Mul üks poolik moto ja üks turbo katsetamiseks pakkuda
Kast peaks ju sama olema mis 2.8T motol, ehk siis peaks jõudu kannatama mõnuga, või ma eksin ?
Hübriid turbo TTiD-le
Jätsin asja katki.
Ühest küljest seetõttu, et Nordic vihjas ka pärast läbi lillede, et lontu jääb järgi selles seades ja kui uurisin kohalike käest võimsama intercooleri osas eraldi, siis arvati, et tuntavat vahet see ei anna praegusele seadele juurde - võimsust saab juurde ainult pikemal vajutamisel. Alumine ots jääb samaks.
Ühest küljest seetõttu, et Nordic vihjas ka pärast läbi lillede, et lontu jääb järgi selles seades ja kui uurisin kohalike käest võimsama intercooleri osas eraldi, siis arvati, et tuntavat vahet see ei anna praegusele seadele juurde - võimsust saab juurde ainult pikemal vajutamisel. Alumine ots jääb samaks.
Ehk siis intercooleri vahet on tunda autobahnil pikemalt talda andes, mitte linnas bemmidele tagatulesid näidates ?HHenri kirjutas: ↑N Jaan 23, 2020 14:49Jätsin asja katki.
Ühest küljest seetõttu, et Nordic vihjas ka pärast läbi lillede, et lontu jääb järgi selles seades ja kui uurisin kohalike käest võimsama intercooleri osas eraldi, siis arvati, et tuntavat vahet see ei anna praegusele seadele juurde - võimsust saab juurde ainult pikemal vajutamisel. Alumine ots jääb samaks.
Jap, seistes kohalt liigub ikka samamoodi edasi ja möödasõidu kiirustel tuleb vahe sisse alles. Imo möödasõidud ainuüksi softi ümberhäälestusega on piisavalt rock n roll kolmandaga rebib asfalti maast lahti.