Crossroad Performance

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1510
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#301

T Apr 21, 2015 20:20

Tänud kiire tagasiside eest. Üks täpsustus veel: "2006- Aero Inlet pipe" - kas mõeldud on Cobra intake'i enne turbot või lihtsalt snorklit?


Aastaarv 2006 on välja toodud. Vast ikka turbo inducer pipe.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1041
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#302

R Apr 24, 2015 13:15

Võib täitsa olla replica, kuigi FPR pole just eriliselt keeruline vidin, et peaks tingimata hinnaline olema.


Ma võtan ühe ligi, keegi tahab veel?
Seb, upgrade softi mulle pakkuda on? :) Jõulisa polekski nii oluline, tahaks segu ~12 piirile saada WOT-ga kogu pöörete vahemikus.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2119
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#303

R Apr 24, 2015 13:44


Seb, upgrade softi mulle pakkuda on? :) Jõulisa polekski nii oluline, tahaks segu ~12 piirile saada WOT-ga kogu pöörete vahemikus.

Võimalik, et 3,5bar FPR-ga sinna kanti saadki. Täpsemalt ei tea seda enne, kui installid WB lambda. Arvatavasti mingil määral ka kütusekulu suureneb.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2119
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#304

K Juul 29, 2015 15:25

Uuendan pisut infot.

Alates sellest suvest tuunime ka 9-3SS/SC mudeleid MY07+
Pole vahet kas automaat või manuaal.
Seni ametlikult pole me seda välja hüüdnud, aga mõned niisugused tuunitud Saabid meil juba liiguvad.
Enne teatavasti uuemaid kui MY06 teha ei õnnestunud.
Hind ka veidi inimlikum nüüd, kõikidele Saabidele €100

9-3SS/SC omanikele: tuunimine toimub autos sees, ECU-t maha ei võta. Softi vahetus kestab ca 30 minutit. Vajadusel ka väike proovisõit.
ECU Trionic8

9-5: ECU tuleb maha võtta. Softi vahetus kestab 30-40min, kõik kokku (proovisõiduga) kuni 1 tund. Open SID on hinna sees.
ECU Trionic7

9-3 (mitte SS/SC) sarnane eelmisele, kuid OpenSID võimalus puudub.
ECU Trionic5/7

900/9000: ECU tuleb maha, softi vahetus 30-90min. Uus BPC/APC klapp (9-5 oma) kindlalt vajalik, kui seda veel pole.
Klapp tuleb küll eraldi osta, selle hind tavaliselt alla €50, kuid klapi külgepanek + teised vajalikud muudatused ECU-s meil hinna sees.
ECU Trionic5

Diisleid ja 2,8 või 3,0 (Griffin) Saabe me kahjuks ei tuuni. Küll aga on võimalik 9-5 Griffinile lisada OpenSID võimalus.
9-3SS/SC puhul lisateenusena ka sellest tüütust "SAI pumba errorist" vabastamine.

On ka võimalus ECU mulle postiga saata. Kaugema kandi meestele see ehk parem variant. Sel juhul peab kindlasti olema auto origaal-ECU,
et saaksin softist vajalikud andmed. Tõsi, siis peab mõne päeva autota hakkama saama..
U2U siis.

Klubiliikmetega on omaette jutt.. :)
Siiski teadmiseks, et foorumi kasutaja ei ole veel automaatselt klubiliige.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1041
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#305

R Juul 31, 2015 8:32

Sebastian, kas sa lukku lastud aju saad ka lahti jooksutada?
daags
Postitusi: 685
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#306

R Juul 31, 2015 9:17

Kui kirjutamisel on asi " kotti " jooksnud, siis reeglina saab otse kivi peale ikka lugeda.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2119
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#307

R Juul 31, 2015 10:17

Sebastian, kas sa lukku lastud aju saad ka lahti jooksutada?

Ikka saab, kui flash mälu ehk "kivi" muidu korras on.
Trooja
Postitusi: 211
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#308

E Okt 19, 2015 19:40

169kW 9-5 2001 Aero, täielikult stock, palju väänet ja kW võiks juurde tulla, kui peaaegu piirini viia?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1041
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#309

R Nov 27, 2015 16:53

See konkreetne on 3.0 bar. Selle 3.5 bar-se leidimise kohta võiks täitsa eraldi teema teha, mitu kasutajat siin viimasel ajal rääkinud, et on plaanis soetada.

Ehk siis 0280160526 on tootekood 3.5 bar-sele


Vabandused CR poiste ees teemavälise jutu pärast aga:

Hetkel on ladu24.s kütuserõhu regulaator ODAV! https://www.ladu24.ee/et/ladu2/0/0,0,0,1,0280160562/0280160562,30
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 342
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht:
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320

#310

R Nov 27, 2015 18:50

See konkreetne on 3.0 bar. Selle 3.5 bar-se leidimise kohta võiks täitsa eraldi teema teha, mitu kasutajat siin viimasel ajal rääkinud, et on plaanis soetada.

Ehk siis 0280160526 on tootekood 3.5 bar-sele


Vabandused CR poiste ees teemavälise jutu pärast aga:

Hetkel on ladu24.s kütuserõhu regulaator ODAV! https://www.ladu24.ee/et/ladu2/0/0,0,0,1,0280160562/0280160562,30


Tootekoodi lõpp ju erinev, või see ei määra antud juhul miskit?
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1041
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#311

R Nov 27, 2015 18:57

Nii 526 kui 562 on õiged







Lisatud failid
Kasutaja avatar
Sepping1
Postitusi: 5
Liitunud: R Aug 28, 2015 19:18
Asukoht:
Auto:

#312

E Apr 04, 2016 21:20

Sai ka nädalavahetusel sebastiani softiteenust kasutatud ja igati rahul. Veidi tagasisidet:

Hommikul kiirendus 0-100 ca 11.6/11.8 sek
Koduteel 8.65 sek
Nm peaks olema 320 ringi
KW 150 kanti.

(võrdlustestiks olev volvo V40, T4 147 kw plaanib nüüdsest ka kw tõusu:))

Autoks 9-3, 1.8t, 110 kw, 2007a, automaat.

Soovitan julgelt.
Martin.V
Postitusi: 252
Liitunud: N Nov 27, 2014 0:45
Asukoht:
Auto:

#313

E Apr 04, 2016 21:26


Sai ka nädalavahetusel sebastiani softiteenust kasutatud ja igati rahul. Veidi tagasisidet:

Hommikul kiirendus 0-100 ca 11.6/11.8 sek
Koduteel 8.65 sek
Nm peaks olema 320 ringi
KW 150 kanti.

(võrdlustestiks olev volvo V40, T4 147 kw plaanib nüüdsest ka kw tõusu:))

Autoks 9-3, 1.8t, 110 kw, 2007a, automaat.



Soovitan julgelt.


[IMG]http://g4.nh.ee/images/pix/plaradgif-68046699.jpg[/IMG]
Mina ei usu.

184kW autotomaat peale Sebastiani softi 0-100 oleks siis umbes kui palju?
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1041
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#314

E Apr 04, 2016 22:17


Sai ka nädalavahetusel sebastiani softiteenust kasutatud ja igati rahul. Veidi tagasisidet:

Hommikul kiirendus 0-100 ca 11.6/11.8 sek
Koduteel 8.65 sek
Nm peaks olema 320 ringi
KW 150 kanti.

(võrdlustestiks olev volvo V40, T4 147 kw plaanib nüüdsest ka kw tõusu:))

Autoks 9-3, 1.8t, 110 kw, 2007a, automaat.



Soovitan julgelt.


[IMG]http://g4.nh.ee/images/pix/plaradgif-68046699.jpg[/IMG]
Mina ei usu.

184kW autotomaat peale Sebastiani softi 0-100 oleks siis umbes kui palju?


0-100 oli ~7 kandis, aga see muutus mis toimus alates 80-200km/h oli palju palju palju märgatavam.

"Bang for the buck" on viimase peal mis Crossroadist saad, soovitan!
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2119
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#315

L Apr 30, 2016 17:34

Kenal kevadpäeval pole muud targemat teha, kui graafikuid välja mõelda.
Siin on üks.



Aga veidi lähemalt.
2007 sügisel kõik algas. Esimesed katsetused mälukivid maha joota, ümberprogrammeerida ja siis pesadega koos tagasi. Tegemist oli omajagu.
2008 läksid 9000 omanikud üsna leili, algas tõeline turbopurustamine
2009 lisandusid juba 9-5 mudelid
2010 ei tulnud tuunima ühtegi 900/9-3, huvitav...
2011 lisandusid 9-3SS/SC (esialgu kuni MY06)
2014-2015 kummalisel kombel on justkui tuhast tõusnud taas vanemad 900/9000 autod.

