Crossroad Performance

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#76

T Mär 16, 2010 9:22

No näed, kes lõpuks ka nägu näitas :D
Tundub täitsa asjalik koht olevat. Düno kohta aint kole vähe infot kodulehel.
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#77

T Mär 16, 2010 17:32

mu nägu on siin pea igapäevane aga te lihtsalt ei näe seda;)
Artman on tõesti ülikobe koht, nad on aastaid erinevate tiimide mehaanikud olnud üle euroopa, seega know-how on seal kõva, peamiselt küll japside alane kuid suhtle nendega ja usun, et saate midagi põnevat kokku joonistada...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#78

T Mär 30, 2010 19:24

Vabandan, et mu kõva häälega lubatud to do list pole teoks saanud:red:. Hetkel kole kiired ajad olnud:wall:. Eks karjun siis kõvasti, kui valmis midagi saan ;) Kaua vast ootama ei pea...
Mario153
Postitusi: 88
Liitunud: K Sept 23, 2009 21:46
Asukoht:
Auto:

#79

T Mär 30, 2010 20:30

Ega Trionic8-st pole mingeid uudiseid:?......suvi ukse ees:drink:
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#80

T Mär 30, 2010 21:42

Algselt postitas: Mario153
Ega Trionic8-st pole mingeid uudiseid:?......suvi ukse ees:drink:


Mario, su autol pole Trionic8 vaid ME9.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#81

T Mär 30, 2010 21:44

Algselt postitas: Mario153
Ega Trionic8-st pole mingeid uudiseid:?......suvi ukse ees:drink:


Kahjuks veel mitte.

Ei ole ka ühtegi doonor-T8 aju, et saaks katsetada. Teatud risk, et asi muutub mittetöötavaks (praegune protsess eeldab siiski aju lahtivõtmist), seepärast peaks see olema tõesti doonor, mitte pärit igapäevaselt liiklevalt autolt.

Kui kellelgi vedeleb taoline aju, siis olen nõus loovutajat kostitama tasuta softiga. Teaduse hüvanguks ja rahva heaoluks :P
Isiklikku autot "katsejäneseks" pakkuda muidugi ei maksa...kui kellelgi taoline vallatu mõte äkki pähe kargab.

edit: ME9 tulevik meie jaoks on kahjuks hulga tumedam, kui Trionic8 oma. Sad but true :red:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#82

N Apr 22, 2010 13:45

Vahepeal sai valmis väike juhend auto tehnilise seisukorra hindamiseks. Soovitame see enne meie poole pöördumist läbi lugeda.

Lae alla
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#83

N Apr 22, 2010 14:45

Bensiin – soovitame kasutada 98 bensiini. Madalaoktaanilise (95) kütuse puhul võivad soovitud jõunumbrid väiksemaks osutuda


Kas see on ainuke põhjus ? Või on ka teised sellega seotud ohud ?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#84

N Apr 22, 2010 14:47

Algselt postitas: AntonG
Bensiin – soovitame kasutada 98 bensiini. Madalaoktaanilise (95) kütuse puhul võivad soovitud jõunumbrid väiksemaks osutuda


Kas see on ainuke põhjus ? Või on ka teised sellega seotud ohud ?


madalam oktaan läheb kergemini tedoneerima ka
Iga ratas veab and then some!
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#85

N Apr 22, 2010 15:02

IFFil õigus, madalam oktaan läheb varem detoneerima.
Tänu 9-5 aju kaitsemehanismile võetakse õhukogust ja vastavalt ka kütet maha. Kui palju nimelt, oleneb detonatsooni tihedusest (knock count). Sellest tulenevalt väheneb muidugi ka jõud ja enamasti just kõrgete pöörete osas.
Ehk siis kW-e tuleb vähem.

Analoogselt toimib ka 9000 aju, veidi küll primitiivsemalt, aga siiski. Kuna õhumõõtjat pole, siis mängitakse turbo rõhuga MAP sensorilt saadud infole tuginedes.

Muid ohte ma ei näe.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#86

R Apr 23, 2010 8:56

Algselt postitas: Jupats
Vahepeal sai valmis väike juhend auto tehnilise seisukorra hindamiseks. Soovitame see enne meie poole pöördumist läbi lugeda.

Lae alla


vähemalt 9000 juures tuleks veel ühed kriitilised komponendid ära mainida - mootoripadjad!
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#87

K Apr 28, 2010 10:28

Mootoripadjad on tõesti oluline koht aga tõmbasime piiri sealt, kus vead meie tööd ning tuuningu kestvust segama hakkavad. Vastasel juhul oleks nimekiri 50 lehte pikk.:D
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#88

K Apr 28, 2010 11:51

Saadaval on nüüd ka 9-5 tehnilised nõuded tuuninguks.

B205E grupp:
SAAB 9-5 2.0t 110kW
Lae alla


B235E grupp:
SAAB 9-5 2.3t 125kW
SAAB 9-5 2.3t 136kW
Lae alla


B235L ja B235R grupp:
SAAB 9-5 2.3T 162kW
SAAB 9-5 2.3T 165kW
SAAB 9-5 2.3T 184kW
SAAB 9-5 2.3T 191kW
Lae alla

Tegin väikesed muudatused nõuetes. Asi puudutab B235E, B235L ja B235R mootoreid.;)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#89

K Apr 28, 2010 11:58

Jupats paranda kirjavead ära..:) "Flow matched" mitte "Flow mached"..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#90

K Apr 28, 2010 12:01

My bad:thumb:
aero9999
Postitusi: 6
Liitunud: R Mär 12, 2010 12:53
Asukoht:
Auto:

#91

R Apr 30, 2010 20:50

Tere.Tean et antud tegevuse käigus on küttekulu viimane asi millele mõeldakse,aga siiski huvitaks mind kui palju tõuseb küttekulu B205E mootoril 190 kw peale tõstes.
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#92

R Apr 30, 2010 20:55

Arvesta 12.4 keskmine

EDIT: vähemalt mul on nii. Aga mul on 2.3t , manual, ja 98' kütus.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#93

L Mai 01, 2010 23:04

Kas CR SAAB Performance oskab ka öelda täpsemalt hinnaklassi kui ma tahan stage 7-t saada oma 2.3t-le(136kW).:thumb:
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#94

P Mai 02, 2010 11:31

Minu auto kütusekulu ei ole pärast sebastiani softi paigaldamist muutunud või kui on, siis pigem tibake vähenenud.
Küll aga olen vahel harva täheldanud olukorda, kus auto järsu gaasi vajutamise peale katkuma hakkab justkui ei saaks piisavalt bensiini kätte (2. ja 3. käik). Kui ma nö sujuvalt vajutan ja lasen "nö võimsusel peale voolata", siis seda ei juhtu. Mulle tundub, et mingi seos on ka jaheda ja niiske välisõhuga.

"To do list" on hea, sest sain teada 98 oktaaniga bensiini soovituse, mida ei ole siiani kasutanud.
Nimevahetus vl -> Veiko
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#95

P Mai 02, 2010 11:54

Algselt postitas: vl
Minu auto kütusekulu ei ole pärast sebastiani softi paigaldamist muutunud või kui on, siis pigem tibake vähenenud.
Küll aga olen vahel harva täheldanud olukorda, kus auto järsu gaasi vajutamise peale katkuma hakkab justkui ei saaks piisavalt bensiini kätte (2. ja 3. käik). Kui ma nö sujuvalt vajutan ja lasen "nö võimsusel peale voolata", siis seda ei juhtu. Mulle tundub, et mingi seos on ka jaheda ja niiske välisõhuga.

"To do list" on hea, sest sain teada 98 oktaaniga bensiini soovituse, mida ei ole siiani kasutanud.


Too katkumine on pigem cut OFF. ehk siis midagi ei ole õige, ning kui pedaali põrandasse vajutad tuleb Overboost. juhul kui sul on cutoff peal. Igal juhul oleks vaja asi kindlasti üle vaadata.
Iga ratas veab and then some!
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#96

P Mai 02, 2010 12:24

Sebastiani sõnul cutoffi peal ei ole ja cutoffi'st põhjustatud ebameeldiv üllatus on oluliselt tugevam, olen varemalt seda ka tundnud, nii eelmise kui ka selle autoga enne softivahetust.
Peaks vist üle vaatama jah, aga minu esimene ja peamine lahendustvajav küsimus, millele keegi ei ole vastanud asub hoopis siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14226
Nimevahetus vl -> Veiko
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#97

P Mai 02, 2010 12:29

Algselt postitas: aero9999
Tere.Tean et antud tegevuse käigus on küttekulu viimane asi millele mõeldakse,aga siiski huvitaks mind kui palju tõuseb küttekulu B205E mootoril 190 kw peale tõstes.


Kui pead silmas ühtlast sõitu maanteel, siis numbrid jäävad samaks või vähenevad. Kõik oleneb sellest kui "raske jalg" sul on ;)
Reeglina muidugi vajutatakse rohkem ja siis on loomulikult kulu (vähemalt alguses) ka suurem.
Linnasõidul üldiselt samamoodi.

Enda kogemus: jõudu ca 360hj, kütusekulu 100% maanteel 7...7,4L/100km ja 100% linnas 12,4...12,8L/100km
Kui aga maksimaalselt kiirendada 6,6s 0-100km/h, siis hetkekulu kompuuter ei näita, sest nii suured numbrid lihtsalt puuduvad :P

Algselt postitas: RStorm
Kas CR SAAB Performance oskab ka öelda täpsemalt hinnaklassi kui ma tahan stage 7-t saada oma 2.3t-le(136kW).:thumb:

Lähipäevadel anname teada :-)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#98

P Mai 02, 2010 13:00

Algselt postitas: vl
Sebastiani sõnul cutoffi peal ei ole ja cutoffi'st põhjustatud ebameeldiv üllatus on oluliselt tugevam, olen varemalt seda ka tundnud, nii eelmise kui ka selle autoga enne softivahetust.
Peaks vist üle vaatama jah, aga minu esimene ja peamine lahendustvajav küsimus, millele keegi ei ole vastanud asub hoopis siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14226

Cut-off'i sinu softil ei ole.
Üldiselt ei ole hea seda kaitsemahhanismi ära võtta, aga kui soft on juba eelnevalt Aero peal proovitud ja selgunud, et turborõhk ohtlikult lakke ei lähe, siis võib.
Rõhukell on muidugi hädavajalik, et saaks toimuvat jälgida. Kui rõhk kisub mingil põhjusel üle 1,5 baari, tuleks sellest kindlasti mulle teatada.
Sinul ilmselt DI kassett vigane. Teatud rõhkudel hakkab "puterdama", see tuttav tunne ka enda masina puhul enne DI surma.
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#99

P Mai 02, 2010 13:21

Algselt postitas: sebastian
Rõhukell on muidugi hädavajalik, et saaks toimuvat jälgida. Kui rõhk kisub mingil põhjusel üle 1,5 baari, tuleks sellest kindlasti mulle teatada.
Sinul ilmselt DI kassett vigane. Teatud rõhkudel hakkab "puterdama", see tuttav tunne ka enda masina puhul enne DI surma.


Just, "puterdamine" ongi kohane sõna. MB S500 4matic oleks ehk eest äragi kiirendanud kui eelmisel nädalal valel hetkel puterdama oleks hakanud. Ei pääsenud ta kuhugi...:headbang:

Rõhukelladest- kiire otsingu käigus ei suutnud eraldi lisanäidikute teemat tuvastada, aga oleks huvitav teada, kuidas ja milliseid rõhukellasid paigaldatud on ja kuidas neid üldse paigaldada. Äkki mõni targem rõhukellaomanik algataks teema ja selgitaks pisut asjaolusid?
Nimevahetus vl -> Veiko
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#100

P Mai 02, 2010 21:19

Algselt postitas: RStorm
Kas CR SAAB Performance oskab ka öelda täpsemalt hinnaklassi kui ma tahan stage 7-t saada oma 2.3t-le(136kW).:thumb:


Kirjutasin sulle U2U. Sorry, et nii kaua läks. Istusin saarel ja tiiger ei hüpanud seal:drink:
Vasta