9-5le jõudu juurde

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#26

E Dets 04, 2006 15:35

Algselt postitas: triibutu
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: triibutu
Tonnise (vähemalt enamuse) puhul ei saaks seda skeemi põhimõtteliselt rakendada, kuna eeldab elektrilist segusiibrit. 9-5 puhul on aga ajul vaba voli ka siibriga omatahtsi toimetada.


Mis asi siis tonnise ETS on:wall:


Kirjutasin ju sulgudes "vähemalt enamuse" :facts:
ETS on ikka vähestel tonnistel. Või vähemalt oli selline mulje jäänud...


ETS(elektriline segusiibri seadeldis) käib käsikäes TCS(kummimustri asfaldile mahajoonistamisevastaline valve)-iga ja neid kiloseid alates 91a. on stax palju.
Tegelt kui keegi soovib TCS,ETS,ECU(stage 4 SQR)komplekti,annab oma mehaanilise kmpl. vastu.Vahetame kinnisilmi:cool:
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#27

E Dets 04, 2006 16:47

Palju või vähe, mõte oli selles et ilma elektrilise segusiibrita pole T5-l mingit moodust MBC-ga üles aetud rõhku piirata. Kuna TCS oli enamasti optional ja hiljem hoopis pikalt saadetud, siis ei saanud selle olemasoluga T5 softi loomisel eriti arvestada. Pakun ka et enamus tonniseid tehti ikka ilma TCS/ETS-ita.
9-5 vist kõigil (?) elektriline siiber olemas ja T7 soft õpetatud seda sihipäraselt kasutama, see aga kõrvalnähtusena nullib ära MBC efekti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#28

E Dets 04, 2006 17:20

Ahjaa, nende hindade juures, mis ma enne välja tõin oli tegelikult ka võimalus kogu plokk osta koos nende kolbide ja värkidega. hind oli ~17-18k SEK-i

ja siis ka pea ja nukad või pea või nukad ...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#29

E Dets 04, 2006 17:52

Algselt postitas: triibutu
Palju või vähe, mõte oli selles et ilma elektrilise segusiibrita pole T5-l mingit moodust MBC-ga üles aetud rõhku piirata. Kuna TCS oli enamasti optional ja hiljem hoopis pikalt saadetud, siis ei saanud selle olemasoluga T5 softi loomisel eriti arvestada. Pakun ka et enamus tonniseid tehti ikka ilma TCS/ETS-ita.
9-5 vist kõigil (?) elektriline siiber olemas ja T7 soft õpetatud seda sihipäraselt kasutama, see aga kõrvalnähtusena nullib ära MBC efekti.


Rõhupiiramisega T5-l saab suurepäraselt hakkama WG(Või sa tahad öelda,et MBC-l puudub ühendus WG-ga ),küttesegu optimum on tagatud softi korrektsioonidega.Triooniksüsteemis on seda võimalik teha küll.(vastav tarkriist).Muidugi võib Trionicu-ust loobuda,panna progetav aju.Enamus entusiaste(nonSaab) meil siin seda teeb käibki. T7. Saab mukkida TECH2-ga(softi on vaja)Survet tõstetakse ja piiratakse läbi originaalsolenoidi elektrooniliselt(või/ning mehaaniliselt, WG-d sättides),turbo võib samaks jääda(natukene Saab sõita;))Laias laastus-pikemas perspektiivis MBC üksi pole mingi võlukepike,sein tuleb väga kiiresti vastu(teades,kuidas kulgeb see boostiga flirtimine)Lowbudget 500+ on suurusjärgus 150 eegutuhhi.Võib luulu panna teoreetiliste teadmiste tasandil,kuidas softi petta;nihverdada,katsetada putitada,kokkuvõttes ei tule see odavam,kui lihtsalt pöörduda spetside poole.Nad on kindlasti meist targemad.Ja tahavad saada pappi:angry:NB!ükski rotsade tuningstage ei sisalda MBC-d.MBC ajab ainult hamba verele:notworthy:
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#30

