Crossroad Performance

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 242
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#351

P Nov 05, 2017 16:27

Kindlasti saavad paljud SAABiomanikud abi eelnimetatud ettevöttelt ja kindlasti on enamus töid neil õnnestunud. Kuid tilk törva meepotti tuli just teemast - PROOVIME JA KATSETAME. Kliendi rahakoti ja auto peal ei katsetata ja ka ajal on rahaline väärtus. Kui sobivat toodet (RE85 + bensiin stage1,2,3,4, jne)pole , siis targem on EI öelda. Mees kellelt D116 hiljem softi ostis pole mingi köva SAABituunija vaid tal on lihtsalt piisavalt kogemust mis riistvaraga milline tarkvara toimib. Ja riistvara vöib olla muudetud teatud piires, millest peab ka softi kirjutajat teavitama, SAAB ei pea füüsiliselt tema öuel olema. Ja mis kasvöi imevigursoft on ECU sse varem kirjutatud ei oma mingit tähtsust. Korras SAAB i puhul ei leki kusagilt midagi ja köik näidud peavadki olema ideaalsed , see ongi softi kirjutamisel ja toimimisel aluseks. SAAB 9-5 2.3T köige kangem soft mis vöetakse "riiulilt" on tal ca 380 HP ja seda pakuti alustuseks kui SAABi dünostendil 500 - 600 HP suunda mudida.
Soovin , et SAABiomanikud on inteligentsed ja haritud inimesed ja ei öelutse üksteise kallal. Tegijal juhtub möndagi , oma viga tuleb tunnistada ja viisakas on ka siis vabandada. Edu ja muretuid söidukilomeetreid köigile.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2119
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#352

P Nov 05, 2017 19:20

I-Vaari, olen paljuga nõus millest kirjutad, aga mis puutub "riiulist võtmisse", siis see idee pole mulle kunagi meeldinud. Ma tean, et paljud firmad just nii teevad, lasevad teadaolevalt õige softi ECU-sse ja saadavad kliendile. See enamasti toimib ja on ka tegijale palju mugavam. Pole sa autot näinud ja tead selle seisukorrast ainult omaniku ütluste järgi. Probleemide korral saad öelda, et autol on 100% raua viga ja rohkem ei tasu mind tüüdata. Soovijaid on väga palju ja oleme ausad, ka autod on tehniliselt paremas korras.

Meil on olukord veidi teine, Saabe on üsna vähe registris, keskmiselt soovivad tuunida aastas ca 20-25 autot ja seepärast olen pidanud mõistlikumaks tegeleda iga autoga konkreetselt. Neid "riiulisofte" on minulgi omajagu tekkinud, aga kui on rauda muudetud, tuleb ka neid muuta, pole parata. Kõike variante lihtsalt ei saa korraga omada ja neid nö ette välja töötada stiilis "äkki ikka sobib" pole puhtalt majanduslikus mõttes mõistlik.
Tuunimine ei ole kaugeltki minu põhitöö nagu paljud vist ka aru saanud. Saabe meil lihtsalt on vähe ja kahjuks vähemaks jääb. Seda enam tuleb nende autodega tegeleda eraldi, mitte liinitööna.
Võibolla peaks selle nö hoiatuse ka panema esilehele, et kui teil pole VAJADUSEL aega (kasvõi nädalavahetustel, enamasti kliendile võimalikult sobival ajal) uuesti tulla ca 30ks minutiks softivahetusse, siis peaksite valima mõne teise pakkuja. Neid on teisigi alates 50st eurost tuhandeteni välja. Seda enam, et piiritaga on minust hoopis paremaid tegijaid, seal tihti ka tasub tuunimist põhitööna võtta.

Otse loomulikult VÕIB sisalduda ka teatud proovimine (sellest ei tule lisa-rahakulu va "custom tuning" korral, ega ka mootorile kahjusid), sest softi-raua koostöö õnnestub esimesel korral originaalkonditsioonis, korras ja mitteharuldasel mudelil. Nii on see meil alati olnud ja nii see ka jääb.

Lõpuks vabandamisest. Olen seda mõned korrad teinud, eksinud softivalikus, OpenSID-i implementeerimises jne. Tõsi, mitte kunagi mootorile ohtlikul määral, aga D116 puhul ma enda süüd ei tunne. Viisakus peab olema mõlemapoolne. Ta võib oma frustratsiooni ja pettumust väljendada veel kaua, see tema õigus.

Kui keegi veel kardab pettuda, et ei saa oma HARVAESINEVALE autole 100% õiget softi, siis võin julgelt öelda - pöörduge kogenenuma tegija poole või varuge natuke kannatust ja palun ärge vahetage spetsialistiga nõu pidamata rauas mingeid hinnalisemaid juppe, eeldades, et saadud soft on täiuslik, aga raud ikaldab.
sigaelmar
Postitusi: 884
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#353

P Mär 04, 2018 19:11

Kas Crossroad Performance softiga on ka küttekulu langust loota?
Kasutaja avatar
STR
Postitusi: 113
Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
Asukoht:
Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
Kontakt:

#354

E Mär 05, 2018 12:14

Isiklikult minu omal ei muutunud kütusekulu (normaalselt sõites). Minek see eest küll :headbang: .
BMW 325i Coupe 92', BMW 316i Compact 94', Saab 9-5 Aero 05', Škoda Octavia 14'
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 180
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#355

T Mär 06, 2018 10:36

Kuidas teil B308-tega kokkupuude on ? Tasuks üle vaadata soft või jätta puutumata ? :)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2119
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#356

