Hirsch-i aju tonnisele
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
võib ka FPT olla. Tulemus on ühesugune, hirschi kirjade järgi kuskil 220Hj. Tähtis on et oleks Hirschi soft (kasvõi ametlikult 220Hj) ja et oleks ilma tehase signalisatsioonita. Siis on isand Teager rahuldatud!Algselt postitas: teager
Kui kellelgil on kapoti all BPC klapp, kuid passi märgitud LPT andmed ning ilma tehasesignata tonnine, siis võiks ka endast märku anda; sellist ajusofti meil veel pole...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ei taha uut teemat teha, aga mul samad mõtted. Kas kellelgi on miskit pakkuda 9-3 B205R? Ka pole mu autol tehase signat. Pole nagu näinud ,et keegi väga 9-3 siin olks võimendanud.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
Ei taha uut teemat teha, aga mul samad mõtted. Kas kellelgi on miskit pakkuda 9-3 B205R? Ka pole mu autol tehase signat. Pole nagu näinud ,et keegi väga 9-3 siin olks võimendanud.
pole keegi veel huvi tundnud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mis variandid on 9-5 110kw-l tõsta kw ,kui hirschi ei raatsi osta?
odavam on hirchi osta;)
kui softi vahetama hakatakse ja loodetakse saada konkreetseid hobujõude juurde, siis tuleks arvestada ka sellega, et kas antud softi loojad on arvestanud ka mingite lisa detailidega.
tavaliselt esialgsel aju tuunimisel soovitatakse vahetada välja ka õhufilter.
samas tehakse tuuning softi puhul tavaliselt vahet ka automaat ja manuaalkastiga autodel. Et siis automaatkastiga autodele antakse vähem maksimaalset väänet.
mis puudutab hirschi hindu, siis need muidugi on küllaltki soolased, kuid muidugi, kes jaksab omale tutikat saabi soetada siis selle kõrval see hirsch ei olegi nii tohutult kirves :)
tavaliselt esialgsel aju tuunimisel soovitatakse vahetada välja ka õhufilter.
samas tehakse tuuning softi puhul tavaliselt vahet ka automaat ja manuaalkastiga autodel. Et siis automaatkastiga autodele antakse vähem maksimaalset väänet.
mis puudutab hirschi hindu, siis need muidugi on küllaltki soolased, kuid muidugi, kes jaksab omale tutikat saabi soetada siis selle kõrval see hirsch ei olegi nii tohutult kirves :)
romza
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tegelikult ei. Elu on näidanud et tonnise ZF suudab rahulikult töödata ka 400Nm juures.
9-5 kast kannatab 500Nm probleemivabalt välja, kui korralikult õli vahetada. Solenoidid kipuvad lagunema ilma suure momenditagi
9-5 kast kannatab 500Nm probleemivabalt välja, kui korralikult õli vahetada. Solenoidid kipuvad lagunema ilma suure momenditagi
Rootslastega just rääkisin just hiljuti sellel teemal. Nad ütlesid, et automaatkastiga autodel kindlasti ei tohiks anda üle 400Nm. Sama väitsid nad ka 9-5 automaadi kohta.
Aga see lihtsalt nende arvamus, mida nad ikka saabidest teavad, kuigi ise elavad praktiliselt saabi ja volvo tehaste kõrval :P
Aga see lihtsalt nende arvamus, mida nad ikka saabidest teavad, kuigi ise elavad praktiliselt saabi ja volvo tehaste kõrval :P
romza
Vaja nüüd leida keegi kellel see materjal olemas ja oskused see ära installida. Kas koonusfilter siis vajalik vai mitte? Ma olen küll palju autosid omanud aga ei oska siiani sellest suurt midagi pidada. Kui just kindel et kasuks tuleb siis paneks muidugi selle ka.
Algselt postitas: TGB
Vaja nüüd leida keegi kellel see materjal olemas ja oskused see ära installida. Kas koonusfilter siis vajalik vai mitte? Ma olen küll palju autosid omanud aga ei oska siiani sellest suurt midagi pidada. Kui just kindel et kasuks tuleb siis paneks muidugi selle ka.
Igasugused koonused unusta ära.Kui üldse vabama läbilaskega filtrit panna,siis ainult orig.mõõtudega orig.kohta. Sellega kaasneb loomulikult ka mootori kiirem kulumine läbi hõredama filtri pääseva abrasiivi tõttu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: TGB
Et siis sama asi tonnisega et manuaalkastile mõeldud softi automaadile ei maksa toppida? Läheb laiali?
Tonnise t-5 soft ei erista aut. ja man.kasti.Selleks on hoopis teised ja lihtsamad meetodid-vahendid,kuidas väänet piiratakse.
VT sõidab oma ammu üle 400Nm. väändega juba üle 2 aasta.Pole hullu,sest pidevalt ju maksimaalselt kasti ei koormata.
Kuigi ka bahnil ja pikalt üle 200km/h kiirused-kiirendused ei pannud kasti isegi inisema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Minu masinal on originaalfiltrit pidevalt korralikult vahetatud, sellele vaatamata olid turbo labade servad 40000km-ga ära näritud!Algselt postitas: Trionic
Igasugused koonused unusta ära.Kui üldse vabama läbilaskega filtrit panna,siis ainult orig.mõõtudega orig.kohta. Sellega kaasneb loomulikult ka mootori kiirem kulumine läbi hõredama filtri pääseva abrasiivi tõttu.
Veelkord kuldne tõde, proovi sõita ilma õhufiltrita! Kui tõepoolest suudad tõestada, et masin läheb paremini edasi siis pane vabamalt hingav filter! Vean kihla et ei suuda (isand Iromani püssi puhul tasub ilmselt juba mõelda vabamalt hingava filtri peale).
Originaalmõõtudega filtritest oleks selliseid pakkuda:
http://www.speedparts.se/prod/sp_filter_insats.shtml
Tegemist õlitatud filtritega. Istuvad ilusti Saabide originaalpesasse.
Hooldusvälbaks soovitatakse sama, mis ka auto tavahooldus, ning hooldamisel vaja vaid filter puhastada vastava sprayga ja uuesti õlitada.
Puhastuskomplektid:
http://www.speedparts.se/prod/sp_filter_clean.shtml
Seal komplekt 1110 on mõistlik.
Saad neid tellida näiteks Troost Autost.
Kasutusjuhend rootsi keeles:
http://www.speedparts.se/arkiv/anvisningar/anvisning_filter.pdf
Põhimõtteliselt on vaja käituda järgmiselt:
1. Harjata pinnalt maha suurem mustus. Kui suurem puhastus pole vajalik, siis piisab ka vaid uuesti õlitusest.
2. Pihusta peale filtripuhastusspray ja lase seista seejärel mingi 10min.
3. Suurema filtri puhul võib kasutada ka kaussi.
4. Kasuta ainult originaalfiltripuhastusaineid.
Ära kasuta bensiini!
Ära kasuta auru!
Ära kasuta kõrgsurvepesu!
Ära kasuta teisi mitte ette nähtud puhastusaineid!
5. Loputa kraanivee all ära. Loputada tuleb selliselt, et lased veel voolada puhtamalt poolelt mustale, et poore umbe ei laseks.
6. Kuivatamiseks tuleb suurem vesi maha raputada ja lasta seejärel filtril rahulikult kuivada.
Ei tohi kasutada suruuõhku, ega muid kuivamist kiirendavaid meetodeid.
7. Filtri õlitamisel sprayõliga. Õlita filter, lase 10min seista ja õlita uuesti need kohad, kuhu õli ei pääsenud.
8. Filtri õlitamine purgiõliga. Õlita filter nii, et igale pilule üks kord. Lase 20min seista ja õlita uuesti üle need pinnad, mis vaja.
9. Soovitav mitte kasutada kuivi filtreid. Samas ei tohiks kasutada mootoriõli.
10. Pane filter tagasi mootorisse.
11. Pane hoiatuskleps nähtavale kohale näiteks filtrikorpusele.
12. Filtrit soovitav kontrollida iga 10 000km järel.
Terv,
Roman
http://www.speedparts.se/prod/sp_filter_insats.shtml
Tegemist õlitatud filtritega. Istuvad ilusti Saabide originaalpesasse.
Hooldusvälbaks soovitatakse sama, mis ka auto tavahooldus, ning hooldamisel vaja vaid filter puhastada vastava sprayga ja uuesti õlitada.
Puhastuskomplektid:
http://www.speedparts.se/prod/sp_filter_clean.shtml
Seal komplekt 1110 on mõistlik.
Saad neid tellida näiteks Troost Autost.
Kasutusjuhend rootsi keeles:
http://www.speedparts.se/arkiv/anvisningar/anvisning_filter.pdf
Põhimõtteliselt on vaja käituda järgmiselt:
1. Harjata pinnalt maha suurem mustus. Kui suurem puhastus pole vajalik, siis piisab ka vaid uuesti õlitusest.
2. Pihusta peale filtripuhastusspray ja lase seista seejärel mingi 10min.
3. Suurema filtri puhul võib kasutada ka kaussi.
4. Kasuta ainult originaalfiltripuhastusaineid.
Ära kasuta bensiini!
Ära kasuta auru!
Ära kasuta kõrgsurvepesu!
Ära kasuta teisi mitte ette nähtud puhastusaineid!
5. Loputa kraanivee all ära. Loputada tuleb selliselt, et lased veel voolada puhtamalt poolelt mustale, et poore umbe ei laseks.
6. Kuivatamiseks tuleb suurem vesi maha raputada ja lasta seejärel filtril rahulikult kuivada.
Ei tohi kasutada suruuõhku, ega muid kuivamist kiirendavaid meetodeid.
7. Filtri õlitamisel sprayõliga. Õlita filter, lase 10min seista ja õlita uuesti need kohad, kuhu õli ei pääsenud.
8. Filtri õlitamine purgiõliga. Õlita filter nii, et igale pilule üks kord. Lase 20min seista ja õlita uuesti üle need pinnad, mis vaja.
9. Soovitav mitte kasutada kuivi filtreid. Samas ei tohiks kasutada mootoriõli.
10. Pane filter tagasi mootorisse.
11. Pane hoiatuskleps nähtavale kohale näiteks filtrikorpusele.
12. Filtrit soovitav kontrollida iga 10 000km järel.
Terv,
Roman
romza