K:Progretav aju Saabile?

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#26

E Mai 05, 2008 8:55

oh olge nüüd... ärge siis inimesi lauslolluses ka süüdistage..:D
lugemist natuke (megasquirti derivaat siis ilmselt... vähemalt vems.hu pealt sinna MS-i lehele juhatatakse..)
Aga Eestis peaks nii mõnigi VEMS-i kasutava kiire auto olema...
Algselt postitas: sebastian
Kas VEMS oskab midagi sellist või on vaja jagajat, mis mehhaaniliselt süütemomenti keerab, selles on küsimus..
Viimasel juhul oleks süütega toimetamine päris algeline ;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#27

E Mai 05, 2008 20:51

Algselt postitas: farmacoma
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Progetavatel ajudel on ju knock sensori võimalus olemas tavaliselt, you know what I mean;)

Aga süütemomente mis regullib? Kas VEMS ise oskab, või on vaja vana tuntud jagajat? Küsin, sest ei tea milleks VEMS võimeline on.

Trionic5 puhul oleks vist asi lihtsam, aga Trionic7-ga tekiks vist mõnevõrra rohkem segadust. Päris ära jätta teda justkui ei saa. Protsessor tegeleb paljude asjadega, mis ovavahel seotud. Kui avastab, et ühegi anduri reguleerimine ei aita (sest neid lihtsalt pole) hakkab segusiibriga mängima ja lõpuks lülitab kõik "keskmiseks", et vähemalt koju saaks..:)


VEMS saab ka väntvõlli andurilt signaali.

Mis see siia puutub? Ilma vändaanduri signaalita ei tööta ükski sissepritse,ega -mootorijuhtimine.
Küsimus ju selles,kas VEMS on suuteline igas silindris eraldi süüdet ja segu reguleerima ning ka igas eraldi algavat detonatsiooni avastama(viimast küll ei usu eriti,kui kasutatakse põlemiskambriväliseid det.andureid)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#28

E Mai 05, 2008 21:09

Vot seda mina ka ei usu, et ta IGAS silindris suudab detonatsiooni avastada ja eraldi süüdet juhtida jne jne. Selles mõttes need odavama otsa ajud Saabi originaal ajule juba lähedale ei saa. DI kassett on ikka klass omaette :love: Minu teada muudel turbo autodel isegi pole sellist asja nagu igal silindril omad juhtimised. Ikka nagu alati tegemist neil välise detonatsiooni anduriga.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#29

E Mai 05, 2008 21:38

Pisut OT aga ükskord netis surfates sattusin mingi sportauto V6 moto tehnilisele dokumentatsioonile, oli vist plokikaane remondi juhend vms. Seal olid sellised detailid nagu "direct ignition cartridge". Tõsi, seda välja ei lugenud, mis seal sees täpselt on, kas lihtsalt 3 pooli või lisaks ka detonatsiooni tuvastamise loogika.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#30

E Mai 05, 2008 22:11

no siit peaks VEMSI kohta infi leidma ju http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1272
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#31

T Mai 06, 2008 8:49

no ja vems.ee on ka olemas..;) know-how on eestis olemas. Peab neile lihtsalt oskama õigeid küsimusi esitada..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kaido95
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 24, 2007 0:53
Asukoht:
Auto:

#32

T Mai 06, 2008 18:06

Algselt postitas: Cyber
no ja vems.ee on ka olemas..;) know-how on eestis olemas. Peab neile lihtsalt oskama õigeid küsimusi esitada..:)



Olen VEMS.EE meestega suhelnud ja nagu aru sain siis ei tohiks ühtegi probleemi tulla kuid siiski 100% kindel olla tahavad auto siiski enne üle vaadata.(Antsin ka selle teema neile lugeda!)Ja eestis on know-howd VEMSi kohta piisaval nii säästu projektide kui vähe karmimate vallast.
Vasta