Crossroad Performance

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#226

R Mai 17, 2013 23:26

Igasugused nupud ja kompuutri näppimised on mind surmani ära tüüdanud....kas ei ole võimalik asja progeda nii,et normaalselt sõites on nn, economy mode peal,ning siis kui pedaal põrandasse suruda,läheb nii kuidas suudab ja riistvara võimaldab...


Kui pead 9-5 silmas, siis originaalis ta nii käitubki. :cool:
spirit
Postitusi: 35
Liitunud: E Apr 16, 2007 17:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9000 CSE, Saab 9000 aero

#227

T Juun 04, 2013 5:33

Tonnise lisamaterjalide lingid ei ole Crossroadi lehel enam aktiivsed, kas see on tahtlikult nii ?
Mäletan, et oli peris abiks jutt ning mul just aeg sinnamaani jõudmas, et tuleks hakata eeldustega tegelema.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#228

T Juun 04, 2013 9:37

Fail ise oli kusagile jooksu pannud. Nüüd peaks korras olema;)
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#229

T Juun 04, 2013 9:46

Kas kevade puhul hinnasula ka tuleb :P?
Regular Saab Guy
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#230

T Juun 04, 2013 12:26

Ammu suvi käes juba :drink:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#231

R Juun 14, 2013 3:20

Mitu korda on OpenSID-i kohta küsitud...

9-5 tuuningu puhul (stage1 jne) on OpenSID juba hinna sees. On alati olnud.
Kui kellelgi tuleb vallatu mõte näha mootori töö andmeid niisama, tehasesetingus mootoriga,
siis see eraldi siiski maksab - soft ECU-st tuleb samamoodi lugeda-muuta-kirjutada.

Ja suvine hinnasula kah. Pilootide karmil nõudmisel :cool:
9-3SS/SC (kuni MY06) - €130
Esialgu kestab meie suvi juuli lõpuni.

Muu info esimesel leheküljel nagu ikka.
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#232

R Juun 14, 2013 16:27

Nüüd tuleb kindlasti varsti trip ette võtta Tallinnasse. :P
ImpZ
Postitusi: 7
Liitunud: N Juun 20, 2013 10:02
Asukoht:
Auto:

#233

N Juun 20, 2013 16:12

äärmiselt võhiklik küsimus(võhik ma ju olengi:P), aga mis põhjusel ei saa softiga mängida - 92 aasta tonnisega?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#234

N Juun 20, 2013 16:24

T5 puudumise tõttu. Trionic mootorijuhtimine tuli tonnistele alates MY 93
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ImpZ
Postitusi: 7
Liitunud: N Juun 20, 2013 10:02
Asukoht:
Auto:

#235

N Juun 20, 2013 16:26

ai kurja... misasi tal siis seda möllu seal kapoteall vaos hoiab...
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#236

N Juun 20, 2013 16:52

LH jetronic mootorijuhtimine oli vanematel. Viitsid mässata siis ümberehituse võimalus on alati olemas.
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#237

T Aug 13, 2013 21:42

Keegi siit 9-3 SS-ile 129kw on Stage2 peale lükanud? Kui õigesti aru sain, siis uued pihustid + uus remap. Sooviks kommentaare kuulda, endal juba veidi isutab. :D
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#238

T Aug 13, 2013 22:09

A see Trionicu paigaldamine vanemale autole on lebo. (ja odav!!!)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#239

T Aug 13, 2013 23:37

Keegi siit 9-3 SS-ile 129kw on Stage2 peale lükanud? Kui õigesti aru sain, siis uued pihustid + uus remap. Sooviks kommentaare kuulda, endal juba veidi isutab. :D

Ei mäleta, kas rääkisin, aga umbes 2 aasta eest panime ühe ühe härra 9-3 Vectorile natuke vägevama asja peale. Aero pihustid otsis ise, sest teatavasti orig. pihustid palju ei kannata.
Seepärast ka stage1 on meil suhteliselt leebeks tehtud.
Hiljem läks tal ka asisem turbo peale.
Softidüno näitas 260HP-380Nm. Pikemat tagasisidet ei ole saanud, omanik pole ilmselt meie foorumi kasutaja, aga liikus see auto...päris ärevalt :cool:

Nii et peale pihustite võib jääda ka turbo nõrgaks: kuni MY06 puhub B207E/L mootoritel Garrett GT2052S ja hiljem juba "aerovääriline" TD04H-11-6
Rakz
Postitusi: 14
Liitunud: T Sept 17, 2013 11:30
Asukoht:
Auto:

#240

T Sept 24, 2013 20:22

Tere, saatsin ka kodulehe kaudu hinnapäringu. Loodan, et tuli läbi ja varsti üks softituuninguga aero juures :cool:
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#241

N Sept 18, 2014 16:57


Hiljem läks tal ka asisem turbo peale.
Softidüno näitas 260HP-380Nm. Pikemat tagasisidet ei ole saanud, omanik pole ilmselt meie foorumi kasutaja, aga liikus see auto...päris ärevalt :cool:

Nii et peale pihustite võib jääda ka turbo nõrgaks: kuni MY06 puhub B207E/L mootoritel Garrett GT2052S ja hiljem juba "aerovääriline" TD04H-11-6


Kannatavad ka B207E/L kolvid "peale keeramist" või samaväärsed 98-10 9-5 omadega ?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#242

N Sept 18, 2014 23:19

B207 peale keeramine jäetakse reeglina tagasihoidlikumaks, kui B205/235 mootoritel.
Kas just kolvid nõrgemad, ei tea..
Oleks tore, kui keegi, kes mootoreid juppide tasandil võrrelnud, oskaks erinevustest rääkida.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#243

L Okt 04, 2014 18:00

Skandixi kodulehelt jäi silma huvitav märge.

Saab 9-5 with B235R, classification of spark plugs:
cars with "Hirsch 1 performance kit": BCPR6ES-11
cars without "Hirsch 1 performance kit": PFR6H-10


http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=162478

Millist küünla valikut soovitate Teie autoomanikele kes on saanud Teilt softi tuuningu? Kui esimest siis mis võiks olla õige vahe?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#244

L Okt 04, 2014 19:45

BCPR6ES-11 või BCPR7ES-11
Võib jätta nii nagu on, 1,1mm. Pigem annab musta DI puhul sädevahe 0,9...1,1mm suhteliselt ühesuguse tulemuse.

Ise kasutan BCPR9ES-11 isegi talvel (ka must DI) ja sõites ei saa aru, et oleks vahe näiteks 7ES-ga. Erinevuse reedab ainult isolaatorosa toon.
Sädevahe 1,0mm - mitte et see vahe kuidagi kohustuslik oleks, aga vanast harjumusest selliseks seadnud.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#245

L Okt 04, 2014 19:50

Mulle Hook ütles, et 6-ed võib naabri aeda visata, eriti kui tegemist on mingi perfjoormansiga.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#246

L Okt 04, 2014 20:08

Olen aru saanud, et platinum on ainult pika vahetusvälba eeliseks. Väike tune ja BCPR7ES ... küünlaid vahetad koos õliga ca 10k läbisõidu tagant. Sädevahega on sedasi, et ca 0.9 võiks olla ok. Kui puhub rohkem , siis külmem küünal (sama seeria 8't vist ei toodeta enam)
Edit: Vahet pole Aero või mitte...
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#247

L Okt 04, 2014 20:59

Sõidan aastaid (ju ca 5+ aastat umbes) mitte platinumiga ja ei kurda :)
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#248

L Okt 04, 2014 22:30

Põhimõtteliselt oleks siis hea idee panna tavalised 7 Aero peale? Ja vahe sättida originaali asemel 0,9 peale?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#249

L Okt 04, 2014 22:34

6-d võib naabri aeda visata, aga nendega võib ka täiesti sõita. Näiteks talvel, kui rõhud pole eriti kõrged, sisselaske temp. madal ja gaasijalg tagasihoidlikum.
Sellistel juhtudel käitub ka tuuningsoft sarnaselt originaalile.

Nublik: Proovi mõlemaid, platinumi ja originaale samade sõidutingimuste juures. Sul knock counter SID-l olemas.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#250

P Okt 05, 2014 0:10

6-d võib naabri aeda visata, aga nendega võib ka täiesti sõita. Näiteks talvel, kui rõhud pole eriti kõrged, sisselaske temp. madal ja gaasijalg tagasihoidlikum.


Sedand küll
Vasta