Koobaste rullimine!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Meil Sännas, tehti nii, et pandi suurema mõõduga rehv alla ja siis sõideti, järjest rohkem inimesi autos. Pärast orig. rehv tagasi ja enam vastu ei käinudki! Lihtne viis
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Rehv 255/35/19 , velje et oli vist 35. Kindlasti kannataks 245 ka panna aga hetkel tellitud uued jäigemad vedrud. Paigaldab need ära siis vaatab. Värvimistöid oleks nagunii vaja teha tervele autole tegelikult!
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Otsisin ühe vana teema üles, kus ühele ilusale Saabile pandi ka 19" alla ja seal oli taga 235 laius, ei kujutaks ka ise 255 ette.
viewtopic.php?f=57&t=16399&start=200
viewtopic.php?f=57&t=16399&start=200
Esimene rattakoobas ehk kannatab venitamist , tagumine aga 2x plekk. Enne kui veljed ostsin möötsin tagumises rattakoopas laiuse amortisaatorist rattakoopa siseservani ja sinna jäi möned mm kummalegi poole varuks kui rehvi laius oli 235 mm ja ET 8 x 18 veljel 46 mm. Tagumised rehvid pöörlevad just paari mm tolerantsiga tagasilla erinevate koormuste korral kuid esirehvid suutsid mölemad plastist logarid "auklikuks pureda". Kuigi ratta läbimööt oli vaid 235 / 40 R 18 revi puhul veidi suurem kui SAAB 9-5 AERO tehaserehvi 235 / 45 R 17 puhul oli see piisav , et vasemale - paremale max pööratesja mönest kühmust üle söites käis rehvi välimine serv logari vastu.