.
Laepolstri riide vahetus
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
tulemus on jah päris kena, homme ka tartu riiet ja liimi vaatama.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
aga palju seda riiet kulub tonnisele ja siis ka vastavalt liimi kulub 2l. nagu aru saan?
Vahetasin oma klassikul ka laepolstri ära.
Tartus Sohvameistrites - Tehase 23, tel 5270466 - on müügil halli ja musta laepolstrit (riie porolonil, 1,20m lai, rullist) ja Hollandi päritolu aerosoolliimi ka kahte varianti - kuumakindlat (kuni 110 kraadi) ja vähem kuumakindlat. Ostsin 3m, et jaguks küljekolmnurkade ja mütsiriiuli jaoks ka. Aga mütsiriiuli jaoks ei kasutanudki, seega jäi ~1m jagu üle.
Vana, pudeda poroloni eemaldamiseks sobis suur supilusikas väga hästi. Pärast lusikaga kraapimist jäi veel poroloni puru siia, sinna - veidi tugevama nailonharja ja tolmuimejaga said sellestki lahti.
Mütsiriiulilt oli oluliselt raskem riiet maha saada. Seal ei olnud pudedat poroloni, viltjas riie on papi peale kleebitud. Tuleb koos õhukese papikihiga või tule täielikult maha...
2d klassiku puhul mahub lagi ilusti kõrvalistuja poolsest uksest välja. Kuuldavasti, 3d ja 5d puhul tagaluugist ja 4d puhul tuleb tagaklaas eemaldada.
Kleepimisel kasutasin abivahenditena tennisepalli suurust kummipalli ja käsipalli suurust kummipalli. Sileda kummipalli eelis tennisepalli ees on, et ei pea veeretama, vaid saab ka siluda.
Kleepimisel soovitan kinni vajutada kõigepealt venitamist vajavad pinnad - lae puhul siis küljed - muidu ei pruugi piisavalt venida. Selle hollandi liimi puhul servasid järele andmiseks enam lahti ei saanud sel ajal, kui selgus, et ei veni piisavalt. Maks 1 min on uuesti lahtirebitav. Aga see aeg tundus suure detaili liimisel kuidagi lühem Kui liimi õhemalt panna, siis kuivab kiiremini. Paksemalt panna, siis on oht et käega või väiksema palliga vajutades tuleb liim läbi poroloni riidele.
EDIT: Ostsin kaks purgitäit liimi. Liimi kulus laele ja küljekolmnurkadele üks purgitäis. Väga täpselt, tilkagi ei jäänud järgi. Ehk siis ühest võib puudu tulla.
Tartus Sohvameistrites - Tehase 23, tel 5270466 - on müügil halli ja musta laepolstrit (riie porolonil, 1,20m lai, rullist) ja Hollandi päritolu aerosoolliimi ka kahte varianti - kuumakindlat (kuni 110 kraadi) ja vähem kuumakindlat. Ostsin 3m, et jaguks küljekolmnurkade ja mütsiriiuli jaoks ka. Aga mütsiriiuli jaoks ei kasutanudki, seega jäi ~1m jagu üle.
Vana, pudeda poroloni eemaldamiseks sobis suur supilusikas väga hästi. Pärast lusikaga kraapimist jäi veel poroloni puru siia, sinna - veidi tugevama nailonharja ja tolmuimejaga said sellestki lahti.
Mütsiriiulilt oli oluliselt raskem riiet maha saada. Seal ei olnud pudedat poroloni, viltjas riie on papi peale kleebitud. Tuleb koos õhukese papikihiga või tule täielikult maha...
2d klassiku puhul mahub lagi ilusti kõrvalistuja poolsest uksest välja. Kuuldavasti, 3d ja 5d puhul tagaluugist ja 4d puhul tuleb tagaklaas eemaldada.
Kleepimisel kasutasin abivahenditena tennisepalli suurust kummipalli ja käsipalli suurust kummipalli. Sileda kummipalli eelis tennisepalli ees on, et ei pea veeretama, vaid saab ka siluda.
Kleepimisel soovitan kinni vajutada kõigepealt venitamist vajavad pinnad - lae puhul siis küljed - muidu ei pruugi piisavalt venida. Selle hollandi liimi puhul servasid järele andmiseks enam lahti ei saanud sel ajal, kui selgus, et ei veni piisavalt. Maks 1 min on uuesti lahtirebitav. Aga see aeg tundus suure detaili liimisel kuidagi lühem Kui liimi õhemalt panna, siis kuivab kiiremini. Paksemalt panna, siis on oht et käega või väiksema palliga vajutades tuleb liim läbi poroloni riidele.
EDIT: Ostsin kaks purgitäit liimi. Liimi kulus laele ja küljekolmnurkadele üks purgitäis. Väga täpselt, tilkagi ei jäänud järgi. Ehk siis ühest võib puudu tulla.
55581286
Ma ostsin samuti sohvameistrist, nii riide kui liimi. Pool aastat ja lahti.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4700&page=4
Tundub,et liim ei püsi kanga tagaküljel oleva porolooni küljes. Olen korduvalt liimi juurde pihustanud aga mõned kuud ja lahti. Mul on väga keeruline lagi ka, luuk ja pea süvendid. Palju pingeid. Eks anna infot kuidas püsima jäi.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4700&page=4
Tundub,et liim ei püsi kanga tagaküljel oleva porolooni küljes. Olen korduvalt liimi juurde pihustanud aga mõned kuud ja lahti. Mul on väga keeruline lagi ka, luuk ja pea süvendid. Palju pingeid. Eks anna infot kuidas püsima jäi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Olen ka proovinud mõned teha aga tulemusega pole kunagi rahule jäänud. Erinevad liimid ja tehnikad ja ikka ei ole see mis peab.
samas kunagi tegin ühed kõlarikastid ja kasutasin purgi kontaktliimi moment, mida piisavalt lahendasin ja värvipüstoliga lasin peale, sellega jäi tulemus hea! aga laele ei õnnestunud. küll kuivas liim kiiresti ja küll riie oli kortsus ja katus liiga suur jne...
samas kunagi tegin ühed kõlarikastid ja kasutasin purgi kontaktliimi moment, mida piisavalt lahendasin ja värvipüstoliga lasin peale, sellega jäi tulemus hea! aga laele ei õnnestunud. küll kuivas liim kiiresti ja küll riie oli kortsus ja katus liiga suur jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma sain riide ilusti sirgelt ja pea pool aastat oli ilus ka. Siis lihtsalt hakkas lahti vajuma, nendest pinges kohtadest alates. Alguses arvasin,et liim ei püsi laepapi küljes,et see juba vana ja pudi aga nüüd olen veendunud,et hoopis porolooni küljest tuleb lahti.
Parandada olen proovinud erinevate spray liimidega, ka moment aga ei aita.
Parandada olen proovinud erinevate spray liimidega, ka moment aga ei aita.