Crossroad Performance
Kindlasti saavad paljud SAABiomanikud abi eelnimetatud ettevöttelt ja kindlasti on enamus töid neil õnnestunud. Kuid tilk törva meepotti tuli just teemast - PROOVIME JA KATSETAME. Kliendi rahakoti ja auto peal ei katsetata ja ka ajal on rahaline väärtus. Kui sobivat toodet (RE85 + bensiin stage1,2,3,4, jne)pole , siis targem on EI öelda. Mees kellelt D116 hiljem softi ostis pole mingi köva SAABituunija vaid tal on lihtsalt piisavalt kogemust mis riistvaraga milline tarkvara toimib. Ja riistvara vöib olla muudetud teatud piires, millest peab ka softi kirjutajat teavitama, SAAB ei pea füüsiliselt tema öuel olema. Ja mis kasvöi imevigursoft on ECU sse varem kirjutatud ei oma mingit tähtsust. Korras SAAB i puhul ei leki kusagilt midagi ja köik näidud peavadki olema ideaalsed , see ongi softi kirjutamisel ja toimimisel aluseks. SAAB 9-5 2.3T köige kangem soft mis vöetakse "riiulilt" on tal ca 380 HP ja seda pakuti alustuseks kui SAABi dünostendil 500 - 600 HP suunda mudida.
Soovin , et SAABiomanikud on inteligentsed ja haritud inimesed ja ei öelutse üksteise kallal. Tegijal juhtub möndagi , oma viga tuleb tunnistada ja viisakas on ka siis vabandada. Edu ja muretuid söidukilomeetreid köigile.
Soovin , et SAABiomanikud on inteligentsed ja haritud inimesed ja ei öelutse üksteise kallal. Tegijal juhtub möndagi , oma viga tuleb tunnistada ja viisakas on ka siis vabandada. Edu ja muretuid söidukilomeetreid köigile.
I-Vaari, olen paljuga nõus millest kirjutad, aga mis puutub "riiulist võtmisse", siis see idee pole mulle kunagi meeldinud. Ma tean, et paljud firmad just nii teevad, lasevad teadaolevalt õige softi ECU-sse ja saadavad kliendile. See enamasti toimib ja on ka tegijale palju mugavam. Pole sa autot näinud ja tead selle seisukorrast ainult omaniku ütluste järgi. Probleemide korral saad öelda, et autol on 100% raua viga ja rohkem ei tasu mind tüüdata. Soovijaid on väga palju ja oleme ausad, ka autod on tehniliselt paremas korras.
Meil on olukord veidi teine, Saabe on üsna vähe registris, keskmiselt soovivad tuunida aastas ca 20-25 autot ja seepärast olen pidanud mõistlikumaks tegeleda iga autoga konkreetselt. Neid "riiulisofte" on minulgi omajagu tekkinud, aga kui on rauda muudetud, tuleb ka neid muuta, pole parata. Kõike variante lihtsalt ei saa korraga omada ja neid nö ette välja töötada stiilis "äkki ikka sobib" pole puhtalt majanduslikus mõttes mõistlik.
Tuunimine ei ole kaugeltki minu põhitöö nagu paljud vist ka aru saanud. Saabe meil lihtsalt on vähe ja kahjuks vähemaks jääb. Seda enam tuleb nende autodega tegeleda eraldi, mitte liinitööna.
Võibolla peaks selle nö hoiatuse ka panema esilehele, et kui teil pole VAJADUSEL aega (kasvõi nädalavahetustel, enamasti kliendile võimalikult sobival ajal) uuesti tulla ca 30ks minutiks softivahetusse, siis peaksite valima mõne teise pakkuja. Neid on teisigi alates 50st eurost tuhandeteni välja. Seda enam, et piiritaga on minust hoopis paremaid tegijaid, seal tihti ka tasub tuunimist põhitööna võtta.
Otse loomulikult VÕIB sisalduda ka teatud proovimine (sellest ei tule lisa-rahakulu va "custom tuning" korral, ega ka mootorile kahjusid), sest softi-raua koostöö õnnestub esimesel korral originaalkonditsioonis, korras ja mitteharuldasel mudelil. Nii on see meil alati olnud ja nii see ka jääb.
