Dynostend

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#1

L Jaan 13, 2007 14:14

Kas on veel eestis mõni töötav korralik stend? Vaja mõnet tõmbed teha kahele tagaveolisele ja Trollile enne- ja pärast järeleaitamist.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

L Jaan 13, 2007 14:15

Oleks ise ka huvitatud oma masin dynosse ajada, kui uue turbo vahele saab pistetud.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

L Jaan 13, 2007 14:25

Sa peaksid ka vanaga enne paar laksu täiega panema,saaks teada,kuidas Hirsch+pisike garrettt(enne annihileerumist) omavahel hakkama saavad.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

L Jaan 13, 2007 14:28

Algselt postitas: Trionic
Sa peaksid ka vanaga enne paar laksu täiega panema,saaks teada,kuidas Hirsch+pisike garrettt(enne annihileerumist) omavahel hakkama saavad.


Tegelt mõte käis selline ka endalgi peast läbi. Saaks paberile numbriliselt ka kohe panna garret vs Mitsu.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

L Jaan 13, 2007 14:45

Seda vahet tean täpselt,enim huvitaks,kuidas ja kui palju sealt B-204TT mootorist väänet kätte saab.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

L Jaan 13, 2007 14:48

Algselt postitas: Trionic
Seda vahet tean täpselt,enim huvitaks,kuidas ja kui palju sealt B-204TT mootorist väänet kätte saab.


See küsimus on mul igakord kui autosse istun ning ootan mootri soojenemist.

Tahan juba kevadet, suverehve ning uut turbot. :wall:
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#7

L Jaan 13, 2007 17:32

pinkidega hetkel Eestis vist üsna kehvad lood. tasub uurida nt EK-Racingu ja Liguri kohta. mujalt foorumitest on mulje jäänud, et seal võivad veel pingid olla (http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=65&start=30).
Algselt postitas: Trionic
Kas on veel eestis mõni töötav korralik stend? Vaja mõnet tõmbed teha kahele tagaveolisele ja Trollile enne- ja pärast järeleaitamist.

EDIT: nagu näha kodukalt, siis EK-Racingu stend väidetavalt siiski ei tööta (http://www.ek-racing.com/index.php?option=com_content&task=section&id=5&Itemid=92&lang=).
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

L Jaan 13, 2007 17:59

Niipalju kui kõrvu jäänud on, siis Liguri oma küljest ei saa mingit väljatrükki ja on üldse rohkem selline Persemeeter tüüpi riistapuu. Väänet ei näita... Tundub, et lähim normaalne koht on ilmselt Soomes.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

P Jaan 14, 2007 11:03

Soome tasuks minna küll.Euroopas pole kellelgil midagi nende tasemele vastu panna,aga seal tuleks bronnida terve päev ja kambaga minna.Siis jääks aega ka seadistamiseks ja mitme tõmbe tegemiseks.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#10

P Jaan 14, 2007 21:43

Täitsa põnev mõte kambga.... Tahaks tegelikult stage 1 enne peale saada. Aga kevadel võiks selllise projekti peale mõelda ju. Omamoodi kevadekokkutulek oleks.
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

T Jaan 16, 2007 18:38

Poolteist aastat tagasi,kui LakiTuning veel tegutses ja dynos,käis bmw-klubi seal kambaga rullimas.Siis käidi seal ikka usinalt ka mujalt.Ja oi seda kisa,mis foorumites pärast oli(eriti turboclub foorumis) ja küll kiruti dynostendi,küll laki vendi. Igasugused chip-,koonuse-,pedemajakate- jne. tuunijad,kes paberil olid oma masinatele hiigelvõimsused joonistanud,ei saanud valdav enamus isegi tehase stocknumbreid kätte. Tol hetkel,kui Iisakuga endi Saabid olime ära rullinud,olidki reaalselt kasvanud võimsusenäitajatega ainult meie Saabid,üks Porsche,üks Audi ja lakipoiste bemm.Ülejäänud olid kõik oluliselt kaotanud,või parimal juhul säilitanud algolukorra peale tuunimist.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#12

T Jaan 16, 2007 22:53

Kõigepealt tuleb (kasutatud)auto uueväärsesse konditsiooni viia,et saada kätte valmistaja poolt pakutud näitajad,alles siis on mõtet hakata tegema kulutusi tuuningu peale.
Jänkimaal oli kunagi selline ütlus:"Kui teil peale tuhandetesse(dollaritesse) küündivaid kulutusi on säilinud 50%esialgsest võimsusest,siis on teil veel hästi läinud, olete õigel teel.":drive:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Lennu
Postitusi: 20
Liitunud: N Nov 24, 2005 14:53
Asukoht:
Auto:

#13

P Jaan 21, 2007 12:26

Algselt postitas: Cyber
Niipalju kui kõrvu jäänud on, siis Liguri oma küljest ei saa mingit väljatrükki ja on üldse rohkem selline Persemeeter tüüpi riistapuu. Väänet ei näita... Tundub, et lähim normaalne koht on ilmselt Soomes.


