T5Suite
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Hei!
Tegin otsingu aga sellist asja siit ei leidnud. Huvilistele katsetamiseks ja uurimiseks.
http://members.home.nl/t5suite/
manuaal ka http://members.home.nl/t5suite/Trionic%205.pdf
P.S. Kui asi osutub asjalikuks, siis võiks seda ka klubi varasalves näha :)
Tegin otsingu aga sellist asja siit ei leidnud. Huvilistele katsetamiseks ja uurimiseks.
http://members.home.nl/t5suite/
manuaal ka http://members.home.nl/t5suite/Trionic%205.pdf
P.S. Kui asi osutub asjalikuks, siis võiks seda ka klubi varasalves näha :)
Algselt postitas: Cyber
Vaata Sebastianile sügavalt silma..;)
Vist vihjad, et miks ma juba eelmisel aastal meie foorumlasi asjaga kurssi ei viinud :P
Asi oli väga toores ja täiesti algstaadiumis - mõtlen programmi. Tuunimise õpetus, mis ilmselt oleks kõige rohkem huvi pakkunud sisaldas liiga palju "ma arvan nii" - lahendusi.
Aga nüüdseks, circa kuu aega juba, on programm suhteliselt küps.
Vastav foorum ka, mis sai eelmise aasta juulis hoo sisse:
http://www.ecuproject.com/
Küsimused on alati teretulnud :)
T5Suite on programm, millega saab avada ja muuta Saab 900NG/9000 "aju" ehk siis mootorijuhimist Trionic 5.
Täpsemalt öeldes, tuleb firmware, soft e. pisike failijupike ajust teatud seadme abil kätte saada, avada (ja vajadusel muuta) T5Suite abil ning siis ajusse tagasi viia.
T5Suite on Trionic 5 editor.
Täpsemalt öeldes, tuleb firmware, soft e. pisike failijupike ajust teatud seadme abil kätte saada, avada (ja vajadusel muuta) T5Suite abil ning siis ajusse tagasi viia.
T5Suite on Trionic 5 editor.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas too kuidagi emulaatorina ka võimalik tööle rakendada on?
Praegu veel mitte, aga ei imestaks, kui varsti selline asi on võimalik.
Pead kindlasti silmas ka reaalajas mäppide muutmist ;)
Ei ole ma just kuigi tugev T5 protsessori tööpõhimõtetes, aga ideeliselt peaks siis Motorola prose võtma oma RAM mälusse andmed otse T5Suite´lt. Praegu käib protsessoril suhtlemine kahe flash mäluga.
Algselt postitas: olaviv
Vaevalt tehaseajul on mingi väljundkanal andmete väljastamiseks, selle arendamisele pole nagu tehase seisukohast mõtet. Ise seda juurde pookida on pea sama mis uus juhtaju disainida.
Tegelikult on. Kuni MY96 tonnistel on "tulemüüri" taga SFI test pesa, kuhu tulevad ECU-st CANH ja CANL väljundid/sisendid. Nende kaudu saab üsna palju infot.
Ecuproject'i bitikuningad tahavad sealt välja võluda Trionic5 adapteerumise mäpid (T5 teatavasti natuke "sätib" end, kui anduritelt saadud info ei sobi täielikult softi kirjutatuga) ja ilmselt ka reaalaja info.
Uuematel tonnistel alates MY96 on need CAN otsad viidud OBD2 pesasse. Et siis saab päris salongist asjale ligi.
edit: sarnaselt saab CAN kaudu ka softi muuta. Üsna lähitulevikus loodetavasti :)
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Segased ajad nõuavad segaseid inimesi :D. Milleks meile progetavad ajud kui meil on T5 (no mul veel pole).
...ja läpakas kõrvalistmel, mis juhib T5Suite kaudu mootorit?
Ei pagan, ma ikka eelistaksin metallkarpi kapoti all. Läpakat mujalgi vaja ;)
Jajah, mõtle ikka ka mis juhtub, kui see läpakas kokku jookseb või aku tühjaks saab, vaesed kolvid.... :D
Hmm, poleks mitte uskunud, et nad sinna ajju CAN'i topivad :thumb:
Adapteeruv soft on ka huvitav teema, eriti algoritmid mille põhjal asju krutitakse.
Hmm, poleks mitte uskunud, et nad sinna ajju CAN'i topivad :thumb:
Adapteeruv soft on ka huvitav teema, eriti algoritmid mille põhjal asju krutitakse.
Adapteerumise võime ongi Trionicute trump, kuuldavasti kõva sõna isegi tänapäevaste ECU-dega võrreldes.
Arvan, et siin ka üks põhjus, miks nii populaarne Manual Boost Controller (või siis sanitaartehniline klapike
nagu herr qdwin tavatseb öelda ) koos suhteliselt "nõrgukese" originaalsoftiga pole meie mootoreid kokku jooksutanud.
Rallime siin vabalt 1,3+ baariga, kuigi ECU fuel map lausa kisendab et appi juba ammu lahja segu...
Õigem oleks siis öelda, et Trionic5 vaatenurgast saaks mootori kotti küll, aga selleks tuleb natuke vaeva näha.
Mina sain (auguline kolb jne), aga enne nägin ikka vaeva ka..erinevaid elektroonilisi vidinaid katsetades :cool:
Arvan, et siin ka üks põhjus, miks nii populaarne Manual Boost Controller (või siis sanitaartehniline klapike
nagu herr qdwin tavatseb öelda ) koos suhteliselt "nõrgukese" originaalsoftiga pole meie mootoreid kokku jooksutanud.
Rallime siin vabalt 1,3+ baariga, kuigi ECU fuel map lausa kisendab et appi juba ammu lahja segu...
Õigem oleks siis öelda, et Trionic5 vaatenurgast saaks mootori kotti küll, aga selleks tuleb natuke vaeva näha.
Mina sain (auguline kolb jne), aga enne nägin ikka vaeva ka..erinevaid elektroonilisi vidinaid katsetades :cool:
Ka Iff sai mootorist jagu(sulanud klapp),ka mina olen mõnest saanud:head: .
Nordicu softiga on veidi julgem sõita.VEMS`i segukontroller ei registreerinud paugutamisel kordagi liiga lahjat segu.
Nordicu softiga on veidi julgem sõita.VEMS`i segukontroller ei registreerinud paugutamisel kordagi liiga lahjat segu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Cyber
t5suite 1.4.0 on välja ilmunud Paar päeva tagasi oli viimaseks numbriks 1.3.9, mis ka downloadi lehel siiani lingitud on.
Kui juba installitud, siis T5Suite annab kohe ka teada uuema versiooni olemasolust.
Loomulikult ainult siis, kui proge ise on netti lubatud. Kui mingi tulemüüriga keelatud, peab võimaliku update ise ära arvama :)
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Mind huvitaks mis seadmeid (või kaableid) on vaja, et T5Suite autoga ühendada?
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Kas see pistik mis rooli all on ei sobi?
Seda ka, et kas selleks ei sobi äkki arvuti mille on COM Port olemas, või on ikka vaja seda CANUSB'i?
Seda ka, et kas selleks ei sobi äkki arvuti mille on COM Port olemas, või on ikka vaja seda CANUSB'i?
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Sebastian'i jutust jäi selline mulje, et uuematel kui MY96 tonnistel peaks saama rooli alt ka või ma siiski eksin?