T5Suite

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#1

E Mai 26, 2008 15:17

Hei!

Tegin otsingu aga sellist asja siit ei leidnud. Huvilistele katsetamiseks ja uurimiseks.
http://members.home.nl/t5suite/
manuaal ka http://members.home.nl/t5suite/Trionic%205.pdf

P.S. Kui asi osutub asjalikuks, siis võiks seda ka klubi varasalves näha :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

E Mai 26, 2008 15:30

Vaata Sebastianile sügavalt silma..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#3

E Mai 26, 2008 16:21

Algselt postitas: Cyber
Vaata Sebastianile sügavalt silma..;)

Vist vihjad, et miks ma juba eelmisel aastal meie foorumlasi asjaga kurssi ei viinud :P

Asi oli väga toores ja täiesti algstaadiumis - mõtlen programmi. Tuunimise õpetus, mis ilmselt oleks kõige rohkem huvi pakkunud sisaldas liiga palju "ma arvan nii" - lahendusi.
Aga nüüdseks, circa kuu aega juba, on programm suhteliselt küps.

Vastav foorum ka, mis sai eelmise aasta juulis hoo sisse:
http://www.ecuproject.com/
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

E Mai 26, 2008 16:32

Ei mina ei vihja midagi. See oli Wilddogile, et ta tekkivad küsimused spetsialistile suunaks..:D Ma ju teadsin, et sa selle asjaga susserdad..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

E Mai 26, 2008 16:39

Küsimused on alati teretulnud :)
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#6

E Mai 26, 2008 17:29

Seletab keegi võhikule ka teemat :eureka:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

E Mai 26, 2008 17:37

Loe: T5 mootorijuhtimisega autode ECU modimine, et saavutada kiirem annihileerumine ..:)
Algselt postitas: Taavi_R
Seletab keegi võhikule ka teemat :eureka:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#8

E Mai 26, 2008 17:46

T5Suite on programm, millega saab avada ja muuta Saab 900NG/9000 "aju" ehk siis mootorijuhimist Trionic 5.
Täpsemalt öeldes, tuleb firmware, soft e. pisike failijupike ajust teatud seadme abil kätte saada, avada (ja vajadusel muuta) T5Suite abil ning siis ajusse tagasi viia.
T5Suite on Trionic 5 editor.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#9

E Mai 26, 2008 18:07

Kas too kuidagi emulaatorina ka võimalik tööle rakendada on?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#10

E Mai 26, 2008 18:27

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas too kuidagi emulaatorina ka võimalik tööle rakendada on?

Praegu veel mitte, aga ei imestaks, kui varsti selline asi on võimalik.
Pead kindlasti silmas ka reaalajas mäppide muutmist ;)

Ei ole ma just kuigi tugev T5 protsessori tööpõhimõtetes, aga ideeliselt peaks siis Motorola prose võtma oma RAM mälusse andmed otse T5Suite´lt. Praegu käib protsessoril suhtlemine kahe flash mäluga.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

E Mai 26, 2008 18:37

Vot just seda reaalajas muutmist mõtlengi. See oleks väga hea lisa seal juures. Huvitav oleks jälgida ühelt ekraanilt kogu mootoris toimuvat.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#12

E Mai 26, 2008 22:11

Vaevalt tehaseajul on mingi väljundkanal andmete väljastamiseks, selle arendamisele pole nagu tehase seisukohast mõtet. Ise seda juurde pookida on pea sama mis uus juhtaju disainida.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#13

E Mai 26, 2008 22:39

Algselt postitas: olaviv
Vaevalt tehaseajul on mingi väljundkanal andmete väljastamiseks, selle arendamisele pole nagu tehase seisukohast mõtet. Ise seda juurde pookida on pea sama mis uus juhtaju disainida.

Tegelikult on. Kuni MY96 tonnistel on "tulemüüri" taga SFI test pesa, kuhu tulevad ECU-st CANH ja CANL väljundid/sisendid. Nende kaudu saab üsna palju infot.
Ecuproject'i bitikuningad tahavad sealt välja võluda Trionic5 adapteerumise mäpid (T5 teatavasti natuke "sätib" end, kui anduritelt saadud info ei sobi täielikult softi kirjutatuga) ja ilmselt ka reaalaja info.

Uuematel tonnistel alates MY96 on need CAN otsad viidud OBD2 pesasse. Et siis saab päris salongist asjale ligi.

edit: sarnaselt saab CAN kaudu ka softi muuta. Üsna lähitulevikus loodetavasti :)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

E Mai 26, 2008 22:50

Segased ajad nõuavad segaseid inimesi :D. Milleks meile progetavad ajud kui meil on T5 (no mul veel pole).
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#15

E Mai 26, 2008 22:58

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Segased ajad nõuavad segaseid inimesi :D. Milleks meile progetavad ajud kui meil on T5 (no mul veel pole).

...ja läpakas kõrvalistmel, mis juhib T5Suite kaudu mootorit?
Ei pagan, ma ikka eelistaksin metallkarpi kapoti all. Läpakat mujalgi vaja ;)
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#16

E Mai 26, 2008 23:20

Jajah, mõtle ikka ka mis juhtub, kui see läpakas kokku jookseb või aku tühjaks saab, vaesed kolvid.... :D

Hmm, poleks mitte uskunud, et nad sinna ajju CAN'i topivad :thumb:

Adapteeruv soft on ka huvitav teema, eriti algoritmid mille põhjal asju krutitakse.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#17

E Mai 26, 2008 23:47

Adapteerumise võime ongi Trionicute trump, kuuldavasti kõva sõna isegi tänapäevaste ECU-dega võrreldes.
Arvan, et siin ka üks põhjus, miks nii populaarne Manual Boost Controller (või siis sanitaartehniline klapike
nagu herr qdwin tavatseb öelda :cool: ) koos suhteliselt "nõrgukese" originaalsoftiga pole meie mootoreid kokku jooksutanud.
Rallime siin vabalt 1,3+ baariga, kuigi ECU fuel map lausa kisendab et appi juba ammu lahja segu...

Õigem oleks siis öelda, et Trionic5 vaatenurgast saaks mootori kotti küll, aga selleks tuleb natuke vaeva näha.
Mina sain (auguline kolb jne), aga enne nägin ikka vaeva ka..erinevaid elektroonilisi vidinaid katsetades :cool:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

T Mai 27, 2008 5:59

Ka Iff sai mootorist jagu(sulanud klapp),ka mina olen mõnest saanud:head: .
Nordicu softiga on veidi julgem sõita.VEMS`i segukontroller ei registreerinud paugutamisel kordagi liiga lahjat segu.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

K Mai 28, 2008 13:22

t5suite 1.4.0 on välja ilmunud Paar päeva tagasi oli viimaseks numbriks 1.3.9, mis ka downloadi lehel siiani lingitud on.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#20

K Mai 28, 2008 14:43

Algselt postitas: Cyber
t5suite 1.4.0 on välja ilmunud Paar päeva tagasi oli viimaseks numbriks 1.3.9, mis ka downloadi lehel siiani lingitud on.

Kui juba installitud, siis T5Suite annab kohe ka teada uuema versiooni olemasolust.
Loomulikult ainult siis, kui proge ise on netti lubatud. Kui mingi tulemüüriga keelatud, peab võimaliku update ise ära arvama :)
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#21

K Dets 16, 2009 12:35

Mind huvitaks mis seadmeid (või kaableid) on vaja, et T5Suite autoga ühendada?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#22

K Dets 16, 2009 12:39

Algselt postitas: parkentosh
Mind huvitaks mis seadmeid (või kaableid) on vaja, et T5Suite autoga ühendada?



CANUSB + lapop

lisaks on vaja veel tuua kaabel ECU juurest, salongi.
Iga ratas veab and then some!
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#23

K Dets 16, 2009 12:41

Kas see pistik mis rooli all on ei sobi?

Seda ka, et kas selleks ei sobi äkki arvuti mille on COM Port olemas, või on ikka vaja seda CANUSB'i?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#24

K Dets 16, 2009 12:42

Algselt postitas: parkentosh
Kas see pistik mis rooli all on ei sobi?

Ei.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#25

K Dets 16, 2009 12:45

Sebastian'i jutust jäi selline mulje, et uuematel kui MY96 tonnistel peaks saama rooli alt ka või ma siiski eksin?
Vasta