E Dets 04, 2006 18:53

Well, nüüd läks aiaks ja aiaauguks -- mina rääkisin ülalpool ainult sellest, et kui T5 korral veel saab, siis T7 korral enam ei saa nii lihtsate vahenditega (ilma softi näppimata) obeseid juurde :wall:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#31

E Dets 04, 2006 19:29

well,once again:notworthy:you deem right about that!Mina jälle laiaslaastus-pikemasperspektiivis mis juhtub,kui lähed libedale obestega kauplemise teele.What's wrong with that?Tõsi ta on MBC on stock solenoidiga võrreldes lollikindel.Selles on tema pluss.Nüüd jääks veel see statistika küsimus mida oli rohkem TCS/ETS-iga või ilma- 9kiloseid?;)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#32

E Dets 04, 2006 20:47

siin vahepeal jooksis küll juhe kokku. Mul on palju palju teil saabipeerudelt õppida:head:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#33

E Dets 04, 2006 22:26

Algselt postitas: triibutu
Well, nüüd läks aiaks ja aiaauguks -- mina rääkisin ülalpool ainult sellest, et kui T5 korral veel saab, siis T7 korral enam ei saa nii lihtsate vahenditega (ilma softi näppimata) obeseid juurde :wall:


saab küll ja kuidas veel.Juba katsetatud leebemaid variante.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#34

E Dets 04, 2006 22:36

Algselt postitas: iroman
well,once again:notworthy:you deem right about that!Mina jälle laiaslaastus-pikemasperspektiivis mis juhtub,kui lähed libedale obestega kauplemise teele.What's wrong with that?Tõsi ta on MBC on stock solenoidiga võrreldes lollikindel.Selles on tema pluss.Nüüd jääks veel see statistika küsimus mida oli rohkem TCS/ETS-iga või ilma- 9kiloseid?;)


MBC ei kaalu eales elektroonilist klappi üles,nagu isegi suurepäraselt kogenud oled.Meeletu sõltuvus õhurõhust,-temperatuurist,-niiskusest+ ebamugavus käsitsemisel.
Elektriliselt tüüritavad MBC`d maksavad juba tunduvalt enam,kui stock klapid.Lisaks igasuguste adaptsioonide võimatus.Kahju ainult,et tonnise/NG oma nii sita konstruiga on,et ei kesta.
ETS`ga masinaid on kindlasti arvuliselt vähem tehtud,kuna tootmiseaeg jäi kõvasti lühemaks,kui rauddrosselitega masinatel,aga eestis on neid massiliselt.Meil käib neid enam-vähem pooleks tavalistega.
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#35

E Dets 04, 2006 23:42

Algselt postitas: Trionic
Kahju ainult,et tonnise/NG oma nii sita konstruiga on,et ei kesta.
Nagu oleks ka varem kuulnud, et 9-5 omad kestavad paremini. 9000 BPC lammutamisest on siin juttu olnud, aga kas on keegi ka 9-5 BPC laiali tirinud või oskab mõne lingi visata, kus asja tööpõhimõtet lahatud oleks? Et mis seal siis teistmoodi on ja kas seda 9k-le ei annaks retrofittida?
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#36

T Dets 05, 2006 0:21

Väike vihje neile, kui hobuseid juurde vaja :drive:
romza
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#37

T Dets 05, 2006 2:50

Algselt postitas: triibutu
9000 BPC lammutamisest on siin juttu olnud, aga kas on keegi ka 9-5 BPC laiali tirinud või oskab mõne lingi visata, kus asja tööpõhimõtet lahatud oleks? Et mis seal siis teistmoodi on ja kas seda 9k-le ei annaks retrofittida?

Huvitaks ennastki.
Ainult niipalju teada, et seal kahe el. magneti asemel üksainus on - mis juba iseenesest peaks töökindlust lisama - ja magnet töötab veidi teisel sagedusel ning on teise takistusega. Andmed kõik olemas.
Tonnisele külgepookimine poleks vast suur probleem, kui keegi avaldaks need (ülisalajased :nono: ) trionicute siseskeemid.

