Crossroad Performance
Kas sa kroom ei suuda lugeda???? Puust tehti ette: LPT ja FPT on Garrett T2/25 ning Aerol on mitsu kompresor.Vahe siis softis ja kompressoris.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: kroom
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: kroom
Ma arvan, et üsna palju on ka selliseid autoomanikke nagu mina (OG 9-3 113 kW, automaatkast, midagi ei ole näpitud). Kuidas, ütleme +20-30 kW ja natuke njuutonmeetreid kah, turbo ja käigukasti elueale mõjuks?
Ei usu, et 30kW lisa turbole ja kastile midagi rohkem teeks, kui praegu. Kui kast omadega juba täitsa õhtal on, siis võib tõesti viimnepäev kiiremini tulla. Endal autol on mul algsele 280Nm lisandunud +160Nm. Seni automaatkast toimetab asjalikult.
Aga LPT mootori stock turbo - kui palju see väetike lisa kannatab?
Väetike mis? Mootor ei ole väetike turbo aga küll ning soft veelgi enam.
Nagu enne siin mainiti raud on hea. Minu LPT pigistab nii mõnelegi Aerole ära.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: kroom
Aga LPT mootori stock turbo - kui palju see väetike lisa kannatab?
Sinu autol on 113kW, sama turbot kasutav 9000FPT lubab aga juba tehase poolt 147kW.
Järelikult ei olegi eriti väetike, kui saaksid erilise riskita 35...40kW juurde. Kõik ju oleneb sellest, millega harjunud oled :)
Ma arvan, et T25 jaoks 175kW (240hj) oleks piir millest ei tasu üle minna. Pakutakse muidugi üsna erinevaid väärtuseid, täpselt ei tea keegi ette, millal turbo otsad annab.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: Jupats
Vahepeal tippkiirusest ka. Kõikidel minu tehtud softidel hakkab kiirusepiirang olema 300km/h:cool::love:
PS! Mitte, et see midagi muudaks...:thumb:
Õige kah, miili sõidul oleksid muidu kõikidel 250 juures piirajad peal Huvitav oleks teada tulemusi.
Ma panen pidurit Igati poolt sellel üritusel ning endagi masina aju kallal käidud herr sebastiani poolt. AGA :D
Seaduse järgi peaks kõik muudatused enda autoga registreerima ARK'is. Nt uuendad softi 113kw-147kw peale, pead sellest märke tegema ning edaspidi ka suuremat liikluskindlustust maksma, kui auto liisingu oma, siis ka suuremat kaskot. Muidugi, kontroll on nõrk, ajutuuningut ARK mehed ei saa tuvastada kuidag ning kui väga ebanormaalsete mõõtmetega kõrvitsat aiste vahele ei pane, siis ka Garret->Mitsu upgrade peale nuriseda nad ei saa...
Seda legalsest poolest.
Pigem sooviks, et teeksite sellise väikse kontrollnimekirja asjadest, mis peaks olema tehtud enne softiuuendust. On ilmselge saabifännidele, et õlise turbo ja umbes katiga ei ole mõtet softi näppida, ennem vaja need asjad korda teha, aga värskele saabiomanikule kes ostab viimaste veeringute eest endale LPT ning näeb, et mõne jakobsoni eest saab parema mineku kui Aero, pööramata tähelepanu masina seisukorrale... Võib see verivärske saabiomanik suht vihaseks saada CR tiimi peale, kuna "peale softiuuendust lendas ju mootor pilbasteks"
Lihtsalt mõne mõtted sel kenal teisipäeva õhtul :)
terv, teager
Seaduse järgi peaks kõik muudatused enda autoga registreerima ARK'is. Nt uuendad softi 113kw-147kw peale, pead sellest märke tegema ning edaspidi ka suuremat liikluskindlustust maksma, kui auto liisingu oma, siis ka suuremat kaskot. Muidugi, kontroll on nõrk, ajutuuningut ARK mehed ei saa tuvastada kuidag ning kui väga ebanormaalsete mõõtmetega kõrvitsat aiste vahele ei pane, siis ka Garret->Mitsu upgrade peale nuriseda nad ei saa...
Seda legalsest poolest.
Pigem sooviks, et teeksite sellise väikse kontrollnimekirja asjadest, mis peaks olema tehtud enne softiuuendust. On ilmselge saabifännidele, et õlise turbo ja umbes katiga ei ole mõtet softi näppida, ennem vaja need asjad korda teha, aga värskele saabiomanikule kes ostab viimaste veeringute eest endale LPT ning näeb, et mõne jakobsoni eest saab parema mineku kui Aero, pööramata tähelepanu masina seisukorrale... Võib see verivärske saabiomanik suht vihaseks saada CR tiimi peale, kuna "peale softiuuendust lendas ju mootor pilbasteks"
Lihtsalt mõne mõtted sel kenal teisipäeva õhtul :)
terv, teager
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kas on ka mingeid ohte ja kuidas on lood garantiiga? Juhul kui midagi peaks viltu minema, uue softi käigus annab aju otsad vms.