Graafikul on ainult tuunitud autod. Niisama "softis sorkimist" (OpenSID, SAI, Lambda jne) on lisaks palju olnud, neid andmeid suurt enam polegi.
Samuti on mõnda autot aastate jooksul mitu korda softitatud, näiteks suurem turbo, pihustid, FPR jne. Ka sellised autod on enamasti vaid üks kord graafikus.
Eraldi 9-3 Trionic7 mootoreid kah välja ei toonud, neid üsna vähe.

Selline siis CRP lühiajalugu. Kui kedagi miski veel huvitab, võin vabalt lisada.

Lisatud failid
Maiasmokk
Postitusi: 3
Liitunud: P Jaan 25, 2015 15:59
Asukoht:
Auto:

#316

N Juun 16, 2016 13:12

Käisin ka oma lennukile tuuningut tegemas ja ma ei oska midagi muud öelda kui ainult kiidusõnu.
Masin on ikka märgatavalt jõulisem, tõmbab korralikult istmesse :D
Turbo vilin muutus ka kenasti valjemaks, mõnus :)
Kw peaks olema sinna 190 kanti.
9-3 Aero
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#317

E Dets 19, 2016 12:29

See jutt sobik rohkem siia:

Ma saan asjast nii aru, et tänu suuremale rõhule sul miski ütles üles. Oleks see toimunud ju ka praeguse softiga või mitte?
"Süüdlane oli kohe näha, paisunud voolik" pole vist softi süü vaid põhjus, miks sa bensiiniga enam õiget rõhku ei saanud?

Kokkuvõttes oli muidugi raske pikalt distantsilt kõike hästi toimima saada, sest E85 Saabe meil liigub üsna harva. Asja muutis veel keerulisemaks see,
et tegu 2-llitrisega ja neile sobivat alussofti pole kerge leida - tuleks lihtsalt erinevaid proovida.
Nii ulatuslikud raua muudatused (suured pihustid, väljalase jne) eeldaksid siiski kas eelnevalt head kogemust E85-ga või üsna mitmeid katseid erinevate softiversioonidega.
Ka OpenSID uuema Saabi jaoks oli mul esimene kord katsetada ja põhiliselt ta siiski töötas.
Ühesõnaga väga palju peensuseid, lisaks softi enda base code muutmisele - selliseid asju ei saa lahendada stiilis "saadan ECU sulle, proovi ja siis saada doonor tagasi, muudame".

Midagi pidi ka enda kaitseks ütlema.. :cool:


Palusin ju Sul kustutada oma teksi, mis on täiellik jama!
Esimene U2U mida saatsin Sulle oli väga konkreetne "Kas saad bioetanoolile softi teha?" Vastus oli "Võimalik ikka" Võiksid kohe öelda, et kogemused puuduvad ja hakkad katsetama, seda Sa ei öelnud!!! Süüdistasid rauda ja kõike muud, ainult mitte oma softi.
"selliseid asju ei saa lahendada stiilis "saadan ECU sulle, proovi ja siis saada doonor tagasi, muudame"." Veel kuidas SAAB! Kuidas ma siis sain softi? Kirjutasin JC-le mis paigaldatud ja mida tahan saavutada, saatsin postiga ECU ja sain valmis toimiva softi.
Õnneks mootor kannatas välja Sinu kõveraid softe ja ei tulnud sellist pilti nagu S9K-l. Ega gaasi ka eriti ei vajutanud, tundsin, et on jama.
Täiellik aja raiskamine (rohkem isegi soome tähendus sobib) oli Sinuga.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7187
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#318

E Dets 19, 2016 13:33

See jutt sobik rohkem siia:

Ma saan asjast nii aru, et tänu suuremale rõhule sul miski ütles üles. Oleks see toimunud ju ka praeguse softiga või mitte?
"Süüdlane oli kohe näha, paisunud voolik" pole vist softi süü vaid põhjus, miks sa bensiiniga enam õiget rõhku ei saanud?

