Tuuninguvõimalustest 9000 juures

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Bonovox
Postitusi: 49
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:02
Asukoht:
Auto:

#1

N Veebr 01, 2007 15:17

Manuaal kast
Auto 200 000km
Mootor 150 000km
Hooldusraamat

Nahtistmed, acc, elektri akknad -istmed -peeglid, istmesoojendus jne. jne.

Maptun stage 3+, 3" sumbuti turbost, HKS blow-off, sportfilter, EBC-green stuff pidurid ja EBC buuritud kettad, vastupidavam Waste-gate kell, Laadib 1.4bar
ca:210Kw

17" suverehvid veljedega
15" talverehvid plekkveljedega

Lisatud failid
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#2

N Veebr 01, 2007 15:38

kas on kuskil stendil ka käind ja mõõdetud need 210 kw välja

pilte võiks ka rohkem olla
Bonovox
Postitusi: 49
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:02
Asukoht:
Auto:

#3

N Veebr 01, 2007 15:58

Algselt postitas: optimus
kas on kuskil stendil ka käind ja mõõdetud need 210 kw välja

pilte võiks ka rohkem olla



Ei ole aga auto on eraldi "mappitud" ni et se on stage3+ ja stage 3 on 198kw + et sellel on tugevam wastegat-i kell
Mehed maptunis ütlesid 206 - 212kw
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

N Veebr 01, 2007 20:23

Ohh selle massina softi peaks ka kätte saama siis saaks võrrelda kumbkangem on. :head:
Iga ratas veab and then some!
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#5

R Veebr 02, 2007 0:31



Maptun stage 3+, 3" sumbuti turbost, HKS blow-off, sportfilter, EBC-green stuff pidurid ja EBC buuritud kettad, vastupidavam Waste-gate kell, Laadib 1.4bar
ca:210Kw


JT-60 ei ole päris turbost alates 3".Downpipe esimene elbow on stock läbimõõdus:nono:pudelikaelaks kutsutakse seda.:cool:
.Pilte,pilte!Mootoriruumist,buuritud piduriketastest(pildil paistavad sul täiesti tavalised kettad)

Lisatud failid jt60-1.jpe (32 KB) 
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

R Veebr 02, 2007 11:51

Maptun Stage 3 annab välja 195kW
Ehk on tegu juba Stage 4'ga, mis annab välja 213kW?

Kui tegu siiski Stage 3'ga, siis pole ju turbot välja vahetatud ja endiselt piinatakse väikest väetit Garreti turbot?

terv, teager
Bonovox
Postitusi: 49
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:02
Asukoht:
Auto:

#7

R Veebr 02, 2007 12:02

Räägime parem hobude jöududes.
Stage 3 annab 265hj
Stage 4 annab 290hj
ja sellel on eraldi mappitud seal vahele kuskile stage 3+ ja tugevan wastegate kell ni et ca 275 - 285 hj nagu maptunis ütlesin.

Turbo tuleks stage 4-aks välja vahetada, laadib praegu 1.4bar
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#8

R Veebr 02, 2007 19:14

vaene Garrett tunnen südamest kaasa
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#9

R Veebr 02, 2007 20:32

Algselt postitas: Bonovox
Tuuning ise maksis 25 000 ja on paar kuud auto peal olnud.
Et siis vahetatud on ainult sumps ja pidurid? Ja kohe on 210Kw käes. Aga aju, turbo? Krt. minu omal on siis küll 300Kw. Kusjuures 0,5bar ülelaaderõhku on veel kasutamatta... Oooo jeeee... :head:
Bonovox
Postitusi: 49
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:02
Asukoht:
Auto:

#10

R Veebr 02, 2007 20:42

Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: Bonovox
Tuuning ise maksis 25 000 ja on paar kuud auto peal olnud.
Et siis vahetatud on ainult sumps ja pidurid? Ja kohe on 210Kw käes. Aga aju, turbo? Krt. minu omal on siis küll 300Kw. Kusjuures 0,5bar ülelaaderõhku on veel kasutamatta... Oooo jeeee... :head:


sumps ja pidurid? loe nattuke üleval pool siis näed mis tehtud on. aga ma vöin ju uuesti ka kirjutada.

3" sumbuti
race kat
sportöhufilter
HKS blow-off
Maptun Stage 3+ mappitud box
Kugevam wastegate kell
magnet ventiil

all on diagram maptun stage 3 kitiga, ja sellel autol on stage 3+

Lisatud failid
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#11

R Veebr 02, 2007 20:52

Ja seda tavalise Garrettiga? Isegi Aerodel kasutatav Mitsu maksimaalne teoreetiline võimsus on 214Kw. Kahju sellest garrettist. Minu omal oli väga kõvasti tugevdatud wastegate koos väga lühikese varda käiguga, jah justkui läks küll natuke nobedamalt edasi aga eluiga oli turbol 40000km, kõrgetel pööretel jaksu ei olnud ja tolle aja nobedust ei anna praeguse mitsu turboga võrreldagi (mis, nagu öeldud, annab 214Kw ainult teoreetiliselt välja).