T Mär 06, 2018 10:48

B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6994
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#357

K Mär 07, 2018 11:00

sebastian kirjutas:
T Mär 06, 2018 10:48
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#358

K Mär 07, 2018 12:17

Trionic kirjutas:
K Mär 07, 2018 11:00
sebastian kirjutas:
T Mär 06, 2018 10:48
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Nordic oskab ka neid tuunida.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 180
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#359

K Mär 07, 2018 15:12

D116 kirjutas:
K Mär 07, 2018 12:17
Trionic kirjutas:
K Mär 07, 2018 11:00
sebastian kirjutas:
T Mär 06, 2018 10:48
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Nordic oskab ka neid tuunida.
Nordic on siis see Rootsi firma jah ?
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#360

K Mär 07, 2018 15:16

Marko647 kirjutas:
K Mär 07, 2018 15:12
D116 kirjutas:
K Mär 07, 2018 12:17
Trionic kirjutas:
K Mär 07, 2018 11:00


Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Nordic oskab ka neid tuunida.
Nordic on siis see Rootsi firma jah ?
Jah.
http://www.nordictuning.com
__In Boost We Trust__
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2218
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#361

K Mär 07, 2018 15:31

Nordicu lehel pole kirjas 3,0 tuunimise kohta midagi. Selleks on vaja päris palju rauda välja vahetada et õnnestuks mingit muutust saavutada.
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1510
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#362

K Mär 07, 2018 15:48

qdwin kirjutas:
K Mär 07, 2018 15:31
Nordicu lehel pole kirjas 3,0 tuunimise kohta midagi. Selleks on vaja päris palju rauda välja vahetada et õnnestuks mingit muutust saavutada.
http://www.nordictuning.com/%C3%B6vriga ... aab-9-5-v6

250€ aga peab vist ennast kohale vedama vms?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2218
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#363

K Mär 07, 2018 16:09

Vot siis. Huvitav mida annab 250 euroga teha seal kus raud ei lase midagi teha?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2929
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10 x2 9-5 Aero 11

#364

K Mär 07, 2018 18:21

Huvi pärast panin masina VKM lehele ja tulemus:
Stage 1 Võimsus: 245hp (180kW)

Stage 1 Pöördemoment: 390Nm (288ft-lb)

Võimsuse kasv: 45hp (33kW)

Pöördemomendi kasv: 80Nm (59ft-lb)
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1510
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#365

K Mär 07, 2018 19:31

rantto kirjutas:
K Mär 07, 2018 18:21
Huvi pärast panin masina VKM lehele ja tulemus:
Stage 1 Võimsus: 245hp (180kW)

Stage 1 Pöördemoment: 390Nm (288ft-lb)

Võimsuse kasv: 45hp (33kW)

Pöördemomendi kasv: 80Nm (59ft-lb)
OT: juu siis lükkavad stock aero kone vahele :D
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 180
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#366

K Mär 07, 2018 20:49

180kW oleks päris hea juba, aga miskipärast kahtlen et see väikse vurr vastu peab kui seal midagi tegema hakata :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 515
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#367

K Sept 05, 2018 11:57

Mõtisklen siin, et kui kunagi on CR Performance-s masin käinud, aastaid tagasi. Kas oleks mõistlik korra uuesti tulla ja vaadata, kas on midagi uuemat ja vahvamat juhtunud ?
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 358
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#368

K Sept 05, 2018 12:13

polukoli kirjutas:
K Sept 05, 2018 11:57
Mõtisklen siin, et kui kunagi on CR Performance-s masin käinud, aastaid tagasi. Kas oleks mõistlik korra uuesti tulla ja vaadata, kas on midagi uuemat ja vahvamat juhtunud ?
imho Pigem on küsimus selles, kas sinu autoga vahepeal midagi uuemat ja vahvamat juhtunud/ või plaanis juhtuma hakata (suurem turbo), siis oleks ju palju lõbusam käik softimeeste juurde.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 515
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#369

K Sept 05, 2018 14:24

denczik kirjutas:
K Sept 05, 2018 12:13
polukoli kirjutas:
K Sept 05, 2018 11:57
Mõtisklen siin, et kui kunagi on CR Performance-s masin käinud, aastaid tagasi. Kas oleks mõistlik korra uuesti tulla ja vaadata, kas on midagi uuemat ja vahvamat juhtunud ?
imho Pigem on küsimus selles, kas sinu autoga vahepeal midagi uuemat ja vahvamat juhtunud/ või plaanis juhtuma hakata (suurem turbo), siis oleks ju palju lõbusam käik softimeeste juurde.
Mootor sai kapremondi kevadel :D
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 358
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#370

K Sept 05, 2018 15:28

polukoli kirjutas:
K Sept 05, 2018 14:24
denczik kirjutas:
K Sept 05, 2018 12:13
polukoli kirjutas:
K Sept 05, 2018 11:57
Mõtisklen siin, et kui kunagi on CR Performance-s masin käinud, aastaid tagasi. Kas oleks mõistlik korra uuesti tulla ja vaadata, kas on midagi uuemat ja vahvamat juhtunud ?
imho Pigem on küsimus selles, kas sinu autoga vahepeal midagi uuemat ja vahvamat juhtunud/ või plaanis juhtuma hakata (suurem turbo), siis oleks ju palju lõbusam käik softimeeste juurde.
Mootor sai kapremondi kevadel :D
Naiss!! :D

Pane siis ägedamad pihustid ja vastav soft :beer:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Vasta