Torukollektoritest (üle toodud teisest teemast)
Üle toodud siit teemast
kle minu meelest ei tule, võimalik et trükin ka villast. küll aga on paremaid ja nadimaid kollektoreid, üks sickimaid on selline mida kasutati vanematel 99del, selline loll suht kandiline toru(valatud) kus nurgeline gaasitrakt ja pottide punksuteedel eripikkused jne jne . palju parem on siuke 2+2, valatud a´la 1. ja 3. on peal ja 2. ja 4. all sarnaselt, ja siis yhenduvad. kõige popim on torukollektor (mis mul juba soolas a ei raatsi veel müüa vend mulle) - kumerad kurvid, 4 ühepikkust punksuteed. seda aga sa ei saa panna oma 99 peale kuna sul jääb seal midagi ette.
siinkohal üldse teadjamad mehed võiksid sõna võtta ja meid totusid kollektori variatsioonide teemadel harida
kle minu meelest ei tule, võimalik et trükin ka villast. küll aga on paremaid ja nadimaid kollektoreid, üks sickimaid on selline mida kasutati vanematel 99del, selline loll suht kandiline toru(valatud) kus nurgeline gaasitrakt ja pottide punksuteedel eripikkused jne jne . palju parem on siuke 2+2, valatud a´la 1. ja 3. on peal ja 2. ja 4. all sarnaselt, ja siis yhenduvad. kõige popim on torukollektor (mis mul juba soolas a ei raatsi veel müüa vend mulle) - kumerad kurvid, 4 ühepikkust punksuteed. seda aga sa ei saa panna oma 99 peale kuna sul jääb seal midagi ette.
siinkohal üldse teadjamad mehed võiksid sõna võtta ja meid totusid kollektori variatsioonide teemadel harida
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Suuremad saabimodijad väljamaal väidavad et selle "equal-lenght headeriga" läheb SAABile iseloomulik hääl ära. Lisaks on temast kasu alles suht kõrgele aetud HP-de juures turbokonel. NA autodel pole tast eriti kasu. Lisaks võib tekkida probleem aku ära mahutamisega. See tuleks pagassi viia.Algselt postitas: part
kõige popim on torukollektor (mis mul juba soolas a ei raatsi veel müüa vend mulle) - kumerad kurvid, 4 ühepikkust punksuteed.
Minu arusaamist pidi ei pea pritse installi juures väljalaske kallale minema. Kui just mingit väga uut lambda sondi nõudvat asja ei topita. Selle pesa on küll väljalaskes.
To vaade: eks ma sõidan sellega kaua sõidan, ega see penapump pole ka asi mida igal aastal vahetama peab, ma arvan, et too kestab seal minu aja kindlasti. Loomulikult on iga mehe enda teha kas ja mida ta sinna külge kruvib, mina antud juhul läksin seda originaali rada (Originaalne viisik tegutseb..;)). Kui minu jaoks piisavat teadmist omav inimene väidab, et pole mõtet originaalil ja sama teeb ära kordi odavam asendusjupp siis ei ole mõtet ju seda originaali taga ajada. Antud juhul oli vastus teistpidi.
fleimime natuke
miks teda yldse toodetakse siis? miks kustomimehed torukollektoreid ehitavad? olen enam kui kindel et on kasu, küsimus on ehk ka kasu definitsioonis. mul pole hetkel vankuumatuid andmeid kuid minu teada on olemas ka P/N-ga 900 ile torukollektor, st siis ikkagi on toodetud ka 900-le, ja hääl on ikka sama vana hea briti sportautumootori kaatrihääl
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
fleimeritele :gun:
Minu teada on kõik need aftermarket asjad. Igasugu kustomimehed ehitavadki tavaliselt kõvasti järgiaidatud asju, seepärast ka torukolled. Siin sulle hunnik torukollesid, http://saabpics.org:3000/gallery/album335 Pole seal ühtegi, mis näeks välja "tehase oma". Mõned veel, http://www.pajjakid.com/ubipa/Turbo%20headers.htm.
Aftermarketile tehakse svenssonite juures hirmsa raha eest (9500 SEK), näiteks http://www.threetrolls.net/engine.html.
Kui neid oleks tehtud tehase poolt siis poleks vist nii suurt oigamist saabifoorumites selle kohta, kus neid antakse ja kes teeks. http://www.900aero.com/phpBB2/viewtopic.php?t=290, http://www.900aero.com/phpBB2/viewtopic.php?t=886
Minu teada on kõik need aftermarket asjad. Igasugu kustomimehed ehitavadki tavaliselt kõvasti järgiaidatud asju, seepärast ka torukolled. Siin sulle hunnik torukollesid, http://saabpics.org:3000/gallery/album335 Pole seal ühtegi, mis näeks välja "tehase oma". Mõned veel, http://www.pajjakid.com/ubipa/Turbo%20headers.htm.
