kas keegi teab, et kas kuskil on kolbide mõõte,lisaks läbimõõdule, milliseid saab kasutab. või keegi viitsib mõõta näiteks tonnise või 9-5 oma
vaja oleks kolbe, läbimõõduga 90,00, või 90,50
ja millel oleks teada ka kolvisilma läbimõõt ja silma kõrgus ylemisest pinnast. 96-l on silma auk 24 mm ja silma ja ylemise osa vahe( mitte tsentritest )33,5...34mm
mul olid tagataskus saab 96 remontmõõdus kolvid 90,50 varuks, aga peale klaasikihi ja muu mahapesemise selgus, et yhel on sees mõra ja yks on ehk liiga palju klaasistunud.
muidugi asja neist saaks, aga äkki on lihtsam tee osta. ja mis oleks kergemad kui saab 96 omad. hiljem proovin mõõta ka silma kõrguse kolvi pinnast.
( muidugi V mootori tasakaalustamisest ei tea ma tuhkagi: ei tea, kas komplekset vänta tasakaalustatakse kui tavalise ridamootori oma või erinevalt aga kolvid-kepsud vist lähvad kaalu järgi)
saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
muidugi ma olen ise näinud, kuidas pioneer pliidis kolbi valati; aga see läks kuksile motoploki, või sellise asja peale; samas seesama härra Pärnus ka mingile uunikumile kunagi rõngad tegi ise. aga see juba pole tegelt mainimist väärt.
selliste väikeste asjadega saab kodus hakkama kyll, kui i pea õige kohapeal on ja teadmisi ka talletatud.
aga pagan neid vanamehi jääb järjest vähemaks kahjuks. ja kellegil õpipoisse kõrval näind pole kahjuks.
huvitav oli see, et plokikaanevana rääkis hiljuti, et mingil mersul pidid kolvid hoopis pinguga silindrisse minema, ei mingit lõtku...
aga kuskile tyrile ma visin mingi 100 aastat tagasi mingid võllid teha, aga ma ei tea, mis peaks olema selle mehe motivatsioon, et tegema hakkaks... äkki see, et kuidas Gaz 53 mootoril momeenti maksimaalseks saaks juba 300 p/min juures...
igaljuhul võllid siiani seal kusagil
selliste väikeste asjadega saab kodus hakkama kyll, kui i pea õige kohapeal on ja teadmisi ka talletatud.
aga pagan neid vanamehi jääb järjest vähemaks kahjuks. ja kellegil õpipoisse kõrval näind pole kahjuks.
huvitav oli see, et plokikaanevana rääkis hiljuti, et mingil mersul pidid kolvid hoopis pinguga silindrisse minema, ei mingit lõtku...
aga kuskile tyrile ma visin mingi 100 aastat tagasi mingid võllid teha, aga ma ei tea, mis peaks olema selle mehe motivatsioon, et tegema hakkaks... äkki see, et kuidas Gaz 53 mootoril momeenti maksimaalseks saaks juba 300 p/min juures...
igaljuhul võllid siiani seal kusagil
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Türil tehtud kolvid hakkavad kindlasti peale 3000rpm omasoodu lendama. Ma olen seal valamise tehases käinud. Isegi velgi ei laseks seal teha, need on lihtsalt niivõrd pehmed.
Ei tasu etteruttavalt maha teha. Aga eks n2is, lubasin teid kursis hoida. Mootor millele kolvid l2hevad teeb ca 6500 p/min, ning mille l2bim66t on igati korralik. Seega eks ole n2ha.
Võimsust pole kunagi piisavalt
sõrm 24 mm
kaugus 28,5 mm
need on 2.0 vabalthingava kolvid. Turbodel peaks see kaugus veelgi väiksem olema.
V mootori vända tasakaalustamine on teine, kui ridamoto vändal. Pannakse kepsude asemel teatud kaaluga "bobweights" külge ja siis aetakse vänt tasakaalu. Kolvid-kepsud aga nagu ikka võrdse kaaluga.
kaugus 28,5 mm
need on 2.0 vabalthingava kolvid. Turbodel peaks see kaugus veelgi väiksem olema.
V mootori vända tasakaalustamine on teine, kui ridamoto vändal. Pannakse kepsude asemel teatud kaaluga "bobweights" külge ja siis aetakse vänt tasakaalu. Kolvid-kepsud aga nagu ikka võrdse kaaluga.