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?
Vat see teageri mõte teha nn. "to do list"on täitsa huvitav. Ka minul oli algul korduvalt küsimusi, et mida tuleks ennem teha ja mida võib pisut hiljem korda saata, ning kus seal vahepeal ja kuipalju tohiks softi korrigeerida.
Mul saabikul kah hr. sebastian ajus surkinud ja seda juba üle aasta tagasi. Seni kõik toimib laitmatult.
Loodan siiralt, et lähitulevikus jõuan taaskord tema juurde.
Mul saabikul kah hr. sebastian ajus surkinud ja seda juba üle aasta tagasi. Seni kõik toimib laitmatult.
Loodan siiralt, et lähitulevikus jõuan taaskord tema juurde.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: rantto
Kas on ka mingeid ohte ja kuidas on lood garantiiga? Juhul kui midagi peaks viltu minema, uue softi käigus annab aju otsad vms.
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?
Loomulikult on ohte nagu tuunimise puhul alati. Kas sa mõtled garantiid meie poolt? Kui jah, siis garantii olemus jõuab paberile järgmise nädala jooksul. Hetkel lihtsalt ei jõua kõik korraga ära teha. Uue softiga sõites ei juhtu ajuga midagi. Kui aga pealelugemise ajal aju metsa keerame, asendame selle samaväärsega. Sinu viimasele küsimusele vastata ei oska.
EDIT: Vastuseks Vitautasele: "to do list" on minu lähiaja do to listis;)
Algselt postitas: rantto
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?
Ilmselt peaksid kuidagi kindlustusele tõestama, et nüüdsest sõidad lahjema autoga. See saab aga keeruline olema, auto võimsus on sul tehnilises passis ja sellest ka lähtutakse.
Või teed ARK-le vastava avalduse koos dünograafikuga, dünoomanikult nõuad aga eelnevalt seadme taatlemistõendit :cool:
(seda viimast ei tasu nüüd muidugi tõsiselt võtta, aga mõte läheb kohe rändama, kui keegi soovib "underclock"-i oma autole )
Aga kuidas Sa ise seda protseduuri ise ette kujutad? Mismoodi need ametnikud selle kindlaks teevad milline soft?
Algselt postitas: rantto
..... Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tõendada on seda kindlasti raske kuid põhim võiks ju võimalik olla. Mitte, et ma tahaks seda väga teha tahaks, samas võiks süsteem seda aktsepteerida ja nii mõnigi meist säästaks raha. Tekivad muidugi ohud ka, peale väiksemat kW arvu teh.passis saab ju jälle uue softi peale keevitada. See ei ole mu südamesoov, kuulan maad kas on reaalne.
Algselt postitas: andres
Aga kuidas Sa ise seda protseduuri ise ette kujutad? Mismoodi need ametnikud selle kindlaks teevad milline soft?
Algselt postitas: rantto
..... Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?
Passis võimsuse muutmine on täiesti reaalne tegevus, mootori vahetamise või ümberehituse tulemusena. Tuleb konsulteerida ARK teh. osakonnaga, et mis tõestust nad tahavad. Arusaadavalt tekitab vähendamine õigustatud küsimusi :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: D116
Kas on võimalik kaks softi paigaldada nt. talvine - lahjem ja suvine - kangem? Autoks 9k Aero.
Ja kus nupust neid vahetada peaks saama :?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Lisaecuga pole muidugi probleemi... Ise kah siin hiljuti suure külmaga suvalises tanklas hakkasin softi vahetama, ja suutsin ecu ''kinni'' jooksutada. No ei olnud hea mingi -20 kraadise pakasega aju vahetada.
Oma viga ... kes se käskis :P
Oma viga ... kes se käskis :P
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: D116
Kas on võimalik kaks softi paigaldada nt. talvine - lahjem ja suvine - kangem? Autoks 9k Aero.
Ja kus nupust neid vahetada peaks saama
Ikka nupuga, kuidas muidu.
See asi jäimeelde venemaal tehtud SAABide tuuninguga Speedparts by NGB, kus oli paigaldatud soft kahe variandiga ja vahetus käis nuppuga.
www.speedparts.ru ''пресса о нас'' punane 9-5 seal on 2 softi ühes autos.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Algselt postitas: Trionic
Kas sa kroom ei suuda lugeda???? Puust tehti ette: LPT ja FPT on Garrett T2/25 ning Aerol on mitsu kompresor.Vahe siis softis ja kompressoris.
Ei lugenud seda välja jah, kui aus olla...
Aga see selleks, sain teada, mida tahtsin - LPT on üsna väikese kuluga võimalik FPTks teha; ja ka üsna väikese riskiga, mis on minu jaoks isegi olulisem.