Kogemused, pidurite Upgrade ?
Omik,
Et selline küsimus tekkis ... kas kellegil on olnud reaalset koguemust eklplarts'i pakutava nn "Performance" piduri-setiga.
Jah / Ei ... alternatiiv ?
Plaan nimelt pikemas perspektiivis üht 9-5'e natukene "kurjustama" hakata ... ja arvasin, et alustaks piduritest & amortisatsioonist enne, kui mootori kallale minna.
http://www.elkparts.com/product_info.php/cPath/75_143_569/products_id/2425
:Psipelgaz:mad:
Et selline küsimus tekkis ... kas kellegil on olnud reaalset koguemust eklplarts'i pakutava nn "Performance" piduri-setiga.
Jah / Ei ... alternatiiv ?
Plaan nimelt pikemas perspektiivis üht 9-5'e natukene "kurjustama" hakata ... ja arvasin, et alustaks piduritest & amortisatsioonist enne, kui mootori kallale minna.
http://www.elkparts.com/product_info.php/cPath/75_143_569/products_id/2425
:Psipelgaz:mad:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jutu järgi sama, mis Aero ja Viggeni standard. Tegelikutl sama support aga tsentrist kaugemale viidud, et suurem ketas vahele mahuks. 650 taala ketaste, klotside ja siis selle junni eest, mille abil need suportid kaugemale viiakse (krt, mina ei tea mis selle jublaka nimi on maakeeles) on nagu pisut liig. Äkki võiks võtta mõne varuosakataloogi ja siis lihtalt vastavad Aero originaalosad osta?
Tõsisem upgrade oleks seal see Brembo kit osta, kus juba ka teised supportid on või siis Hirschi oma, mis tundub olema ilmselt sama, mis Brembo, aga Hirschi kirjadega (hint: The Hirsch Performance 4-piston brake systems have been developed especially for the Saab 9-5 with the help of the specialists from Brembo)
Tõsisem upgrade oleks seal see Brembo kit osta, kus juba ka teised supportid on või siis Hirschi oma, mis tundub olema ilmselt sama, mis Brembo, aga Hirschi kirjadega (hint: The Hirsch Performance 4-piston brake systems have been developed especially for the Saab 9-5 with the help of the specialists from Brembo)
Hirschil /Trollil ongi Brembo CarLine sadulad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tuula internetis,pakkujaid oalju,hinnad seinast-seina.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Saabifoorumlastest väga vähesed raatsivad ülikalleid tuuninguoperatsioone ette võtta,seepärast puudub ka vastukaja.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: will
Hmm, endal mõlkus sama asi meeles. Mootor ok aga pidurid tunduvad nõrgad olema. Sellepärast ei saa ka eriti mootori võimsust nautida.
Arvan,et lihtsalt mittekorras pidurid. 9-5 pidurid on originaalis ka väga efektiivsed.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Uued kettad, Ferodo klotsid ja sünteetiline piduriõli = väga heade pidurdusomadustega Saabi puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult tekkis kysimus, millal tuleb piduritest puudus kätte abs-iga autol?
ise arvan ehk vaid siis kui väga kuiv ilm ja hea mittelibe tee, ja väga hea pidamisega kumm. muidu ju abs tuleb vahele ja võtab mõtlemise yle.
meil ju tavaliselt niisked olud ja mingid ylilaiad rehvid. ja iga veidi järsema pidurduse puhul abs rakendub.
ehk siis kui olemas migid superrehvid, millel ylihea pidamine, alles siis tulevad mängu kõik muud asjad ja ka õli.
või siis kui vaja 150 km/h pealt pidevalt 50 le pidurdada?
mis kostate?
ise arvan ehk vaid siis kui väga kuiv ilm ja hea mittelibe tee, ja väga hea pidamisega kumm. muidu ju abs tuleb vahele ja võtab mõtlemise yle.
meil ju tavaliselt niisked olud ja mingid ylilaiad rehvid. ja iga veidi järsema pidurduse puhul abs rakendub.
ehk siis kui olemas migid superrehvid, millel ylihea pidamine, alles siis tulevad mängu kõik muud asjad ja ka õli.
