Kogemused, pidurite Upgrade ?

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#1

K Dets 20, 2006 22:31

Omik,

Et selline küsimus tekkis ... kas kellegil on olnud reaalset koguemust eklplarts'i pakutava nn "Performance" piduri-setiga.

Jah / Ei ... alternatiiv ?

Plaan nimelt pikemas perspektiivis üht 9-5'e natukene "kurjustama" hakata ... ja arvasin, et alustaks piduritest & amortisatsioonist enne, kui mootori kallale minna.

http://www.elkparts.com/product_info.php/cPath/75_143_569/products_id/2425


:Psipelgaz:mad:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

K Dets 20, 2006 22:50

Jutu järgi sama, mis Aero ja Viggeni standard. Tegelikutl sama support aga tsentrist kaugemale viidud, et suurem ketas vahele mahuks. 650 taala ketaste, klotside ja siis selle junni eest, mille abil need suportid kaugemale viiakse (krt, mina ei tea mis selle jublaka nimi on maakeeles) on nagu pisut liig. Äkki võiks võtta mõne varuosakataloogi ja siis lihtalt vastavad Aero originaalosad osta?

Tõsisem upgrade oleks seal see Brembo kit osta, kus juba ka teised supportid on või siis Hirschi oma, mis tundub olema ilmselt sama, mis Brembo, aga Hirschi kirjadega (hint: The Hirsch Performance 4-piston brake systems have been developed especially for the Saab 9-5 with the help of the specialists from Brembo)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

N Dets 21, 2006 6:54

Hirschil /Trollil ongi Brembo CarLine sadulad.
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#4

N Dets 21, 2006 11:46

Arusaadav jah, et Brembo on parim ...

Aga ma ikkagi tahaks kuskil 15 kiloga hakkama saada, mis pidureid puudutab ... kui see võimalik on ?

:cool:sipelgaz:mad:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

N Dets 21, 2006 11:48

Ironman siin plaanib kevadeks endale uut pidurdus vahendeid. Seepärast müüs oma 16" velgi isegi. Ta ehk oskab rääkida midagi.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

N Dets 21, 2006 11:48

Tuula internetis,pakkujaid oalju,hinnad seinast-seina.
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#7

N Dets 21, 2006 12:03

Pakkujaid palju & seepäprast ma ju lootsingi foorumist natuke "abi" saada, et kellel millega juba kogemust on & kas on hea / halb ... :notworthy:


;)sipelgaz:cool:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Dets 21, 2006 12:19

Saabifoorumlastest väga vähesed raatsivad ülikalleid tuuninguoperatsioone ette võtta,seepärast puudub ka vastukaja.
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#9

N Dets 21, 2006 14:36

Hmm, endal mõlkus sama asi meeles. Mootor ok aga pidurid tunduvad nõrgad olema. Sellepärast ei saa ka eriti mootori võimsust nautida.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#10

N Dets 21, 2006 14:42

ma vqtax brembo. standardsed ikkagi aero omad paistavad olema suht naeruvaarsed 9-5 massi jaox.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

N Dets 21, 2006 19:27

Algselt postitas: will
Hmm, endal mõlkus sama asi meeles. Mootor ok aga pidurid tunduvad nõrgad olema. Sellepärast ei saa ka eriti mootori võimsust nautida.


Arvan,et lihtsalt mittekorras pidurid. 9-5 pidurid on originaalis ka väga efektiivsed.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

N Dets 21, 2006 20:06

Uued kettad, Ferodo klotsid ja sünteetiline piduriõli = väga heade pidurdusomadustega Saabi puhul.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

N Dets 21, 2006 20:28

tegelikult tekkis kysimus, millal tuleb piduritest puudus kätte abs-iga autol?

ise arvan ehk vaid siis kui väga kuiv ilm ja hea mittelibe tee, ja väga hea pidamisega kumm. muidu ju abs tuleb vahele ja võtab mõtlemise yle.
meil ju tavaliselt niisked olud ja mingid ylilaiad rehvid. ja iga veidi järsema pidurduse puhul abs rakendub.
ehk siis kui olemas migid superrehvid, millel ylihea pidamine, alles siis tulevad mängu kõik muud asjad ja ka õli.
või siis kui vaja 150 km/h pealt pidevalt 50 le pidurdada?

mis kostate?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#14

R Dets 22, 2006 3:26

Kui karmilt kavatsed "kurjustada"?Kõik oleneb sellest.Sa oled ilmselt hobusekannatusega sell,kui kohe mootorile küüsi taha ei aja.Selge on see,et piduritega (pidur=kiiruse surm) pead sa tegelema,sest ka suurt kiirust on tihtipeale vaja kiiresti "killida".Arusaadav on ka see,et järkjärguline upgreid on alati kulukam,kui otsemaid lõplik lahendus.Milleks kulutada 15 kilo(nagu sa mainisid) esi- ja tagapiduritele kui saaks 26 tuhhiga väga korralikud esipidurid,vahetatavate ketastega(Keskkoht ju ei kulu).Paradoks? Pull selles,et kettavahetus(effektiivsem klots kulutab päris reipalt ketast) on üsna kiire tulema.Sellise poolpehme upgr-iga tuleks sul vahetada 4 ketast ju.Pealegi tagarataste pidurduskoormus on suht marginaalne. Red stuff EBC pole sugugi paha klots,kuumakindlus 750 celsiust,ei klaasistu pikast pidurdusest;ketas 308 vs 288 pole ka justkui paha...aga 6 silndriga 336 ketas(17") või 360 (18") http://www.maptun.com/webshop/shop_info.php?id=1304&rubrik=30&kategori=76 on ju palju parem!Vaevatut pidurdamist kõigile.IRO MAN
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

R Dets 22, 2006 11:55

Algselt postitas: ivomets
tegelikult tekkis kysimus, millal tuleb piduritest puudus kätte abs-iga autol?

ise arvan ehk vaid siis kui väga kuiv ilm ja hea mittelibe tee, ja väga hea pidamisega kumm. muidu ju abs tuleb vahele ja võtab mõtlemise yle.
meil ju tavaliselt niisked olud ja mingid ylilaiad rehvid. ja iga veidi järsema pidurduse puhul abs rakendub.
ehk siis kui olemas migid superrehvid, millel ylihea pidamine, alles siis tulevad mängu kõik muud asjad ja ka õli.
või siis kui vaja 150 km/h pealt pidevalt 50 le pidurdada?

mis kostate?


Tavaklots läheb kohe klaasiks ja dot4 keema korduval pidurdamisel suurelt kiiruselt.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#16

R Dets 22, 2006 12:23

maantel kui sqidad aktiivselt - moodasqidud jne, ikkagi +19kmh piires - vahet on kohe tunda.
Linnas sellised pidurid on kyll liiga vqimsad ja ABS on vaja, sest mitte alati sa linnas sqites oled 100% kontsentreeritud auto juhtimise peal ja tihti sul vaja lihtsalt max kiiresti peatuda.
ABS on ka kummide saastja, muidu nad pqlevad kiiresti, eriti moodsad kummid mis ei ole mqeldud blokeerituna tootama.
Et siis igapaeva kasutamisex vqimsamad pidurid + ABS paistab olema optimaalne. Kui pure funist raakida, siis ei mingit ABSit ja slikid :)
Modifitseerimisest - hea on kui saab romulast suuremad supportid mis sobivad - siis armeeritud voolikud ja synt qli ja uued kettad, powerdiscid omavad mqttet igal juhul.
Aga saabiga siin on keerulisem - ainult uuemale classicule leidub midagi uuemast kilosest :)
9-5 trolli omad nagin eile - kui synt qli ja head klotsid peax kaa piisama tavakasutamisex.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

R Dets 22, 2006 12:30

Need Trolli omad on ikka võimsad.Brembo 4 kolviga sadulad + 340mm kettad,mis rummust eraldi vahetatavad,libaklotse õnneks ei pakutagi.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#18

R Dets 22, 2006 16:20

jah, taiskasvanult siis tqesti - umbes nagu sinu bemmil. kas see on tehases trollile niimodi pandud?
aga tagant vaja kaa midagi vastavat...
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#19

R Dets 22, 2006 16:21

[
ise arvan ehk vaid siis kui väga kuiv ilm ja hea mittelibe tee,
Tavaklots läheb kohe klaasiks ja dot4 keema korduval pidurdamisel suurelt kiiruselt.


Selles asi ongi. Muideks pidurid muidu täitsa ok.Kui ma ei eksi siis Teie juures vahetatud ja hooldatud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

L Dets 23, 2006 8:10

Ega ei saa ju oluliselt kallimaid tükke autole kruvima hakata,kui omanik seda palunud pole.Hooldamise käigus lähevad tavajupid külge.
Mida "kangemad" pidurijupid paned,seda rohkem pidurid vilistavad- lihtsalt väike vihje.Paljusid jubedalt häirib,mind mitte ,pea-asi et hästi pidurdaks.
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#21

E Veebr 26, 2007 10:22

Ei saa kurta, et aero pidurid nõrgad oleks, kui just Pärnu ringile kihutama ei lähe, siis muul juhul piisab täiesti 1,7 t masina seismasaamiseks :D
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 812
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#22

E Nov 30, 2009 14:31

Kui asetada 136 kw mootoriga 9-5 tehasevariandi asemele Aero tehasekomplekt(sadul+ketas) või hoopis Brembo komplekt ainult esiratastele , kas siis pidurdusjõu jaotus ESP le "mõistmatuks" ei muutu ? Muidugi ei saa kurta , et tehasevariant kehv on kuna nii mägedes kui kardirajal toimib see lühiajaliselt ka karmi tallamist. Aga kuna kettad kulunud siis liigub mõte ka võimalike muutuste kohta.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

T Dets 01, 2009 7:37

Ei muutu.Elektroonika reageerib piisavalt kiiresti.Meie Troll evis esisillas suuri,4 kolviga Brembo sadulaid ja kõik oli bro.Trollil polnud küll esp`d.Samas panin sarnased suured Brembod oma pemmile,millel on esp(õigeminiDSC).
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#24

T Dets 01, 2009 10:49

Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#25

T Dets 01, 2009 11:35

Siniseid kettaid olete kindlasti ennegi näinud ;)
Kiltsi lennuväli. 220km/h pealt pedaal põrandasse. ABS ei luba ratast blokeeruda, aga masin on vaja ju pidama saada.
Tegelikult lausa üllatav, kui palju soojust võib eralduda ühest vajutusest.
Tavaklotsid läksid klaasiks, järgneva poole tunni jooksul oli pedaal "pehme", pidurid ei võtnud.
Seejärel hakkas asi normaliseeruma. Küllap ketaste augud nühkisid klotsidelt mingi kihi maha.

Kõigel sellel siiski üks pluss: kui enne tundusid kettad kuidagi kõverad või ebaühtlase paksusega,
siis pärast sellist küpsetamist asi paranes tunduvalt. Enam ei jõnksutanud pidurdades.

Pilt
Vasta