saabi kolvid (96 le äkki 9000 või 9-5 omad)

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

L Apr 18, 2009 21:04

kas keegi teab, et kas kuskil on kolbide mõõte,lisaks läbimõõdule, milliseid saab kasutab. või keegi viitsib mõõta näiteks tonnise või 9-5 oma

vaja oleks kolbe, läbimõõduga 90,00, või 90,50
ja millel oleks teada ka kolvisilma läbimõõt ja silma kõrgus ylemisest pinnast. 96-l on silma auk 24 mm ja silma ja ylemise osa vahe( mitte tsentritest )33,5...34mm

mul olid tagataskus saab 96 remontmõõdus kolvid 90,50 varuks, aga peale klaasikihi ja muu mahapesemise selgus, et yhel on sees mõra ja yks on ehk liiga palju klaasistunud.
muidugi asja neist saaks, aga äkki on lihtsam tee osta. ja mis oleks kergemad kui saab 96 omad. hiljem proovin mõõta ka silma kõrguse kolvi pinnast.
( muidugi V mootori tasakaalustamisest ei tea ma tuhkagi: ei tea, kas komplekset vänta tasakaalustatakse kui tavalise ridamootori oma või erinevalt aga kolvid-kepsud vist lähvad kaalu järgi)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

L Apr 18, 2009 21:21

Krt mul olid tonnise kõik sellised mõõdud, aga tänu bad sectoritele kõvakettal läksid need kaotsi. 9000 kolb on 90 mm läbimõõdus. Kepsu sõrm peaks olema 24 mm.
tarzic
Postitusi: 89
Liitunud: R Sept 16, 2005 13:00
Asukoht:
Auto:

#3

L Apr 18, 2009 21:40

Sõrme kõrgus oleks kah abiks. Aga sa uuri ka fordi toodangut (see 96'le vähe lähedasem). Kuulsin just, et fordi pinol on vist mõõduks 90,8
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#4

L Apr 18, 2009 23:40

http://www.motorenteile.mahle.com/eLIZA/app/queryEngine näpi seda kataloogi, äkki saad häid ideid.
Siin saad mingeid andmeid mootoritükkide kohta ja saad kõrvutada et mis mootorile mis varuosakood sobilik on. Ehk on abiks.
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#5

P Apr 19, 2009 5:03

v6id lasta eraldi teha t2pselt sellised kolvid nagu vaja- seda siis tyril. Kvaliteedi kohta saan vastuse peagi anda, hetkel asjad t88s.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

P Apr 19, 2009 17:54

turboklassiku kolb igaljuhul ei sobi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

P Apr 19, 2009 17:57

Türil tehtud kolvid hakkavad kindlasti peale 3000rpm omasoodu lendama. Ma olen seal valamise tehases käinud. Isegi velgi ei laseks seal teha, need on lihtsalt niivõrd pehmed.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

P Apr 19, 2009 18:43

muidugi ma olen ise näinud, kuidas pioneer pliidis kolbi valati; aga see läks kuksile motoploki, või sellise asja peale; samas seesama härra Pärnus ka mingile uunikumile kunagi rõngad tegi ise. aga see juba pole tegelt mainimist väärt.

selliste väikeste asjadega saab kodus hakkama kyll, kui i pea õige kohapeal on ja teadmisi ka talletatud.
aga pagan neid vanamehi jääb järjest vähemaks kahjuks. ja kellegil õpipoisse kõrval näind pole kahjuks.

huvitav oli see, et plokikaanevana rääkis hiljuti, et mingil mersul pidid kolvid hoopis pinguga silindrisse minema, ei mingit lõtku...

aga kuskile tyrile ma visin mingi 100 aastat tagasi mingid võllid teha, aga ma ei tea, mis peaks olema selle mehe motivatsioon, et tegema hakkaks... äkki see, et kuidas Gaz 53 mootoril momeenti maksimaalseks saaks juba 300 p/min juures...
igaljuhul võllid siiani seal kusagil
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#9

P Apr 19, 2009 23:11

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Türil tehtud kolvid hakkavad kindlasti peale 3000rpm omasoodu lendama. Ma olen seal valamise tehases käinud. Isegi velgi ei laseks seal teha, need on lihtsalt niivõrd pehmed.


Ei tasu etteruttavalt maha teha. Aga eks n2is, lubasin teid kursis hoida. Mootor millele kolvid l2hevad teeb ca 6500 p/min, ning mille l2bim66t on igati korralik. Seega eks ole n2ha.
Võimsust pole kunagi piisavalt
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#10

P Apr 19, 2009 23:25

sõrm 24 mm
kaugus 28,5 mm
need on 2.0 vabalthingava kolvid. Turbodel peaks see kaugus veelgi väiksem olema.

V mootori vända tasakaalustamine on teine, kui ridamoto vändal. Pannakse kepsude asemel teatud kaaluga "bobweights" külge ja siis aetakse vänt tasakaalu. Kolvid-kepsud aga nagu ikka võrdse kaaluga.
Vasta