või siis kui vaja 150 km/h pealt pidevalt 50 le pidurdada?
mis kostate?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui karmilt kavatsed "kurjustada"?Kõik oleneb sellest.Sa oled ilmselt hobusekannatusega sell,kui kohe mootorile küüsi taha ei aja.Selge on see,et piduritega (pidur=kiiruse surm) pead sa tegelema,sest ka suurt kiirust on tihtipeale vaja kiiresti "killida".Arusaadav on ka see,et järkjärguline upgreid on alati kulukam,kui otsemaid lõplik lahendus.Milleks kulutada 15 kilo(nagu sa mainisid) esi- ja tagapiduritele kui saaks 26 tuhhiga väga korralikud esipidurid,vahetatavate ketastega(Keskkoht ju ei kulu).Paradoks? Pull selles,et kettavahetus(effektiivsem klots kulutab päris reipalt ketast) on üsna kiire tulema.Sellise poolpehme upgr-iga tuleks sul vahetada 4 ketast ju.Pealegi tagarataste pidurduskoormus on suht marginaalne. Red stuff EBC pole sugugi paha klots,kuumakindlus 750 celsiust,ei klaasistu pikast pidurdusest;ketas 308 vs 288 pole ka justkui paha...aga 6 silndriga 336 ketas(17") või 360 (18") http://www.maptun.com/webshop/shop_info.php?id=1304&rubrik=30&kategori=76 on ju palju parem!Vaevatut pidurdamist kõigile.IRO MAN
Algselt postitas: ivomets
tegelikult tekkis kysimus, millal tuleb piduritest puudus kätte abs-iga autol?
ise arvan ehk vaid siis kui väga kuiv ilm ja hea mittelibe tee, ja väga hea pidamisega kumm. muidu ju abs tuleb vahele ja võtab mõtlemise yle.
meil ju tavaliselt niisked olud ja mingid ylilaiad rehvid. ja iga veidi järsema pidurduse puhul abs rakendub.
ehk siis kui olemas migid superrehvid, millel ylihea pidamine, alles siis tulevad mängu kõik muud asjad ja ka õli.
või siis kui vaja 150 km/h pealt pidevalt 50 le pidurdada?
mis kostate?
Tavaklots läheb kohe klaasiks ja dot4 keema korduval pidurdamisel suurelt kiiruselt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
maantel kui sqidad aktiivselt - moodasqidud jne, ikkagi +19kmh piires - vahet on kohe tunda.
Linnas sellised pidurid on kyll liiga vqimsad ja ABS on vaja, sest mitte alati sa linnas sqites oled 100% kontsentreeritud auto juhtimise peal ja tihti sul vaja lihtsalt max kiiresti peatuda.
ABS on ka kummide saastja, muidu nad pqlevad kiiresti, eriti moodsad kummid mis ei ole mqeldud blokeerituna tootama.
Et siis igapaeva kasutamisex vqimsamad pidurid + ABS paistab olema optimaalne. Kui pure funist raakida, siis ei mingit ABSit ja slikid :)
Modifitseerimisest - hea on kui saab romulast suuremad supportid mis sobivad - siis armeeritud voolikud ja synt qli ja uued kettad, powerdiscid omavad mqttet igal juhul.
Aga saabiga siin on keerulisem - ainult uuemale classicule leidub midagi uuemast kilosest :)
9-5 trolli omad nagin eile - kui synt qli ja head klotsid peax kaa piisama tavakasutamisex.
Linnas sellised pidurid on kyll liiga vqimsad ja ABS on vaja, sest mitte alati sa linnas sqites oled 100% kontsentreeritud auto juhtimise peal ja tihti sul vaja lihtsalt max kiiresti peatuda.
ABS on ka kummide saastja, muidu nad pqlevad kiiresti, eriti moodsad kummid mis ei ole mqeldud blokeerituna tootama.
Et siis igapaeva kasutamisex vqimsamad pidurid + ABS paistab olema optimaalne. Kui pure funist raakida, siis ei mingit ABSit ja slikid :)
Modifitseerimisest - hea on kui saab romulast suuremad supportid mis sobivad - siis armeeritud voolikud ja synt qli ja uued kettad, powerdiscid omavad mqttet igal juhul.
