1. leht 1-st

Koobaste rullimine!

Postitatud: L Juun 01, 2019 8:50
Postitas vunts123
Vaja oleks Tartus tagumisi porikoopa ääri rullida, et rehv vastu ei käiks! Pakub keegi sellist teenust? Tel.5206691

Re: Koobaste rullimine!

Postitatud: L Juun 01, 2019 14:51
Postitas ivomets
Meil Sännas, tehti nii, et pandi suurema mõõduga rehv alla ja siis sõideti, järjest rohkem inimesi autos. Pärast orig. rehv tagasi ja enam vastu ei käinudki! Lihtne viis

Re: Koobaste rullimine!

Postitatud: L Juun 01, 2019 15:18
Postitas 9-5LPT
Võid arvestada peatsete koobaste värvitöödega ka, kui rullimise teed lähed. Kitsamaid rehve ei kannata panna?

Re: Koobaste rullimine!

Postitatud: L Juun 01, 2019 16:05
Postitas denczik
Mis auto koobastest jutt käib? 9-5 minu teada rullida ei ole midagi vaja ))

Re: Koobaste rullimine!

Postitatud: L Juun 01, 2019 20:50
Postitas Teretali
Küsiks ka huvipärast et mis velje/rehvimõõt et vastu hakkas käima?

Re: Koobaste rullimine!

Postitatud: P Juun 02, 2019 8:59
Postitas vunts123
Rehv 255/35/19 , velje et oli vist 35. Kindlasti kannataks 245 ka panna aga hetkel tellitud uued jäigemad vedrud. Paigaldab need ära siis vaatab. Värvimistöid oleks nagunii vaja teha tervele autole tegelikult! :)

Re: Koobaste rullimine!

Postitatud: P Juun 02, 2019 9:31
Postitas rantto
See 255 on vanema 9-5 alla overkill. NGl on 19” puhul 245/40

Re: Koobaste rullimine!

Postitatud: P Juul 14, 2019 15:14
Postitas AARE530
Otsisin ühe vana teema üles, kus ühele ilusale Saabile pandi ka 19" alla ja seal oli taga 235 laius, ei kujutaks ka ise 255 ette.
viewtopic.php?f=57&t=16399&start=200

Re: Koobaste rullimine!

Postitatud: E Juul 15, 2019 14:11
Postitas I-Vaari
Esimene rattakoobas ehk kannatab venitamist , tagumine aga 2x plekk. Enne kui veljed ostsin möötsin tagumises rattakoopas laiuse amortisaatorist rattakoopa siseservani ja sinna jäi möned mm kummalegi poole varuks kui rehvi laius oli 235 mm ja ET 8 x 18 veljel 46 mm. Tagumised rehvid pöörlevad just paari mm tolerantsiga tagasilla erinevate koormuste korral kuid esirehvid suutsid mölemad plastist logarid "auklikuks pureda". Kuigi ratta läbimööt oli vaid 235 / 40 R 18 revi puhul veidi suurem kui SAAB 9-5 AERO tehaserehvi 235 / 45 R 17 puhul oli see piisav , et vasemale - paremale max pööratesja mönest kühmust üle söites käis rehvi välimine serv logari vastu.

Re: Koobaste rullimine!

Postitatud: E Juul 15, 2019 18:16
Postitas vunts123
Võimalik, et peangi minema kitsama rehvi peale aga hetkel pole leidnud kedagi kes asjaga viitsiks tegeleda ja niisama ei tahaks püssi veel põõsasse visata!