Aga...see asendamine ei annaks muud kui mõningase kindlustunde, et kestab kauem. See kuidas ta survet wastegate lubab, määratakse ju endiselt ECU poolt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#38

T Dets 05, 2006 8:03

Algselt postitas: triibutu
Algselt postitas: Trionic
Kahju ainult,et tonnise/NG oma nii sita konstruiga on,et ei kesta.
Nagu oleks ka varem kuulnud, et 9-5 omad kestavad paremini. 9000 BPC lammutamisest on siin juttu olnud, aga kas on keegi ka 9-5 BPC laiali tirinud või oskab mõne lingi visata, kus asja tööpõhimõtet lahatud oleks? Et mis seal siis teistmoodi on ja kas seda 9k-le ei annaks retrofittida?


Täiesti teine maailm,kuna asi käib 2 juhtmega,mitte 3-ga,nagu tonnise/NG`l.Tööpõhimõte on erinev.Kindlasti saaks teha,mina ei ole nii kõva elektroonikateoorias,et vahemoodulit välja mõelda.Lihtsam on bleeder panna.
Lammutada pole ühtegi õnnestunud,kuna GM`i omad ei suvatse kuidagi katki minna:red:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#39

T Veebr 20, 2007 15:51

vahepeal siin vaikseks jäänud. toon teema tagasi päevakorda.
Tahaks hirmsasti teada mis juhtub kui minu 205R mootorit proovida käiata mingi 9-5 aero ajuga???
Kas keegi oleks nõus loomkatseid tegema??? Tahaks jõudu juurde, aga kardetavasti on sel mootoril ainult rohkem rõhku vaja...või kuidas? Huvitav kuidas on fuel mapid jne sellel 9-5 aero mootoril vs 9-3 aero mootoril? Kas kellelgi on siin foorumis yldse Trionic7 mingit ecu arendust tehtud?
soomest saaks stage1aju aga tahab odavamalt läbi saada..
Sent from my Monte Carlo using B236
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#40

T Veebr 20, 2007 16:25

ei taha norida aga mis sa selle veelsuurema jõuga peale hakkad sul ju isegi aero oleks siis kus proovidagi saaks
minumeelest üle 150 kw kerge esiveoline auto on juba rohkem kui küll.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#41

T Veebr 20, 2007 16:30

Seda küsib isand Vulkanus, kes ehitas ise bleederi ja kelle tonnise aju ei ole just tavapärase sisuga!

OT: Täna on hea päev! Olen juba kaks korda täna Vulkanusele ribidesse saanud torgata! :D
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#42

T Veebr 20, 2007 16:40

okei okei olen paha ja terava keelega pean ikka mölisema nagu ise targem oleks.
(kuradi lumi võiks ära sulada saaks ka oma liikuri ära proovida)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#43

T Veebr 20, 2007 16:55

Algselt postitas: qdwin
... ja kelle tonnise aju ei ole just tavapärase sisuga!

OT:
Kas vulkanuse anny aju kallal käisid ka kirurgid?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#44

T Veebr 20, 2007 16:57

Jep. Vaatamas mis seal sees näha on.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#45

K Veebr 21, 2007 10:46

mis näha oli? mis vajas turgutamist?
Sent from my Monte Carlo using B236
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#46

K Veebr 21, 2007 10:52

vastupidi oli- mina turgutasin qdwinit hirchiga
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#47

K Veebr 21, 2007 11:53

assa raks, tonnistel siin ikka veab. 9-3-ga olen nagu üksik hunt.:(
Sent from my Monte Carlo using B236
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#48

K Veebr 21, 2007 14:41

siis tuleb tonnine aero osta läheb elu lihtamaks ja põnevamaks lõbu ja pisarad käsikäes.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#49

K Veebr 21, 2007 15:18

omanäolisus maksab
Sent from my Monte Carlo using B236
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#50

K Veebr 21, 2007 15:36

äkki annab minu autole ka mõni hobune kapotialla juurde lisada???
Oleks ka ühe hobuse eest tänulik:headbang:
Vasta