Liguri rullidelt pidavat ikkagi saama väljatrüki.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#14

R Mär 30, 2007 9:49

Paistab, et midagi hakkab toimuma. Leidsin StreetRace foorumist üsna värske teema UUS Dynostend on Eestis!!!. Tööle lubatakse saada stend 2-3 nädala jooksul, firma koduleht tuleb saidile http://www.dynomax.ee/

Saavad Trollid ja bemmid testitud ning ka garreti ja mitsu omanikeil võimalus testida, mitu hobust kapoti all alles veel on :freak:

P.S. Sealt teemast tuli välja ka, et Liguri düno annab nüüd uue softiga ka väände ning omanik saab ka väljatrüki paberil.

terv, teager
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#15

R Mär 30, 2007 10:05

Lugesin ka seda teemat seal. Ma tahaks huvi pärast nüüd kevadel seal ära käia ;)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#16

R Mär 30, 2007 10:44

Võimas:thumb:
Kas kogume mingi pundi kokku ja bronnime nt mõne laupäevase päeva kusagil maikuusse? Selleks ajaks peaks minu sinine olema konetatud ja mõlemad 8-sed softitud:evil:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#17

R Mär 30, 2007 10:49

Mina olen nõus :) Ei tea mis see hind võiks tulla?

Algselt postitas: iisak
Võimas:thumb:
Kas kogume mingi pundi kokku ja bronnime nt mõne laupäevase päeva kusagil maikuusse? Selleks ajaks peaks minu sinine olema konetatud ja mõlemad 8-sed softitud:evil:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#18

R Mär 30, 2007 10:58

Algselt postitas: iisak
Võimas:thumb:
Kas kogume mingi pundi kokku ja bronnime nt mõne laupäevase päeva kusagil maikuusse? Selleks ajaks peaks minu sinine olema konetatud ja mõlemad 8-sed softitud:evil:


Selleks ajaks peaks minu oma ka mitsustatud olema. :head:

Olen käsi.
Iga ratas veab and then some!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#19

R Mär 30, 2007 11:23

Kas keegi viitsib asjaajamise enda peale võtta?
Ise lihtsalt ei jõua,kuna Saabid röövivad kogu aja:(:(:(
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

R Mär 30, 2007 11:34

Las saavad enne ikka käima asja. Samas jõuavad siis eriti varajaste testijate peal ka vead ja häälestamisvajadused välja tulla..;) Pärastpoole saad täpsema tulemuse..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

R Mär 30, 2007 11:39

See on nüüd küll sulaõigus:mad:
Cyber sa ikka hämmastad vahel oma mõttevahedusega:headbang::headbang:
Iisak@ häbeneb oma kärsitust....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#22

R Mär 30, 2007 12:08

minu autol veel kõik stock. kuid siiski tahaks ära proovida, et palju siis aastatega seda jõudu kadunud on.
romza
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#23

R Mär 30, 2007 12:15

Kuna Dynod on suht harva levinud asi kodumaal ja kiirendusvõistluste hooaeg hakkas, kaldun arvama, et tekkivad pikad järjekorrad.
Peaks kindlasti, nagu IISAK mainis:wise:, maisse aega bronnida.
Ise olen ka väga huvitatud ja kolvirühma mure peaks olema aprillis lahendatud.
Ei julge aga initsiatiivi endapeale võtta kuna tööl hullud päevad:gun: hakkasid.
Et kutsuge mind ka palun:cool:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#24

T Apr 03, 2007 21:24

Algselt postitas: Jaanus
Mina olen nõus :) Ei tea mis see hind võiks tulla?

Algselt postitas: iisak
Võimas:thumb:
Kas kogume mingi pundi kokku ja bronnime nt mõne laupäevase päeva kusagil maikuusse? Selleks ajaks peaks minu sinine olema konetatud ja mõlemad 8-sed softitud:evil:

uurisin asja. Mingi 3-4 tõmmet oli kuni 500eek.
Mina kindel tulija, kui just miskit hullu tõrget ees pole.
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#25

T Apr 03, 2007 21:26

Algselt postitas: kasparius
uurisin asja. Mingi 3-4 tõmmet oli kuni 500eek.
Mina kindel tulija, kui just miskit hullu tõrget ees pole.


Ehk uurid palju päeva kinni panemine maxaks ning palju siis umbes masinaid läbi saaks lasta :poke:

Iff on ärevil. :head:
Iga ratas veab and then some!
Vasta