Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Manuaal kast
Auto 200 000km
Mootor 150 000km
Hooldusraamat
Nahtistmed, acc, elektri akknad -istmed -peeglid, istmesoojendus jne. jne.
Maptun stage 3+, 3" sumbuti turbost, HKS blow-off, sportfilter, EBC-green stuff pidurid ja EBC buuritud kettad, vastupidavam Waste-gate kell, Laadib 1.4bar
ca:210Kw
17" suverehvid veljedega
15" talverehvid plekkveljedega
Auto 200 000km
Mootor 150 000km
Hooldusraamat
Nahtistmed, acc, elektri akknad -istmed -peeglid, istmesoojendus jne. jne.
Maptun stage 3+, 3" sumbuti turbost, HKS blow-off, sportfilter, EBC-green stuff pidurid ja EBC buuritud kettad, vastupidavam Waste-gate kell, Laadib 1.4bar
ca:210Kw
17" suverehvid veljedega
15" talverehvid plekkveljedega
Algselt postitas: optimus
kas on kuskil stendil ka käind ja mõõdetud need 210 kw välja
pilte võiks ka rohkem olla
Ei ole aga auto on eraldi "mappitud" ni et se on stage3+ ja stage 3 on 198kw + et sellel on tugevam wastegat-i kell
Mehed maptunis ütlesid 206 - 212kw
Maptun stage 3+, 3" sumbuti turbost, HKS blow-off, sportfilter, EBC-green stuff pidurid ja EBC buuritud kettad, vastupidavam Waste-gate kell, Laadib 1.4bar
ca:210Kw
JT-60 ei ole päris turbost alates 3".Downpipe esimene elbow on stock läbimõõdus:nono:pudelikaelaks kutsutakse seda.:cool:
.Pilte,pilte!Mootoriruumist,buuritud piduriketastest(pildil paistavad sul täiesti tavalised kettad)
Räägime parem hobude jöududes.
Stage 3 annab 265hj
Stage 4 annab 290hj
ja sellel on eraldi mappitud seal vahele kuskile stage 3+ ja tugevan wastegate kell ni et ca 275 - 285 hj nagu maptunis ütlesin.
Turbo tuleks stage 4-aks välja vahetada, laadib praegu 1.4bar
Stage 3 annab 265hj
Stage 4 annab 290hj
ja sellel on eraldi mappitud seal vahele kuskile stage 3+ ja tugevan wastegate kell ni et ca 275 - 285 hj nagu maptunis ütlesin.
Turbo tuleks stage 4-aks välja vahetada, laadib praegu 1.4bar
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Et siis vahetatud on ainult sumps ja pidurid? Ja kohe on 210Kw käes. Aga aju, turbo? Krt. minu omal on siis küll 300Kw. Kusjuures 0,5bar ülelaaderõhku on veel kasutamatta... Oooo jeeee... :head:Algselt postitas: Bonovox
Tuuning ise maksis 25 000 ja on paar kuud auto peal olnud.
Algselt postitas: qdwin
Et siis vahetatud on ainult sumps ja pidurid? Ja kohe on 210Kw käes. Aga aju, turbo? Krt. minu omal on siis küll 300Kw. Kusjuures 0,5bar ülelaaderõhku on veel kasutamatta... Oooo jeeee... :head:Algselt postitas: Bonovox
Tuuning ise maksis 25 000 ja on paar kuud auto peal olnud.
sumps ja pidurid? loe nattuke üleval pool siis näed mis tehtud on. aga ma vöin ju uuesti ka kirjutada.
3" sumbuti
race kat
sportöhufilter
HKS blow-off
Maptun Stage 3+ mappitud box
Kugevam wastegate kell
magnet ventiil
all on diagram maptun stage 3 kitiga, ja sellel autol on stage 3+
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ja seda tavalise Garrettiga? Isegi Aerodel kasutatav Mitsu maksimaalne teoreetiline võimsus on 214Kw. Kahju sellest garrettist. Minu omal oli väga kõvasti tugevdatud wastegate koos väga lühikese varda käiguga, jah justkui läks küll natuke nobedamalt edasi aga eluiga oli turbol 40000km, kõrgetel pööretel jaksu ei olnud ja tolle aja nobedust ei anna praeguse mitsu turboga võrreldagi (mis, nagu öeldud, annab 214Kw ainult teoreetiliselt välja).
