Crossroad Performance

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

T Mär 02, 2010 21:00

Kas sa kroom ei suuda lugeda???? Puust tehti ette: LPT ja FPT on Garrett T2/25 ning Aerol on mitsu kompresor.Vahe siis softis ja kompressoris.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#27

T Mär 02, 2010 21:09

Algselt postitas: kroom
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: kroom
Ma arvan, et üsna palju on ka selliseid autoomanikke nagu mina (OG 9-3 113 kW, automaatkast, midagi ei ole näpitud). Kuidas, ütleme +20-30 kW ja natuke njuutonmeetreid kah, turbo ja käigukasti elueale mõjuks?


Ei usu, et 30kW lisa turbole ja kastile midagi rohkem teeks, kui praegu. Kui kast omadega juba täitsa õhtal on, siis võib tõesti viimnepäev kiiremini tulla. Endal autol on mul algsele 280Nm lisandunud +160Nm. Seni automaatkast toimetab asjalikult.


Aga LPT mootori stock turbo - kui palju see väetike lisa kannatab?


Väetike mis? Mootor ei ole väetike turbo aga küll ning soft veelgi enam.

Nagu enne siin mainiti raud on hea. Minu LPT pigistab nii mõnelegi Aerole ära.
Iga ratas veab and then some!
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#28

T Mär 02, 2010 21:43

Algselt postitas: kroom
Aga LPT mootori stock turbo - kui palju see väetike lisa kannatab?

Sinu autol on 113kW, sama turbot kasutav 9000FPT lubab aga juba tehase poolt 147kW.
Järelikult ei olegi eriti väetike, kui saaksid erilise riskita 35...40kW juurde. Kõik ju oleneb sellest, millega harjunud oled :)

Ma arvan, et T25 jaoks 175kW (240hj) oleks piir millest ei tasu üle minna. Pakutakse muidugi üsna erinevaid väärtuseid, täpselt ei tea keegi ette, millal turbo otsad annab.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#29

T Mär 02, 2010 22:04

Vahepeal tippkiirusest ka. Kõikidel minu tehtud softidel hakkab kiirusepiirang olema 300km/h:cool::love:
PS! Mitte, et see midagi muudaks...:thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#30

T Mär 02, 2010 22:11

Algselt postitas: Jupats
Vahepeal tippkiirusest ka. Kõikidel minu tehtud softidel hakkab kiirusepiirang olema 300km/h:cool::love:
PS! Mitte, et see midagi muudaks...:thumb:


Õige kah, miili sõidul oleksid muidu kõikidel 250 juures piirajad peal :D Huvitav oleks teada tulemusi.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#31

T Mär 02, 2010 22:18

Just! 300km/h saavutamiseks oleks ainult 6400rpm vaja:D Saunas saab ka uhkustada:beer:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#32

T Mär 02, 2010 22:30

Ma panen pidurit :) Igati poolt sellel üritusel ning endagi masina aju kallal käidud herr sebastiani poolt. AGA :D

Seaduse järgi peaks kõik muudatused enda autoga registreerima ARK'is. Nt uuendad softi 113kw-147kw peale, pead sellest märke tegema ning edaspidi ka suuremat liikluskindlustust maksma, kui auto liisingu oma, siis ka suuremat kaskot. Muidugi, kontroll on nõrk, ajutuuningut ARK mehed ei saa tuvastada kuidag ning kui väga ebanormaalsete mõõtmetega kõrvitsat aiste vahele ei pane, siis ka Garret->Mitsu upgrade peale nuriseda nad ei saa...

Seda legalsest poolest.

Pigem sooviks, et teeksite sellise väikse kontrollnimekirja asjadest, mis peaks olema tehtud enne softiuuendust. On ilmselge saabifännidele, et õlise turbo ja umbes katiga ei ole mõtet softi näppida, ennem vaja need asjad korda teha, aga värskele saabiomanikule kes ostab viimaste veeringute eest endale LPT ning näeb, et mõne jakobsoni eest saab parema mineku kui Aero, pööramata tähelepanu masina seisukorrale... Võib see verivärske saabiomanik suht vihaseks saada CR tiimi peale, kuna "peale softiuuendust lendas ju mootor pilbasteks"

Lihtsalt mõne mõtted sel kenal teisipäeva õhtul :)

terv, teager
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#33

T Mär 02, 2010 23:09

Kas on ka mingeid ohte ja kuidas on lood garantiiga? Juhul kui midagi peaks viltu minema, uue softi käigus annab aju otsad vms.
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#34

T Mär 02, 2010 23:12

Vat see teageri mõte teha nn. "to do list"on täitsa huvitav. Ka minul oli algul korduvalt küsimusi, et mida tuleks ennem teha ja mida võib pisut hiljem korda saata, ning kus seal vahepeal ja kuipalju tohiks softi korrigeerida.
Mul saabikul kah hr. sebastian ajus surkinud ja seda juba üle aasta tagasi. Seni kõik toimib laitmatult.
Loodan siiralt, et lähitulevikus jõuan taaskord tema juurde.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#35

T Mär 02, 2010 23:34

Algselt postitas: rantto
Kas on ka mingeid ohte ja kuidas on lood garantiiga? Juhul kui midagi peaks viltu minema, uue softi käigus annab aju otsad vms.
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?


