9-3 ajutuuning soft. Milline sobib?

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#1

L Jaan 06, 2007 21:44

Arutasin siin spetsidega ,aga lootses, et mõni tark inimene on veel küsitlemata, loodan leida küsimusele vastust.
Küsimus: Milline aju tuning soft sobiks mu 9-3 aero mootoriga saabile? ehk et siis kas kellegi ajutuuning sobib ka minu autole peale tõsta/copyda? Siin teemad tonnistest, aga need ei usu ,et sobivad, kahtlustan, et vaja Trionic7 juhtimist. Ei tahaks ma nii kallilt nagu Nordic ja Maptun pakuvad.:red:
Sent from my Monte Carlo using B236
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

L Jaan 06, 2007 21:54

Sul oleks vaja leida mõni haruldane kaasvõitleja, kes oleks nõus oma masina aju korraks maha kruvima. Või äkitsi leiad hoopis mõnelt posti ümber keeratud autolt vastava aju.
Kui doonor olemas, pole kivide mahalugemine probleem. Ja nagu viimase aja tegemised on näidanud, katsetamise käigus kivide mahapõletamine nõuab pärist tõsist pingutust. Seda siis kindlustunde säilitamiseks...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

L Jaan 06, 2007 22:04

Alles jäävad siiski samad küsimused nagu 9-5 puhul. Kas mehaaniliste ja elektrooniliste petmisvahenditega ei anna midagi edasi nihutada? Et kas T7 puhul ikka jälgitakse, et ülelaaderõhk mahuks mingitesse lubatud piiridesse (näib et katkiste komponentide põhjustet madalam rõhk veakoodi ei tekita), kas bleederi või kuulklapiga ei anna maksimumrõhku veidi kõrgemale nihutada, kas fuel cut off defendeiriga ei saa ülelaaderõhu järske piike aju jaoks siluda jne jne jne. Elame näeme.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

L Jaan 06, 2007 22:13

ise ka mõtlesin manuaalse boost controlli peale. aga....
Sent from my Monte Carlo using B236
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#5

L Jaan 06, 2007 22:16

...... Või äkitsi leiad hoopis mõnelt posti ümber keeratud autolt vastava aju.

Tavaliselt kipub omanik kes on aju modinud selle peale laksu kaasa võtma. Olen proovinud selliseid masinaid leida, suhteliselt harva leiduv kaup. Ja kui on siis hind ei ole sobiv. Aga nagu öeldakse juhus on pime.
:drive:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

L Jaan 06, 2007 22:19

Proovi järgi! Negatiivseks tagajärjeks on ainult Check Engine veateade. Tallinna piires ei ole selle kiire kustutamine ka probleemiks ehk. Alustad kinnise bleederiga madalatest rõhkudest ja lõpetad...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

L Jaan 06, 2007 22:47

Algselt postitas: qdwin
Alles jäävad siiski samad küsimused nagu 9-5 puhul. Kas mehaaniliste ja elektrooniliste petmisvahenditega ei anna midagi edasi nihutada? Et kas T7 puhul ikka jälgitakse, et ülelaaderõhk mahuks mingitesse lubatud piiridesse (näib et katkiste komponentide põhjustet madalam rõhk veakoodi ei tekita), kas bleederi või kuulklapiga ei anna maksimumrõhku veidi kõrgemale nihutada, kas fuel cut off defendeiriga ei saa ülelaaderõhu järske piike aju jaoks siluda jne jne jne. Elame näeme.


Jälgitakse ülelaadimisrõhku,võrreldakse seda pidevalt etteantud väärtustega ja piiridest väljumise korral tekitatakse ka veateated.Kui veateade ei põhjusta emmissioonide väljumist etteantud piiridest,siis "check engine" teadet ei anta,või siis antakse,kui viga on esinenud X arv korda.
T-7`l on MAP sensor ja "charge air absolut pressure sensor",ehk siis 2 eraldi andurit. Kui defenderit hakkad kasutama ühel anduril,siis kui natuke mõtled,tabad ära,mis toimuma hakkab.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

L Jaan 06, 2007 22:51

Algselt postitas: qdwin
Proovi järgi! Negatiivseks tagajärjeks on ainult Check Engine veateade. Tallinna piires ei ole selle kiire kustutamine ka probleemiks ehk. Alustad kinnise bleederiga madalatest rõhkudest ja lõpetad...


Lõpetad rubriigis "Turbopurustaja ehitamine".
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#9

L Jaan 06, 2007 22:54

Lahe!
See väärib proovimist! Millal siis ometi? :poke:

Edit: See oli suunatud Trionicule
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#10

P Jaan 07, 2007 0:47

Mina annaks oma auto aju küll qdwini hellade ajukirurgi käte alla :D. Trionicu Trolli pealt üks-ühele softi üle tõsta ei pidanud õnnestuma, aga see ei pidanud ka mingi ületamatu raskus olema, nagu ma aru sain
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#11

P Jaan 07, 2007 11:30

Algselt postitas: tripp
Mina annaks oma auto aju küll qdwini hellade ajukirurgi käte alla :D. Trionicu Trolli pealt üks-ühele softi üle tõsta ei pidanud õnnestuma, aga see ei pidanud ka mingi ületamatu raskus olema, nagu ma aru sain

Kõigepealt pean leidma softi mis mu autot kiiremaks teeb, aga mootorit ei purusta. Siis peab hakkama qdwinit moosima...:)
Trionicu soft mulle, on mootor kohe koos.
Kui kellelgi veel aimu milline soft võiks mu ecu-le sobida, siis võtan meelsasti kuulda.

Rootslane ütles: When it comes to SW you must use T7 SW that is especially tuned for the B205R engine. Nothing else will work. ?????????
I suggest you buy your SW from www.nordictuning.com since they are experts in tuning Saabs and have a very good SW for the B205R
Tundub, et rootslased pole nii hinnatundlikud ja võivad vabalt endale tuningut lubada.
_________________
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

P Jaan 07, 2007 14:21

to kasparius: kui sa pappi ei raatsi välja käia,tuleb sul leida täpne kloonauto,kus tuningsoft peal ja sealt kopeerida,jättes vana softi ka alles igaks juhuks.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#13

P Jaan 07, 2007 20:39

Eestis lootusetu tundub? Palju siin neid B205R üldse on? kolm-neli healjuhul.
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta