Kas keegi oskab lahti rääkida tuuningu firmade erinevused SAAB- i markide puhul? (Nordic, Speedparts, Hirsch ...jne.)
Vabandan kui küsimus liiga segane.
Tuuningute erinevused
Ma kaldun arvama, et väga palju erinevusi ei ole, sest füüsikaseaduste vastu ei saa. Eks need väikesed jõudude ja väändemomentide erinevused ole, sõltuvalt sellest mida ühe või teise firma spetsialistid paremaks arvavad.
Speedparts enamjaolt softi arendusega ise ei tegele, kuid teeb sellel teemal teiste Rootsi firmadega koostööd.
Koos teiste tootjate kaupadega on loodud tuuningu paketid, mis sisaldavad eri vidinaid ka sisselaske ja väljalaske parandamiseks.
Speedpartsil on omal olemas kogu saabide valik kohapeal, mille peal kõiki kaupu testitakse, alates 99-st kuni 9-7x -ni välja. Käiakse pidevalt dünostedil proovimas eri konfiguratsioonis autosid. Ka speedpartsi enda töötajad saavad kasutada kõiki firma autosid.
Seega speedpartsi roll on pigem olla vahendaja, testija ning komplekteerija.
Aga kuna nende tootevalik ning tuuningkomplektide valik on väga lai ja lihtsalt mõistetav ning lisaks mõistliku hinnakujundusega, siis on nad nii Rootsi kui ka teiste riikide saabisõprade seas väga hästi vastu võetud.
Roman
Speedparts enamjaolt softi arendusega ise ei tegele, kuid teeb sellel teemal teiste Rootsi firmadega koostööd.
Koos teiste tootjate kaupadega on loodud tuuningu paketid, mis sisaldavad eri vidinaid ka sisselaske ja väljalaske parandamiseks.
Speedpartsil on omal olemas kogu saabide valik kohapeal, mille peal kõiki kaupu testitakse, alates 99-st kuni 9-7x -ni välja. Käiakse pidevalt dünostedil proovimas eri konfiguratsioonis autosid. Ka speedpartsi enda töötajad saavad kasutada kõiki firma autosid.
Seega speedpartsi roll on pigem olla vahendaja, testija ning komplekteerija.
Aga kuna nende tootevalik ning tuuningkomplektide valik on väga lai ja lihtsalt mõistetav ning lisaks mõistliku hinnakujundusega, siis on nad nii Rootsi kui ka teiste riikide saabisõprade seas väga hästi vastu võetud.
Roman
romza