Loomulikult on ohte nagu tuunimise puhul alati. Kas sa mõtled garantiid meie poolt? Kui jah, siis garantii olemus jõuab paberile järgmise nädala jooksul. Hetkel lihtsalt ei jõua kõik korraga ära teha. Uue softiga sõites ei juhtu ajuga midagi. Kui aga pealelugemise ajal aju metsa keerame, asendame selle samaväärsega. Sinu viimasele küsimusele vastata ei oska.

EDIT: Vastuseks Vitautasele: "to do list" on minu lähiaja do to listis;)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#36

T Mär 02, 2010 23:52

Tekkinud on uus lisateenus "9-5 BPC klapp 9000-le":love:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#37

T Mär 02, 2010 23:54

Algselt postitas: rantto
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?

Ilmselt peaksid kuidagi kindlustusele tõestama, et nüüdsest sõidad lahjema autoga. See saab aga keeruline olema, auto võimsus on sul tehnilises passis ja sellest ka lähtutakse.
Või teed ARK-le vastava avalduse koos dünograafikuga, dünoomanikult nõuad aga eelnevalt seadme taatlemistõendit :cool:
(seda viimast ei tasu nüüd muidugi tõsiselt võtta, aga mõte läheb kohe rändama, kui keegi soovib "underclock"-i oma autole ;) )
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#38

K Mär 03, 2010 7:24

Aga kuidas Sa ise seda protseduuri ise ette kujutad? Mismoodi need ametnikud selle kindlaks teevad milline soft?
Algselt postitas: rantto
..... Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?
:drive:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#39

K Mär 03, 2010 7:53

Tõendada on seda kindlasti raske kuid põhim võiks ju võimalik olla. Mitte, et ma tahaks seda väga teha tahaks, samas võiks süsteem seda aktsepteerida ja nii mõnigi meist säästaks raha. Tekivad muidugi ohud ka, peale väiksemat kW arvu teh.passis saab ju jälle uue softi peale keevitada. See ei ole mu südamesoov, kuulan maad kas on reaalne.


Algselt postitas: andres
Aga kuidas Sa ise seda protseduuri ise ette kujutad? Mismoodi need ametnikud selle kindlaks teevad milline soft?
Algselt postitas: rantto
..... Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#40

K Mär 03, 2010 9:26

Passis võimsuse muutmine on täiesti reaalne tegevus, mootori vahetamise või ümberehituse tulemusena. Tuleb konsulteerida ARK teh. osakonnaga, et mis tõestust nad tahavad. Arusaadavalt tekitab vähendamine õigustatud küsimusi :)
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#41

K Mär 03, 2010 9:59

Kas on võimalik kaks softi paigaldada nt. talvine - lahjem ja suvine - kangem? Autoks 9k Aero.
__In Boost We Trust__
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#42

K Mär 03, 2010 10:05

Algselt postitas: D116
Kas on võimalik kaks softi paigaldada nt. talvine - lahjem ja suvine - kangem? Autoks 9k Aero.


Ja kus nupust neid vahetada peaks saama :?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#43

K Mär 03, 2010 10:08

eelmisele: Ostad lisaecu , siis on muidugi võimalik
Sent from my Monte Carlo using B236
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#44

K Mär 03, 2010 10:16

Lisaecuga pole muidugi probleemi... Ise kah siin hiljuti suure külmaga suvalises tanklas hakkasin softi vahetama, ja suutsin ecu ''kinni'' jooksutada. No ei olnud hea mingi -20 kraadise pakasega aju vahetada.

Oma viga ... kes se käskis :P
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#45

K Mär 03, 2010 10:32

Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: D116
Kas on võimalik kaks softi paigaldada nt. talvine - lahjem ja suvine - kangem? Autoks 9k Aero.


Ja kus nupust neid vahetada peaks saama :?


Ikka nupuga, kuidas muidu.
See asi jäimeelde venemaal tehtud SAABide tuuninguga Speedparts by NGB, kus oli paigaldatud soft kahe variandiga ja vahetus käis nuppuga.

www.speedparts.ru ''пресса о нас'' punane 9-5 seal on 2 softi ühes autos.
__In Boost We Trust__
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#46

K Mär 03, 2010 10:52

Millegi pärast arvan, et kaks aju sisse pistetud. Tunduvalt lihtsamalt teostatav...;) (vene keelt nii hästi ei mõista, et seda lugeda)
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#47

K Mär 03, 2010 11:30

to D116: Tekstist ei loe välja et lülitamine käib nupust. (www.speedparts.ru ''пресса о нас'' punane 9-5 seal on 2 softi ühes autos.)
:drive:
kroom
Postitusi: 318
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#48

K Mär 03, 2010 12:56

Algselt postitas: Trionic
Kas sa kroom ei suuda lugeda???? Puust tehti ette: LPT ja FPT on Garrett T2/25 ning Aerol on mitsu kompresor.Vahe siis softis ja kompressoris.


Ei lugenud seda välja jah, kui aus olla...

Aga see selleks, sain teada, mida tahtsin - LPT on üsna väikese kuluga võimalik FPTks teha; ja ka üsna väikese riskiga, mis on minu jaoks isegi olulisem.
codera
Postitusi: 43
Liitunud: T Sept 18, 2007 10:31
Asukoht:
Auto:

#49

E Mär 08, 2010 23:38

Uuriks, et kui palju annaks jõulisa saada automaatkastiga stock 9-5 Aero-le (169kw) ainult softi vahetusega?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#50

E Mär 08, 2010 23:49

Kusagil 30kW kandis;)
Vasta