Aftermarketile tehakse svenssonite juures hirmsa raha eest (9500 SEK), näiteks http://www.threetrolls.net/engine.html.
Kui neid oleks tehtud tehase poolt siis poleks vist nii suurt oigamist saabifoorumites selle kohta, kus neid antakse ja kes teeks. http://www.900aero.com/phpBB2/viewtopic.php?t=290, http://www.900aero.com/phpBB2/viewtopic.php?t=886
hihihi
:gun::head:
ei noh selle asja peaks välja uurima, saaks lõpuks selgust, hr vahur ka ütles mulle et ei ole c900-le torokollet tehtud saabi poolt , a mul on aimdus et on! ma ei saa kohe hetkel kindlalt vaielda, pean veel üle uurima, sest äkki on olemas ka mingisugune "pool-saabi-tehtud" variant - tegelikus elus siis mingi valmeti traktoritehase entusiastide katsetus, mille nad "töpatunnis" õnnestunult tootmisküpseks said ja kasutati ka nt mõningate uusikaupungi tutikate c900 -de peal? ma olen ise siukest näind noh!
:gun::head:
ei noh selle asja peaks välja uurima, saaks lõpuks selgust, hr vahur ka ütles mulle et ei ole c900-le torokollet tehtud saabi poolt , a mul on aimdus et on! ma ei saa kohe hetkel kindlalt vaielda, pean veel üle uurima, sest äkki on olemas ka mingisugune "pool-saabi-tehtud" variant - tegelikus elus siis mingi valmeti traktoritehase entusiastide katsetus, mille nad "töpatunnis" õnnestunult tootmisküpseks said ja kasutati ka nt mõningate uusikaupungi tutikate c900 -de peal? ma olen ise siukest näind noh!
Need kaks väidet ei pea paraku paika. Korralikult tehtud torukollektorist on kasu alati. Küll aga ei ole alati seal kõige suurem hj/EEK suhe.Algselt postitas: CyberLisaks on temast kasu alles suht kõrgele aetud HP-de juures turbokonel. NA autodel pole tast eriti kasu.
Vabalthingavatel autodel on ühepikkuste torudega torukollektorist enamasti rohkem kasu, kui turbomootoril.
classicule tehti torukollektoreid päris pikka aega,86-lõpuni,nii karpa,kui pritsemootoritele.Kollektori ümber on plekk-kest,mis võib ära petta ja tundub,et tegu malmkollektoriga.
cornholio classicul on näiteks selline.
cornholio classicul on näiteks selline.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Cornholio lähep nüüd vutt-vutt ja teep üits weikke pilt sellest..;)
Samas, kas need tehtud olid ühepikkuste torudega?? Ja kas neid ka turbodele tehti?? Mulle on nagu kogu lugemisest jäänud selline arvamus, et "equal lenght header"-eid originaalis pole ja ainult karmi raha eest saab aftermarket juppe.
Samas, kas need tehtud olid ühepikkuste torudega?? Ja kas neid ka turbodele tehti?? Mulle on nagu kogu lugemisest jäänud selline arvamus, et "equal lenght header"-eid originaalis pole ja ainult karmi raha eest saab aftermarket juppe.
ainult vabalthingavale
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei saa,part,ma ise remontisin selle ära(seetõttu puudub see plekk-korpus)ja sinu kätte ei saa sellist luxdetaili anda.Sa kruvid ta kohe oma si...le küülikule perra ja arvad,et ongi turboklassiksittuvküülik.Nii ei tohi teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
krss, sa loed tqhq-d ka, seal mingi vend pakkus torukollede tegemist. Tartu linnas isegi kui mälu ei peta. http://www.pilt.ee/villib on tegija ja http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=13712 on teema, mingisuguseid hindu on seal mainitud. Päris korralikke ussipesasid on kokku keeranud.
mõnusad ussid!
a huvitav kui kaua nad elavad? nii selline nagu cornholiol peal kui ka nt need eestis tehtud? ma hakkasin mõtlema et kas ta ära ei põle või katki ei värise, st laguneb malmiga võrreldes rohkem? hr Trionic missa seal cornholiol remontisid?
a huvitav kui kaua nad elavad? nii selline nagu cornholiol peal kui ka nt need eestis tehtud? ma hakkasin mõtlema et kas ta ära ei põle või katki ei värise, st laguneb malmiga võrreldes rohkem? hr Trionic missa seal cornholiol remontisid?
torukollektoritel lagunevad keevisliited: flantside ja torude ühenduskohad
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Minuteada teeb isand Pööbel igale autole kolle valmis