EDIT: To Ivomets ja Bonovox. Ärge pange tähele! Ma olen tavaline eestlane! Aga see-eest kergem hakkas!
EDIT: To Ivomets ja Bonovox. Ärge pange tähele! Ma olen tavaline eestlane! Aga see-eest kergem hakkas!
Enne dynos käimist pole mõtet numbreid välja karjuda.
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
Tegelik elu on paraku midagi muud...:wise:
Edit:Ka meie Trollil on paberite järgi 200+kw,aga lähim koht,kus teooriale praktikas kinnitust saab on Soome.Nii,et tuleb sinna minna ja rullidele ajada-juba uudishimust :facts:
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
Tegelik elu on paraku midagi muud...:wise:
Edit:Ka meie Trollil on paberite järgi 200+kw,aga lähim koht,kus teooriale praktikas kinnitust saab on Soome.Nii,et tuleb sinna minna ja rullidele ajada-juba uudishimust :facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
:facts:
ni et 2.0L mootorist on vöimatu 200kw kätte saada? :O
ma panin lihtsalt need numbrid mida tuunimis firma ütles.
miks firmad siis ültse numbrid juurde kirjutavad erinevate tuuningu komplektidete
Algselt postitas: Bonovox
Algselt postitas: iisak
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
:facts:
ni et 2.0L mootorist on vöimatu 200kw kätte saada? :O
ma panin lihtsalt need numbrid mida tuunimis firma ütles.
miks firmad siis ültse numbrid juurde kirjutavad erinevate tuuningu komplektidete
Ma rõhutan veelkord-kõik numbrid paberil on TEOREETILISED ja mitte PÜHA TÕDE:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kogu lugupidamise juures,Bonovox,on Maptun varemgi hiilanud sellega,et reaalsel testil näitab auto vähem,kui tehaseandmed deklareerivad:red:rotodyno sai Maptun hiljuti,enne seda oli neil ainult office ja arvuti)sestab kolleegid tahavadki selle isendi testitõendit.Loevad teod,mitte lubadused(old spice)Garretti surm on lähituleviku küsimus:wise:.Minu vanake TD04HL suri koos mootoripatjadega ka esimese testisõidu ajal,kui talle oli 1,5barri(230KW) peale antud:cool:Antud isendi edaspidise käekäigu kohta loeme kindlasti tulevikus palju värvikat,juhul kui Sa ta Eestisse müüsid,või müüsid:P
SQR stage 6 420 hp hetkel.Mootor on laiali praegu(vaata signatuuri)Hardware conf lubab kevadeks 502hp, koostöös Trollspeed Racinguga.Saabide tuunimine Eestis on hoogu kogumas.Huvi on olemas,knowhow samuti.Hetkel vist 5-6 autot,parandage,kui eksin.
Algselt postitas: iroman
SQR stage 6 420 hp hetkel.Mootor on laiali praegu(vaata signatuuri)Hardware conf lubab kevadeks 502hp, koostöös Trollspeed Racinguga.Saabide tuunimine Eestis on hoogu kogumas.Huvi on olemas,knowhow samuti.Hetkel vist 5-6 autot,parandage,kui eksin.
mis sidur ja turbo sul on?
originaal käigukast? aero?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Et kõik oleks JOKK, siis tihti on tegemist pigem liikumisvõime ja tehaseandmete taastamisega käepäraste vahendite abil, kui tuunimisega. Ma arvan, et see kehtib paljus ka minu saani puhul.Algselt postitas: iroman
Saabide tuunimine Eestis on hoogu kogumas.Huvi on olemas,knowhow samuti.Hetkel vist 5-6 autot,parandage,kui eksin.