Kokkuvõttes oli muidugi raske pikalt distantsilt kõike hästi toimima saada, sest E85 Saabe meil liigub üsna harva. Asja muutis veel keerulisemaks see,
et tegu 2-llitrisega ja neile sobivat alussofti pole kerge leida - tuleks lihtsalt erinevaid proovida.
Nii ulatuslikud raua muudatused (suured pihustid, väljalase jne) eeldaksid siiski kas eelnevalt head kogemust E85-ga või üsna mitmeid katseid erinevate softiversioonidega.
Ka OpenSID uuema Saabi jaoks oli mul esimene kord katsetada ja põhiliselt ta siiski töötas.
Ühesõnaga väga palju peensuseid, lisaks softi enda base code muutmisele - selliseid asju ei saa lahendada stiilis "saadan ECU sulle, proovi ja siis saada doonor tagasi, muudame".

Midagi pidi ka enda kaitseks ütlema.. :cool:


Palusin ju Sul kustutada oma teksi, mis on täiellik jama!
Esimene U2U mida saatsin Sulle oli väga konkreetne "Kas saad bioetanoolile softi teha?" Vastus oli "Võimalik ikka" Võiksid kohe öelda, et kogemused puuduvad ja hakkad katsetama, seda Sa ei öelnud!!! Süüdistasid rauda ja kõike muud, ainult mitte oma softi.
"selliseid asju ei saa lahendada stiilis "saadan ECU sulle, proovi ja siis saada doonor tagasi, muudame"." Veel kuidas SAAB! Kuidas ma siis sain softi? Kirjutasin JC-le mis paigaldatud ja mida tahan saavutada, saatsin postiga ECU ja sain valmis toimiva softi.
Õnneks mootor kannatas välja Sinu kõveraid softe ja ei tulnud sellist pilti nagu S9K-l. Ega gaasi ka eriti ei vajutanud, tundsin, et on jama.
Täiellik aja raiskamine (rohkem isegi soome tähendus sobib) oli Sinuga.


Kardad, kardad!!
Kes ei riski ja erinevaid asju ei proovi ja ei katseta ja ei kuluta kartmata kaotust see istugu kodus ja vaadaku XXX-tüdrukuid ning näppigu ennast, ning ostku pille, mis 3- nädalaga teevad sust mehe, millepärast naised lähevad arust ära.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#319

E Dets 19, 2016 14:00


Kardad, kardad!!
Kes ei riski ja erinevaid asju ei proovi ja ei katseta ja ei kuluta kartmata kaotust see istugu kodus ja vaadaku XXX-tüdrukuid ning näppigu ennast, ning ostku pille, mis 3- nädalaga teevad sust mehe, millepärast naised lähevad arust ära.


Unustasid lisada oma linki Ukraina tüdrukuttega :P
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2119
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#320

E Dets 19, 2016 14:08

No ikka tuli ära :cool:
Vahetasid juppe mida keegi ei käskinud teha, lõpuks said softi mille tegi biopoweri alal kogenum tegelane. Kogu lugu.
Äkki oli nii, et mõni vahetus läkski asja ette ja isegi too parem soft poleks enne töötanud? Seda me ei tea.

Oligi võimalik teha, aga originaalrauale. Oleksin pidanud asjale kohe piiri panema, sest raua muutudes muutuski kõik testimiseks.
Alati on nii, kui enne sellist varianti teinud pole. E85 ja remote tuning ei teinud asja kuidagi lihtsamaks.

Tekstis pole mingit jama, loomulikult ei kustutanud. Seda teavad ju paljud, et kui mingit testimata varianti on suhteliselt
ebatavalisele rauale, ei tarvitse esimese hooga kõik tööle hakata. Mulle lihtsalt õpetuseks, et lõpuks siiski üks tegelane, kes algul väidab,
et "kõik toimib hästi", saab hiljem saades parema asja, hakkab jonnima.

Mis puutub S9K autosse, siis selle softi tegi ta ise.
Ka sinuga oli üks hullem ajaraiskamine, aga paistab, et hindadki ainult enda aega, teiste oma pole oluline.

Häid pühi, riputa kuusele "Never CRP" piparkook ja kodurahu jälle olemas :)
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#321

E Dets 19, 2016 15:25

"lõpuks said softi mille tegi biopoweri alal kogenum tegelane. Kogu lugu."
Ega Sa ei öelnud kohe, et kui biopower mine mujale tegema!!!" Võib küll" vastus oli.


