K/O LSD differ 900ng
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kardan, et need, kes selle vidina oma autole ka ostnud on, kerivad selle enne küljest, kui auto romulasse viiakse..:( See on üsna kallis ja vähelevinud vidin, sest Saabil pole teist tehases kunagi külge pandud ja kõik on aftermarket värk.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
A miks mitte..:) Nende jaoks ee ehk ei ole nii suur raha kui vaese eestlase jaoks..:( Kui nii võtta siis see 12k ei ole ka siin enam NII suur investeering... Sama palju kui uus turbo või väljalase...
Või tõstetakse kasutatav kraam lihtsalt uue auto külge, kui eelmine pulbriks sõidetakse. Teine variant, keevitavad kinni üldse..:)
Maptun müüb näiteks käigukasti sisusid 27k SEK... Neidsamu Quaife difreid ca 8k SEK.. Ma olen üsna kindel et seda kraami ei tule eriti mujalt. Või siis on kunnid ise põlve otsas omale vajaliku teinud. Kuldsete kätega mehi on ju igal pool. Muuseas, rallit sa ei saagi eriti sõita asjadega, mis ehku peale tehtud on. Ikka kindel ja tugev asi ja see maksab raha igal pool.
Või tõstetakse kasutatav kraam lihtsalt uue auto külge, kui eelmine pulbriks sõidetakse. Teine variant, keevitavad kinni üldse..:)
Maptun müüb näiteks käigukasti sisusid 27k SEK... Neidsamu Quaife difreid ca 8k SEK.. Ma olen üsna kindel et seda kraami ei tule eriti mujalt. Või siis on kunnid ise põlve otsas omale vajaliku teinud. Kuldsete kätega mehi on ju igal pool. Muuseas, rallit sa ei saagi eriti sõita asjadega, mis ehku peale tehtud on. Ikka kindel ja tugev asi ja see maksab raha igal pool.
Ralli(krossis) keevitatakse kinni või kasutatakse spets difreid koos kastidega - arvestades vähegi pädeva ralliauto osade hinda (näiteks, sellholmi coiloverid 1tk 30k), ajud-väljalasked-otsekastid , jne, siis quaife 8k sek eest on suisa muidu saadud, lisaks tänavale ikka tänava(lsd) - sai ühte rallivolvot proovitud, õige otsekasti ja rallidifriga auto - see kurask undas ja ulus ja lsd rakendus kuuldava pauguga jnejne...ehk igapäevaseks sõiduks ei ole mitte mingit mõtet seda soetada.
Erilise säästuvariandina müüakse ju neid tee-see-ise lsdsid.. mis vbolla aitavad aga isiklik kogemus puudub.
Erilise säästuvariandina müüakse ju neid tee-see-ise lsdsid.. mis vbolla aitavad aga isiklik kogemus puudub.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Rehvid saavad väga kiiresti otsa. Lisaks saab effektselt kummi suitsetada pöörates. Meil oli maal vaz 2101, keevitasime ka diffri kinni. Tundub uskumatu, aga kohapeal ringe teha oli käkitegu, kuigi aiste vahel oli ikka see tore 1.2 liitrine mootor. Aga kuna me ei viitsinud korralikult teha, siis kuumenes reduktor üle ja läks laiali kahju.
Hei.
Kas kellelgi saabiklubilistest LSD'ga 9-3 või NG-d?
Oleks väga huvitatud kõigest infost - kuna plaanin Saabi korda teha ja Fordi pealt Quaifega ülihea kogemus siis mõtlesin ka Saabile selle vidina lasta külge pookida...
Meie talvedes on see ülimõnus - lisaks pole vaja mootorit tuunida - saad kohe lisavõimu juurde ja ei karda igale poole kinni jäämist.
Kas kellelgi saabiklubilistest LSD'ga 9-3 või NG-d?
Oleks väga huvitatud kõigest infost - kuna plaanin Saabi korda teha ja Fordi pealt Quaifega ülihea kogemus siis mõtlesin ka Saabile selle vidina lasta külge pookida...
Meie talvedes on see ülimõnus - lisaks pole vaja mootorit tuunida - saad kohe lisavõimu juurde ja ei karda igale poole kinni jäämist.
Kuidas LSD siis koormust käigukastile vähendab ja toda säästab? Mitte et ma ei usuks seda, aga lihtsalt ei mõista selle LSD ja käigukasti omavahelisi suhteid hästi...
Ei viide oligi sellele, et kastid vanad ja keegi ei julge midagi enam sinna külge pookida (loe: töötavat asja ei parandata/parendata)
Tehnikast ei taipa midagi, aga arvan, et LSD on jupp "kasti küljes"
Just sai tagasi külge monteeritud kast,millel quaife differ.Kast 3X remonditud ja eesti suurim man.kastijumal mainis,et eks ta lendab jälle, kuna sisse läksid jälle OEM jupid(ajapuudusel).Tegu küll tonnise kastiga,kuid selle sisu on samane NG/OG omadega,v.a. difri osa. Sisse läksidki OG kastist võetud jupid.
Kui "üheveolise" difriga ekstreemsemalt sõites läheb üle poole difri poolt tehtavast tööst "taevasse", siis quaife puhul rakendatakse pea Kogu tööeenegia teepinda,mis OLULISELT suurendab koormust teatud kastidetailidele ja need purunevad.
Eriline koormaja on jumala sõnul jõuline käikudega pidurdamine.
edit:kogu jutu mõte siis selles,et enne lsd paigaldamist tuleb kastis lisaks tavapärasele laagrite vahetusele vahetada mõned kriitilised detailid,treides need pronksi-, terase-, või lausa Al. asemel sitkemast materjalist.
Kui "üheveolise" difriga ekstreemsemalt sõites läheb üle poole difri poolt tehtavast tööst "taevasse", siis quaife puhul rakendatakse pea Kogu tööeenegia teepinda,mis OLULISELT suurendab koormust teatud kastidetailidele ja need purunevad.
Eriline koormaja on jumala sõnul jõuline käikudega pidurdamine.
edit:kogu jutu mõte siis selles,et enne lsd paigaldamist tuleb kastis lisaks tavapärasele laagrite vahetusele vahetada mõned kriitilised detailid,treides need pronksi-, terase-, või lausa Al. asemel sitkemast materjalist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Just sai tagasi külge monteeritud kast,millel quaife differ.Kast 3X remonditud ja eesti suurim man.kastijumal mainis,et eks ta lendab jälle, kuna sisse läksid jälle OEM jupid(ajapuudusel).Tegu küll tonnise kastiga,kuid selle sisu on samane NG/OG omadega,v.a. difri osa. Sisse läksidki OG kastist võetud jupid.
Kui "üheveolise" difriga ekstreemsemalt sõites läheb üle poole difri poolt tehtavast tööst "taevasse", siis quaife puhul rakendatakse pea Kogu tööeenegia teepinda,mis OLULISELT suurendab koormust teatud kastidetailidele ja need purunevad.
Eriline koormaja on jumala sõnul jõuline käikudega pidurdamine.
edit:kogu jutu mõte siis selles,et enne lsd paigaldamist tuleb kastis lisaks tavapärasele laagrite vahetusele vahetada mõned kriitilised detailid,treides need pronksi-, terase-, või lausa Al. asemel sitkemast materjalist.
Ups, käigukast ei ole just kõige odavam osa - ma natuke midagi sellist kartsingi. Mõtleb edasi