EDIT: To Ivomets ja Bonovox. Ärge pange tähele! Ma olen tavaline eestlane! Aga see-eest kergem hakkas!
Bonovox
Postitusi: 49
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:02
Asukoht:
Auto:

#12

R Veebr 02, 2007 20:56

no se oli tuunimis projekt mis oli pooleli jäänud, turbo oleks ära pidand vahetada ja sidur ei oleks ka sellele jöule kauua vastu pidanud
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

R Veebr 02, 2007 23:01

Enne dynos käimist pole mõtet numbreid välja karjuda.
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
Tegelik elu on paraku midagi muud...:wise:
Edit:Ka meie Trollil on paberite järgi 200+kw,aga lähim koht,kus teooriale praktikas kinnitust saab on Soome.Nii,et tuleb sinna minna ja rullidele ajada-juba uudishimust :facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Bonovox
Postitusi: 49
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:02
Asukoht:
Auto:

#14

R Veebr 02, 2007 23:22

Algselt postitas: iisak
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
:facts:


ni et 2.0L mootorist on vöimatu 200kw kätte saada? :O
ma panin lihtsalt need numbrid mida tuunimis firma ütles.
miks firmad siis ültse numbrid juurde kirjutavad erinevate tuuningu komplektidete
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#15

R Veebr 02, 2007 23:38

Algselt postitas: Bonovox
Algselt postitas: iisak
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
:facts:


ni et 2.0L mootorist on vöimatu 200kw kätte saada? :O
ma panin lihtsalt need numbrid mida tuunimis firma ütles.
miks firmad siis ültse numbrid juurde kirjutavad erinevate tuuningu komplektidete

Ma rõhutan veelkord-kõik numbrid paberil on TEOREETILISED ja mitte PÜHA TÕDE:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Bonovox
Postitusi: 49
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:02
Asukoht:
Auto:

#16

R Veebr 02, 2007 23:40

need mis ma olen kirjutand on ka teoreetilised
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#17

L Veebr 03, 2007 0:50

Kogu lugupidamise juures,Bonovox,on Maptun varemgi hiilanud sellega,et reaalsel testil näitab auto vähem,kui tehaseandmed deklareerivad:red:rotodyno sai Maptun hiljuti,enne seda oli neil ainult office ja arvuti)sestab kolleegid tahavadki selle isendi testitõendit.Loevad teod,mitte lubadused(old spice)Garretti surm on lähituleviku küsimus:wise:.Minu vanake TD04HL suri koos mootoripatjadega ka esimese testisõidu ajal,kui talle oli 1,5barri(230KW) peale antud:cool:Antud isendi edaspidise käekäigu kohta loeme kindlasti tulevikus palju värvikat,juhul kui Sa ta Eestisse müüsid,või müüsid:P
Bonovox
Postitusi: 49
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:02
Asukoht:
Auto:

#18

L Veebr 03, 2007 0:55

ei ole auto on Rootsis.

mis tuuning sull endal autos on?

pean aint küsima, kui tavaline on saabide tuunimine Eestis? Rootsis on igal teisel saabil vähemalt aju vahetatud.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#19

L Veebr 03, 2007 1:56

SQR stage 6 420 hp hetkel.Mootor on laiali praegu(vaata signatuuri)Hardware conf lubab kevadeks 502hp, koostöös Trollspeed Racinguga.Saabide tuunimine Eestis on hoogu kogumas.Huvi on olemas,knowhow samuti.Hetkel vist 5-6 autot,parandage,kui eksin.
Bonovox
Postitusi: 49
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:02
Asukoht:
Auto:

#20

L Veebr 03, 2007 9:08

Algselt postitas: iroman
SQR stage 6 420 hp hetkel.Mootor on laiali praegu(vaata signatuuri)Hardware conf lubab kevadeks 502hp, koostöös Trollspeed Racinguga.Saabide tuunimine Eestis on hoogu kogumas.Huvi on olemas,knowhow samuti.Hetkel vist 5-6 autot,parandage,kui eksin.


mis sidur ja turbo sul on?
originaal käigukast? aero?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#21

L Veebr 03, 2007 9:23

Algselt postitas: iroman
Saabide tuunimine Eestis on hoogu kogumas.Huvi on olemas,knowhow samuti.Hetkel vist 5-6 autot,parandage,kui eksin.
Et kõik oleks JOKK, siis tihti on tegemist pigem liikumisvõime ja tehaseandmete taastamisega käepäraste vahendite abil, kui tuunimisega. Ma arvan, et see kehtib paljus ka minu saani puhul.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#22

L Veebr 03, 2007 13:57



mis sidur ja turbo sul on?
originaal käigukast? aero?


Sacs racing korv(600nm)orig kettaga
GTBB3076R (550HP)
kast on saabi originalje
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#23

L Veebr 03, 2007 16:09

Kuna müügiteema juures läks juba arutlemiseks, siis ma teegin koopia ja kustutasin mõned postitused ära. Aga siin laska käia..:) Ehk koorub mõnelegi siit mõni hea idee välja..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt