Bioetanoolile ymberehitamine

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Drevis
Postitusi: 5
Liitunud: N Mai 10, 2012 17:34
Asukoht:
Auto:

#26

T Mai 15, 2012 0:17

Sinu ECU lihtsalt programmeeritakse ymber, nagu se tüüp mulle kirjutas siis temal läheb vaja vaid auto tehase või ECU koodi. Ta programmeerib selle põhjal uue softi sinna peale ja saadab selle postiga sulle koju! ja kui soovid seda soodsamat varianti siis saadad oma ECU talle - ja ongi kõik T7 peab vaid küünlad ära vahetama spets NGK küünaldega. Eestis hetkel ei tea kedagi kes seda suudaks teha. :cool:
_________________
Saab is a lifestyle!
Saab 9-5 Estate 2002
225kw 306hV Hirsch Performance
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#27

T Mai 15, 2012 0:48

Saabi V6 mootoriga on see loll asi, et tehase poolt pole eeldust loodud sõitmaks etanooli peal. Selle originaal softi peale oleks üsna mõtetu hakata ehitama biopowerit, kuna B308 kasutab üsna väikest osa Trionic 7 funtsionaalsusest ja võimalustest. Seega normaalselt toimivat asja sellest ei saa.

Loogilisem variant oleks kasutada R4 softi, mida kirjutada ümber v6`le sobivaks. Siinkohal tulevad vastu fundamentaalsed takistused nagu 2 lisasilindrit, 2 DI`d ja olematu turbo juhtimine. Siiski on enamus uuema otsa B2X5 softidel olemas eeldused etanooli kasutamiseks.

Eestis tõenäoliselt leidub inimesi, kes oleksid võimelised V6 mootorit purju ajama, kuid siinkohal on oluliseks punktiks tasuvus. Ei tasu ju ära 1-2 auto jaoks softi kirjutamine. Veel enam, et eri aastakäigu softid on V6 puhul sageli erinevad. R4 mootoriga on teine asi ning mõne auto oleme siin pilootprojektina aastate jooksul ka teinud.

Drevis küsis, et kumb oleks parem kas Hirsch või Biopower. Biopower tõenäoliselt erilist emotsiooni juurde ei too. Hobuseid juurde ei saa, kuna etanool ja 300+ hp on originaal kolvidega üsna riskantne. Teisalt pole üle 300+ softe(toimivaid) võimalik teha posti teel. Selleks läheb vaja juba WB lambdat ning üsna mitu tundi logimist spetsialisti poolt.

Siiski ei tasu mu jutu peale ära ehmatada. Biopower on tore ja erinevaid võimalusi peabki proovima. Sõitsin isegi ca aasta enda tehtud biopoweriga ja jäin täitsa rahule.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#28

T Mai 15, 2012 1:22

Ka protunerid pole võtnud V6'te ette ja on üldse tagasihoidlikud selle mootori puhul. Põhjused just need mida Jupats enne mainis.:(
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#29

T Mai 15, 2012 6:26

Järelikult pean mina siin soomes ikkagi benaga edasi sõitma ja viima eestisse kanistriga piiritust, et saaks kasutada ära 9-3 SC võimalusi.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#30

T Mai 15, 2012 7:09

Uurida võid Soomest, äkki seal on targemaid päid. Kasvõi see sama kontakt, kellest Drevis rääkis.
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#31

E Juul 16, 2012 10:11

Tere! Paar kuud on möödas ja kas on kellelgi edusamme RE-85.-le ümberehitamise osas?Kasutaja Drevis pole kahjuks peale viimast postitust midagi kontaktide kohta lisanud. Olen uurinud siin ja jälgi ajanud.Oulus pidi see mees elama, kes neid softe teeb.Nettiautos on ka üks automüügikuulutus, kus on ära mainitud,et auto sõidab ka RE-85.-ga. Katsun selle automüüja käest hankida täiendavat infot, kuna ta elab ka Oulus.
Lisan igaks juhuks ka Nettiauto lingi kus asjast juttu.
http://www.nettiauto.com/saab/9000/4891326
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#32

R Juul 20, 2012 19:21

Tehtud! Kulgeb päris ilusti.
Kontaktid ka olemas:)! T7-le ka soft olemas.
Vasta