Crossroad Performance
mu nägu on siin pea igapäevane aga te lihtsalt ei näe seda;)
Artman on tõesti ülikobe koht, nad on aastaid erinevate tiimide mehaanikud olnud üle euroopa, seega know-how on seal kõva, peamiselt küll japside alane kuid suhtle nendega ja usun, et saate midagi põnevat kokku joonistada...
Artman on tõesti ülikobe koht, nad on aastaid erinevate tiimide mehaanikud olnud üle euroopa, seega know-how on seal kõva, peamiselt küll japside alane kuid suhtle nendega ja usun, et saate midagi põnevat kokku joonistada...
Algselt postitas: Mario153
Ega Trionic8-st pole mingeid uudiseid:?......suvi ukse ees:drink:
Kahjuks veel mitte.
Ei ole ka ühtegi doonor-T8 aju, et saaks katsetada. Teatud risk, et asi muutub mittetöötavaks (praegune protsess eeldab siiski aju lahtivõtmist), seepärast peaks see olema tõesti doonor, mitte pärit igapäevaselt liiklevalt autolt.
Kui kellelgi vedeleb taoline aju, siis olen nõus loovutajat kostitama tasuta softiga. Teaduse hüvanguks ja rahva heaoluks :P
Isiklikku autot "katsejäneseks" pakkuda muidugi ei maksa...kui kellelgi taoline vallatu mõte äkki pähe kargab.
edit: ME9 tulevik meie jaoks on kahjuks hulga tumedam, kui Trionic8 oma. Sad but true :red:
Algselt postitas: AntonG
Bensiin – soovitame kasutada 98 bensiini. Madalaoktaanilise (95) kütuse puhul võivad soovitud jõunumbrid väiksemaks osutuda
Kas see on ainuke põhjus ? Või on ka teised sellega seotud ohud ?
madalam oktaan läheb kergemini tedoneerima ka
Iga ratas veab and then some!
IFFil õigus, madalam oktaan läheb varem detoneerima.
Tänu 9-5 aju kaitsemehanismile võetakse õhukogust ja vastavalt ka kütet maha. Kui palju nimelt, oleneb detonatsooni tihedusest (knock count). Sellest tulenevalt väheneb muidugi ka jõud ja enamasti just kõrgete pöörete osas.
Ehk siis kW-e tuleb vähem.
Analoogselt toimib ka 9000 aju, veidi küll primitiivsemalt, aga siiski. Kuna õhumõõtjat pole, siis mängitakse turbo rõhuga MAP sensorilt saadud infole tuginedes.
Muid ohte ma ei näe.
Tänu 9-5 aju kaitsemehanismile võetakse õhukogust ja vastavalt ka kütet maha. Kui palju nimelt, oleneb detonatsooni tihedusest (knock count). Sellest tulenevalt väheneb muidugi ka jõud ja enamasti just kõrgete pöörete osas.
Ehk siis kW-e tuleb vähem.
Analoogselt toimib ka 9000 aju, veidi küll primitiivsemalt, aga siiski. Kuna õhumõõtjat pole, siis mängitakse turbo rõhuga MAP sensorilt saadud infole tuginedes.
Muid ohte ma ei näe.
Algselt postitas: Jupats
Vahepeal sai valmis väike juhend auto tehnilise seisukorra hindamiseks. Soovitame see enne meie poole pöördumist läbi lugeda.
Lae alla
vähemalt 9000 juures tuleks veel ühed kriitilised komponendid ära mainida - mootoripadjad!
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Saadaval on nüüd ka 9-5 tehnilised nõuded tuuninguks.
B205E grupp:
SAAB 9-5 2.0t 110kW
Lae alla
B235E grupp:
SAAB 9-5 2.3t 125kW
SAAB 9-5 2.3t 136kW
Lae alla
B235L ja B235R grupp:
SAAB 9-5 2.3T 162kW
SAAB 9-5 2.3T 165kW
SAAB 9-5 2.3T 184kW
SAAB 9-5 2.3T 191kW
Lae alla
Tegin väikesed muudatused nõuetes. Asi puudutab B235E, B235L ja B235R mootoreid.;)
B205E grupp:
SAAB 9-5 2.0t 110kW
Lae alla
B235E grupp:
SAAB 9-5 2.3t 125kW
SAAB 9-5 2.3t 136kW
Lae alla
B235L ja B235R grupp:
SAAB 9-5 2.3T 162kW
SAAB 9-5 2.3T 165kW
SAAB 9-5 2.3T 184kW
SAAB 9-5 2.3T 191kW
Lae alla
Tegin väikesed muudatused nõuetes. Asi puudutab B235E, B235L ja B235R mootoreid.;)
Minu auto kütusekulu ei ole pärast sebastiani softi paigaldamist muutunud või kui on, siis pigem tibake vähenenud.
Küll aga olen vahel harva täheldanud olukorda, kus auto järsu gaasi vajutamise peale katkuma hakkab justkui ei saaks piisavalt bensiini kätte (2. ja 3. käik). Kui ma nö sujuvalt vajutan ja lasen "nö võimsusel peale voolata", siis seda ei juhtu. Mulle tundub, et mingi seos on ka jaheda ja niiske välisõhuga.
"To do list" on hea, sest sain teada 98 oktaaniga bensiini soovituse, mida ei ole siiani kasutanud.
Küll aga olen vahel harva täheldanud olukorda, kus auto järsu gaasi vajutamise peale katkuma hakkab justkui ei saaks piisavalt bensiini kätte (2. ja 3. käik). Kui ma nö sujuvalt vajutan ja lasen "nö võimsusel peale voolata", siis seda ei juhtu. Mulle tundub, et mingi seos on ka jaheda ja niiske välisõhuga.
"To do list" on hea, sest sain teada 98 oktaaniga bensiini soovituse, mida ei ole siiani kasutanud.
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: vl
Minu auto kütusekulu ei ole pärast sebastiani softi paigaldamist muutunud või kui on, siis pigem tibake vähenenud.
Küll aga olen vahel harva täheldanud olukorda, kus auto järsu gaasi vajutamise peale katkuma hakkab justkui ei saaks piisavalt bensiini kätte (2. ja 3. käik). Kui ma nö sujuvalt vajutan ja lasen "nö võimsusel peale voolata", siis seda ei juhtu. Mulle tundub, et mingi seos on ka jaheda ja niiske välisõhuga.
"To do list" on hea, sest sain teada 98 oktaaniga bensiini soovituse, mida ei ole siiani kasutanud.
Too katkumine on pigem cut OFF. ehk siis midagi ei ole õige, ning kui pedaali põrandasse vajutad tuleb Overboost. juhul kui sul on cutoff peal. Igal juhul oleks vaja asi kindlasti üle vaadata.
Iga ratas veab and then some!
Sebastiani sõnul cutoffi peal ei ole ja cutoffi'st põhjustatud ebameeldiv üllatus on oluliselt tugevam, olen varemalt seda ka tundnud, nii eelmise kui ka selle autoga enne softivahetust.
Peaks vist üle vaatama jah, aga minu esimene ja peamine lahendustvajav küsimus, millele keegi ei ole vastanud asub hoopis siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14226
Peaks vist üle vaatama jah, aga minu esimene ja peamine lahendustvajav küsimus, millele keegi ei ole vastanud asub hoopis siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14226
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: aero9999
Tere.Tean et antud tegevuse käigus on küttekulu viimane asi millele mõeldakse,aga siiski huvitaks mind kui palju tõuseb küttekulu B205E mootoril 190 kw peale tõstes.
Kui pead silmas ühtlast sõitu maanteel, siis numbrid jäävad samaks või vähenevad. Kõik oleneb sellest kui "raske jalg" sul on ;)
Reeglina muidugi vajutatakse rohkem ja siis on loomulikult kulu (vähemalt alguses) ka suurem.
Linnasõidul üldiselt samamoodi.
Enda kogemus: jõudu ca 360hj, kütusekulu 100% maanteel 7...7,4L/100km ja 100% linnas 12,4...12,8L/100km
Kui aga maksimaalselt kiirendada 6,6s 0-100km/h, siis hetkekulu kompuuter ei näita, sest nii suured numbrid lihtsalt puuduvad :P
Algselt postitas: RStorm
Kas CR SAAB Performance oskab ka öelda täpsemalt hinnaklassi kui ma tahan stage 7-t saada oma 2.3t-le(136kW).:thumb:
Lähipäevadel anname teada :-)
Algselt postitas: vl
Sebastiani sõnul cutoffi peal ei ole ja cutoffi'st põhjustatud ebameeldiv üllatus on oluliselt tugevam, olen varemalt seda ka tundnud, nii eelmise kui ka selle autoga enne softivahetust.
Peaks vist üle vaatama jah, aga minu esimene ja peamine lahendustvajav küsimus, millele keegi ei ole vastanud asub hoopis siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14226
Cut-off'i sinu softil ei ole.
Üldiselt ei ole hea seda kaitsemahhanismi ära võtta, aga kui soft on juba eelnevalt Aero peal proovitud ja selgunud, et turborõhk ohtlikult lakke ei lähe, siis võib.
Rõhukell on muidugi hädavajalik, et saaks toimuvat jälgida. Kui rõhk kisub mingil põhjusel üle 1,5 baari, tuleks sellest kindlasti mulle teatada.
Sinul ilmselt DI kassett vigane. Teatud rõhkudel hakkab "puterdama", see tuttav tunne ka enda masina puhul enne DI surma.
Algselt postitas: sebastian
Rõhukell on muidugi hädavajalik, et saaks toimuvat jälgida. Kui rõhk kisub mingil põhjusel üle 1,5 baari, tuleks sellest kindlasti mulle teatada.
Sinul ilmselt DI kassett vigane. Teatud rõhkudel hakkab "puterdama", see tuttav tunne ka enda masina puhul enne DI surma.
Just, "puterdamine" ongi kohane sõna. MB S500 4matic oleks ehk eest äragi kiirendanud kui eelmisel nädalal valel hetkel puterdama oleks hakanud. Ei pääsenud ta kuhugi...:headbang:
Rõhukelladest- kiire otsingu käigus ei suutnud eraldi lisanäidikute teemat tuvastada, aga oleks huvitav teada, kuidas ja milliseid rõhukellasid paigaldatud on ja kuidas neid üldse paigaldada. Äkki mõni targem rõhukellaomanik algataks teema ja selgitaks pisut asjaolusid?
Nimevahetus vl -> Veiko
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: RStorm
Kas CR SAAB Performance oskab ka öelda täpsemalt hinnaklassi kui ma tahan stage 7-t saada oma 2.3t-le(136kW).:thumb:
Kirjutasin sulle U2U. Sorry, et nii kaua läks. Istusin saarel ja tiiger ei hüpanud seal:drink: