vastu, aga just see turbiin ei kannata väga palju lisa Nm. Mingi aja jooksul hakkab käike läbi libistama ja ei lukusta enam.
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#60

N Veebr 03, 2011 23:18

400Nm, päris arvestatav. Aga Saab 9-5 1997a on 4.automaat?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#61

N Veebr 03, 2011 23:34

Jah

1997 on küll vanemat tüüpi 4. käiguline. Aastal 2000 tuli uuemat tüüpi. Midagi erilist neil vahet pole, põhiliselt softi tasandil.
ats16v
Postitusi: 41
Liitunud: P Mär 14, 2010 15:31
Asukoht:
Auto:

#62

N Mär 03, 2011 15:33

Oskab keegi öelda paljukannatab saabi manual kast väänet?

Nii 9-5 kui 9000 oma.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#63

N Mär 03, 2011 15:46

400+ Nm, isegi sinna 500 alla vist? Või ma panen väga puusse, spetsialistid?? Vähemalt ei ole mulle silma jäänud suuremate jõunumbrite juures, et keegi väga kaste modima hakkaks.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#64

N Mär 03, 2011 16:31

Manuaalkastiga on lood sellised, et kindlat piiri ei oskagi nagu öelda. Sebastian sõidab oma kastiga 560Nm kanti. Pole veel ära lagunenud. 9-5 kast kannatab ka üsna palju. Mõlemal peaks ideaalis enne sidur maha surema, kui kast.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#65

N Mär 03, 2011 16:43

No sidur on kindla hetkeni. Kui läbi libisema hakkab, siis tuleb kangem sidur lihtsalt võtta..:) Kehv sidur võib muidugi kasti päästa..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ats16v
Postitusi: 41
Liitunud: P Mär 14, 2010 15:31
Asukoht:
Auto:

#66

N Mär 03, 2011 20:14

Teab keegi kas siduri nuut on kõigil ühesugune ja poldi valem.
ats16v
Postitusi: 41
Liitunud: P Mär 14, 2010 15:31
Asukoht:
Auto:

#67

N Mär 31, 2011 9:43

Kas keegi teab, on gt17 turbo wg acutator sama tugeva vedruga kui mitsu oma. Ja küsiks veel mis tähisega open sidis on turbo buust.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#68

N Mär 31, 2011 10:17

peaks olema Tbar, kui nüüd mälu ei peta.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#69

N Mär 31, 2011 10:47

Tbar on enamustel minu softidel, Pdif on ta originaalis. Vedru tugevus peaks minuteada mõlemal sarnane olema.
ats16v
Postitusi: 41
Liitunud: P Mär 14, 2010 15:31
Asukoht:
Auto:

#70

N Mär 31, 2011 16:48

Sinu tehtud soft aga mul pole kumbagi neist kui õieti mäletan.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#71

N Mär 31, 2011 16:59

Osadel 98-99 ajavahemiku autodel boost OpenSIDi pealt puudub. Mis aastakäik sul oligi?:red:
ats16v
Postitusi: 41
Liitunud: P Mär 14, 2010 15:31
Asukoht:
Auto:

#72

N Mär 31, 2011 19:49

Auto on 98a. Mootori ecu oli 00 või 01 nagu sa ütlesid.
Oskad sa öelda kui palju buusti selle softiga olema peaks? Kuidagi lahja tundub. Kasutan mitsu turbol gt17-ne wg acutatorit äki asi selles.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#73

N Mär 31, 2011 19:58

Saatsin U2U
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#74

K Mai 18, 2011 6:58

Küsiks sellist asja, et kui minna 125kw LPT mootoriga kuskile 200kw piirimaile, kas siis ei oleks mõistlik sisselaske torustikku vähe suurendada. originaalis ju coolerist sisselaskesse kiiruga mõõtes oli kuskil 70mm, toru 52mm ja gaasiklapp jälle 70mm. Vähemalt mulle tundub, et selle toru osa võiks samuti asendada 70mm toruga? Ja kui üle minna Mitsu föönile, siis milline peaks olema väljalase eest taha välja, et oleks võimalikult vaikne, aga samas väga ei piiraks? Originaal cooler saab oma tööga hakkama selle turboga?
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#75

K Mai 18, 2011 9:31

Sisselaske torustiku läbimõõtu pole mõtet suurendada, väljalaskes piisab 2,5" täielikult.
200 kw jaoks pead vaatama, millised pihustid sul hetkel peal on ning ilma Mitsuta sa läbi ei aja.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Vasta