Lõpuks vabandamisest. Olen seda mõned korrad teinud, eksinud softivalikus, OpenSID-i implementeerimises jne. Tõsi, mitte kunagi mootorile ohtlikul määral, aga D116 puhul ma enda süüd ei tunne. Viisakus peab olema mõlemapoolne. Ta võib oma frustratsiooni ja pettumust väljendada veel kaua, see tema õigus.
Kui keegi veel kardab pettuda, et ei saa oma HARVAESINEVALE autole 100% õiget softi, siis võin julgelt öelda - pöörduge kogenenuma tegija poole või varuge natuke kannatust ja palun ärge vahetage spetsialistiga nõu pidamata rauas mingeid hinnalisemaid juppe, eeldades, et saadud soft on täiuslik, aga raud ikaldab.
Meil on olukord veidi teine, Saabe on üsna vähe registris, keskmiselt soovivad tuunida aastas ca 20-25 autot ja seepärast olen pidanud mõistlikumaks tegeleda iga autoga konkreetselt. Neid "riiulisofte" on minulgi omajagu tekkinud, aga kui on rauda muudetud, tuleb ka neid muuta, pole parata. Kõike variante lihtsalt ei saa korraga omada ja neid nö ette välja töötada stiilis "äkki ikka sobib" pole puhtalt majanduslikus mõttes mõistlik.
Tuunimine ei ole kaugeltki minu põhitöö nagu paljud vist ka aru saanud. Saabe meil lihtsalt on vähe ja kahjuks vähemaks jääb. Seda enam tuleb nende autodega tegeleda eraldi, mitte liinitööna.
Võibolla peaks selle nö hoiatuse ka panema esilehele, et kui teil pole VAJADUSEL aega (kasvõi nädalavahetustel, enamasti kliendile võimalikult sobival ajal) uuesti tulla ca 30ks minutiks softivahetusse, siis peaksite valima mõne teise pakkuja. Neid on teisigi alates 50st eurost tuhandeteni välja. Seda enam, et piiritaga on minust hoopis paremaid tegijaid, seal tihti ka tasub tuunimist põhitööna võtta.
Otse loomulikult VÕIB sisalduda ka teatud proovimine (sellest ei tule lisa-rahakulu va "custom tuning" korral, ega ka mootorile kahjusid), sest softi-raua koostöö õnnestub esimesel korral originaalkonditsioonis, korras ja mitteharuldasel mudelil. Nii on see meil alati olnud ja nii see ka jääb.
Lõpuks vabandamisest. Olen seda mõned korrad teinud, eksinud softivalikus, OpenSID-i implementeerimises jne. Tõsi, mitte kunagi mootorile ohtlikul määral, aga D116 puhul ma enda süüd ei tunne. Viisakus peab olema mõlemapoolne. Ta võib oma frustratsiooni ja pettumust väljendada veel kaua, see tema õigus.
Kui keegi veel kardab pettuda, et ei saa oma HARVAESINEVALE autole 100% õiget softi, siis võin julgelt öelda - pöörduge kogenenuma tegija poole või varuge natuke kannatust ja palun ärge vahetage spetsialistiga nõu pidamata rauas mingeid hinnalisemaid juppe, eeldades, et saadud soft on täiuslik, aga raud ikaldab.
- STR
- Postitusi: 173
- Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
- Asukoht:
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
- Kontakt:
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nordicu lehel pole kirjas 3,0 tuunimise kohta midagi. Selleks on vaja päris palju rauda välja vahetada et õnnestuks mingit muutust saavutada.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
imho Pigem on küsimus selles, kas sinu autoga vahepeal midagi uuemat ja vahvamat juhtunud/ või plaanis juhtuma hakata (suurem turbo), siis oleks ju palju lõbusam käik softimeeste juurde.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Naiss!!
Pane siis ägedamad pihustid ja vastav soft
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt: