9-5 AERO BOV (blow-off valve)
Tere!
Aasta 2000 üheksa-viis Aero otsib endale blow-off valvet. Olen lugenud, et tavalisega läheb ECU lolliks, aga on spets mudeleid, mis on kahe klapiga vms. Kas keegi oskab natukene nõu anda või soovitada töökoda, kuhu tasuks sellise sooviga pöörduda?
Tänud...
Aasta 2000 üheksa-viis Aero otsib endale blow-off valvet. Olen lugenud, et tavalisega läheb ECU lolliks, aga on spets mudeleid, mis on kahe klapiga vms. Kas keegi oskab natukene nõu anda või soovitada töökoda, kuhu tasuks sellise sooviga pöörduda?
Tänud...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: hybrid
Tere!
Aasta 2000 üheksa-viis Aero otsib endale blow-off valvet. Olen lugenud, et tavalisega läheb ECU lolliks, aga on spets mudeleid, mis on kahe klapiga vms. Kas keegi oskab natukene nõu anda või soovitada töökoda, kuhu tasuks sellise sooviga pöörduda?
Tänud...
Jah on olemas,seliseid, mis su autole sobivad, aga võid arvestada,et hind on neil sinna 3k eegi kanti. Usun, et Troostauto mehed võtavad sind paigaldusega jutule, kui ise ei saa hakkama. speedparts.ee-st saad BOv-i
Sent from my Monte Carlo using B236
3k pole probleem, kuni mootorisse tolmu ei lasta ja kuni toode ise korralik on.
speedparts.ee ei jäta just head muljet oma vigase kodulehega ja ühe tootega, mis seal asub. On nad muidu usaldusväärsed? Tasub ühendust võtta?
tänud soovituste eest!
speedparts.ee ei jäta just head muljet oma vigase kodulehega ja ühe tootega, mis seal asub. On nad muidu usaldusväärsed? Tasub ühendust võtta?
tänud soovituste eest!
Vaata ikka www.speedparts.se - seal on põhjalik valik kraami.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Speedparts esindaja Eestis on meil ka foorumis. Igal juhul helista ja küsi lisa. Hea asi kodulehekülje taha nüüd küll stoppama ei jää:)
Algselt postitas: hybrid
speedparts.ee ei jäta just head muljet oma vigase kodulehega ja ühe tootega, mis seal asub. On nad muidu usaldusväärsed? Tasub ühendust võtta?
Jah, Romza tegeleb speedpartsiga sisuliselt hobikorras ja põhitöö kõrvalt. Kindlasti tal veel muid toimetamisi ka. Kodulehele tegemine tahab ju lisaressurssi.
Siin foorumis on päris palju neid, kes romza teenust kasutanud. Näit kasutaja jaanus, vt tema auto teemat.
Ehk siis on usaldusväärne küll.
Algselt postitas: hybrid
Tänud. Võtan ühendust!
Minu põhitöö jällegi veebilahendused, nii et loodan, et kellegile kriitilise meelega liiga ei tee
NO näed suurepärane võimalus teha ka natukene müügi tööd kohe ühe kõnega ;)
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Forge motorsport lehel on küll täitsa sellised bov-d olemas, mis kahe klapiga. Samas by-pass koonusfiltriga on hoopis parem:evil:
Kätt südamele pannes võin tõdeda,et T-7 puhul saab ka selline BOW komistuskiviks.Igatahes hävid kõvasti võimsuses.Käigukasti adaptsioonid(aut.puhul) ja ka trionicu enese omad.registreerivad õhukaod leketena(mida need ju ka on,kuna õhumõõturi ja mitme MAP anduri vahelt tehakse "prääksu" taevasse),ning vastavalt selle käituvad ka nii mootori-,kui kastijuhtimine. Aut. kasti käiguvahetused lähevad täiesti rappa.
Kui mind ei usu,osta bow ja katseta. Troll oli piisavalt hea katsepolügoon mul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: hybrid
Ühesõnaga 9-5 puhul ei saa "prääksu" teha, ilma et kaotaks võimsuses? Või on selleks siiski mingi võimalus?
Ei hakkaks see prääksutaja ka eriti prääksuma. Kui T-5 by-pass`i ei juhita elektriliselt ja drosselklapi sulgumisel ülelaadimistsüklis kostub tugev ja mõnus "pšššššš",siis T-7`l juhitakse by-pass`i PWM signaalidega toimetava solenoidklapi abil. Ja toimetatakse pidevalt,ka hõrenduse ajal. Susinat kuulda ei ole:gun:
BOW`i peaks ka sama juhtimisega kasutama(kui kasutada T-5 skeemi,on raskelt häiritud käiguvahetus ja - auto dünaamika) ja siis ta prääksuks vaikselt ja pidevalt enam-vähem. Lisaks loetakse taevasse kadunud õhukogus "suureks õhulekkeks sisse,või väljalaskes" veamäludes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ise otsisin lõputult lahendusi Trollile,et sutsakas ka kosta-tunda oleks.Lootusetu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)
Blow Off Valve säästab turbot ka liigse paugu - loe rõhu - eest. Siiski on selgeks saanud, et ainus normaalne lahendus on uuema saabi puhul see rõhk tagasi kasutusse lasta, ehk ByPass Valve.Algselt postitas: MangustGrupp
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt?
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: hybrid
Blow Off Valve säästab turbot ka liigse paugu - loe rõhu - eest. Siiski on selgeks saanud, et ainus normaalne lahendus on uuema saabi puhul see rõhk tagasi kasutusse lasta, ehk ByPass Valve.Algselt postitas: MangustGrupp
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt?
Tahendab, kui see vidin ara vahetada, siis kiirem hakkab liikuda Aga kas on mottet vahetada 98' 2.3 lpt peal? Naitex praegu "istme loogi" ei ole.. aga kui mul oli 9000 turbo 16v liikus teistmoodi, ning huvitavam :D