"ebatavalisele rauale, ei tarvitse esimese hooga kõik tööle hakata"
Ebatavaline raud on siis SAAB? kus ainult 2.0 ja 2.3 mootorid mida tuunitakse, ja esimesest korrast ka asi juba oli kaugel. Millegi pärast hetkene soft esimesest korrast kõik läks tööle. NB! Ta ei näinud autot isegi!!! Millest Sa räägid?

Pihustid mida vahetasin, konsulteerisin eelnevalt Sinuga, millistele on Sul kergem kirjutada softi...



"üks tegelane, kes algul väidab, et "kõik toimib hästi", saab hiljem saades parema asja, hakkab jonnima"
toimis enamvähem hästi bensiiniga, (tavaliselt kirjutasid mulle neid kohapeal Tln-s ja paagis 98 ja seda mul siis veel 1 kuuks sõita ja siis E85 paaki ja kõik hea oli lõppenud. Boost langes, AUT kast viskas käike üles alla jne. Ja neid softe palju kordi kokku sa kirjutasid 8-9 korda???
Ainult üks soft oli enamvähem 240hp, aga ka seal ei olnud E85 võimsust rohkem 1.0bari puhus, aga sujuvalt ja stabiilselt :P



"Mis puutub S9K autosse, siis selle softi tegi ta ise."
Ei kirjutanudki, et sinu soft oli S9k-l . Ta viimasena oli näidanut illustreeriva "ilusa" pildi.



"Ka sinuga oli üks hullem ajaraiskamine, aga paistab, et hindadki ainult enda aega, teiste oma pole oluline."
Nagu klient, mina tahtsin saada normaalse kauba ja kohe, Sina lubasid, aga ei täitnud oma lubadusi (suht tavaline asi Eestis). Ja miks klient peab raiskama aega?
Kõige rohkem ei meeldinud, et Sa oma viga ei tahtnudki leida. Pakkumisele, et teeme lahti uue softi ja vaatame, kus viga on, ütlesid: "see on vargus" :freak:
Õppetunniks võiks ikka nimetada :facts:
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1041
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#322

E Dets 19, 2016 15:42

Ühe õnnetus on teise õnn.
D116-le tehtud CRP BioPower kus hardcoded torque limiter on "removed" toimetab üsna eduliselt minu auto peal. Tõsi knocke ei näe aga nagu metsa iff ütles, et riskida tuleb :beer: Sai proovitud ka CRP B235R softiga kuid ei olnud päris õige minek, kuid nägi knocke. See soft mis peal on toimetab sport reziimis väga äkiliselt ja maanteel kick downiga tuleb ~1150mg/s ära 1.05bar turborõhuga. Saaks ka 1233 kätte kui raud lubaks, st saaks boosti juurde
Kevadel võtan sebastinaga taas ühendust ja teeme asja lõpuni õigeks. Oma kogemus näitab, et B205 softi õigeks saada on kuidagi raske võrreldes B235R-ga
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2119
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#323

E Dets 19, 2016 17:19


"lõpuks said softi mille tegi biopoweri alal kogenum tegelane. Kogu lugu." Ega Sa ei öelnud kohe, et kui biopower mine mujale tegema!!!" Võib küll" vastus oli.

Võiski, originaalpihustitega. Edasi aga läks juba proovimiseks, sest suuremate pihustitele mõeldud soft oli tol ajal ka teistel tegijatel katsetamisjärgus. Pean silmas just E85 versiooni.



"ebatavalisele rauale, ei tarvitse esimese hooga kõik tööle hakata" Ebatavaline raud on siis SAAB? kus ainult 2.0 ja 2.3 mootorid mida tuunitakse, ja esimesest korrast ka asi juba oli kaugel. Millegi pärast hetkene soft esimesest korrast kõik läks tööle. NB! Ta ei näinud autot isegi!!! Millest Sa räägid?

SAAB ei ole enam "tavaline", kui rauda muutnud oled. Sellest räägingi. Loomulikult tuleb paremini välja tegijal, kel E85 masinaid rohkem käepärast. Ta ei peagi autot nägema. Siin olid aga Sina pea ainuke. Tõsi, üks masin oli veel, aga see töötab teadupärast korralikult.



