Saab 9-5 LPT->Aero

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#1

L Juun 09, 2007 20:25

Tere!

Üks proovisõit Aeroga mõius nii halvasti, et nüüd liiguvad peas mõtted kuidas saab 125kw-st Aero.

Oleks huvitatud väikesest infost kuidas, mida ja kas saab teha seda ültse.

Esimese asjana tulid meelde.

1) Turbo
2) ECU
3) Pihustid

On veel midagi?
Käigukastid peaks ka neil erinevad olema? Tugevuses vahe ainult või ülekannetes või mõlemas osas?

Tänud taas kord ette.
9-5 Aero 2.3T 184kw = :head::head::head:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

L Juun 09, 2007 20:41

Tripp on sellega hakkama saanud.
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#3

L Juun 09, 2007 21:34

Aga nüüd proovi näiteks võrdluseks 162kW Hirschi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

L Juun 09, 2007 23:20

KÕIGE LIHTSAM MYY OMA MAHA JA OSTA AERO.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#5

L Juun 09, 2007 23:28

Algselt postitas: dohman
Aga nüüd proovi näiteks võrdluseks 162kW Hirschi.


:)
Meeleldi prooviks, aga pole Pärnu vahel ühtegi kohanud.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

L Juun 09, 2007 23:49

Algselt postitas: ivomets
KÕIGE LIHTSAM MYY OMA MAHA JA OSTA AERO.


Ehk soovib ta ise sellist ehitada. Kõigile ei meeldi valmis kaup :D
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

P Juun 10, 2007 5:39

Algselt postitas: dohman
Aga nüüd proovi näiteks võrdluseks 162kW Hirschi.


Või siis 200kW Hirsch-Troll
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

P Juun 10, 2007 5:49

Tsiteerin:
1) Turbo
2) ECU
3) Pihustid

On veel midagi?
Käigukastid peaks ka neil erinevad olema? Tugevuses vahe ainult või ülekannetes või mõlemas osas?

Tegelikult oled õigel teel.Mida täpselt vahetada,sõltub aastakäigust.Turbo igatahes,kas mitsu,või suurem(kas ka parem?).Kasti pole tingimata tarvis vahetada,softi kasti ecu`s võiks küll.Pihustid peaks vastama ecu softile.
Algatuseks soft+turbo,saavutad ca140-170kW,sõltuvalt asjaoludest.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#9

P Juun 10, 2007 11:40

väljalaske jämedus on neil sama?
Aero oma võiks nagu suurem olla.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

P Juun 10, 2007 16:44

Ei tea küll, et aero väljalase suurem oleks.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#12

E Juun 11, 2007 9:18

Algselt postitas: Trionic


Algatuseks soft+turbo,saavutad ca140-170kW,sõltuvalt asjaoludest.


Mis need sõltuvad asjaolud on?
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#13

E Juun 11, 2007 11:51

Algselt postitas: jupats
Algselt postitas: Trionic


Algatuseks soft+turbo,saavutad ca140-170kW,sõltuvalt asjaoludest.


Mis need sõltuvad asjaolud on?


Mootori olukord eelkõige
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

T Juun 12, 2007 6:21

Terve masina seisund ja algsed raua-softiversioonid.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#15

N Juul 26, 2007 16:08

Ma ei tahtnud uut teemat tekitada, sest see haakub ilusasti sama pealkirjaga.
Palju läheb maksma 03 aasta aero mootoriremont, kui mootori alumine osa on puruks. Mootoriblokk siis, samuti on segamini sisu, vänt, kolvid jm, mis nende juurde kuuluvad. Loodan mõne pildi saada, et kas tasub taastada või mitte?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

N Juul 26, 2007 16:25

Muretse uus mootor, saad ilmselt odavamalt, kui neid juppe ükshaaval muretsedes. Uuri Fendernetist näiteks sellise mootori hinda. Ehk ka Iisak&Trionic oskavad sulle mingit hinda öelda, on nad ju orgunnind svenssonite juurest sarnast kraami.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#17

N Juul 26, 2007 16:33

Olukord on selgunud! Nii hull asi ei ole, üks kolb on katki, arvatavasti siis keps ning see on ära lõhkunud vända. Blokk ise on terve ja teised silindrid ka. Kes sinna sisse nii täpselt näeb, et öelda, mis tegelt läbi on.

Uus mootor antud autole on 25tuh ning seal pidid olema vist sepistatud kolvid sees?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#18

N Juul 26, 2007 17:01

Algselt postitas: NO FEAR
Olukord on selgunud! Nii hull asi ei ole, üks kolb on katki, arvatavasti siis keps ning see on ära lõhkunud vända. Blokk ise on terve ja teised silindrid ka. Kes sinna sisse nii täpselt näeb, et öelda, mis tegelt läbi on.

Uus mootor antud autole on 25tuh ning seal pidid olema vist sepistatud kolvid sees?

Kõik üksikult vahetatud jupid peavad olema identsed ülejäänutega(kaal) mis alles jäävad.
Kui uus on uus? Kas tehase uus või kasutatud uus?
:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

R Juul 27, 2007 6:25

Uus ei saa nii vähe maksta.Sepistatud vänt ja kolvid ise maksavad rohkem.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#20

R Juul 27, 2007 8:26

Sry, mitte uus, kasutatud uus!
Vasta