Aga saabiga siin on keerulisem - ainult uuemale classicule leidub midagi uuemast kilosest :)
9-5 trolli omad nagin eile - kui synt qli ja head klotsid peax kaa piisama tavakasutamisex.
Need Trolli omad on ikka võimsad.Brembo 4 kolviga sadulad + 340mm kettad,mis rummust eraldi vahetatavad,libaklotse õnneks ei pakutagi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
[
ise arvan ehk vaid siis kui väga kuiv ilm ja hea mittelibe tee,
Tavaklots läheb kohe klaasiks ja dot4 keema korduval pidurdamisel suurelt kiiruselt.
ise arvan ehk vaid siis kui väga kuiv ilm ja hea mittelibe tee,
Tavaklots läheb kohe klaasiks ja dot4 keema korduval pidurdamisel suurelt kiiruselt.
Selles asi ongi. Muideks pidurid muidu täitsa ok.Kui ma ei eksi siis Teie juures vahetatud ja hooldatud.
Ega ei saa ju oluliselt kallimaid tükke autole kruvima hakata,kui omanik seda palunud pole.Hooldamise käigus lähevad tavajupid külge.
Mida "kangemad" pidurijupid paned,seda rohkem pidurid vilistavad- lihtsalt väike vihje.Paljusid jubedalt häirib,mind mitte ,pea-asi et hästi pidurdaks.
Mida "kangemad" pidurijupid paned,seda rohkem pidurid vilistavad- lihtsalt väike vihje.Paljusid jubedalt häirib,mind mitte ,pea-asi et hästi pidurdaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui asetada 136 kw mootoriga 9-5 tehasevariandi asemele Aero tehasekomplekt(sadul+ketas) või hoopis Brembo komplekt ainult esiratastele , kas siis pidurdusjõu jaotus ESP le "mõistmatuks" ei muutu ? Muidugi ei saa kurta , et tehasevariant kehv on kuna nii mägedes kui kardirajal toimib see lühiajaliselt ka karmi tallamist. Aga kuna kettad kulunud siis liigub mõte ka võimalike muutuste kohta.
Ei muutu.Elektroonika reageerib piisavalt kiiresti.Meie Troll evis esisillas suuri,4 kolviga Brembo sadulaid ja kõik oli bro.Trollil polnud küll esp`d.Samas panin sarnased suured Brembod oma pemmile,millel on esp(õigeminiDSC).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Näide siis Trolli piduritest
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?action=attachment&tid=5787&pid=137293
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?action=attachment&tid=5787&pid=137293
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Siniseid kettaid olete kindlasti ennegi näinud ;)
Kiltsi lennuväli. 220km/h pealt pedaal põrandasse. ABS ei luba ratast blokeeruda, aga masin on vaja ju pidama saada.
Tegelikult lausa üllatav, kui palju soojust võib eralduda ühest vajutusest.
Tavaklotsid läksid klaasiks, järgneva poole tunni jooksul oli pedaal "pehme", pidurid ei võtnud.
Seejärel hakkas asi normaliseeruma. Küllap ketaste augud nühkisid klotsidelt mingi kihi maha.
Kõigel sellel siiski üks pluss: kui enne tundusid kettad kuidagi kõverad või ebaühtlase paksusega,
siis pärast sellist küpsetamist asi paranes tunduvalt. Enam ei jõnksutanud pidurdades.
Kiltsi lennuväli. 220km/h pealt pedaal põrandasse. ABS ei luba ratast blokeeruda, aga masin on vaja ju pidama saada.
Tegelikult lausa üllatav, kui palju soojust võib eralduda ühest vajutusest.
Tavaklotsid läksid klaasiks, järgneva poole tunni jooksul oli pedaal "pehme", pidurid ei võtnud.
Seejärel hakkas asi normaliseeruma. Küllap ketaste augud nühkisid klotsidelt mingi kihi maha.
Kõigel sellel siiski üks pluss: kui enne tundusid kettad kuidagi kõverad või ebaühtlase paksusega,
siis pärast sellist küpsetamist asi paranes tunduvalt. Enam ei jõnksutanud pidurdades.