9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#1

T Nov 20, 2007 20:27

Tere!

Aasta 2000 üheksa-viis Aero otsib endale blow-off valvet. Olen lugenud, et tavalisega läheb ECU lolliks, aga on spets mudeleid, mis on kahe klapiga vms. Kas keegi oskab natukene nõu anda või soovitada töökoda, kuhu tasuks sellise sooviga pöörduda?

Tänud...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

T Nov 20, 2007 21:17

Forge motorsport lehel on küll täitsa sellised bov-d olemas, mis kahe klapiga. Samas by-pass koonusfiltriga on hoopis parem:evil:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

T Nov 20, 2007 23:30

Algselt postitas: hybrid
Tere!

Aasta 2000 üheksa-viis Aero otsib endale blow-off valvet. Olen lugenud, et tavalisega läheb ECU lolliks, aga on spets mudeleid, mis on kahe klapiga vms. Kas keegi oskab natukene nõu anda või soovitada töökoda, kuhu tasuks sellise sooviga pöörduda?

Tänud...

Jah on olemas,seliseid, mis su autole sobivad, aga võid arvestada,et hind on neil sinna 3k eegi kanti. Usun, et Troostauto mehed võtavad sind paigaldusega jutule, kui ise ei saa hakkama. speedparts.ee-st saad BOv-i
Sent from my Monte Carlo using B236
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#4

K Nov 21, 2007 9:38

3k pole probleem, kuni mootorisse tolmu ei lasta ja kuni toode ise korralik on.

speedparts.ee ei jäta just head muljet oma vigase kodulehega ja ühe tootega, mis seal asub. On nad muidu usaldusväärsed? Tasub ühendust võtta?

tänud soovituste eest!
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

K Nov 21, 2007 9:43

Vaata ikka www.speedparts.se - seal on põhjalik valik kraami.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

K Nov 21, 2007 9:44

Speedparts esindaja Eestis on meil ka foorumis. Igal juhul helista ja küsi lisa. Hea asi kodulehekülje taha nüüd küll stoppama ei jää:)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

K Nov 21, 2007 10:06

Algselt postitas: hybrid
speedparts.ee ei jäta just head muljet oma vigase kodulehega ja ühe tootega, mis seal asub. On nad muidu usaldusväärsed? Tasub ühendust võtta?

Jah, Romza tegeleb speedpartsiga sisuliselt hobikorras ja põhitöö kõrvalt. Kindlasti tal veel muid toimetamisi ka. Kodulehele tegemine tahab ju lisaressurssi.
Siin foorumis on päris palju neid, kes romza teenust kasutanud. Näit kasutaja jaanus, vt tema auto teemat.
Ehk siis on usaldusväärne küll.
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#8

K Nov 21, 2007 10:52

Tänud. Võtan ühendust!

Minu põhitöö jällegi veebilahendused, nii et loodan, et kellegile kriitilise meelega liiga ei tee :evil:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

K Nov 21, 2007 10:58

Algselt postitas: hybrid
Tänud. Võtan ühendust!

Minu põhitöö jällegi veebilahendused, nii et loodan, et kellegile kriitilise meelega liiga ei tee :evil:


NO näed suurepärane võimalus teha ka natukene müügi tööd kohe ühe kõnega ;)
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

K Nov 21, 2007 18:50

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Forge motorsport lehel on küll täitsa sellised bov-d olemas, mis kahe klapiga. Samas by-pass koonusfiltriga on hoopis parem:evil:

Kätt südamele pannes võin tõdeda,et T-7 puhul saab ka selline BOW komistuskiviks.Igatahes hävid kõvasti võimsuses.Käigukasti adaptsioonid(aut.puhul) ja ka trionicu enese omad.registreerivad õhukaod leketena(mida need ju ka on,kuna õhumõõturi ja mitme MAP anduri vahelt tehakse "prääksu" taevasse),ning vastavalt selle käituvad ka nii mootori-,kui kastijuhtimine. Aut. kasti käiguvahetused lähevad täiesti rappa.
Kui mind ei usu,osta bow ja katseta. Troll oli piisavalt hea katsepolügoon mul.
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#11

N Nov 22, 2007 10:35

Ühesõnaga 9-5 puhul ei saa "prääksu" teha, ilma et kaotaks võimsuses? Või on selleks siiski mingi võimalus?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#12

N Nov 22, 2007 12:42

Oota ära mõni ohulekke teke. See peale hakkab prääksuma kindlasti;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

L Nov 24, 2007 12:44

Algselt postitas: hybrid
Ühesõnaga 9-5 puhul ei saa "prääksu" teha, ilma et kaotaks võimsuses? Või on selleks siiski mingi võimalus?

Ei hakkaks see prääksutaja ka eriti prääksuma. Kui T-5 by-pass`i ei juhita elektriliselt ja drosselklapi sulgumisel ülelaadimistsüklis kostub tugev ja mõnus "pšššššš",siis T-7`l juhitakse by-pass`i PWM signaalidega toimetava solenoidklapi abil. Ja toimetatakse pidevalt,ka hõrenduse ajal. Susinat kuulda ei ole:gun:
BOW`i peaks ka sama juhtimisega kasutama(kui kasutada T-5 skeemi,on raskelt häiritud käiguvahetus ja - auto dünaamika) ja siis ta prääksuks vaikselt ja pidevalt enam-vähem. Lisaks loetakse taevasse kadunud õhukogus "suureks õhulekkeks sisse,või väljalaskes" veamäludes.
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#14

L Nov 24, 2007 22:23

Asi selge, lennuk on lendamiseks, mitte prääksutamiseks :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

L Nov 24, 2007 22:51

Ise otsisin lõputult lahendusi Trollile,et sutsakas ka kosta-tunda oleks.Lootusetu.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#16

E Nov 26, 2007 14:27

Minul käib endiselt 5715rpm juures käiguvahetuse hetkel psssst(lisaks ka väike piuks):D. Pole vajagi BOV´i...
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#17

K Veebr 13, 2008 22:43

mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#18

K Veebr 13, 2008 22:55

Algselt postitas: MangustGrupp
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)
Blow Off Valve säästab turbot ka liigse paugu - loe rõhu - eest. Siiski on selgeks saanud, et ainus normaalne lahendus on uuema saabi puhul see rõhk tagasi kasutusse lasta, ehk ByPass Valve.
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#19

N Veebr 14, 2008 18:04

Algselt postitas: hybrid
Algselt postitas: MangustGrupp
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)
Blow Off Valve säästab turbot ka liigse paugu - loe rõhu - eest. Siiski on selgeks saanud, et ainus normaalne lahendus on uuema saabi puhul see rõhk tagasi kasutusse lasta, ehk ByPass Valve.


Tahendab, kui see vidin ara vahetada, siis kiirem hakkab liikuda :D Aga kas on mottet vahetada 98' 2.3 lpt peal? :) Naitex praegu "istme loogi" ei ole.. aga kui mul oli 9000 turbo 16v liikus teistmoodi, ning huvitavam :D
Vasta