Pihustid mida vahetasin, konsulteerisin eelnevalt Sinuga, millistele on Sul kergem kirjutada softi...

Õige, tõesti oli kergem, sest nende pihustite jaoks oli vastav lisa ka tehtud. Aga see oli ka mujal alles katsetusjärgus, nii et mingit garantiid anda ei saanud. Midagi mootorile ohtlikku aga polnud. Kas tuli rõhku või mitte.



"üks tegelane, kes algul väidab,et "kõik toimib hästi", saab hiljem saades parema asja, hakkab jonnima" - toimis enamvähem hästi bensiiniga, (tavaliselt kirjutasid mulle neid kohapeal Tln-s ja paagis 98 ja seda mul siis veel 1 kuuks sõita ja siis E85 paaki ja kõik hea oli lõppenud. Boost langes, AUT kast viskas käike üles alla jne. Ja neid softe palju kordi kokku sa kirjutasid 8-9 korda???Ainult üks soft oli enamvähem 240hp, aga ka seal ei olnud E85 võimsust rohkem 1.0bari puhus, aga sujuvalt ja stabiilselt :P

Seda, et E85-ga ei tööta, ütlesid ju alles hiljem. Kirjutasingi uue variandi mitmeid kordi, sest nagu isegi tead, ei saa mitut asja softis korraga muuta kui samal ajal polnud isegi kindel, kas sul raud õigesti toimib.



"Mis puutub S9K autosse, siis selle softi tegi ta ise." - ei kirjutanudki, et sinu soft oli S9k-l . Ta viimasena oli näidanut illustreeriva "ilusa" pildi.

Jälle õige :) Lihtsalt mainisin, muidu hirmutad äkki teised ära, mis "kõverate softidega" võin hakkama saada :cool:



"Ka sinuga oli üks hullem ajaraiskamine, aga paistab, et hindadki ainult enda aega, teiste oma pole oluline." - nagu klient, mina tahtsin saada normaalse kauba ja kohe, Sina lubasid, aga ei täitnud oma lubadusi(suht tavaline asi Eestis). Ja miks klient peab raiskama aega?

Klient ei peagi aega raiskama kui ta seda ei taha ja klient on ka kuningas, kui ta oskab kuninga moodi käituda. Asi, mida ma Sinu puhul eriti ei märganud.

"Tavaline asi Eestis"
-väide on aga üsna solvav paljudele, ma arvan. Kindlasti just neile, kas üritavad Sinu "ebastandardse" probleemiga tegeleda, aga saavad vastu...



Kõige rohkem ei meeldinud, et Sa oma viga ei tahtnudki leida. Pakkumisele, et teeme lahti uue softi ja vaatame, kus viga on, ütlesid: "see on vargus" :freak: õppetunniks võiks ikka nimetada :facts:

Siin eksid. Aga pean tunnistama, et 24/7 ma Sinu auto peale tõesti ei mõelnud.
See on kirjutamata seadus, et teise tehtud softi ei sobi lahti harutada. Sellel on midagi pistmist eetikaga, kui oled sellist sõna kuulnud. Mingit õppetundi ka ei vajanud, sest E85 soovijaid on olnud üliharva.

Kokkuvõttes. Negatiivset tagasisidet peab kindlasti olema, seepärast midagi eelnevat ei kustuta. Mulle aga tundub, et D116 teema on nüüd vastused saanud, edasine oleks juba lihtsalt "ärapanemine" ja vaevalt, et teistele huvitav. Või...?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 495
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#324

E Dets 19, 2016 19:59

Aru ma ei saa, mida paganat te siin nüüd jaurate. Üks süüdistab ja teine tõrjub süüdistusi. Aga miks te seda siin foorumis teete. Kas omavahel kaubale ei saa siis või? Aitab küll, imalaks läheb. Mõlemad võiks selle alla neelata ja eluga edasi minna.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#325

K Dets 21, 2016 11:24

Aru ma ei saa, mida paganat te siin nüüd jaurate. Üks süüdistab ja teine tõrjub süüdistusi. Aga miks te seda siin foorumis teete. Kas omavahel kaubale ei saa siis või? Aitab küll, imalaks läheb. Mõlemad võiks selle alla neelata ja eluga edasi minna.


Teistele infoks, ei oska CR Perfomance häid softe teha:facts:
__In Boost We Trust__
Vasta